Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4872 записи
Світлана від 350205868, м.Херсон написав 21.03.2023:
Добрий день. 16.03.2023 зверталась до вас:"Виїхали в травні 2022 року. Остання оплата 07.04.2022, показники лічильника - 10963. Газом ніхто не користується (перекрили). Листи заборгованості надходять. Підкажіть, будь ласка, як розв'язати це питання". Зазначила особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ, вказавши показники. Але листи заборгованости надходять. Підкажіть алгоритм моїх дій. Дякую. Бажаю мирного неба та гарних новин!!!
Добрий день. 16.03.2023 зверталась до вас:"Виїхали в травні 2022 року. Остання оплата 07.04.2022, показники лічильника - 10963. Газом ніхто не користується (перекрили). Листи заборгованості надходять. Підкажіть, будь ласка, як розв'язати це питання". Зазначила особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ, вказавши показники. Але листи заборгованости надходять. Підкажіть алгоритм моїх дій. Дякую. Бажаю мирного неба та гарних новин!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
16.03.23 ви отримали відповідь №5888 (із дублікатом на вказану електоронну пошту) із проханням зазначити особовий рахунок в АТ Херсонгаз, станом на 22.03.23 - відповіді та уточнення рахунку від вас не надійшло.
Дякуємо за звернення.
16.03.23 ви отримали відповідь №5888 (із дублікатом на вказану електоронну пошту) із проханням зазначити особовий рахунок в АТ Херсонгаз, станом на 22.03.23 - відповіді та уточнення рахунку від вас не надійшло.
Олена від 204855 м.Херсон написав 21.03.2023:
Фактичні показники: 46705,допоможіть будь ласка зробити перерахунок вт, 21 мар. 2023 г., 11:14 Олена Маляренко : Добрий день, в тому і проблема, особистий кабінет не приймає фактичні,так як там вже стоять завишені показники, чат-бот вайбер також не хоче,як мені їх передати,є також і фото, може у вас можна викликати спеціаліста до дому,то як це зробити. А місто Херсон.
Фактичні показники: 46705,допоможіть будь ласка зробити перерахунок вт, 21 мар. 2023 г., 11:14 Олена Маляренко : Добрий день, в тому і проблема, особистий кабінет не приймає фактичні,так як там вже стоять завишені показники, чат-бот вайбер також не хоче,як мені їх передати,є також і фото, може у вас можна викликати спеціаліста до дому,то як це зробити. А місто Херсон.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок. Для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок. Для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Леонід від 1103 м. Херсон написав 21.03.2023:
Мельничук Леонід Михайлович м. Херсон о/р 1103 Доброго дня! Від вересня 2022 року показники газового лічильника не змінюються 21321 ! Регулярно передаю їх кожного місяця з фото на вайбер бот ! Але приходить відповідь, що надіслані показники менші від зафіксованих в системі !
Мельничук Леонід Михайлович м. Херсон о/р 1103 Доброго дня! Від вересня 2022 року показники газового лічильника не змінюються 21321 ! Регулярно передаю їх кожного місяця з фото на вайбер бот ! Але приходить відповідь, що надіслані показники менші від зафіксованих в системі !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Леонід.
Останній раз показники через вайбер-бот надійшли на 01.09.22. Надалі, показники не надходили і вам обраховувався плановий осбяг, тому зараз бот показники приймає, але не активує, оскільки вони менші за попередні. Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Останній раз показники через вайбер-бот надійшли на 01.09.22. Надалі, показники не надходили і вам обраховувався плановий осбяг, тому зараз бот показники приймає, але не активує, оскільки вони менші за попередні. Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Володимир від 217577, Херсон написав 21.03.2023:
було сплачено борг 1045,96 гр 17.03.2023. Борг так і вісить не сплаченний у особистому кабінеті...
було сплачено борг 1045,96 гр 17.03.2023. Борг так і вісить не сплаченний у особистому кабінеті...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
На час дії стабілізаційних заходів, можливі затримки із банківськими платежами до 10 робочих днів. Якщо кошти не зявляться в особистому кабінеті до 27.03.23, будь ласка зверніться сюди ще раз. Дякуємо за оплату.
Дякуємо за звернення.
На час дії стабілізаційних заходів, можливі затримки із банківськими платежами до 10 робочих днів. Якщо кошти не зявляться в особистому кабінеті до 27.03.23, будь ласка зверніться сюди ще раз. Дякуємо за оплату.
Валентина від 45203, Херсон написав 21.03.2023:
Добрий день. Об'єм спожитого газу за лютий 12 куб., Нараховано 39. Як перерахувати? Номер особового рахунку Херсонгаз: 45203 Номер особового рахунку Нафтогаз: 350175926
Добрий день. Об'єм спожитого газу за лютий 12 куб., Нараховано 39. Як перерахувати? Номер особового рахунку Херсонгаз: 45203 Номер особового рахунку Нафтогаз: 350175926
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Оскільки показники на 01.02.23 не отримано - вам обраховано планове споживання відповідно до кодекса ГРМ показники - 1205. Оскільки ваші показники 1245 на 01.03.23 які ви надали постачальнику, він передав до АТ Херсонгаз, більші за попередні, обсяг обрахований на рівні 40 м куб. в один місяць. Ваші фактичні показники на 01.03.23 БІЛЬШІ ніж ті, що зафіксовані в АТ Херсонгаз на 01.02.23 – тому вони НЕ ПОТРЕБУЮТЬ КОРИГУВАННЯ, оскільки станом на 01.03.23 дані про загальний спожитий обсяг від дня останньої передачі показників у попередні періоди будуть однакові у вас, АТ Херсонгаз та вашого постачальника. Наголошуємо на тому, якщо загальний обсяг спожитих кубів за визначений період ( листопад 2022+грудень 2022 + січень 2023 + лютий 2023) співпадає із даними АТ Херсонгаз - потреби у перерахунку НЕМАЄ. Більш детальніше по вашому питанню ви можете ознайомитися із інформацією на офіційному сайті товариства за посиланням http://gaz.kherson.ua/?p=5403 або у мережі ФБ на офіційній сторінці Ат Херсонгаз https://www.facebook.com/Khersongas
Дякуємо за звернення.
Оскільки показники на 01.02.23 не отримано - вам обраховано планове споживання відповідно до кодекса ГРМ показники - 1205. Оскільки ваші показники 1245 на 01.03.23 які ви надали постачальнику, він передав до АТ Херсонгаз, більші за попередні, обсяг обрахований на рівні 40 м куб. в один місяць. Ваші фактичні показники на 01.03.23 БІЛЬШІ ніж ті, що зафіксовані в АТ Херсонгаз на 01.02.23 – тому вони НЕ ПОТРЕБУЮТЬ КОРИГУВАННЯ, оскільки станом на 01.03.23 дані про загальний спожитий обсяг від дня останньої передачі показників у попередні періоди будуть однакові у вас, АТ Херсонгаз та вашого постачальника. Наголошуємо на тому, якщо загальний обсяг спожитих кубів за визначений період ( листопад 2022+грудень 2022 + січень 2023 + лютий 2023) співпадає із даними АТ Херсонгаз - потреби у перерахунку НЕМАЄ. Більш детальніше по вашому питанню ви можете ознайомитися із інформацією на офіційному сайті товариства за посиланням http://gaz.kherson.ua/?p=5403 або у мережі ФБ на офіційній сторінці Ат Херсонгаз https://www.facebook.com/Khersongas
Олена від 204855 м.Херсон написав 20.03.2023:
Добрий день, ви мені так і не дали відповідь,зверталася до вас ще 03.03.2023,скільки ще чекати?
Добрий день, ви мені так і не дали відповідь,зверталася до вас ще 03.03.2023,скільки ще чекати?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Вам надано відповідь 03.03.23 № 5793 з проханням уточнити свій населений пункт, до 20.03.23 - ви уточнення не надали. Оскільки в и з червня 2022 року жодного разу не надали показники лічильника - вам обраховувалося планове споживання по кодексу ГРМ. На сьогодні вам необхідно надати фактичні показники показники лічильника (цке можна зробити тут), а надалі - обовязково щомісяця навадати показники до АТ Херсонгаз щз 01 по 05 число.
Дякуємо за звернення.
Вам надано відповідь 03.03.23 № 5793 з проханням уточнити свій населений пункт, до 20.03.23 - ви уточнення не надали. Оскільки в и з червня 2022 року жодного разу не надали показники лічильника - вам обраховувалося планове споживання по кодексу ГРМ. На сьогодні вам необхідно надати фактичні показники показники лічильника (цке можна зробити тут), а надалі - обовязково щомісяця навадати показники до АТ Херсонгаз щз 01 по 05 число.
Алла Петрівна від 350049510 написав 20.03.2023:
Доброго дня. Прошу зробити коригування по рахунку 350049510. З початку війни мешканці виїхали і до цієї пори ніхто не живе. Але, почали нараховувати за газ з грудня 2023. Тому просимо вас вирішити питання. Дякуємо
Доброго дня. Прошу зробити коригування по рахунку 350049510. З початку війни мешканці виїхали і до цієї пори ніхто не живе. Але, почали нараховувати за газ з грудня 2023. Тому просимо вас вирішити питання. Дякуємо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла Петрівна.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Наталія від 350244589 написав 20.03.2023:
Немає можливості передавати показники лічильника, тому що виїхали з міста в травні 2022року. Газ в квартирі перекрит, доступу немає.
Немає можливості передавати показники лічильника, тому що виїхали з міста в травні 2022року. Газ в квартирі перекрит, доступу немає.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Драч Ніна від 57815 написав 20.03.2023:
Прошу провести перерахування, так як з лютого 2022 року мешканці виїхали, та небуло змоги передати показники. утворилася різниця в показниках. У кабінеті вказано 898, а фактично на лічильнику 879.
Прошу провести перерахування, так як з лютого 2022 року мешканці виїхали, та небуло змоги передати показники. утворилася різниця в показниках. У кабінеті вказано 898, а фактично на лічильнику 879.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Драч Ніна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Вікторія від 350213860, м.Херсон,с.Антонівка написав 20.03.2023:
Вітаю. Не проживаємо в Херсоні з 28/11/22, отримали ВПО, еваюкувались , знаходимось в Україні. Надходять листи на ел.адресу з нарахуванням боргу. Всю окупацію були за місцем прописки. Роботу втратила, батько пенсіонер . Ми не сплачували, бо не було змоги, та й інтернет був відсутній. Наразі, не розумію хто може допомогти у вирішенні питання? Поки Херсон був в окупації , то жителям все одно нараховували борги за несплату? Читаю, що Генічеську, який так як і ми тоді, зараз окупований, то їм нічого не нараховують( і це дійсно по-людськи!). Моє питання- чи є на сьогоднішній день нові правила або закони, відносно окупованих і деокупованих територій щодо вимагання в трьохденний строк сплатити борги. До кул центру звернулась, та вони порадили до Херсонобленерго телефонувати. В інтернеті знайшла телефони, та жоден не обслуговується. Замкнене коло. Допоможіть мені , будьласка .сьогодні 20.03.2023
Вітаю. Не проживаємо в Херсоні з 28/11/22, отримали ВПО, еваюкувались , знаходимось в Україні. Надходять листи на ел.адресу з нарахуванням боргу. Всю окупацію були за місцем прописки. Роботу втратила, батько пенсіонер . Ми не сплачували, бо не було змоги, та й інтернет був відсутній. Наразі, не розумію хто може допомогти у вирішенні питання? Поки Херсон був в окупації , то жителям все одно нараховували борги за несплату? Читаю, що Генічеську, який так як і ми тоді, зараз окупований, то їм нічого не нараховують( і це дійсно по-людськи!). Моє питання- чи є на сьогоднішній день нові правила або закони, відносно окупованих і деокупованих територій щодо вимагання в трьохденний строк сплатити борги. До кул центру звернулась, та вони порадили до Херсонобленерго телефонувати. В інтернеті знайшла телефони, та жоден не обслуговується. Замкнене коло. Допоможіть мені , будьласка .сьогодні 20.03.2023
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз