Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5560 записів
Ірина від 224407 Херсон написав 25.09.2023:
Мене цікавило і я не отримала відповіді, труба вже відрізана і опломбована, ії треба ще раз відрізати, щоб не нараховувати платіж ???
Мене цікавило і я не отримала відповіді, труба вже відрізана і опломбована, ії треба ще раз відрізати, щоб не нараховувати платіж ???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Повторно надаємо відповідь, що усі питання щодо перерахунку послуги за розподіл природного газу вирішуються виключно із власником чи його уопвноваженою особовою через його офіційне звернення до АТ Херсонгаз, за умови наявності підтверджуючих документів.
Дякуємо за звернення.
Повторно надаємо відповідь, що усі питання щодо перерахунку послуги за розподіл природного газу вирішуються виключно із власником чи його уопвноваженою особовою через його офіційне звернення до АТ Херсонгаз, за умови наявності підтверджуючих документів.
Ірина від 224407 Херсон написав 25.09.2023:
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Дякую за відповідь, але запитання залишається, а саме: навіщо пункт про відключення системи газопостачання лише за присутності власника, якщо власника немає в місті, і труба вже в червні фізично була відрізана, і опломбована працівниками Херсонгазу , і дотепер вона відрізана ? (згоди власника тоді ніхто не питав).Про яке ще відключення маємо просити? Заява в поліцію також була написана, але на руки ніхто не давав витягів з реєстру досудових рішень, то треба знов звертатися в поліцію???
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Дякую за відповідь, але запитання залишається, а саме: навіщо пункт про відключення системи газопостачання лише за присутності власника, якщо власника немає в місті, і труба вже в червні фізично була відрізана, і опломбована працівниками Херсонгазу , і дотепер вона відрізана ? (згоди власника тоді ніхто не питав).Про яке ще відключення маємо просити? Заява в поліцію також була написана, але на руки ніхто не давав витягів з реєстру досудових рішень, то треба знов звертатися в поліцію???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо власника немає, має бути присутнім уповноважена від нього особа. Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Без офіційного документу про наявність пошкоджень ви можете написати звернення (воно матиме інформаційний характер), але цей документ є обовязковим.
Дякуємо за звернення.
Якщо власника немає, має бути присутнім уповноважена від нього особа. Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Без офіційного документу про наявність пошкоджень ви можете написати звернення (воно матиме інформаційний характер), але цей документ є обовязковим.
Ірина від 224407 Херсон написав 23.09.2023:
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Після підтоплення 6 червня наш будинок повністю зруйновано, і не придатний до відновлення, проте відновлено нарахування за розподілу газу. Внутрішньодомові системи не придатні до використання, будинок був глиняний, і його потрібно буде зносити, чому продовжується нарахування.... прочитала що з жовтня набуває чинності постанова і що не буде нарахувань для зруйнованих домогосподарств. Розясніть будь ласка, що робити. Господар зараз не знаходиться в місті вже майже рік.
Доброго дня, особовий рахунок 224407 м. Херсон, Чайковського 95, Грек Н.А. Після підтоплення 6 червня наш будинок повністю зруйновано, і не придатний до відновлення, проте відновлено нарахування за розподілу газу. Внутрішньодомові системи не придатні до використання, будинок був глиняний, і його потрібно буде зносити, чому продовжується нарахування.... прочитала що з жовтня набуває чинності постанова і що не буде нарахувань для зруйнованих домогосподарств. Розясніть будь ласка, що робити. Господар зараз не знаходиться в місті вже майже рік.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання помешкання НЕПРИДАТНА до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);  документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;  фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника). Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Наталя від 226553 с. Чорнобаївка написав 22.09.2023:
Добрий день! звертаюся повторно. Мною помилково кошти за використаний газ у сумі 12000 грн. були направлені на рахунок ТОВ "Херсонрегіонгаз" . Випорекомендували звернутися з заявою та належними документами до АТ "Херсонгаз". Оскільки кошти направлені на рахунок іншої установи, мені було відмовлено та рекомендовано звернутися із заявою до ТОВ "Херсонрегіонгаз". Заказним листом Укрпоштою я звернулася до вищезазначеної установи, зазначивши адресу АТ "Херсонгаз" м. Херсон, вул. Поповича, 3, але лист повернуто, оскільки фізично вони там не перебувають. Відправляю заяву з копіями документів на електронну пошту ТОВ "Херсонрегіонгаз". Які терміни повернення коштів?
Добрий день! звертаюся повторно. Мною помилково кошти за використаний газ у сумі 12000 грн. були направлені на рахунок ТОВ "Херсонрегіонгаз" . Випорекомендували звернутися з заявою та належними документами до АТ "Херсонгаз". Оскільки кошти направлені на рахунок іншої установи, мені було відмовлено та рекомендовано звернутися із заявою до ТОВ "Херсонрегіонгаз". Заказним листом Укрпоштою я звернулася до вищезазначеної установи, зазначивши адресу АТ "Херсонгаз" м. Херсон, вул. Поповича, 3, але лист повернуто, оскільки фізично вони там не перебувають. Відправляю заяву з копіями документів на електронну пошту ТОВ "Херсонрегіонгаз". Які терміни повернення коштів?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Оскільки ви зазначили, що кошти помилково перевели за розподіл, вам і було надано контакти АТ Херсонгаз. Тому Вам відповіли абсолютно вірно. Якщо ви сплатили до іншої організації, як то ТОВ Херсонрегіонгаз - то треба звертатися до них. Їх електронна поштова адреса - buhg@khersonregiongas.com.ua
Дякуємо за звернення.
Оскільки ви зазначили, що кошти помилково перевели за розподіл, вам і було надано контакти АТ Херсонгаз. Тому Вам відповіли абсолютно вірно. Якщо ви сплатили до іншої організації, як то ТОВ Херсонрегіонгаз - то треба звертатися до них. Їх електронна поштова адреса - buhg@khersonregiongas.com.ua
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023:
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023: Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. На ваше питання було надано відповідь, - № 6651 Дякуємо за звернення. Яку відповідь мені надали - № 6651 під таким номером? Будь ласка нагадайте.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023: Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. На ваше питання було надано відповідь, - № 6651 Дякуємо за звернення. Яку відповідь мені надали - № 6651 під таким номером? Будь ласка нагадайте.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Ваша адреса прийнята в роботу, будь ласка очікуйте на дзвінок.
Дякуємо за звернення.
Ваша адреса прийнята в роботу, будь ласка очікуйте на дзвінок.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 21.09.2023:
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі.
Любов від 206929 смт. Комишани написав 18.09.2023: Доброго ранку. Треба замінити ящік на газовому лічільнику ящік є в наявності в абонента тільки треба щоб приїхали працівники Херсонгаз і замінили старий ящик на новий для запобіганя потрапяня води від опадів на лічільник. Мій телефон для звязку 0954551514. Зазделегіть дякую за відповідь. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. Відповідь на мое зверненя до Херсонгазу а номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).Херсонгаз цього не робить.Так що тепер робити? У нас був старий лічільник на який ставився цей ящік і до старого лічільника цей ящік підходив але газкантора поствила новий лічільник і тепер ящік не закриваеться, ми не можемо самі замінити ящік на лічільнику тому що при заміні ящіку треба знімати пломбу лічільника, а пломбу лічільника мае право знімати тільки газкантора. Допоможіть будь ласка вирішити це питання. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка зверніться за номерами 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp). Дякуємо за звернення. По вще зазначыним телефонам мені надали таку відповідь, Херсонгаз цього не робить., Добрий день!! Абонент самостійно, або наймає людину і міняє ящик. Надайте будь ласка тел. Майстра який розуміється в цій справі і зможе допомогти в цій справі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
На ваше питання було надано відповідь, - № 6651
Дякуємо за звернення.
На ваше питання було надано відповідь, - № 6651
Любов від 216110 , Херсон написав 20.09.2023:
Доброго дня , в мене є борг за доставку Газу , мені треба для отримання субсидії зробити реструктуризацію боргу , прошу вас мені допомогти реструктуризувати борг , буду вам дуже вдячна
Доброго дня , в мене є борг за доставку Газу , мені треба для отримання субсидії зробити реструктуризацію боргу , прошу вас мені допомогти реструктуризувати борг , буду вам дуже вдячна
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання. Обовоязковою умовою для реструктуризації є оплата мінімум 20% від загальної заборгованості на поточний місяць. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання. Обовоязковою умовою для реструктуризації є оплата мінімум 20% від загальної заборгованості на поточний місяць. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Володимир від 29931 м. Херсон. написав 19.09.2023:
Добрый день Я, ежемесячно оплачиваю счета за поставку природного газу. Еще в августе месяце у меня пропал личный кабинет. Подскажите и помогите по какой причине он не работает: по Вашей или у меня какой то сбой в компьютере. Как кабинет опять настроить?
Добрый день Я, ежемесячно оплачиваю счета за поставку природного газу. Еще в августе месяце у меня пропал личный кабинет. Подскажите и помогите по какой причине он не работает: по Вашей или у меня какой то сбой в компьютере. Как кабинет опять настроить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету. Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ». Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати. Для зареєстрованих споживачів нова реєстрація не потрібна, усі дані реєстрації та в кабінеті повністю збережено.
Дякуємо за звернення.
Для роботи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, будь ласка використовуйте адресу для входу http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ - ця адреса не змінилася і була з моменту створення кабінету. Або через сайт АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua/ кнопка зверху «КАБІНЕТ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ». Не використовуйте раніше збережені на ваших гаджетах посилання та збережені сторінки, вони можуть не спрацювати. Для зареєстрованих споживачів нова реєстрація не потрібна, усі дані реєстрації та в кабінеті повністю збережено.
Любов від 216110, Херсон написав 19.09.2023:
Хочу зробити реструктуризацію
Хочу зробити реструктуризацію
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Будь ласка уточніть ваше питання.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання.
Вікторія від 209321 написав 19.09.2023:
Добрий день! Скажить будь-ласка, в нас пів року тому, був "прильот" у приватного будинку, трубу основну поміняли на вулиці, в середені була колонка опломбована, пломба є, але колонка впала, т.як стіна розвалена, нам потрібно поміняти трубу, яка трохи ізогнута, та як бути з колонкою яка рахується у нас? Дякую за відповідь!
Добрий день! Скажить будь-ласка, в нас пів року тому, був "прильот" у приватного будинку, трубу основну поміняли на вулиці, в середені була колонка опломбована, пломба є, але колонка впала, т.як стіна розвалена, нам потрібно поміняти трубу, яка трохи ізогнута, та як бути з колонкою яка рахується у нас? Дякую за відповідь!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї, за можливості, підтверджуючу інформацію (на вибір: скан, фото, pdf). Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати до неї, за можливості, підтверджуючу інформацію (на вибір: скан, фото, pdf). Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com