Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4885 записів
Дрогобицька Антоніна від місто Херсон, о/р 64029 написав 29.04.2024:
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як зробити перерахунок послуги за розподіл газу за період окупації відповідно до Постанови 1405 від 29 грудня 2023 року?
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як зробити перерахунок послуги за розподіл газу за період окупації відповідно до Постанови 1405 від 29 грудня 2023 року?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дрогобицька Антоніна.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Марія від 216868 написав 25.04.2024:
Добрий день. Підкажіть будьласка, як зробити перерахунок, якщо в будинку ніхто не проживав, але не були передані показники лічильника кожного місяця.
Добрий день. Підкажіть будьласка, як зробити перерахунок, якщо в будинку ніхто не проживав, але не були передані показники лічильника кожного місяця.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Наталия від 4965 написав 24.04.2024:
Добрый день. У меня 2х контурный котел, при его замене на новый, какие мои действия, куда обращаться и какие документы нужны, или все это можно как то через личный кабинет оформить документально замену котла. Спасибо.
Добрый день. У меня 2х контурный котел, при его замене на новый, какие мои действия, куда обращаться и какие документы нужны, или все это можно как то через личный кабинет оформить документально замену котла. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Для заміни газового обладнання споживач має право звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, що має відповідні дозволи на проведення таких робіт. Представник організації після проведення робіт надає до АТ Херсонгаз усі відповідні документи та зміни до проекту.
Дякуємо за звернення.
Для заміни газового обладнання споживач має право звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, що має відповідні дозволи на проведення таких робіт. Представник організації після проведення робіт надає до АТ Херсонгаз усі відповідні документи та зміни до проекту.
Тетяна від 350193669;350170522 написав 24.04.2024:
Доброго дня. Звертаюсь до вас з приводу нарахувань за спожитий за о/р 350193669 та 350170522. Ці рахунки відкриті на Ященко Олену Іванівну. Справа в тому що Олена Іванівна померла 22 січня 2021 року і в її квартирі ніхто не проживав і на даний час не проживає.. Я її триюрідна плиміниця, і до початку війни сплачувала всі послуги, так як подала документи на спадщину. Так як я не являюсь спадкоємцем першої черги, процес оформлення спадщини затягнувся. З жовтня 2022 року я теж не проживаю в Херсоні. Прошу вирішити питання з приводу нарахувань та списання заборгованності, так як в картирі ніхто не знаходився і не знаходиться. Дякую.
Доброго дня. Звертаюсь до вас з приводу нарахувань за спожитий за о/р 350193669 та 350170522. Ці рахунки відкриті на Ященко Олену Іванівну. Справа в тому що Олена Іванівна померла 22 січня 2021 року і в її квартирі ніхто не проживав і на даний час не проживає.. Я її триюрідна плиміниця, і до початку війни сплачувала всі послуги, так як подала документи на спадщину. Так як я не являюсь спадкоємцем першої черги, процес оформлення спадщини затягнувся. З жовтня 2022 року я теж не проживаю в Херсоні. Прошу вирішити питання з приводу нарахувань та списання заборгованності, так як в картирі ніхто не знаходився і не знаходиться. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Sasha від 233629, м. Херсон написав 18.04.2024:
Ви відповіли, що повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано. Але я запитував не це. 1. Що і коли Вами зроблено для вирішення вищезазначеної проблеми для виконання вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 - відсутності механізму перерахунку? Залишилось 10 діб. 2. Ви не відповіли, тому запитую повторно та більш детально: 2.1. КОЛИ САМЕ Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи 2.2. що ПЛАНУЄТЕ зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ. 2.3. Який № і дата звернення та про що воно? 3. Чи плануєте Ви взагалі виконувати у визначений строк вимоги постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405? Прошу надати однозначну відповідь без всяких вихилясів.
Ви відповіли, що повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано. Але я запитував не це. 1. Що і коли Вами зроблено для вирішення вищезазначеної проблеми для виконання вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 - відсутності механізму перерахунку? Залишилось 10 діб. 2. Ви не відповіли, тому запитую повторно та більш детально: 2.1. КОЛИ САМЕ Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи 2.2. що ПЛАНУЄТЕ зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ. 2.3. Який № і дата звернення та про що воно? 3. Чи плануєте Ви взагалі виконувати у визначений строк вимоги постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405? Прошу надати однозначну відповідь без всяких вихилясів.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Sasha.
Вам кілька разів було надано відповідь, будь ласка уважно прочитайте її.
Дякуємо за звернення.
Вам кілька разів було надано відповідь, будь ласка уважно прочитайте її.
Sasha від 233629, м. Херсон написав 18.04.2024:
лист направив за адресою gaz.moderator@ukr.net. 1. Що та коли Ви зробили для реалізації вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405,однозначно вказано, що перерахунок потрібно зробити до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? 2. Які і коли Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи що плануєте зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ.
лист направив за адресою gaz.moderator@ukr.net. 1. Що та коли Ви зробили для реалізації вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405,однозначно вказано, що перерахунок потрібно зробити до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? 2. Які і коли Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи що плануєте зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Sasha.
Зазанчена вами адреса не є адресою АТ Херсонгаз. Офіційна адреса для листування зазначена на офіційному сайті товариства - Secretary.gaz.kherson@gmail.com Повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Дякуємо за звернення.
Зазанчена вами адреса не є адресою АТ Херсонгаз. Офіційна адреса для листування зазначена на офіційному сайті товариства - Secretary.gaz.kherson@gmail.com Повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Оксана від 35002925 Херсонська область Білозерка написав 18.04.2024:
Добрий день! Я до вас зверталася по електронній пошті ви нічого мені не відповіли. Звертаюся до вас з відси. Ми євакуїрувалися 16 грудня 2022 року. Останній раз ми заплатили за газ 22.06.2022p. І з тих пір ми не можемо до дозвонитися. Ви нарахували дуже великий борг. З 16 грудня 2022р. ми не користуємося газом, і не проживаємо так як ми ВПО. Ми готові виплачувати борг тільки той який ми використовували. Будь ласка допоможіть вирішати це питання.
Добрий день! Я до вас зверталася по електронній пошті ви нічого мені не відповіли. Звертаюся до вас з відси. Ми євакуїрувалися 16 грудня 2022 року. Останній раз ми заплатили за газ 22.06.2022p. І з тих пір ми не можемо до дозвонитися. Ви нарахували дуже великий борг. З 16 грудня 2022р. ми не користуємося газом, і не проживаємо так як ми ВПО. Ми готові виплачувати борг тільки той який ми використовували. Будь ласка допоможіть вирішати це питання.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації. А також уточніть коли та на яку електронну адресу ви надавали звернення.
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації. А також уточніть коли та на яку електронну адресу ви надавали звернення.
Світлана від 238156, 202084, 8216, 49342 м. Херсон написав 18.04.2024:
Добрий день! Підкажіть будь ласка як зробить перереєстрацію особового кабінету, так як змінилась електрона пошта і номер телефону. Також підкажіть якщо змінився власник, як можна подати онлайн документи і які?
Добрий день! Підкажіть будь ласка як зробить перереєстрацію особового кабінету, так як змінилась електрона пошта і номер телефону. Також підкажіть якщо змінився власник, як можна подати онлайн документи і які?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Оскільки ел адреса є логіном, для її зміни необхідно провести нову реєстрацію в особистму кабінеті, при цьому, можна залишити старий пароль. Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих документів разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com, АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Оскільки ел адреса є логіном, для її зміни необхідно провести нову реєстрацію в особистму кабінеті, при цьому, можна залишити старий пароль. Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих документів разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com, АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Sasha від 233629, м. Херсон написав 18.04.2024:
7016 - це моє перше звернення, але Ви так і не надали відповіді на наступні звернення, а саме питання: До звернення від 16.04.2024р. додаю допис: я 16.04.2024р. в 13-09 направив Вам лист по електронній пошті, Ви на нього не відповіли. Тому задаю питання тут: про який механізм перерахунку йдеться, адже у постанові Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 р. № 1 405,однозначно вказано, що перерахунок потрібно зробити до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року?
7016 - це моє перше звернення, але Ви так і не надали відповіді на наступні звернення, а саме питання: До звернення від 16.04.2024р. додаю допис: я 16.04.2024р. в 13-09 направив Вам лист по електронній пошті, Ви на нього не відповіли. Тому задаю питання тут: про який механізм перерахунку йдеться, адже у постанові Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 р. № 1 405,однозначно вказано, що перерахунок потрібно зробити до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Sasha.
Будь який нормативний документ має містити механізм його застосування - реалізації. На сьогодні відповіді від КМУ не отримано. Будь ласка уточніть на яку електронну адресу ви направили звернення.
Дякуємо за звернення.
Будь який нормативний документ має містити механізм його застосування - реалізації. На сьогодні відповіді від КМУ не отримано. Будь ласка уточніть на яку електронну адресу ви направили звернення.
Sasha від 233629 написав 18.04.2024:
Після мого запиту від 16,4,24р. нічого мені не надходило від Вас і в гостьовій книзі також немає. Тому питання: 1. Мені на електронну пошту від Вас нічого не було, чому? У мене на електронній пошті тільки два листи Від Вас з відповідями - той перший та сьогоднішній, Де лист з відповіддю щодо необхідності механізму перерахунку? 2. Як саме Ви Відповіли? 3. Де стоїть № 7016, що Ви зазначили? 4. Чого в гостьовій книзі відсутня Ваша відповідь щодо механізму перерахунку?
Після мого запиту від 16,4,24р. нічого мені не надходило від Вас і в гостьовій книзі також немає. Тому питання: 1. Мені на електронну пошту від Вас нічого не було, чому? У мене на електронній пошті тільки два листи Від Вас з відповідями - той перший та сьогоднішній, Де лист з відповіддю щодо необхідності механізму перерахунку? 2. Як саме Ви Відповіли? 3. Де стоїть № 7016, що Ви зазначили? 4. Чого в гостьовій книзі відсутня Ваша відповідь щодо механізму перерахунку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Sasha.
7016 16.04.2024, 11:58 Sasha a.a.mihnuk@gmail.com Коли буде здійcнений перерахунок за борг по газу, який виник у період окупації? Відповідь у гостьовій книзі під цим постом із дублюванням на зазначену вами ел пошту
Дякуємо за звернення.
7016 16.04.2024, 11:58 Sasha a.a.mihnuk@gmail.com Коли буде здійcнений перерахунок за борг по газу, який виник у період окупації? Відповідь у гостьовій книзі під цим постом із дублюванням на зазначену вами ел пошту