Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Форемна Інна від 44649, м. Херсон написав 03.01.2023:
Показники на 03.01.2023 - 258
Показники на 03.01.2023 - 258
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Форемна Інна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Томенко Валентина від 45656, м. Херсон написав 03.01.2023:
Показники на 03.01.2022 - 13516
Показники на 03.01.2022 - 13516
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Томенко Валентина.
дякуємо
Дякуємо за звернення.
дякуємо
Вікторія від О/р 238134,Херсон,Степанівка.Селянська ,28 написав 03.01.2023:
Добрий день. 2.01.23 р були передані показники по газу за домоволодіння дочки - 4870 куб. через вайбербот на Херсонгаз з підтвердженням -фото лічильника ( номер лицьового Счету в Херсонгазі 238134,Счет в Нафтогазі 350233646),счетчик розташований м.Херсон,с.Степановка,вул.Селянська 28- Ігнатенко Анна Сергіївна) Попередні показників тіж самі - 4870 ,що і зараз ,були передані 1 грудня 22 року також через вайбербот Херсонгазу. Показники подаються кожного місяця. Показники не мінялись з травня 22 року,т.к. за адресою ніхто не проживає,вентиля перекриті,доступ контролеру до лічильника є. Але в своєму кабінеті я побачила,що хтось 30.11.22 подав показники -4920, відмінні від поданих мною 1.12.22 - 4870 і виник борг у сумі більш ніж чотириста гривень. Дуже прошу вас розібратись звідки взялись ці показники і сформувався борг(Знаю ,що в зв’язку з окупацією Херсону рашисти знищили клієнтську базу Херсонгазу,можлива це і є причина збою?).
Добрий день. 2.01.23 р були передані показники по газу за домоволодіння дочки - 4870 куб. через вайбербот на Херсонгаз з підтвердженням -фото лічильника ( номер лицьового Счету в Херсонгазі 238134,Счет в Нафтогазі 350233646),счетчик розташований м.Херсон,с.Степановка,вул.Селянська 28- Ігнатенко Анна Сергіївна) Попередні показників тіж самі - 4870 ,що і зараз ,були передані 1 грудня 22 року також через вайбербот Херсонгазу. Показники подаються кожного місяця. Показники не мінялись з травня 22 року,т.к. за адресою ніхто не проживає,вентиля перекриті,доступ контролеру до лічильника є. Але в своєму кабінеті я побачила,що хтось 30.11.22 подав показники -4920, відмінні від поданих мною 1.12.22 - 4870 і виник борг у сумі більш ніж чотириста гривень. Дуже прошу вас розібратись звідки взялись ці показники і сформувався борг(Знаю ,що в зв’язку з окупацією Херсону рашисти знищили клієнтську базу Херсонгазу,можлива це і є причина збою?).
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Оксана від 55655, м.Херсон написав 03.01.2023:
Добрий день. Відповідно до ваших роз’яснень та повідомлень показники передати тимчасово не можливо, починаючи з листопада 2022року, оскільки тривають стабілізаційні заходи. Тоді чому і на якій підставі ви дозволяєте собі нараховувати споживачам використання природного газу за своїми середніми показниками і відповідно виставляти рахунки за використання того газу! Чому споживач має зрозуміти в якій ситуації опинився Херсонгаз, а Херсонгазу «начхати» на споживача, він і далі виставляє рахунки за те, чим споживач не користується вже 10 місяців! Та ще й оплачує доставку того газу!
Добрий день. Відповідно до ваших роз’яснень та повідомлень показники передати тимчасово не можливо, починаючи з листопада 2022року, оскільки тривають стабілізаційні заходи. Тоді чому і на якій підставі ви дозволяєте собі нараховувати споживачам використання природного газу за своїми середніми показниками і відповідно виставляти рахунки за використання того газу! Чому споживач має зрозуміти в якій ситуації опинився Херсонгаз, а Херсонгазу «начхати» на споживача, він і далі виставляє рахунки за те, чим споживач не користується вже 10 місяців! Та ще й оплачує доставку того газу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Карпенко Валерій Федорович від О/Р 16714. Адреса: м.Херсон, вул.Смольна 132, кв 53 написав 03.01.2023:
Показники лічильника на 31.12.2022- 02727, о/р 16714 Карпенко В.Ф., адреса: м.Херсон, вул.Смольна 132, кв.53. Прошу надати інформацію щодо наявної заборгованості за розподіл та споживання газу на ел.адресу: bymbymik@gmail.com. Вхід в особистий кабінет не працює.
Показники лічильника на 31.12.2022- 02727, о/р 16714 Карпенко В.Ф., адреса: м.Херсон, вул.Смольна 132, кв.53. Прошу надати інформацію щодо наявної заборгованості за розподіл та споживання газу на ел.адресу: bymbymik@gmail.com. Вхід в особистий кабінет не працює.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Карпенко Валерій Федорович.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Валентина від 350225372 Херсон написав 03.01.2023:
у меня долг по оплате за газ 4256,Как я могу сделать сверку и узнать откуда он взялся,Показания на 3,01------7834
у меня долг по оплате за газ 4256,Как я могу сделать сверку и узнать откуда он взялся,Показания на 3,01------7834
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Виктор від 350230034 селище Зимовники, центральная 10 написав 03.01.2023:
Добрий день! Подскажите не правильно ввели показания, как можно их изменить?
Добрий день! Подскажите не правильно ввели показания, как можно их изменить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Марина від 65017, м.Херсон написав 02.01.2023:
Доброго дня. Раніше показники лічильника газу передавалися через особистий кабінет АТ "Херсонгаз". У зв'язку з тим, що сайт не працював, показники лічильника 15918 за листопад 2022 були передані 05.12.2022 через електронну пошту АТ Херсонгаз - pokazy@gaz.kherson.ua. В особистому кабінеті показники лічильника 16005 за листопад 2022 не відповідають дійсності. Відповідно у Нафтогазі за листопад 2022 року з'явився борг. Прошу вас відкоригувати показники лічильника за листопад 2022.
Доброго дня. Раніше показники лічильника газу передавалися через особистий кабінет АТ "Херсонгаз". У зв'язку з тим, що сайт не працював, показники лічильника 15918 за листопад 2022 були передані 05.12.2022 через електронну пошту АТ Херсонгаз - pokazy@gaz.kherson.ua. В особистому кабінеті показники лічильника 16005 за листопад 2022 не відповідають дійсності. Відповідно у Нафтогазі за листопад 2022 року з'явився борг. Прошу вас відкоригувати показники лічильника за листопад 2022.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Людмила від 146948, с.Приозерне написав 02.01.2023:
Кожного місяця я сплачувала за розподіл газу 240 грн. В минулому місяці зайшла на сайт і боргу не було. Сьогодні глянула і там був борг 959,65 грн. Скажіть будь-ласка, звідки взявся такий великий борг, якщо я до сьогоднішнього дня все сплачувала. Перевірте ретельніше.
Кожного місяця я сплачувала за розподіл газу 240 грн. В минулому місяці зайшла на сайт і боргу не було. Сьогодні глянула і там був борг 959,65 грн. Скажіть будь-ласка, звідки взявся такий великий борг, якщо я до сьогоднішнього дня все сплачувала. Перевірте ретельніше.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Усі сплачені кошти надійдуть, наразі відновлюється двосторонній звязок із банками. Будь ласка не хвилюйтеся.
Дякуємо за звернення.
Усі сплачені кошти надійдуть, наразі відновлюється двосторонній звязок із банками. Будь ласка не хвилюйтеся.
вікторія від 39378 херсон написав 02.01.2023:
моя дочка виїхала і я коли передавала покази її лічильника замість показів газового лічильника передала покази електричного що тепер робити
моя дочка виїхала і я коли передавала покази її лічильника замість показів газового лічильника передала покази електричного що тепер робити
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день вікторія.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності