Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Тетяна від 208399 написав 02.02.2021:
Підскажіть будьласка, як змінити населенний пункт в особистому кабінеті?
Підскажіть будьласка, як змінити населенний пункт в особистому кабінеті?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Светлана від 5057, Берислав написав 02.02.2021:
Скажите пожалуйста, а можно переплату за газ Херсонрегионгаз перекинуть на счёт по доставке?Так как хозяин умер,забрать деньги не смогли,а переплата не маленькая и за доставку все равно платить придется!
Скажите пожалуйста, а можно переплату за газ Херсонрегионгаз перекинуть на счёт по доставке?Так как хозяин умер,забрать деньги не смогли,а переплата не маленькая и за доставку все равно платить придется!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Хто наразі отримувач спадщини?
Дякуємо за звернення.
Хто наразі отримувач спадщини?
Оксана від 52608 м. Херсон написав 02.02.2021:
Добрий день! Будь ласка дайте пораду ,як мені діяти . Я звірила номер лічильника і тип - в особистому кабінеті записано номер 11929924 і тип ВК G4T , а в Договорі про відповідальне зберігання і на самому лічильнику стоїть номер 11929928 і тип BK G4MT. Що робити в цій ситуації ?
Добрий день! Будь ласка дайте пораду ,як мені діяти . Я звірила номер лічильника і тип - в особистому кабінеті записано номер 11929924 і тип ВК G4T , а в Договорі про відповідальне зберігання і на самому лічильнику стоїть номер 11929928 і тип BK G4MT. Що робити в цій ситуації ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
у кабінеті вказано вірно Опалювальна площа: 61,70; Пільга: Немає ; Лічильник газу: BK G4T ; Номер лічильника: 11929928 ;
Дякуємо за звернення.
у кабінеті вказано вірно Опалювальна площа: 61,70; Пільга: Немає ; Лічильник газу: BK G4T ; Номер лічильника: 11929928 ;
Татьяна від 207994 написав 02.02.2021:
Комышаны ул. Крылова. На каком основании перекрыли газ
Комышаны ул. Крылова. На каком основании перекрыли газ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
15.09.20 на вузлі вводу виявлено виток газу, про що складено відповідний акт за підписом власника Для пускових робіт будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
15.09.20 на вузлі вводу виявлено виток газу, про що складено відповідний акт за підписом власника Для пускових робіт будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз
Тетяна від 208399 написав 02.02.2021:
Добрий день. Я зарееструвалась в особистому кабінеті по номеру особового рахунку, але висвітилась зовсім не моя адреса. Повністю дані не співпадають, навіть не можу подати показники.
Добрий день. Я зарееструвалась в особистому кабінеті по номеру особового рахунку, але висвітилась зовсім не моя адреса. Повністю дані не співпадають, навіть не можу подати показники.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Під час реєстрації уважно дивіться яку дільницю обираєте. Видаліть не свій рахунок та додайте свій
Дякуємо за звернення.
Під час реєстрації уважно дивіться яку дільницю обираєте. Видаліть не свій рахунок та додайте свій
Оксана від 5500 написав 02.02.2021:
Добрий день, в свій особистий кабінет я хочу додати особовий рахунок родича. але всі спроби невдалі Його особовий рахунок 5768, остання оплата за транспортування була 25 > січня в сумі 201 грн. Допоможіть будь ласка.
Добрий день, в свій особистий кабінет я хочу додати особовий рахунок родича. але всі спроби невдалі Його особовий рахунок 5768, остання оплата за транспортування була 25 > січня в сумі 201 грн. Допоможіть будь ласка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області родича
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області родича
Микола від 7038 написав 02.02.2021:
На вашому сайті на сторінці " мій кабінет" до сих пір "херсонрегіонгаз" є постачальником газу . З 15.12.2020р газ мені постачає фірма "Megawatt". Як це виправити.,
На вашому сайті на сторінці " мій кабінет" до сих пір "херсонрегіонгаз" є постачальником газу . З 15.12.2020р газ мені постачає фірма "Megawatt". Як це виправити.,
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола.
Не користуйтеся вкладинками, які вам не необхідні
Дякуємо за звернення.
Не користуйтеся вкладинками, які вам не необхідні
Катерина від о/р 5017, с.Новодмитрівка, Великоолександрівський район написав 02.02.2021:
Доброго дня. Проконсультуйте, будь ласка, щодо правильності внесення показників. о/р 5017 Великоолександрівської філії.В січні місяці бабусі замінили старий лічильник газу на новий. Показники попереднього лічильника на момент заміни були 18899, на новому зараз 58 м.куб. Як мені внести показники, коли в особистому кабінеті на сьогоднішній день в графі "попередні показники" стоїть нуль ? Якщо я зараз внесу показники за старим лічильником 18899, то різниця кубів між попереднім і теперішнім значенням автоматично розрахується в розмірі майже 19 тис.м.куб
Доброго дня. Проконсультуйте, будь ласка, щодо правильності внесення показників. о/р 5017 Великоолександрівської філії.В січні місяці бабусі замінили старий лічильник газу на новий. Показники попереднього лічильника на момент заміни були 18899, на новому зараз 58 м.куб. Як мені внести показники, коли в особистому кабінеті на сьогоднішній день в графі "попередні показники" стоїть нуль ? Якщо я зараз внесу показники за старим лічильником 18899, то різниця кубів між попереднім і теперішнім значенням автоматично розрахується в розмірі майже 19 тис.м.куб
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Станом на 01.02.21 ви маєте внести фактичні показники того лічильника який у вас на даний момент в наявності
Дякуємо за звернення.
Станом на 01.02.21 ви маєте внести фактичні показники того лічильника який у вас на даний момент в наявності
Дмитро від м.Херсон написав 02.02.2021:
Ужаснейший сервис, не дозвониться большинство телефонов не актуальны, на 2021 год, нет никакой возможности для связи с оператором, до сих пор работаете через домашние телефоны
Ужаснейший сервис, не дозвониться большинство телефонов не актуальны, на 2021 год, нет никакой возможности для связи с оператором, до сих пор работаете через домашние телефоны
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитро.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Марина від г.Херсон ул.Татарченко,7 написав 02.02.2021:
Добрый день. Интересует вопрос подключения газа по указанному адресу. В июле 2020 года обращались к Елене Анатольевне. Ответ был техусловия на подключение не выдаются.Как сейчас обстоят дела ? Участок без строений со всех сторон есть газовые магистрали . А почему нельзя. Собираемся строить дом и этот вопрос важный.
Добрый день. Интересует вопрос подключения газа по указанному адресу. В июле 2020 года обращались к Елене Анатольевне. Ответ был техусловия на подключение не выдаются.Как сейчас обстоят дела ? Участок без строений со всех сторон есть газовые магистрали . А почему нельзя. Собираемся строить дом и этот вопрос важный.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42