Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Олена від о/р 28696 Херсон написав 10.03.2024:
Добрий день! Передала 01.03. показники лічильника 585 ( через особовий кабінет). Чому зараз змінились показники на 587???
Добрий день! Передала 01.03. показники лічильника 585 ( через особовий кабінет). Чому зараз змінились показники на 587???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Показники 587 у вас було знято працівниками 05.03.24, оскільки це період зняття показників (до 05 числа включно) вони обраховані як контрольні. Різниця у 2 м куб ніяк не впливатиме на оплату адже тарифи незмінні.
Дякуємо за звернення.
Показники 587 у вас було знято працівниками 05.03.24, оскільки це період зняття показників (до 05 числа включно) вони обраховані як контрольні. Різниця у 2 м куб ніяк не впливатиме на оплату адже тарифи незмінні.
Лариса від Херсон написав 09.03.2024:
Доброго дня, коли відновлять газопостачання в мікрорайоні Корабел (Острів). Дякую.
Доброго дня, коли відновлять газопостачання в мікрорайоні Корабел (Острів). Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Роботи проводяться, багато залежить від безпекової ситуації.
Дякуємо за звернення.
Роботи проводяться, багато залежить від безпекової ситуації.
Юрій від 350194725 Херсон написав 09.03.2024:
Яким чином можливо дистанційно з'ясувати деталі розрахунків за розподіл природного газу? Зокрема: коли отримано мій останній платіж? у які терміни потрібно платити і яку суму? це має бути передплата чи післяплата? чому в рахунку до сплати затримка у часі складає понад місяць? тощо Дякую.
Яким чином можливо дистанційно з'ясувати деталі розрахунків за розподіл природного газу? Зокрема: коли отримано мій останній платіж? у які терміни потрібно платити і яку суму? це має бути передплата чи післяплата? чому в рахунку до сплати затримка у часі складає понад місяць? тощо Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Олексій від 200380 написав 08.03.2024:
Що потрібно, щоб АТ"Херсонгаз" переглянув платежі за період окупації та перерахував сплачені кошти у рахунок майбутніх періодів? Питання стосовно положення Постанови КМУ № 1405 від 29.12.2023р. в частині заборони нарахувань комунальних платежів за період окупації.
Що потрібно, щоб АТ"Херсонгаз" переглянув платежі за період окупації та перерахував сплачені кошти у рахунок майбутніх періодів? Питання стосовно положення Постанови КМУ № 1405 від 29.12.2023р. в частині заборони нарахувань комунальних платежів за період окупації.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ.
Деркачова Віра Василівна від 29786 написав 05.03.2024:
05.03.2024р Показники лічильника 29786 - 426 м куб.
05.03.2024р Показники лічильника 29786 - 426 м куб.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Деркачова Віра Василівна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Олена Осипова від Херсон 205125 написав 05.03.2024:
Показники за лютий 94290.дякую
Показники за лютий 94290.дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена Осипова.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Володимир від 36675 Дар'ївка написав 04.03.2024:
Добрий день! 15.12.23р. і 3.02.24р. була проведена оплата за розподіл газу але був неправильно вказано особовий рахунок, як можна виправити помилку, квітанцію об оплате маю.Дякую.
Добрий день! 15.12.23р. і 3.02.24р. була проведена оплата за розподіл газу але був неправильно вказано особовий рахунок, як можна виправити помилку, квітанцію об оплате маю.Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя АТ Херсонгаз В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати паспорт код платника та квитанції (фото, скан - як зручно) Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя АТ Херсонгаз В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати паспорт код платника та квитанції (фото, скан - як зручно) Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Наталiя від О/р 221074. Чорнобаiвка Бiлозерський р-н написав 04.03.2024:
Добрий день. Показники по О/р 221074 - за лютий м-ц 62309. Дякую
Добрий день. Показники по О/р 221074 - за лютий м-ц 62309. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталiя.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Тетяна від О/р1072103, м.Херсон написав 03.03.2024:
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.03.2024. О/р 1072103: 1008 О/р 12098341: 13 О/р 14798: 1853 Дякую!
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.03.2024. О/р 1072103: 1008 О/р 12098341: 13 О/р 14798: 1853 Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Андрій від о/р 4488, г.Берислав написав 02.03.2024:
Доброї ночі. Показники за газ : м.Берислав. о/р : 4488; показники - 13512; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942
Доброї ночі. Показники за газ : м.Берислав. о/р : 4488; показники - 13512; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо