Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Владимир від 216551 написав 25.03.2021:
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Ольга від 7556 Херсон написав 25.03.2021:
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Дякуємо за звернення.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Наталья від 6076878 написав 25.03.2021:
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Павло від 203312 м. Херсон написав 25.03.2021:
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Дякуємо за звернення.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Володимир від 14239I с.Щасливцеве написав 25.03.2021:
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Людмила від 229332 написав 24.03.2021:
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Дякуємо за звернення.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Андрей від Новая Каховка написав 24.03.2021:
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Дякуємо за звернення.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Анатолій від 64753, Херсон написав 24.03.2021:
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
Ольга від 3207, Херсон написав 24.03.2021:
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Дякуємо за звернення.
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Сергей від 215235, Херсон написав 24.03.2021:
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Дякуємо за звернення.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.