Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4860 записів
Лера від 27206 написав 26.01.2021:
Отправила все документы для возврата переплаты по всем параметрам, которые указали здесь: https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ почему по номеру 31-65-55 никто не отвечает???Почему передали декабрьские показатели от фонаря, даже приближенно столько газа не использовалось и выставили долг в нефтегазе при наличии переплаты!
Отправила все документы для возврата переплаты по всем параметрам, которые указали здесь: https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ почему по номеру 31-65-55 никто не отвечает???Почему передали декабрьские показатели от фонаря, даже приближенно столько газа не использовалось и выставили долг в нефтегазе при наличии переплаты!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лера.
Ви зараз пишете до АТ ХЕРСОНГАЗ За номером кол-центру не відповідають тільки до 08.00 та після 17.00 іу вихідні дні. Хоча і цю інформацію також озвучує система. Щодо показників - будь ласка зазначте свій населений пункт або район області
Дякуємо за звернення.
Ви зараз пишете до АТ ХЕРСОНГАЗ За номером кол-центру не відповідають тільки до 08.00 та після 17.00 іу вихідні дні. Хоча і цю інформацію також озвучує система. Щодо показників - будь ласка зазначте свій населений пункт або район області
Павло від 203312 м. Херсон написав 26.01.2021:
У січні 2021 року я отримав рахунок на оплату послуг з розподілу газу. Згідно з ним, за моїм особовим рахунком, величина річної замовленої потужності (а це обсяг спожитого природного газу за період 10.2019 -09.2020) становить 314 куб. м. З 01 січня 2021 року річна замовлена потужність об’єкта (об’єктів) споживача на розрахунковий календарний рік не може бути меншою за (кодекс ГРМ): 39 куб.м - тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. З підключених приладів у мене тільки плита і я використовую газ виключно для приготування їжі (річне споживання газу згідно лічильника: 5 куб. м за рік). Газовий котел відключено у 2016 році. Підкажіть будь-ласка, на якій підставі мені була нарахована величина річної замовленої потужності 314 куб.м? Згідно кодексу ГРМ величина річної замовленої потужності за моїм особовим рахунком має складати 39 куб.м. Тобто, якщо у мене лише плита (і ці дані у вас наявні), чому я маю сплачувати ще й за підігрів води та опалення? Ніяких платіжних документів чи розрахунків в жовтні стосовно річної потужності я не отримував. Як зменшити величину річної замовленої потужності за моїм особовим рахунком до 39 куб.м.?
У січні 2021 року я отримав рахунок на оплату послуг з розподілу газу. Згідно з ним, за моїм особовим рахунком, величина річної замовленої потужності (а це обсяг спожитого природного газу за період 10.2019 -09.2020) становить 314 куб. м. З 01 січня 2021 року річна замовлена потужність об’єкта (об’єктів) споживача на розрахунковий календарний рік не може бути меншою за (кодекс ГРМ): 39 куб.м - тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. З підключених приладів у мене тільки плита і я використовую газ виключно для приготування їжі (річне споживання газу згідно лічильника: 5 куб. м за рік). Газовий котел відключено у 2016 році. Підкажіть будь-ласка, на якій підставі мені була нарахована величина річної замовленої потужності 314 куб.м? Згідно кодексу ГРМ величина річної замовленої потужності за моїм особовим рахунком має складати 39 куб.м. Тобто, якщо у мене лише плита (і ці дані у вас наявні), чому я маю сплачувати ще й за підігрів води та опалення? Ніяких платіжних документів чи розрахунків в жовтні стосовно річної потужності я не отримував. Як зменшити величину річної замовленої потужності за моїм особовим рахунком до 39 куб.м.?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Дякуємо за звернення.
Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Сергей від 22000088 написав 26.01.2021:
Я уже писал Вам про снятые показания 01.01.21. Передал показания через кабинет, затем пришла контролер 05.01.21., сняла показания на 35 м. куб. больше. По оплате прошло по новым показаниям. Вопрос: Зачем я передавал показания через кабинет на конец месяца, если были записаны показания контролёра. Может пусть тогда контролёры сами снимают показания. Счётчик установлен на улице. С ув. Сергей
Я уже писал Вам про снятые показания 01.01.21. Передал показания через кабинет, затем пришла контролер 05.01.21., сняла показания на 35 м. куб. больше. По оплате прошло по новым показаниям. Вопрос: Зачем я передавал показания через кабинет на конец месяца, если были записаны показания контролёра. Может пусть тогда контролёры сами снимают показания. Счётчик установлен на улице. С ув. Сергей
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
За період передачі показників лічильника з 01 по 05 число у вас знято показники 2 рази (вами та контролером), система обирає останні за терміном показники, в разі,якщо вони більші - вона їх активує, менші- не активує.
Дякуємо за звернення.
За період передачі показників лічильника з 01 по 05 число у вас знято показники 2 рази (вами та контролером), система обирає останні за терміном показники, в разі,якщо вони більші - вона їх активує, менші- не активує.
Ольга від 350152348 написав 26.01.2021:
Здравствуйте. Получила счет за транспортировку газа насчитали платить в месяц 52 грн. 06 коп. У меня по счетчику за период с 01.10.2019 по 31.10.2020г использовано газа всего 40 кубов. Спросите почему так мало, да потому что моя пенсия не позволяет включать отопление и приходится уезжать к кому-то или сидеть в холодной хате. Кто придумал всю эту чушь наверное за него платят налогоплательщики или государство. За меня никто не платит. Мне надо рассчитывать только на себя, тоесть на свою мизерную пенсию. И вообще откуда взялась такая цена на транспортировку у два раза выше чем в прошлом году, вы что золотом покрасили трубы или мне подвели золотую трубу до котла, которым я не могу пользоваться из-за мизерной своей пенсии. Все свои проблемы описывать не буду но и платить тоже мне очень накладно. Я хочу узнать куда мне обратится пусть мне объяснят почему считают 314 кубов если есть отопительный котел , а не по счетчику где учитывается фактическое потребление газа. Спасибо за ответ.
Здравствуйте. Получила счет за транспортировку газа насчитали платить в месяц 52 грн. 06 коп. У меня по счетчику за период с 01.10.2019 по 31.10.2020г использовано газа всего 40 кубов. Спросите почему так мало, да потому что моя пенсия не позволяет включать отопление и приходится уезжать к кому-то или сидеть в холодной хате. Кто придумал всю эту чушь наверное за него платят налогоплательщики или государство. За меня никто не платит. Мне надо рассчитывать только на себя, тоесть на свою мизерную пенсию. И вообще откуда взялась такая цена на транспортировку у два раза выше чем в прошлом году, вы что золотом покрасили трубы или мне подвели золотую трубу до котла, которым я не могу пользоваться из-за мизерной своей пенсии. Все свои проблемы описывать не буду но и платить тоже мне очень накладно. Я хочу узнать куда мне обратится пусть мне объяснят почему считают 314 кубов если есть отопительный котел , а не по счетчику где учитывается фактическое потребление газа. Спасибо за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): Для нового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців (крім об’єктів споживачів, що не є побутовими), або за умови відсутності споживання природного газу споживачем та/або його об'єктом протягом усього попереднього газового року річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні: 39 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. Тобто( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Дякуємо за звернення.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): Для нового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців (крім об’єктів споживачів, що не є побутовими), або за умови відсутності споживання природного газу споживачем та/або його об'єктом протягом усього попереднього газового року річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні: 39 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. Тобто( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Олександр від 6959 м. Херсон написав 26.01.2021:
11.09.2020- оплата 20 грн. , 11.12.2020- оплата 15 грн.за транспортування газу. Оплати були здійснені через Ощад24. На рахунку в особистому кабінеті оплати не зараховані і виставлений борг. Як знайти загублені платежі?
11.09.2020- оплата 20 грн. , 11.12.2020- оплата 15 грн.за транспортування газу. Оплати були здійснені через Ощад24. На рахунку в особистому кабінеті оплати не зараховані і виставлений борг. Як знайти загублені платежі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Алексей від 16085703, Херсон написав 26.01.2021:
Возможно ли оформить нового «постачальника» онлайн, чтобы не стоять в очереди под номером 77? Если квартира находится на ул Шенгелия 2, куда ехать: Поповича или Михайловская?
Возможно ли оформить нового «постачальника» онлайн, чтобы не стоять в очереди под номером 77? Если квартира находится на ул Шенгелия 2, куда ехать: Поповича или Михайловская?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алексей.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Игорь від Херсон написав 26.01.2021:
Как узнать среднегодовой расход газа
Как узнать среднегодовой расход газа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Обсяг спожитого газу за минулий газовий рік у вас відображено в особистому кабінеті
Дякуємо за звернення.
Обсяг спожитого газу за минулий газовий рік у вас відображено в особистому кабінеті
Сергій від 16537, м.Генічеськ написав 26.01.2021:
Доброго дня! В січні 2020 року відбулася оплата за розподіл газу, але нажаль не вказав номер особової картки(договору) в квитанції. В березні 2020 року звернувся до Генічеського відділення та надав копію квитанції, копію паспорту, інд. коду та заяву. Але нажаль на сьогоднішній день відповіді або знаття заборгованості не відбулося. Підскажіть що робить в цьому випадку?
Доброго дня! В січні 2020 року відбулася оплата за розподіл газу, але нажаль не вказав номер особової картки(договору) в квитанції. В березні 2020 року звернувся до Генічеського відділення та надав копію квитанції, копію паспорту, інд. коду та заяву. Але нажаль на сьогоднішній день відповіді або знаття заборгованості не відбулося. Підскажіть що робить в цьому випадку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Ольга від 51047, м.Хермон написав 26.01.2021:
Зарегистрировались в Нафтогазе. По лицевого счету 51047 нет счётчика. Данные Нафтогазу о том ,что нет счётчика Херсонгаз не передал. У них идет с декабря месяца переплата. Позвонила в Нафтогаз. Нафтогаз говорит,что эти данные для расчёта ( о том,что нет счетчика)должен дать Херсонгаз . В Херсонгаз не дозвониться,все время линия перевантажена. Как решить вопрос о передачи Нафтогазу данных,что по лицевого счету 51047 нет счётчика, для ежемесячных начислений. Жду Вашего ответа с нетерпением
Зарегистрировались в Нафтогазе. По лицевого счету 51047 нет счётчика. Данные Нафтогазу о том ,что нет счётчика Херсонгаз не передал. У них идет с декабря месяца переплата. Позвонила в Нафтогаз. Нафтогаз говорит,что эти данные для расчёта ( о том,что нет счетчика)должен дать Херсонгаз . В Херсонгаз не дозвониться,все время линия перевантажена. Как решить вопрос о передачи Нафтогазу данных,что по лицевого счету 51047 нет счётчика, для ежемесячных начислений. Жду Вашего ответа с нетерпением
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Не хвилюйтеся, дані передано, але на час перехідного періоду можуть відбуватися збої. Наступного місяця ви отримаєте 2 рахунки від свого постачальника за нормами у разі відсутності лічильника.
Дякуємо за звернення.
Не хвилюйтеся, дані передано, але на час перехідного періоду можуть відбуватися збої. Наступного місяця ви отримаєте 2 рахунки від свого постачальника за нормами у разі відсутності лічильника.
Наталия від 203970 написав 26.01.2021:
Каким образом можно вызвать контроллера, если тел все время заняты либо не отвечают? Контроллер нужен для оформления возврата переплаты за газ. Такое ощущение что никто не собирается возвращать деньги и поэтому дозвониться просто не реально!
Каким образом можно вызвать контроллера, если тел все время заняты либо не отвечают? Контроллер нужен для оформления возврата переплаты за газ. Такое ощущение что никто не собирается возвращать деньги и поэтому дозвониться просто не реально!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Ви можете особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Ви можете особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.