Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
2911 записів
Максим від 2229947, Херсон написав 14.11.2021:
Добрый день ! 11.11 оплатил за распределение газа в Sense, сегодня узнал, что с 11.11 оказывается изменились реквизиты для оплаты. Вопрос. Что делать, если оплата была по старым реквизитам ?
Добрый день ! 11.11 оплатил за распределение газа в Sense, сегодня узнал, что с 11.11 оказывается изменились реквизиты для оплаты. Вопрос. Что делать, если оплата была по старым реквизитам ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Олена від 350247412 написав 13.11.2021:
У серпні, вересні, жовтні, листопаді мій показник 1025 (бо в квартирі ніхто не проживає). У сформованому рахунку записано , що у жовтні спожито 25м3. Поясніть, будь ласка, звідки вони взялись?
У серпні, вересні, жовтні, листопаді мій показник 1025 (бо в квартирі ніхто не проживає). У сформованому рахунку записано , що у жовтні спожито 25м3. Поясніть, будь ласка, звідки вони взялись?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Майя від 36893, Дар'ївка, Херсонська обл. написав 13.11.2021:
12.11.2021 заплатила за розподіл газу через Приват 24, але випадково в новинах побачила інформацію, що змінились реквізити, чи зарахується оплата? Чи є заборгованість за особовим рахунком і чи не згубляться кошти?
12.11.2021 заплатила за розподіл газу через Приват 24, але випадково в новинах побачила інформацію, що змінились реквізити, чи зарахується оплата? Чи є заборгованість за особовим рахунком і чи не згубляться кошти?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Майя.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
ТАМАРА від 13065 написав 13.11.2021:
ДАВНО КОРИСТУЮСЯ ВАШИМИ ПОСЛУГАМИ - САМА І ДОПОМАГАЮ РІДНИМ, СУСІДАМ, ЗНАЙОМИМ. БУДЕ ДО ВАС ПРОХАННЯ: ВЧАСНО ПРОВОДИТИ НА ВАШОМУ САЙТІ ПОРЯДОК, ЩОБ ПІСЛЯ ПРОПЛАТИ НЕ ВИСІЛА ПРОПЛАТА, ЯК ЗАБОРГОВАННІСТЬ. І ЩЕ: ДОВСІХ - ПРИ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ У ВКАЗАНИЙ ТЕРМІН, ЩОБ ВІДМІННО ПРАЦЮВАЛИ САЙТИ. А ТО ПЕРЕДАЄШ ПОКАЗНИКИ, А ПОТІМ ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, ЩО ВІН НЕ ЗАФІКСУВАВСЯ НА САЙТІ.
ДАВНО КОРИСТУЮСЯ ВАШИМИ ПОСЛУГАМИ - САМА І ДОПОМАГАЮ РІДНИМ, СУСІДАМ, ЗНАЙОМИМ. БУДЕ ДО ВАС ПРОХАННЯ: ВЧАСНО ПРОВОДИТИ НА ВАШОМУ САЙТІ ПОРЯДОК, ЩОБ ПІСЛЯ ПРОПЛАТИ НЕ ВИСІЛА ПРОПЛАТА, ЯК ЗАБОРГОВАННІСТЬ. І ЩЕ: ДОВСІХ - ПРИ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ У ВКАЗАНИЙ ТЕРМІН, ЩОБ ВІДМІННО ПРАЦЮВАЛИ САЙТИ. А ТО ПЕРЕДАЄШ ПОКАЗНИКИ, А ПОТІМ ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, ЩО ВІН НЕ ЗАФІКСУВАВСЯ НА САЙТІ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ТАМАРА.
Оплати, оформлені вірно надходять на особові рахунки протягом 5 робочих днів. Якщо оплата здійснена наприкінці місяця або до 05 числа наступного місяця, в особистому кабінті вона відобразиться пілся 10 числа. В особистому кабінеті показники, якщо вони більші за попередні, введені вірно та підтверджені, протягом 10 сек відображаються у вкладинці використання газу.
Дякуємо за звернення.
Оплати, оформлені вірно надходять на особові рахунки протягом 5 робочих днів. Якщо оплата здійснена наприкінці місяця або до 05 числа наступного місяця, в особистому кабінті вона відобразиться пілся 10 числа. В особистому кабінеті показники, якщо вони більші за попередні, введені вірно та підтверджені, протягом 10 сек відображаються у вкладинці використання газу.
Вадим від 16071село Питомник написав 11.11.2021:
Хочу задать вопрос у меня остался родительский дом я там прописаный но не проживаю документы делать переоформлять на себя не буду по скольку дом старый и продать его не получиться значет нет смысла тратиться на переоформление а без права власности не разрешают отключить газ и закрыть лицевой щет но без права власности както этот щет на меня записали чего я теперь должен платить за доставку если я не власнык и просто хочю отказаться от услуг газовой компании подскажите что делать в этой ситуации?????
Хочу задать вопрос у меня остался родительский дом я там прописаный но не проживаю документы делать переоформлять на себя не буду по скольку дом старый и продать его не получиться значет нет смысла тратиться на переоформление а без права власности не разрешают отключить газ и закрыть лицевой щет но без права власности както этот щет на меня записали чего я теперь должен платить за доставку если я не власнык и просто хочю отказаться от услуг газовой компании подскажите что делать в этой ситуации?????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Усі питання з відключення/підключення газопостачання юрилично мають вирішуватися виключно із власником помешкання або його уповноваженою особою за нотаріальною довіреністю.
Дякуємо за звернення.
Усі питання з відключення/підключення газопостачання юрилично мають вирішуватися виключно із власником помешкання або його уповноваженою особою за нотаріальною довіреністю.
Катерина від о/р 8021 Херсон написав 11.11.2021:
Доброго дня,чи можна в електронній формі подати документи на заміну власника ?
Доброго дня,чи можна в електронній формі подати документи на заміну власника ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо: Послуги - Укладання договору на розподіл - у підставі звернення вказати "Переоформити особовий рахунок"
Алена від 5078075 написав 11.11.2021:
Добрый день! Плачу через приложение Приват в телефоне за распределение газа, но почему-то ваша организация этого не видит. 263,37 мною оплачена состоянием на 01 ноября. И что я должна думать?!
Добрый день! Плачу через приложение Приват в телефоне за распределение газа, но почему-то ваша организация этого не видит. 263,37 мною оплачена состоянием на 01 ноября. И что я должна думать?!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алена.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Христина від 68184 написав 11.11.2021:
Добрый день, обновите данные для приват банка. Невозможно оплатить счёт. Банк ответил, что херсонгаз не обновил данные.(не находит ни по адресу, ни по лицевому счету абонента). Спасибо! На горячую линию Херсон газа бесполезно звонить. Каждый оператор отправляет в банк. А банк отправляет к поставщику. Разберитесь.!
Добрый день, обновите данные для приват банка. Невозможно оплатить счёт. Банк ответил, что херсонгаз не обновил данные.(не находит ни по адресу, ни по лицевому счету абонента). Спасибо! На горячую линию Херсон газа бесполезно звонить. Каждый оператор отправляет в банк. А банк отправляет к поставщику. Разберитесь.!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Христина.
У приватбанку дані оновлено 10.10.21 о 6,30
Дякуємо за звернення.
У приватбанку дані оновлено 10.10.21 о 6,30
Світлана від 16087760. Херсон написав 11.11.2021:
Доброго дня. Питання про збільшену у 2 рази оплату за газ замість 7.21 чомусь 14..42. Пишеться про заборгованість. Я плачу від самого початку стягнення оплати за транспортування кожного місяця і жодного разу не пропустила, звідки ж взялася заборгованість?
Доброго дня. Питання про збільшену у 2 рази оплату за газ замість 7.21 чомусь 14..42. Пишеться про заборгованість. Я плачу від самого початку стягнення оплати за транспортування кожного місяця і жодного разу не пропустила, звідки ж взялася заборгованість?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Заборгованість 7,21 - це нарахування за листопад
Дякуємо за звернення.
Заборгованість 7,21 - це нарахування за листопад
Оксана від 1072059 написав 11.11.2021:
Первого числа давала показания.Мне неправельно внесли.В место 5 куб мне насчитали97.Шок.Мои показания 677.Выставили сумму вместо 39гр-771!Долг перед нафтогазом!Живу одна,инвалид,пользуюсь только плитой,других приборов нет.У меня всегда переплата а сдесь за месяц 97 кубов на приготовление пищи для одного человека!Как теперь быть?Что делать?
Первого числа давала показания.Мне неправельно внесли.В место 5 куб мне насчитали97.Шок.Мои показания 677.Выставили сумму вместо 39гр-771!Долг перед нафтогазом!Живу одна,инвалид,пользуюсь только плитой,других приборов нет.У меня всегда переплата а сдесь за месяц 97 кубов на приготовление пищи для одного человека!Как теперь быть?Что делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
11.11.21 ваші показники виправлено на 677, настпуного місяця ваш постачальник перевиставить вам рахунок
Дякуємо за звернення.
11.11.21 ваші показники виправлено на 677, настпуного місяця ваш постачальник перевиставить вам рахунок