Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Лариса від 8717 Херсон написав 26.04.2020:
Где можно заплатить за транспортировку газа без комиссии?
Где можно заплатить за транспортировку газа без комиссии?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Валентина Алексеевна від 1713 написав 25.04.2020:
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать? Прошу разобраться в этом вопросе.
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать? Прошу разобраться в этом вопросе.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Алексеевна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Ковальова Олена Володимирівна від 1670, м. Нова Каховка написав 24.04.2020:
Я вже вам писала про те, що на мій рахунок не зарахована оплата 30.01.2020р. в сумі 44,64грн. код кв. 1855-6109-7094-1682. Будь ласка розберіться і проведіть проплату за січень
Я вже вам писала про те, що на мій рахунок не зарахована оплата 30.01.2020р. в сумі 44,64грн. код кв. 1855-6109-7094-1682. Будь ласка розберіться і проведіть проплату за січень
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ковальова Олена Володимирівна.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Панченко Нина Ивановна від 914 Верхний Рогачик написав 24.04.2020:
По Вашей рекомендации было направлено письмо с уведомлением на имя руководителя АТ "ХЕРСОНГАЗ "за №7740200299057 от 13,04,2020 г, о доставке пришло СМС сообщение ! Отправитель ПАНЧЕНКО Нина Ивановна,проживающая в п Верхний Рогачик,Ул Центральная (Ленина)-16,о зачислении оплат за январь и март 2020г, ежемесячная оплата составляет по 127,26 грн! За январь оплата так и не зачислена,хотя все документы,которые Вы просили были высланы письмом чрез Укрпочту,а это; заявление на зачисление,,копия моего паспорта,индентификационный код,а также копии платежных квитанций! Из очередного Вашего ответа ,было понятно,что в январьской квитанции не было указано номер лицевого счета и имя плательщика,документы по Вашему запросу предоставлены! Жду результата!
По Вашей рекомендации было направлено письмо с уведомлением на имя руководителя АТ "ХЕРСОНГАЗ "за №7740200299057 от 13,04,2020 г, о доставке пришло СМС сообщение ! Отправитель ПАНЧЕНКО Нина Ивановна,проживающая в п Верхний Рогачик,Ул Центральная (Ленина)-16,о зачислении оплат за январь и март 2020г, ежемесячная оплата составляет по 127,26 грн! За январь оплата так и не зачислена,хотя все документы,которые Вы просили были высланы письмом чрез Укрпочту,а это; заявление на зачисление,,копия моего паспорта,индентификационный код,а также копии платежных квитанций! Из очередного Вашего ответа ,было понятно,что в январьской квитанции не было указано номер лицевого счета и имя плательщика,документы по Вашему запросу предоставлены! Жду результата!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Панченко Нина Ивановна.
Ваші документи отримано 16.04.20. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
Ваші документи отримано 16.04.20. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Лариса від 10-4368 Каховка написав 24.04.2020:
Администраторы! Не честно работаете! Сначала удаляете обращение, потом редактируете повторное. Вы же писали, что оплата, по которой я писала заявление, найдена и учтена, а теперь ее нет. Я так и не дождалась от вас ответа, какой датой зарегистрировано мое заявление. Ладно, спрошу у Зангиева.
Администраторы! Не честно работаете! Сначала удаляете обращение, потом редактируете повторное. Вы же писали, что оплата, по которой я писала заявление, найдена и учтена, а теперь ее нет. Я так и не дождалась от вас ответа, какой датой зарегистрировано мое заявление. Ладно, спрошу у Зангиева.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Причина видалення повідомлення: Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Дякуємо за звернення.
Причина видалення повідомлення: Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Ігор від 5707, Берислав написав 24.04.2020:
Помилково пройшла оплата не за газопостачання, а за розподіл природного газу, як повернути кошти за газопостачання?
Помилково пройшла оплата не за газопостачання, а за розподіл природного газу, як повернути кошти за газопостачання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ігор.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Сергій від 15771, Каховка написав 24.04.2020:
Вирішив заплатити вашій організації 171 грн. Але ходити по банках і поштах під час карантину не збираюся. Звернувся до Приват24, а там - зась, немає вашого рахунка!!?? Якщо ви так хочете грошей - може ви піднімете себе і віднесете в Приватбанк, щоб створити в програмі рахунок для оплати своїх послуг? Це якщо вам потрібні гроші і ви працюєте для людей. Чомусь Херсонрегіонгаз створив такий рахунок. А ви виявляється можете тільки протизаконно залякувати, а працюють хай інші. Тож чекаю рахунок в програмі Приват24, або закінчення карантину.
Вирішив заплатити вашій організації 171 грн. Але ходити по банках і поштах під час карантину не збираюся. Звернувся до Приват24, а там - зась, немає вашого рахунка!!?? Якщо ви так хочете грошей - може ви піднімете себе і віднесете в Приватбанк, щоб створити в програмі рахунок для оплати своїх послуг? Це якщо вам потрібні гроші і ви працюєте для людей. Чомусь Херсонрегіонгаз створив такий рахунок. А ви виявляється можете тільки протизаконно залякувати, а працюють хай інші. Тож чекаю рахунок в програмі Приват24, або закінчення карантину.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Усі банківські установи отримали реквізити 12.01.20. Якщо у вас не виходить працювати в онлайн-банкінгу, будь ласка зверніться до банківської установи для допомоги у формуванні платежу.
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали реквізити 12.01.20. Якщо у вас не виходить працювати в онлайн-банкінгу, будь ласка зверніться до банківської установи для допомоги у формуванні платежу.
Олена від 211948, Херсон написав 23.04.2020:
Здравствуйте. 21.04 на электронную почту пришло "повідомлення про припинення розподілу газу". Долг за поставку газа 316,36 грн. я уплатила 22.04. 2020. Позвонила по указанному на сайте телефону, там девушка сказала, что нужно отправить копию чека по оплате и заявление на адрес почты, с которой пришло данное уведомление. Но проблема в том, что мои письма блокируются, пишет, что у меня нет доступа к отправке писем на данный электронный адрес. Что мне делать? Куда отправлять фото квитанций?
Здравствуйте. 21.04 на электронную почту пришло "повідомлення про припинення розподілу газу". Долг за поставку газа 316,36 грн. я уплатила 22.04. 2020. Позвонила по указанному на сайте телефону, там девушка сказала, что нужно отправить копию чека по оплате и заявление на адрес почты, с которой пришло данное уведомление. Но проблема в том, что мои письма блокируются, пишет, что у меня нет доступа к отправке писем на данный электронный адрес. Что мне делать? Куда отправлять фото квитанций?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Заговенко Ольга Миколаївна від 10 - 460 написав 23.04.2020:
Я, Заговенко Ольга Миколаївна, особовой рахунок, 10 - 460 за адресою: Україна, Херсонська обл., м.Каховка, вул. Пушкіна 126/65 звертаюсь до Вас з приводу оплати послуг з розподілу природного газу за адресою м.Каховка, вул. Пушкіна, буд.126, кв.65. Мною було проведено три платежі за 2020 рік за Вашим розрахунком, але в новій отриманій квитанції не зазначається жодного мого платежу. За контактним номером Вашої служби знайшли тільки платіж за березень 2020р.. 27.03.2020р. мною був надіслан такий запит на пошту secretary@gaz.kherson.ua з проханням зробити перерахунок всіх моїх платежів за 2020 рік. Квитанції за 2020 рік у кількості 3 штуки було прикріплено до листа (квитанції номер 45499794 від 22.02.2020р., 45499254 від 22.02.2020р., 47067896 від 15.03.2020р.). Відповідь на цей запит я не отримала. Натомість, 22.04.2020р прийшло ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ. Допоможіть, будьласка, розібратить з рішенням цієї проблеми. Дякую
Я, Заговенко Ольга Миколаївна, особовой рахунок, 10 - 460 за адресою: Україна, Херсонська обл., м.Каховка, вул. Пушкіна 126/65 звертаюсь до Вас з приводу оплати послуг з розподілу природного газу за адресою м.Каховка, вул. Пушкіна, буд.126, кв.65. Мною було проведено три платежі за 2020 рік за Вашим розрахунком, але в новій отриманій квитанції не зазначається жодного мого платежу. За контактним номером Вашої служби знайшли тільки платіж за березень 2020р.. 27.03.2020р. мною був надіслан такий запит на пошту secretary@gaz.kherson.ua з проханням зробити перерахунок всіх моїх платежів за 2020 рік. Квитанції за 2020 рік у кількості 3 штуки було прикріплено до листа (квитанції номер 45499794 від 22.02.2020р., 45499254 від 22.02.2020р., 47067896 від 15.03.2020р.). Відповідь на цей запит я не отримала. Натомість, 22.04.2020р прийшло ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ. Допоможіть, будьласка, розібратить з рішенням цієї проблеми. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Заговенко Ольга Миколаївна.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Денис від 209050, Херсон написав 23.04.2020:
Возможно ли на имейл оператора отправить квитанцию об оплате для ее уточнения, так как счет оплачен полностью, а долг до сих пор висит на сайте, (валютування проведено 22.04).???
Возможно ли на имейл оператора отправить квитанцию об оплате для ее уточнения, так как счет оплачен полностью, а долг до сих пор висит на сайте, (валютування проведено 22.04).???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Денис.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.