Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4829 записів
Светлана від 16086316 , г Херсон написав 03.12.2022:
о/р 16086316 , показания 8535
о/р 16086316 , показания 8535
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Тетяна Канат від 50784 м. Херсон написав 03.12.2022:
Добрый день. Не могу войти в личный кабинет,чтобы дать показания счётчика. Мы не пользуемся газом с марта месяца,т.к. уехали, я через личный кабинет ставила одни и те же показатели, но сейчас не могу зайти на сайт и не помню цифры. Вы можете поставить последний показатель,чтобы не насчитывалась оплата, пару месяцев и так забыли записать показания. Спасибо.
Добрый день. Не могу войти в личный кабинет,чтобы дать показания счётчика. Мы не пользуемся газом с марта месяца,т.к. уехали, я через личный кабинет ставила одни и те же показатели, но сейчас не могу зайти на сайт и не помню цифры. Вы можете поставить последний показатель,чтобы не насчитывалась оплата, пару месяцев и так забыли записать показания. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна Канат.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Анна від 25257 город Херсон написав 03.12.2022:
Показания счетчика газа за ноябрь 645,по другому не могу передать
Показания счетчика газа за ноябрь 645,по другому не могу передать
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Лідія від 350045072, смт Велика Олександрівка написав 03.12.2022:
Доброго дня,показники лічильника за листопад 2022р. О/р 350045072,смт Велика Олександрівка,показник - 67197,Ішатенко Л.В.
Доброго дня,показники лічильника за листопад 2022р. О/р 350045072,смт Велика Олександрівка,показник - 67197,Ішатенко Л.В.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лідія.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності.
Андрей від о/р 4488, г.Берислав написав 01.09.2022:
Доброго дня.Показники за газ : м.Берислав. о/р : 4488, показники : 13512, Кобилецький.А.П. м.Берислав. о/р : 1109, показники : 6266, Кильч.А.О.
Доброго дня.Показники за газ : м.Берислав. о/р : 4488, показники : 13512, Кобилецький.А.П. м.Берислав. о/р : 1109, показники : 6266, Кильч.А.О.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Прийнято
Дякуємо за звернення.
Прийнято
Надія від 218923, Херсон написав 25.08.2022:
Заплатили через Приват 24 за розподіл природнього газу 1097,87грн. 04.08.2022р. є квитанція. Але на сьогоднішній день в кабінеті платежів в Приват24 показує борг 1300грн. Поясніть що це? перевірте надходження платежу.дякую
Заплатили через Приват 24 за розподіл природнього газу 1097,87грн. 04.08.2022р. є квитанція. Але на сьогоднішній день в кабінеті платежів в Приват24 показує борг 1300грн. Поясніть що це? перевірте надходження платежу.дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надія.
Ваші кошти надійшли 08.08.22
Дякуємо за звернення.
Ваші кошти надійшли 08.08.22
Никита від Новая Каховка написав 25.08.2022:
Скажите пожалуйста когда мне вернёте все мои документы 🪪 трудовая книжка 📕 и удостоверения слесаря по ремонту газового оборудования и слесаря подземных газопроводов и слесаря аварийно-восстановительных работ????????
Скажите пожалуйста когда мне вернёте все мои документы 🪪 трудовая книжка 📕 и удостоверения слесаря по ремонту газового оборудования и слесаря подземных газопроводов и слесаря аварийно-восстановительных работ????????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Никита.
Для отримання трудової книжки звернісься до відділу кадрів у м.Херсон.
Дякуємо за звернення.
Для отримання трудової книжки звернісься до відділу кадрів у м.Херсон.
Альбіна від 95 написав 24.08.2022:
Добрий день.Прошу розірвати договір про надання послуг з доставки природного газу за адресою м.Гола Пристань,вул.Ларіонова 81 о/р 95,т.к. послуга не надається.
Добрий день.Прошу розірвати договір про надання послуг з доставки природного газу за адресою м.Гола Пристань,вул.Ларіонова 81 о/р 95,т.к. послуга не надається.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альбіна.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу: тобто у 2022 календарному році щомісяця споживач сплачує за розподіл спожитого у минулому році (01.10.20-30.09.21) газу, - оплата січні за січень, у лютому за лютий, у березні за березень і т д . Обсяг газу, спожитого у період з 01.10.21 по 30.09.22, споживач сплачуватиме у 2023 календарному році. Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та реквізити для оплати не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу: тобто у 2022 календарному році щомісяця споживач сплачує за розподіл спожитого у минулому році (01.10.20-30.09.21) газу, - оплата січні за січень, у лютому за лютий, у березні за березень і т д . Обсяг газу, спожитого у період з 01.10.21 по 30.09.22, споживач сплачуватиме у 2023 календарному році. Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та реквізити для оплати не змінилися.
Дмитрий від 17167, Белозёрка, Херсонская область написав 23.08.2022:
06.08.2022, с опозданием, передал показания через гостевую книгу, однако они были не учтены и начислены плановые показания, которые не соответствуют действительности, в связи с чем Нефтегаз начислил задолженность. Состоянием на 01.08.2022 показания газового счётчика составляли- 885. ВОПРОС: каким образом исправить "плановые показания" и привести их в соответствие с фактическим использованием газа "по счётчику" - 885? Спасибо!
06.08.2022, с опозданием, передал показания через гостевую книгу, однако они были не учтены и начислены плановые показания, которые не соответствуют действительности, в связи с чем Нефтегаз начислил задолженность. Состоянием на 01.08.2022 показания газового счётчика составляли- 885. ВОПРОС: каким образом исправить "плановые показания" и привести их в соответствие с фактическим использованием газа "по счётчику" - 885? Спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
08.08. ви надили показники 885
Дякуємо за звернення.
08.08. ви надили показники 885
Дмитрий від 69070, Херсон написав 23.08.2022:
06.08.2022, с опозданием, передал показания через гостевую книгу, однако они были не учтены и начислены плановые показания, которые не соответствуют действительности, в связи с чем Нефтегаз начислил задолженность. Состоянием на 01.08.2022 показания газового счётчика - 964. ВОПРОС: каким образом исправить "плановые показания" и привести их в соответствие с фактическим использованием газа "по счётчику" - 964?
06.08.2022, с опозданием, передал показания через гостевую книгу, однако они были не учтены и начислены плановые показания, которые не соответствуют действительности, в связи с чем Нефтегаз начислил задолженность. Состоянием на 01.08.2022 показания газового счётчика - 964. ВОПРОС: каким образом исправить "плановые показания" и привести их в соответствие с фактическим использованием газа "по счётчику" - 964?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
08.08. ви надали показники телефоном - 964, корегування обсягів відбудеться у вересні, наступного місяці постачальник має перевиставити вам рахунок
Дякуємо за звернення.
08.08. ви надали показники телефоном - 964, корегування обсягів відбудеться у вересні, наступного місяці постачальник має перевиставити вам рахунок