Шановні споживачі природного газу: роз’яснення щодо правильності передачі показників лічильника!

Новини компанії

Шановні споживачі природного газу: роз’яснення щодо правильності передачі показників лічильника!

З метою запобігання утворення розбалансу споживання газу в області, просимо своєчасно та, головне правдиво, щомісяця надавати показники лічильника газу виключно у період з 01 по 05 число поточного місяця за минулий та сплачувати спожитий газ до 10 числа для уникнення нарахувань пені.

Підприємством постійно проводиться моніторинг споживання газу кожним споживачем за 3-5 останніх років. Дана процедура в автоматичному режимі легко виявляє значне зменшення/заниження/збільшення обсягів споживання у порівнянні з оплатами, навіть коли у споживача є пільга або субсидія.

Якщо на вашому особовому рахунку утворилася переплата або заборгованість, то вкрай не рекомендовано надавати завищені чи занижені обсяги споживання.

Якщо у вас є можливість сплачувати більші суми, ніж спожито газу, на вашому рахунку створюватиметься фактична переплата, яка не буде нікуди зникати до моменту її повного вичерпання за фактично спожитий газ.

Споживачам, які на тривалий час залишають свої помешкання з різних причин або довготривало не користуються природними газом – рекомендовано повідомити про це АТ Херсонгаз, для здійснення опломбування газових вводів з метою запобігання аварійний ситуацій (витоків газу, внаслідок корозійних явищ) непередбачуваного характеру та ненарахування планових обсягів.

З метою перевірки даних лічильника та для зручності споживачів, контрольне зняття показників лічильника періодично проводиться у вечірній час та у вихідні дні. Відповідно до Глави 5 розділу ІІІ Кодексу ГРМ, оператор ГРМ (АТ Херсонгаз) має право безперешкодного та безкоштовного доступу до земельних ділянок та інших об’єктів всіх форм власності, на яких розташована газорозподільна система, для виконання службових обов’язків, передбачених законодавством. Для належного виконання Оператором ГРМ функцій щодо забезпечення гарантованого рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску газу, запобігання можливим витокам газу та недопущення аварійних ситуацій споживач зобов’язаний забезпечити доступ на власні об’єкти представникам Оператора ГРМ за їх службовими посвідченнями для виконання службових обов’язків.

Усі працівники АТ Херсонгаз мають службові посвідчення та наряди на проведення робіт. Якщо будь-яка інша особа представляється працівником АТ Херсонгаз, або у вас виникли сумніви щодо достовірності її дій, ви можете зателефонувати 104 для уточнення інформації.

Також нагадуємо, що в разі недопуску або відмови у наданні доступу до житлового приміщення, де знаходяться газові прилади, відповідно до гл. 7 розділу VI Кодексу ГРМ,споживачу буде припинено розподіл газу.