Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Сергій від 350229703 написав 09.06.2024:
Звертається Настасієнко Сергій Олексійович, місце реєстрації місто Херсон, вул. Романа Набєгова ( колишня Льва Толстого ) б.13 кв.8, особистий рахунок 350229703, т.0669656089 Повідомляю, що 18.12.2022 року під час обстрілу міста Херсон російськими військами моє житло за вищевказаною адресою було зруйноване. Даний факт зареєстровано в інформаційно-телекомунікаційній системі Інформаційний портал Національної поліції України ( журнал єдиного обліку )відділ поліції №2 міста Херсон Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області за № 5817 від 18.12.2022 року. З 18.12.2022 року я за місцем реєстрації не мешкаю та відповідно послугами з газопостачання не користуюся. Але до теперішнього часу ПАТ Херсонгаз кожного місяця надсилає до компанії Нафтогаз України інформацію про неіснуючі об'єм спожитого газу, що призвело до безпідставного та незаконного нарахування мені заборгованості за газ який я не отримував та відповідно і не споживав. В зв'язку з вищевказаним, прошу Вас 1. Перестати надсилати до компанії Нафтогаз України інформацію про неіснуючі об'єми газу які нібито були мені поставлені і за які я повинен заплатити. 2. Направити фахівця ПАТ Херсмонгаз за адресою місто Херсон, вул. Романа Набєгова ( колишня Льва Толстого ) б.13 кв.8 для зняття реальних останніх показників газового лічильника зі складанням відповідного Акту. 3. Акт з зафіксованими показниками газового лічильника надіслати на адресу компанії Нафтогаз України для проведення перерахунку. Чекаю на Вашу відповідь.
Звертається Настасієнко Сергій Олексійович, місце реєстрації місто Херсон, вул. Романа Набєгова ( колишня Льва Толстого ) б.13 кв.8, особистий рахунок 350229703, т.0669656089 Повідомляю, що 18.12.2022 року під час обстрілу міста Херсон російськими військами моє житло за вищевказаною адресою було зруйноване. Даний факт зареєстровано в інформаційно-телекомунікаційній системі Інформаційний портал Національної поліції України ( журнал єдиного обліку )відділ поліції №2 міста Херсон Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області за № 5817 від 18.12.2022 року. З 18.12.2022 року я за місцем реєстрації не мешкаю та відповідно послугами з газопостачання не користуюся. Але до теперішнього часу ПАТ Херсонгаз кожного місяця надсилає до компанії Нафтогаз України інформацію про неіснуючі об'єм спожитого газу, що призвело до безпідставного та незаконного нарахування мені заборгованості за газ який я не отримував та відповідно і не споживав. В зв'язку з вищевказаним, прошу Вас 1. Перестати надсилати до компанії Нафтогаз України інформацію про неіснуючі об'єми газу які нібито були мені поставлені і за які я повинен заплатити. 2. Направити фахівця ПАТ Херсмонгаз за адресою місто Херсон, вул. Романа Набєгова ( колишня Льва Толстого ) б.13 кв.8 для зняття реальних останніх показників газового лічильника зі складанням відповідного Акту. 3. Акт з зафіксованими показниками газового лічильника надіслати на адресу компанії Нафтогаз України для проведення перерахунку. Чекаю на Вашу відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Якщо система газопостачання/помешкання НЕПРИДАТНІ до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати: - останні відомі показники лічильника (бажано фото); - докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання); - документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника; - фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання/помешкання НЕПРИДАТНІ до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати: - останні відомі показники лічильника (бажано фото); - докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання); - документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника; - фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Ирина від 205174 Херсон написав 07.06.2024:
Доброго дня! Ми бажаємо встановити нову газову колонку, замість старої несправної. Що нам для цього треба зробити (визвати майстра, отримати дозвіл, зробити якісь технічні документи....)?
Доброго дня! Ми бажаємо встановити нову газову колонку, замість старої несправної. Що нам для цього треба зробити (визвати майстра, отримати дозвіл, зробити якісь технічні документи....)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Сергій від 350229703 написав 06.06.2024:
на яку електрону пошту надсилати звернення та скарги
на яку електрону пошту надсилати звернення та скарги
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Контактні дані Багатоканальні телефони: Для населення (0552) 31-65-55 або 0504943037 – кол-центр Для юридичних осіб (0552) 32-76-29, 32-76-42 Для повідомлення про аварійні випадки, цілодобово – 104 (дзвінок безкоштовний з будь-якого телефону) Додаткові телефони для надання підтверджуючих даних (фото, відео), заявок на проведення ремонтних робіт на замовлення тощо – 0503967510 або 0504949224 (viber, telegram, whatsapp). Електронна адреса для письмових заяв споживачів та заявок на проведення ремонтних робіт – Secretary.gaz.kherson@gmail.com Заява оформлюється та подається власником помешкання (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон, електронну пошту) у довільній формі на імя – АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Контактні дані Багатоканальні телефони: Для населення (0552) 31-65-55 або 0504943037 – кол-центр Для юридичних осіб (0552) 32-76-29, 32-76-42 Для повідомлення про аварійні випадки, цілодобово – 104 (дзвінок безкоштовний з будь-якого телефону) Додаткові телефони для надання підтверджуючих даних (фото, відео), заявок на проведення ремонтних робіт на замовлення тощо – 0503967510 або 0504949224 (viber, telegram, whatsapp). Електронна адреса для письмових заяв споживачів та заявок на проведення ремонтних робіт – Secretary.gaz.kherson@gmail.com Заява оформлюється та подається власником помешкання (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон, електронну пошту) у довільній формі на імя – АТ Херсонгаз.
Марина від 228704, м.Херсон написав 06.06.2024:
Добрый день ! Родители ( 1936 и 1940 года рожд.) проживали на поселке Восточный, в связи с войной я их вывезла в г.Николаев. Папа умер 01.11.2023, я переоформила дом на себя нотариально . У меня нет возможности приехать и переоформить лицевой счет. Как я могу сделать это онлай? На какую электронную почту я могу выслать скан.документов .
Добрый день ! Родители ( 1936 и 1940 года рожд.) проживали на поселке Восточный, в связи с войной я их вывезла в г.Николаев. Папа умер 01.11.2023, я переоформила дом на себя нотариально . У меня нет возможности приехать и переоформить лицевой счет. Как я могу сделать это онлай? На какую электронную почту я могу выслать скан.документов .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих документів разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com, АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Дякуємо за звернення.
Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих документів разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com, АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Попова Людмила від 018235, м. Херсон написав 06.06.2024:
Доброго дня. Термін повірки нашого газового лічильника 04.07.2024, чи можна зробити повірку без демонтажу, на місці і скільки це буде коштувати. Дякую
Доброго дня. Термін повірки нашого газового лічильника 04.07.2024, чи можна зробити повірку без демонтажу, на місці і скільки це буде коштувати. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Попова Людмила.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не здійснюється, разом із тим споживач не несе відповідальність за це. Споживач несе відповідальність за збереження приладу та охоронних пломб на ньому.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не здійснюється, разом із тим споживач не несе відповідальність за це. Споживач несе відповідальність за збереження приладу та охоронних пломб на ньому.
Наталія від С. Музиківка, ОР 350004977 написав 05.06.2024:
Добрий день! Чи надаєте ви послуги по внесенню змін в технічні умови на газифікацію? Хочемо провести газ у літню кухню.
Добрий день! Чи надаєте ви послуги по внесенню змін в технічні умови на газифікацію? Хочемо провести газ у літню кухню.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Ірина від 350156805, Херсон написав 04.06.2024:
Добрий день. Звернули увагу що показники лічильника не відповідають споживаному об'єму газу. В квартирі проживає одна людина похилого віку і вона не експлуатує'' газову плиту в повному об'ємі. Чи є можливість повірити лічильник ?
Добрий день. Звернули увагу що показники лічильника не відповідають споживаному об'єму газу. В квартирі проживає одна людина похилого віку і вона не експлуатує'' газову плиту в повному об'ємі. Чи є можливість повірити лічильник ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації.
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації.
Оксана від 16090013 Херсон написав 04.06.2024:
Добрий день. Знов звертаюся з тим же питанням. Чому Херсонгаз не використовує данні лічильника? Чому з січня 2024 р. Нараховуються якісь планові показники? У мене є опламбований лічильник, показники вношу в кабінеті кожного місяця. З січня по квітень включно це був нуль (на лічильнику нуль!!!). Ні хто газом не користувався бо не живе! В кабінеті напланували вже 12 м3! За травень використано 2 м3, в кабінеті показники внесено. Прошу зробити перерахунок
Добрий день. Знов звертаюся з тим же питанням. Чому Херсонгаз не використовує данні лічильника? Чому з січня 2024 р. Нараховуються якісь планові показники? У мене є опламбований лічильник, показники вношу в кабінеті кожного місяця. З січня по квітень включно це був нуль (на лічильнику нуль!!!). Ні хто газом не користувався бо не живе! В кабінеті напланували вже 12 м3! За травень використано 2 м3, в кабінеті показники внесено. Прошу зробити перерахунок
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
З квітня 2024 року показники по лічильнику фіксуються - 2. Споживання 0 м куб.
Дякуємо за звернення.
З квітня 2024 року показники по лічильнику фіксуються - 2. Споживання 0 м куб.
Андрій від о/р 4488, г.Берислав написав 02.06.2024:
Доброго дня. Показники за газ: м.Берислав. о/р : 4488; показники : 13512; м.Берислаа. о/р : 1109; показники : 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники : 15942;
Доброго дня. Показники за газ: м.Берислав. о/р : 4488; показники : 13512; м.Берислаа. о/р : 1109; показники : 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники : 15942;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Наталя від Херсон,350220722 написав 02.06.2024:
Доброго дня. Ми не живемо в Херсоні з серпня 2022,газ ніхто не використовує,чому нам нараховується доставка?Показники оновлюю кожного місяця.
Доброго дня. Ми не живемо в Херсоні з серпня 2022,газ ніхто не використовує,чому нам нараховується доставка?Показники оновлюю кожного місяця.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Тимчасове не проживання не звільняє споживача від обов’язку здійснювати оплату наданих послуг з розподілу природного газу, оскільки вона полягає саме в забезпеченні цілодобового доступу споживача до газорозподільної системи і розподіл (переміщення) належного споживачу (його постачальнику) природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки до межі балансової належності об’єкта Споживача. Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає повне механічне від'єднання споживача від газової мережі та його виключення з переліку споживачів. Або наявність заяви від власника помешкання та підтверджуючих документів про пошкодження системи газопостачання/помешкання, що унеможливлює їх подальше використання. На сьогодні АТ Херсонгаз не має законних підстав НЕ нараховувати оплату за послугу розподілу природного газу. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ».
Дякуємо за звернення.
Тимчасове не проживання не звільняє споживача від обов’язку здійснювати оплату наданих послуг з розподілу природного газу, оскільки вона полягає саме в забезпеченні цілодобового доступу споживача до газорозподільної системи і розподіл (переміщення) належного споживачу (його постачальнику) природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки до межі балансової належності об’єкта Споживача. Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає повне механічне від'єднання споживача від газової мережі та його виключення з переліку споживачів. Або наявність заяви від власника помешкання та підтверджуючих документів про пошкодження системи газопостачання/помешкання, що унеможливлює їх подальше використання. На сьогодні АТ Херсонгаз не має законних підстав НЕ нараховувати оплату за послугу розподілу природного газу. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ».