Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Едуард від 37339 написав 17.03.2021:
Я помилково сплатив 700 грн. замість 7 грн. Як повернути переплату, куди звертатись. Дякую.
Я помилково сплатив 700 грн. замість 7 грн. Як повернути переплату, куди звертатись. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Едуард.
До якої саме організації ви сплатили кошти?
Дякуємо за звернення.
До якої саме організації ви сплатили кошти?
Наталя від 8094360, м. Херсон написав 16.03.2021:
Доброго дня!.10.02.2021 р. на ел. адресу Secretary@khersonregiongas.com.ua мною було сформовано та направлено пакет документів на повернення переплати за неспожитий газ. Будь-ласка поясніть, чому на сьогодняшній день переплату не повернуто та не мені повідомлено про рішення щодо її повернення.
Доброго дня!.10.02.2021 р. на ел. адресу Secretary@khersonregiongas.com.ua мною було сформовано та направлено пакет документів на повернення переплати за неспожитий газ. Будь-ласка поясніть, чому на сьогодняшній день переплату не повернуто та не мені повідомлено про рішення щодо її повернення.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Ви звертаєтеся до АТ Херсонгаз, будь ласка зверніться за приналежністю
Дякуємо за звернення.
Ви звертаєтеся до АТ Херсонгаз, будь ласка зверніться за приналежністю
Валентина від 226158, Херсон, смт.Антонівка написав 16.03.2021:
Добрий день. 06.02.2021р. я відправила кошти за розподіл газу за лютий місяць 2021р., як завжди, через Поштове відділення 73486 на суму 285,10грн., (де вказала свій особовий рахунок, прізвище, адресу, та призначення платежу), але коли отримала рахунок для сплати вже за березень-місяць 2021р. то побачила, що в ньому не врахований цей мій попередній платіж і загальну сумму мені нарахували вдвіччі більшу. Я відправила фотографію чеку про оплату попереднього платежу на єлектронну адресу secretary@gaz.kherson.ua, та ще на no-reply@gaz.kherson.ua. Але, здється мене не зрозуміли, бо у відповіді написали мені, щоб я подала заяву на повернення своїх коштів. Мені не треба повертати свої кошти, мені треба щоб вони були враховані як сплачені за ваші послуги. Що мені робити, щоб цей платіж врахували?
Добрий день. 06.02.2021р. я відправила кошти за розподіл газу за лютий місяць 2021р., як завжди, через Поштове відділення 73486 на суму 285,10грн., (де вказала свій особовий рахунок, прізвище, адресу, та призначення платежу), але коли отримала рахунок для сплати вже за березень-місяць 2021р. то побачила, що в ньому не врахований цей мій попередній платіж і загальну сумму мені нарахували вдвіччі більшу. Я відправила фотографію чеку про оплату попереднього платежу на єлектронну адресу secretary@gaz.kherson.ua, та ще на no-reply@gaz.kherson.ua. Але, здється мене не зрозуміли, бо у відповіді написали мені, щоб я подала заяву на повернення своїх коштів. Мені не треба повертати свої кошти, мені треба щоб вони були враховані як сплачені за ваші послуги. Що мені робити, щоб цей платіж врахували?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Ця оплата отримана Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Ця оплата отримана Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Николай від 226153 м.Херсон написав 16.03.2021:
Добрий день! Будь ласка,допоможiть! Вiдповiдно до пункту №4, глави 6, розподiлу VI кодексу газорозподiльних систем: для споживачiв, що мають фактичний перiод проживання менший нiж 9 мiсяцiв визначаеться на рiвнi: 39куб.м, Менi визначили 314 куб.м. Факт того, що бiльше двох рокiв за адресою нiхто не проживае свiдчать показники за сплату спожитого газу в особистому кабiнетi. Мати померла три роки тому. Дякую!
Добрий день! Будь ласка,допоможiть! Вiдповiдно до пункту №4, глави 6, розподiлу VI кодексу газорозподiльних систем: для споживачiв, що мають фактичний перiод проживання менший нiж 9 мiсяцiв визначаеться на рiвнi: 39куб.м, Менi визначили 314 куб.м. Факт того, що бiльше двох рокiв за адресою нiхто не проживае свiдчать показники за сплату спожитого газу в особистому кабiнетi. Мати померла три роки тому. Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Ігор від 30144 написав 16.03.2021:
Доброго дня! 1-го квітня подав заяву на повернення коштів у вашому відділі на 2-му поверсі. Скільки часу треба чекати на повернення?
Доброго дня! 1-го квітня подав заяву на повернення коштів у вашому відділі на 2-му поверсі. Скільки часу треба чекати на повернення?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ігор.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Наталія від 16087677, Херсон написав 16.03.2021:
Доброго дня! Надаю показники регулярно щомісяця в кабінеті. 10 лютого у мене була контролер для звіряння. Попросила її надати мені вайбер-бот для відправки фото показників. 4 березня я надіслала фото лічильника і показання, а саме 00073 - о/р 16087677. В вайбері вони були прийняті. Але потім, в особистому кабінети НАфтогазу для я помилково вказала показники іншої квартири 00223. Чому не були прийняті мої показники саме з фото? Зараз НАфтогаз виставив більше 1000 гр борг і сказали звертатися до вас. Як можна виправити ситуацію? Зверенення з особистого кабінету також зробила. Дякую за допомогу!
Доброго дня! Надаю показники регулярно щомісяця в кабінеті. 10 лютого у мене була контролер для звіряння. Попросила її надати мені вайбер-бот для відправки фото показників. 4 березня я надіслала фото лічильника і показання, а саме 00073 - о/р 16087677. В вайбері вони були прийняті. Але потім, в особистому кабінети НАфтогазу для я помилково вказала показники іншої квартири 00223. Чому не були прийняті мої показники саме з фото? Зараз НАфтогаз виставив більше 1000 гр борг і сказали звертатися до вас. Як можна виправити ситуацію? Зверенення з особистого кабінету також зробила. Дякую за допомогу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Наступного місяця надайте правильні показники до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, як це визначено у кодексі ГРМ
Дякуємо за звернення.
Наступного місяця надайте правильні показники до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, як це визначено у кодексі ГРМ
Тетяна від 43151 написав 16.03.2021:
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи є можливість внести коригування показників онлайн? Дозвонитися не має можливості, увесь час лінії зайняті. Останні шість років показники залишаються незмінними 8 куб., оскільки в квартирі ніхто не проживає, однак за лютий передані до Нафтогазу середні показники. Дякую за відповідь!
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи є можливість внести коригування показників онлайн? Дозвонитися не має можливості, увесь час лінії зайняті. Останні шість років показники залишаються незмінними 8 куб., оскільки в квартирі ніхто не проживає, однак за лютий передані до Нафтогазу середні показники. Дякую за відповідь!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Виктория від О/р 38917 написав 15.03.2021:
В личном кабинете "Херсонгаз" у меня отображается информация по двум организациям АТ "Херсонгаз" и ТОВ "Херсонрегiонгаз" . Я оплатила долг в организацию ТОВ "Херсонрегiонгаз" в сумме 48.07 грн, через Приват 24, но прошло уже достаточно времени (около 2-х недель,в начале марта оплатили сумму), но долг не списался с баланса моего лицевого счёта, отображается переплата по АТ "Херсонгаз" 21,72 грн. Я не понимаю, что означает организация ТОВ "Херсонрегiонгаз" ? Почему сумма по оплате долга не списалась в сумме Борг за ЛЮТИЙ 2021 р. 48,07 грн и за ЧТО я должна эту сумму, если у меня один л/с 38917 по АТ "Херсонгаз" и произвожу оплату за распределение трубы по газу во время.
В личном кабинете "Херсонгаз" у меня отображается информация по двум организациям АТ "Херсонгаз" и ТОВ "Херсонрегiонгаз" . Я оплатила долг в организацию ТОВ "Херсонрегiонгаз" в сумме 48.07 грн, через Приват 24, но прошло уже достаточно времени (около 2-х недель,в начале марта оплатили сумму), но долг не списался с баланса моего лицевого счёта, отображается переплата по АТ "Херсонгаз" 21,72 грн. Я не понимаю, что означает организация ТОВ "Херсонрегiонгаз" ? Почему сумма по оплате долга не списалась в сумме Борг за ЛЮТИЙ 2021 р. 48,07 грн и за ЧТО я должна эту сумму, если у меня один л/с 38917 по АТ "Херсонгаз" и произвожу оплату за распределение трубы по газу во время.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
ТО В Херсонрегіонгаз був вашим постачальником до 01.12.2020
Дякуємо за звернення.
ТО В Херсонрегіонгаз був вашим постачальником до 01.12.2020
Тетяна від 12107 Херсон написав 15.03.2021:
Як дізнатися код ЕІС?
Як дізнатися код ЕІС?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є особистими даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є особистими даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Алексей від 5078328, 20-5078328 написав 15.03.2021:
Ушакова 83 кв 74 (Прокофьев, Лущиенко) о.р. 5078328 -- в феврале ввел бОльшие показания, что привело к ошибочно выставленной сумме 2153 грн. настоящие показания на 01-03-2021 -- 436м куб. Прошу сделать изменения и ввести правильные показания. Оплата Нафтогазу и за доставку газа по факту выполнена. тел.066-2233770, al1964ok@meta.ua
Ушакова 83 кв 74 (Прокофьев, Лущиенко) о.р. 5078328 -- в феврале ввел бОльшие показания, что привело к ошибочно выставленной сумме 2153 грн. настоящие показания на 01-03-2021 -- 436м куб. Прошу сделать изменения и ввести правильные показания. Оплата Нафтогазу и за доставку газа по факту выполнена. тел.066-2233770, al1964ok@meta.ua
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алексей.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)