Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4860 записів
Людмила від 37368646 Херсон написав 03.04.2021:
В январе месяце 2021 года заплатила на ваш счет 600 гривен,хотя газ уже поставлял Нафтогаз Украины.Хотелось бы вернуть эти деньги или перебросить их на счет 37395448 моей дочери Патоке Анастасии и моей матери ветерану войны 90 лет Столбовой М.А.У них по вашим расчетам долг как раз 600 гривен.Один раз пыталась постоять в очереди ,но нет сил,я перенесла короновирус очень тяжелый,и стоять под забором где нет лавочек и холодно у меня не хватило на долго сил. Дочь на работе,а 90 летняя старуха стоять просто не может,она не выходит из дому.Как мне урегулировать этот вопрос?
В январе месяце 2021 года заплатила на ваш счет 600 гривен,хотя газ уже поставлял Нафтогаз Украины.Хотелось бы вернуть эти деньги или перебросить их на счет 37395448 моей дочери Патоке Анастасии и моей матери ветерану войны 90 лет Столбовой М.А.У них по вашим расчетам долг как раз 600 гривен.Один раз пыталась постоять в очереди ,но нет сил,я перенесла короновирус очень тяжелый,и стоять под забором где нет лавочек и холодно у меня не хватило на долго сил. Дочь на работе,а 90 летняя старуха стоять просто не может,она не выходит из дому.Как мне урегулировать этот вопрос?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Мирослава від 13171 написав 03.04.2021:
Добрый день. Прошу откорректировать мои показания, так как я уже два месяца не пользуюсь газом, а мне поставили плановое потребление, что превышает на 212 кубов действительные. Сегодня я передала через сайт показание счетчика - 8878, а в кабинете значится- 9090 на 1.03.21г. И решите этот вопрос с Нафтогазом, так как в связи с этой ситуацией там образовалась задолженность Мой л/с -13171, Чаплинский р-н.
Добрый день. Прошу откорректировать мои показания, так как я уже два месяца не пользуюсь газом, а мне поставили плановое потребление, что превышает на 212 кубов действительные. Сегодня я передала через сайт показание счетчика - 8878, а в кабинете значится- 9090 на 1.03.21г. И решите этот вопрос с Нафтогазом, так как в связи с этой ситуацией там образовалась задолженность Мой л/с -13171, Чаплинский р-н.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мирослава.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Надежда від 12092 Асканія-Нова написав 03.04.2021:
Добрый день! Пишу уже неоднократно. За декабрь 2020г Херсонгаз завысил мне потребление кубов на 142 куб. Уже куда только не писала, но в моём кабинете так и значатся 284 куба вместо 142. Показатели счетчика указаны правильно. а вот с арифметикой что-то не то. Ведь 6045 - 5903 =142 куба, а никак не 284. В Нафтогазе висит долг, да и на расчет по транспортировке газа в следующем году это отразится. Прошу исправить ошибку.
Добрый день! Пишу уже неоднократно. За декабрь 2020г Херсонгаз завысил мне потребление кубов на 142 куб. Уже куда только не писала, но в моём кабинете так и значатся 284 куба вместо 142. Показатели счетчика указаны правильно. а вот с арифметикой что-то не то. Ведь 6045 - 5903 =142 куба, а никак не 284. В Нафтогазе висит долг, да и на расчет по транспортировке газа в следующем году это отразится. Прошу исправить ошибку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежда.
Ваші показники відкореговано вручну та надано до постачальника, його корегування ви побачите протягом квітня поточного року.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники відкореговано вручну та надано до постачальника, його корегування ви побачите протягом квітня поточного року.
Андрей Москаленко від 18530,г.каховка написав 03.04.2021:
Я заплатил не на то счёт за транспортировку газа,как мне вернуть деньги?Чеки и квитанции все есть.
Я заплатил не на то счёт за транспортировку газа,как мне вернуть деньги?Чеки и квитанции все есть.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей Москаленко.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Наталія від 60715 написав 02.04.2021:
У меня не монитизированная субсидия через ,,Ощадбаннк''.Уже задолженность по распределению газа 508грн.Банк не может перечислитьоплату из -за отсутствия вашей заявки на оплату.Я не плачупотому,что мне в банке говорят,чтобы я не накапливала сумму субсидии.Пожалуйста,подайте им сумму надлежащей оплаты.
У меня не монитизированная субсидия через ,,Ощадбаннк''.Уже задолженность по распределению газа 508грн.Банк не может перечислитьоплату из -за отсутствия вашей заявки на оплату.Я не плачупотому,что мне в банке говорят,чтобы я не накапливала сумму субсидии.Пожалуйста,подайте им сумму надлежащей оплаты.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Нина від 63519 написав 02.04.2021:
Добрый вечер. В марте ошибочно заплатила в ТОВ "Херсон регион газ" 58 гр. До этого платила в "Нафтогаз". Как теперь быть с переплатой . Спасибо
Добрый вечер. В марте ошибочно заплатила в ТОВ "Херсон регион газ" 58 гр. До этого платила в "Нафтогаз". Как теперь быть с переплатой . Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Оксана від 16087502 написав 02.04.2021:
Скажите пожалуйста! Как исправить показания счетчика не правильно подали показания за февраль .
Скажите пожалуйста! Как исправить показания счетчика не правильно подали показания за февраль .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Чи надали ви фактичні показники станом на 01.04.21?
Дякуємо за звернення.
Чи надали ви фактичні показники станом на 01.04.21?
Ольга від 27943 м. Херсон написав 02.04.2021:
Что нужно делать, если подошло время поверки счетчика?
Что нужно делать, если подошло время поверки счетчика?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Надайте свій контактний телефон для узгодження дати проведення робіт
Дякуємо за звернення.
Надайте свій контактний телефон для узгодження дати проведення робіт
Ірина від О/Р 8866 м. Нова Каховка написав 02.04.2021:
Доброго дня. Лічильник газу у моїй квартирі потребує повірки ще з 2019р. В минулому році був контролер, яка зафіксувала факт необхідності повірки лічильника.Зараз вже 2021р. спеціалістів з повірки ще не було. Наразі маю великий обсяг спожитого газу за березень 2021р., хоча котел ставила на мінімальне споживання газу. Вважаю за необхідне провести повірку лічильника. Також зазначаю, що минулого разу при повірці покупала лічильник за свій рахунок. Чи замінять мені мій лічильник на новий співробіники Херсонгазу? В який термін мені очікувати дзвінка?
Доброго дня. Лічильник газу у моїй квартирі потребує повірки ще з 2019р. В минулому році був контролер, яка зафіксувала факт необхідності повірки лічильника.Зараз вже 2021р. спеціалістів з повірки ще не було. Наразі маю великий обсяг спожитого газу за березень 2021р., хоча котел ставила на мінімальне споживання газу. Вважаю за необхідне провести повірку лічильника. Також зазначаю, що минулого разу при повірці покупала лічильник за свій рахунок. Чи замінять мені мій лічильник на новий співробіники Херсонгазу? В який термін мені очікувати дзвінка?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайте свій контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Надайте свій контактний телефон
Елена від 30526, г. Херсон написав 02.04.2021:
Добрый день. Помогите, пожалуйста урегулировать вопрос оплаты за газ. Я в январе 2021г. зарегистрировалась в ПАТ Нафтогаз Укрины, открыла там личный кабинет. И внесла свои текущие показания использования газа и в Нафтогаз и в Херсонгаз. Но в 2020 году я не регулярно давала свои показания (не успевала их внести до 5 числа), хотя в каждой платежке данные указывала. Нафтогаз выставил мне счет за январь на 74 куб.м.!!!, а реально было израсходовано 8 куб.м. Я звонила в Нафтогаз, но они ответили, что я должна провести сверку с Херсонгазом, а Вы уже передадите им уточнённые данные и таким образом всё урегулируется. Мною, 17.03.2021 была проведена сверка. На 01.12.2020г. у меня переплата по газу 101,63грн., но уточненные данные в Нафтогаз не поступали. Я в Нафтогаз только перешла и уже должна кучу денег?! только потому, что не подавала свои данные вовремя Херсонгазу. Как можно это урегулировать между двумя компаниями и закрыть вопрос с якобы долгом? Заранее СПАСИБО.
Добрый день. Помогите, пожалуйста урегулировать вопрос оплаты за газ. Я в январе 2021г. зарегистрировалась в ПАТ Нафтогаз Укрины, открыла там личный кабинет. И внесла свои текущие показания использования газа и в Нафтогаз и в Херсонгаз. Но в 2020 году я не регулярно давала свои показания (не успевала их внести до 5 числа), хотя в каждой платежке данные указывала. Нафтогаз выставил мне счет за январь на 74 куб.м.!!!, а реально было израсходовано 8 куб.м. Я звонила в Нафтогаз, но они ответили, что я должна провести сверку с Херсонгазом, а Вы уже передадите им уточнённые данные и таким образом всё урегулируется. Мною, 17.03.2021 была проведена сверка. На 01.12.2020г. у меня переплата по газу 101,63грн., но уточненные данные в Нафтогаз не поступали. Я в Нафтогаз только перешла и уже должна кучу денег?! только потому, что не подавала свои данные вовремя Херсонгазу. Как можно это урегулировать между двумя компаниями и закрыть вопрос с якобы долгом? Заранее СПАСИБО.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Після візиту контродера можна здійснити звірку.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Після візиту контродера можна здійснити звірку.