Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
2676 записів
Олексій від 41064, місто Херсон написав 20.07.2021:
Олексій від 41064, місто Херсон написав 19.07.2021: При спробі переоформлення особового рахунку на нового власника помешкання в центрі обслуговування за адресою м.Херсон, вул. Поповича, 3, виникло питання з не нульовим станом особового рахунку (наявна переплата). В переоформленні було відмовлено. Питання - переплата на особовому рахунку старого власника дійсно є причиною для відмови переоформлення, чи то є недорозуміння? (До речі насправді ніякої переплати з боку старого власника помешкання немає, бо в наявності є ВСІ його квитанції про сплату доставки газу з січня 2020 року). Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Олексій. Переплата за розподіл є. Будь ласка уточніть коли та до якого віконця ви зверталися Дякуємо за звернення. Звенення було 19.07.2021 року близько 14:10 - 14:30 до віконця №1.
Олексій від 41064, місто Херсон написав 19.07.2021: При спробі переоформлення особового рахунку на нового власника помешкання в центрі обслуговування за адресою м.Херсон, вул. Поповича, 3, виникло питання з не нульовим станом особового рахунку (наявна переплата). В переоформленні було відмовлено. Питання - переплата на особовому рахунку старого власника дійсно є причиною для відмови переоформлення, чи то є недорозуміння? (До речі насправді ніякої переплати з боку старого власника помешкання немає, бо в наявності є ВСІ його квитанції про сплату доставки газу з січня 2020 року). Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Олексій. Переплата за розподіл є. Будь ласка уточніть коли та до якого віконця ви зверталися Дякуємо за звернення. Звенення було 19.07.2021 року близько 14:10 - 14:30 до віконця №1.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Переплата на вашому рахунку належить іншому платнику, вона буде перенаправлена за призначенням. Стосовно переоформлення рахунку ви можете звернутися на Поповича 3, або через особистий кабінет вкладинка Послуги.
Дякуємо за звернення.
Переплата на вашому рахунку належить іншому платнику, вона буде перенаправлена за призначенням. Стосовно переоформлення рахунку ви можете звернутися на Поповича 3, або через особистий кабінет вкладинка Послуги.
Олексій від 41064, місто Херсон написав 19.07.2021:
При спробі переоформлення особового рахунку на нового власника помешкання в центрі обслуговування за адресою м.Херсон, вул. Поповича, 3, виникло питання з не нульовим станом особового рахунку (наявна переплата). В переоформленні було відмовлено. Питання - переплата на особовому рахунку старого власника дійсно є причиною для відмови переоформлення, чи то є недорозуміння? (До речі насправді ніякої переплати з боку старого власника помешкання немає, бо в наявності є ВСІ його квитанції про сплату доставки газу з січня 2020 року).
При спробі переоформлення особового рахунку на нового власника помешкання в центрі обслуговування за адресою м.Херсон, вул. Поповича, 3, виникло питання з не нульовим станом особового рахунку (наявна переплата). В переоформленні було відмовлено. Питання - переплата на особовому рахунку старого власника дійсно є причиною для відмови переоформлення, чи то є недорозуміння? (До речі насправді ніякої переплати з боку старого власника помешкання немає, бо в наявності є ВСІ його квитанції про сплату доставки газу з січня 2020 року).
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Переплата за розподіл є. Будь ласка уточніть коли та до якого віконця ви зверталися
Дякуємо за звернення.
Переплата за розподіл є. Будь ласка уточніть коли та до якого віконця ви зверталися
Сергій Васильович від Нова Каховка, 13153 написав 19.07.2021:
о/р 13153
о/р 13153
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій Васильович.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
геннадий від 8921 каховский рн с коробки написав 19.07.2021:
показание счетчика на 18 07 2021 1805 долг за распределение 700 гр прошу обьяснить спасибо
показание счетчика на 18 07 2021 1805 долг за распределение 700 гр прошу обьяснить спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день геннадий.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.
Дякуємо за звернення.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.
Марина від Херсон написав 18.07.2021:
Добрый день. возможно ли переплатой за газ погасить оплату транспортировки ? и как это сделать
Добрый день. возможно ли переплатой за газ погасить оплату транспортировки ? и как это сделать
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Марина від 16083700 Херсон написав 18.07.2021:
Прошу сделать перерасчет по адресу Дорофеева 18 кв 405. Контролер был. Показания сняла. По счетчику 48 кубов. Газом не пользуемся очень давно. л\с 16083700 или назначте время для перерасчета { сверки} точное !
Прошу сделать перерасчет по адресу Дорофеева 18 кв 405. Контролер был. Показания сняла. По счетчику 48 кубов. Газом не пользуемся очень давно. л\с 16083700 или назначте время для перерасчета { сверки} точное !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Лариса Володимирівна від 49647 написав 18.07.2021:
У мене не існує ніяких договірних стосунків м АТ "Херсонгаз", оскільки я не є споживачем газу протягом вже 7 років. Я відмовилась від послуг споживання газу ще у 2014 році та саме ваші працівники робили "відключення" моєї квартири від загальної мережі газопостачання. Усі документи про відключення мене від мережи вже двічі надавались до АТ "Херсонгаз". Прошу вас не висилати мені рахунки за розподіл природного газу, тобто за послугу, яке мені не надається!!!
У мене не існує ніяких договірних стосунків м АТ "Херсонгаз", оскільки я не є споживачем газу протягом вже 7 років. Я відмовилась від послуг споживання газу ще у 2014 році та саме ваші працівники робили "відключення" моєї квартири від загальної мережі газопостачання. Усі документи про відключення мене від мережи вже двічі надавались до АТ "Херсонгаз". Прошу вас не висилати мені рахунки за розподіл природного газу, тобто за послугу, яке мені не надається!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса Володимирівна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Володимир від 4513 Скадовськ написав 17.07.2021:
!Ось заПоказники, передані через сайт Період Дата внесення Показники Червень 2021 р. 01.07.2021 3627 Травень 2021 р. 01.06.2021 3625 запис з мого особливого кабінету! АТ Херсонгаз
!Ось заПоказники, передані через сайт Період Дата внесення Показники Червень 2021 р. 01.07.2021 3627 Травень 2021 р. 01.06.2021 3625 запис з мого особливого кабінету! АТ Херсонгаз
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані за порушення норм етики спілкування.
Дякуємо за звернення.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані за порушення норм етики спілкування.
Ірина від Херсон написав 16.07.2021:
Добрий день! В моєму особовому кабінеті вказана дата наступної повірки газового лічильника. Ця дата вже минула, але ніяких повідомлень про час зняття лічильника для повірки від АТ Херсонгаз мені не надходило. Як я маю діяти, щоб повірку мого газового лічильника виконали? Дякую заздалегідь за відповідь.
Добрий день! В моєму особовому кабінеті вказана дата наступної повірки газового лічильника. Ця дата вже минула, але ніяких повідомлень про час зняття лічильника для повірки від АТ Херсонгаз мені не надходило. Як я маю діяти, щоб повірку мого газового лічильника виконали? Дякую заздалегідь за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Зверніться за телефоном 51-13-27 для узгодження зручної дати
Дякуємо за звернення.
Зверніться за телефоном 51-13-27 для узгодження зручної дати
Людмила від Херсон написав 16.07.2021:
Сделала переплату вам 600 гривен в январе,была уже оказывается прикреплена к Нафтогаз Украина,(не знала тяжело болела короновирусом),сейчас уже три месяца не плачу вам за доставку,пыталась стоять в очереди под вашим учереждением ,что бы перекинуть деньги,но увы больше двух часов не выдерживаю,как решить эту проблему?мой счет 51081
Сделала переплату вам 600 гривен в январе,была уже оказывается прикреплена к Нафтогаз Украина,(не знала тяжело болела короновирусом),сейчас уже три месяца не плачу вам за доставку,пыталась стоять в очереди под вашим учереждением ,что бы перекинуть деньги,но увы больше двух часов не выдерживаю,как решить эту проблему?мой счет 51081
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.