Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
3305 записів
Шевченко Юрій Анатолійович від 1723 написав 01.03.2020:
Сплатив за розподіл 61,66гр 11,02,2020р, код квитанції 1867-6985-1422-3632 але не вказав особовий рахунок. Прошу зарахувати дану суму на ос.рахунок. Дякую.
Сплатив за розподіл 61,66гр 11,02,2020р, код квитанції 1867-6985-1422-3632 але не вказав особовий рахунок. Прошу зарахувати дану суму на ос.рахунок. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шевченко Юрій Анатолійович.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Тимошевський В.А від 4328, М.Херсон написав 01.03.2020:
01/02/2020 мною було сплачено за розподіл природного газу 41.35, приват 24 квітанція 0.0.1602704707.1код квітанції 1857-8503-8668-0870, але на даний час "мій кабінет2 видає заборгованість 16.56
01/02/2020 мною було сплачено за розподіл природного газу 41.35, приват 24 квітанція 0.0.1602704707.1код квітанції 1857-8503-8668-0870, але на даний час "мій кабінет2 видає заборгованість 16.56
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тимошевський В.А.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Рузанов БН від 5823 Нова Каховка написав 01.03.2020:
Оплатил за транспортировку 20,02,2020 через приват 24, квитанция 0.0.1623691333.1 код квитанции 1875-8129-6367-5578 в сумме 42,31 ФИО платильщика Киселева АС
Оплатил за транспортировку 20,02,2020 через приват 24, квитанция 0.0.1623691333.1 код квитанции 1875-8129-6367-5578 в сумме 42,31 ФИО платильщика Киселева АС
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Рузанов БН.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Карпенко Віра Юхимівна від 16082713 написав 01.03.2020:
В моєму кабінеті указаний тариф на газ з 01.02.2020 по 5.00503 за м3, то чому мені порахували за лютий місяць по 5,87 за м3 який був з 01,01,2020, Де правда?
В моєму кабінеті указаний тариф на газ з 01.02.2020 по 5.00503 за м3, то чому мені порахували за лютий місяць по 5,87 за м3 який був з 01,01,2020, Де правда?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Карпенко Віра Юхимівна.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Альбина від 2414 написав 01.03.2020:
Добрый день.За доставку газа оплатила и за январь и за февраль.в личном кабинете на 1.03.2020 долг за два месяца.где мои деньги?как можно дальше оплачивать,если они не приходят на счёт? на какую горячую линию звонить?
Добрый день.За доставку газа оплатила и за январь и за февраль.в личном кабинете на 1.03.2020 долг за два месяца.где мои деньги?как можно дальше оплачивать,если они не приходят на счёт? на какую горячую линию звонить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альбина.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Марія від 8552, м. Скадовськ написав 01.03.2020:
Доброго дня! 03.02.2020 мною було сплачено послуги за розподіл газу 395 грн. (кв. №63 Ощадбанк), але в квитанції вказано лише Дудченко Марія Сергіївна, забула вказати адресу і особовий рахунок. Прошу зарахувати суму 395 грн. на мій особовий рахунок 8552 м. Скадовськ
Доброго дня! 03.02.2020 мною було сплачено послуги за розподіл газу 395 грн. (кв. №63 Ощадбанк), але в квитанції вказано лише Дудченко Марія Сергіївна, забула вказати адресу і особовий рахунок. Прошу зарахувати суму 395 грн. на мій особовий рахунок 8552 м. Скадовськ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Гнедков А.Ю. від 64773 написав 29.02.2020:
Здравствуйте! 20.02.2020 оплатил 101 грн. за разподил газа, но не указал СВОЙ о/рах. и адрес. Прошу эти деньги зачислить на о/рах. 64773 , адрес Херсон, ул. БОГОРОДИЦЬКА (ЧЕРВОНОФЛОТСЬК), буд. 36, кв. 5А . Квитанция № 50 от 20.02.2020.
Здравствуйте! 20.02.2020 оплатил 101 грн. за разподил газа, но не указал СВОЙ о/рах. и адрес. Прошу эти деньги зачислить на о/рах. 64773 , адрес Херсон, ул. БОГОРОДИЦЬКА (ЧЕРВОНОФЛОТСЬК), буд. 36, кв. 5А . Квитанция № 50 от 20.02.2020.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гнедков А.Ю..
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020:
Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8.
Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Лідія від 867, Херсонська обл, Бериславський р-н, с.Одрадокам"янка написав 29.02.2020:
Доброго дня. Я провела оплату за розподіл газу від 01.29.2020 р. на суму 137грн.( Дублікат квитанції № 0.0.1599615610.1, код квитанції 1854-7040-1115-3450), і оплата від 02.17.2020 р. на суму 137грн.( Дублікат квитанції № 0.0.1619725081.1, код квитанції 1873-7647-4389-8487).В особовому кабінеті як результат показана заборгованість на суму 273грн.88коп.Прошу розібратись і надати допомогу в вирішені ситуації.
Доброго дня. Я провела оплату за розподіл газу від 01.29.2020 р. на суму 137грн.( Дублікат квитанції № 0.0.1599615610.1, код квитанції 1854-7040-1115-3450), і оплата від 02.17.2020 р. на суму 137грн.( Дублікат квитанції № 0.0.1619725081.1, код квитанції 1873-7647-4389-8487).В особовому кабінеті як результат показана заборгованість на суму 273грн.88коп.Прошу розібратись і надати допомогу в вирішені ситуації.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лідія.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Наталія від 8092224 написав 28.02.2020:
Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера.
Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби