Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
2209 записів
Анастасія від 40009 м.Таврійськ написав 03.03.2021:
Доброго дня. Який порядок дій, якщо треба замінити газову колонку?
Доброго дня. Який порядок дій, якщо треба замінити газову колонку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Тамара від 33621 написав 02.03.2021:
В кабинете указана дата проведения поверки счётчика в 2019 г. Почему на сегодняшний день она не проведена?
В кабинете указана дата проведения поверки счётчика в 2019 г. Почему на сегодняшний день она не проведена?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Валентина від 350243702 написав 02.03.2021:
Как передавать показания счетчика в коммунальной квартире,где на один счетчик открыто три лицевых счета
Как передавать показания счетчика в коммунальной квартире,где на один счетчик открыто три лицевых счета
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
У вашому випадку усі власники мають між собою визначитися із обсягами споживання щомісяця та надавати їх через особистий кабінет або через скриньку прийому показників на будь-якій дільниці АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
У вашому випадку усі власники мають між собою визначитися із обсягами споживання щомісяця та надавати їх через особистий кабінет або через скриньку прийому показників на будь-якій дільниці АТ Херсонгаз
Ирина від 8093864 Херсон написав 02.03.2021:
Здравствуйте, при оплате за распределение газа в платёжном терминале Ощадбанка, был не правильно указан номер лицевого счета. Обратилась с заявлением в отделение Ощадбанка и через 45 дней сообщили, что деньги поступили на ваш расчетный счёт и надо обращаться к вам. Какой порядок и перечень документов необходимо для решения этого вопроса? Спасибо.
Здравствуйте, при оплате за распределение газа в платёжном терминале Ощадбанка, был не правильно указан номер лицевого счета. Обратилась с заявлением в отделение Ощадбанка и через 45 дней сообщили, что деньги поступили на ваш расчетный счёт и надо обращаться к вам. Какой порядок и перечень документов необходимо для решения этого вопроса? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Валентина від 230078 Херсон Сумская 56 написав 02.03.2021:
Херсон ул Сумская д 56 л с 230078 . Пришлите счёт на оплату услуг распределения газа на 2021г со всеми раскладками на адресс .В кабинет невозможно зайти , телефоны постоянно заняты ,на мыло никто не отвечает !
Херсон ул Сумская д 56 л с 230078 . Пришлите счёт на оплату услуг распределения газа на 2021г со всеми раскладками на адресс .В кабинет невозможно зайти , телефоны постоянно заняты ,на мыло никто не отвечает !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
В чому проблема із входом до особистого кабінету?
Дякуємо за звернення.
В чому проблема із входом до особистого кабінету?
Іраіда від 18990 написав 02.03.2021:
Доброго дня, два рази (8 та 18 лютого) відправила заяву з усіма документами на електронну адресу, яка вказана у заяві на повернення коштів (secretary@khersonregiongas.com.ua), але ніякої відповіді про отримання документів та строки повернення коштів до теперішнього часу (22 лютого) не отримала. Підкажіть, будь ласка, терміни розгляду таких заяв та строки повернення переплачених коштів на рахунок споживача. Дякую.
Доброго дня, два рази (8 та 18 лютого) відправила заяву з усіма документами на електронну адресу, яка вказана у заяві на повернення коштів (secretary@khersonregiongas.com.ua), але ніякої відповіді про отримання документів та строки повернення коштів до теперішнього часу (22 лютого) не отримала. Підкажіть, будь ласка, терміни розгляду таких заяв та строки повернення переплачених коштів на рахунок споживача. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Іраіда.
Ви наразі звертаєтеся до АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Ви наразі звертаєтеся до АТ Херсонгаз
Анастасія від 40009 написав 02.03.2021:
Доброго дня. Що потрібно зробити щоб провести заміну газової колонки?
Доброго дня. Що потрібно зробити щоб провести заміну газової колонки?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Сергій від 211508 Херсон написав 01.03.2021:
Добрый день! 23.02.2021 Отослали документы на возврат денег за переплату за газ. Нет ни какого ответа. Приняты документы или нет ? И в какие сроки возвращаются деньги?
Добрый день! 23.02.2021 Отослали документы на возврат денег за переплату за газ. Нет ни какого ответа. Приняты документы или нет ? И в какие сроки возвращаются деньги?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Світлана від 5497 написав 01.03.2021:
За січень 2021р чомусь було надано до Нафтагазу об'єм спожитого газу 130м3 замість 110м3 . Показники за січень попередні 08936 поточні 09046. Відповідно було сплачено мною за 110м3. Показники лічильника за лютий попередні 09046 поточні 09166. Тому я вважаю що в мене немає забозаборгованості в розмірі 85 грн. Буду Вам дуже вдячна як що ви допоможите розібратися і виправити цю помилку. Сплачую за спожитий газ своєчасно згідно показників лічильника. Паказники передаю контролеру або "без реєстрації " . Дякую.
За січень 2021р чомусь було надано до Нафтагазу об'єм спожитого газу 130м3 замість 110м3 . Показники за січень попередні 08936 поточні 09046. Відповідно було сплачено мною за 110м3. Показники лічильника за лютий попередні 09046 поточні 09166. Тому я вважаю що в мене немає забозаборгованості в розмірі 85 грн. Буду Вам дуже вдячна як що ви допоможите розібратися і виправити цю помилку. Сплачую за спожитий газ своєчасно згідно показників лічильника. Паказники передаю контролеру або "без реєстрації " . Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Микола Сергійович від 221263, місто Херсон написав 01.03.2021:
Доброго дня! 01.02.2021 надав електронною поштою усі необхідні документи в електронному вигляді для повернення зайво сплачених коштів, відповіді і досі немає!!! Як дізнатися на якій стадії зараз знаходиться справа?
Доброго дня! 01.02.2021 надав електронною поштою усі необхідні документи в електронному вигляді для повернення зайво сплачених коштів, відповіді і досі немає!!! Як дізнатися на якій стадії зараз знаходиться справа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола Сергійович.
Будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Дякуємо за звернення.
Будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх