Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
3142 записи
Оксана від 10894 Олешки написав 09.04.2022:
Не користуюсь газом з 24.02. Чи повинна сплачувати за транспортування?
Не користуюсь газом з 24.02. Чи повинна сплачувати за транспортування?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Протягом календарного року (2022 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2020 по 30.09.2021) Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Дякуємо за звернення.
Протягом календарного року (2022 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2020 по 30.09.2021) Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Михайло від 56386 херсон написав 07.04.2022:
Прочитав у своєму кабінеті, що розрахунковий рахунок херсонгазу змінився. Додзвонитися не вдалося, а зовсім скоро треба сплачувати розподіл за березень 2022. Де можна знайти нові дані, інтернет працює погано. Дякую.
Прочитав у своєму кабінеті, що розрахунковий рахунок херсонгазу змінився. Додзвонитися не вдалося, а зовсім скоро треба сплачувати розподіл за березень 2022. Де можна знайти нові дані, інтернет працює погано. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло.
АТ "Херсонгаз" Отримувач: АТ "Херсонгаз" код ЄДРПОУ: 03355353 р/р: UA303223130000026032000008680 в Акціонерне товариство “Державний експортно-імпортний банк України” (АТ “Укрексімбанк”)
Дякуємо за звернення.
АТ "Херсонгаз" Отримувач: АТ "Херсонгаз" код ЄДРПОУ: 03355353 р/р: UA303223130000026032000008680 в Акціонерне товариство “Державний експортно-імпортний банк України” (АТ “Укрексімбанк”)
Володимир від 9075100, м. Херсон написав 06.04.2022:
Добрий вечір. Питання наступного характеру. Проводилась заміна лічильника (електронний), у зв'язку з чим покази споживання газу обчислюються з нуля. На 1 березня покази рахунку становили 6 (вказаний об'єм спожитий за лютий), а на 1 квітня - 14. На сайті ж при передачі показів висить застаріле значення - 301. Врахуйте це будь-ласка, виправте задля коректної подальшої роботи споживача з вашою компанією. Дякую. Ви питали яка дата заміни лічильника, та чи є копія акту. На жаль дати заміни не знаю (начебто в січні, точно не скажу), а копії акта немає - я не проживаю за даною адресою, при цьому були присутні сусіди. Адреса - Гагаріна 8-а, кв. 79. Номер рахунку 9075100
Добрий вечір. Питання наступного характеру. Проводилась заміна лічильника (електронний), у зв'язку з чим покази споживання газу обчислюються з нуля. На 1 березня покази рахунку становили 6 (вказаний об'єм спожитий за лютий), а на 1 квітня - 14. На сайті ж при передачі показів висить застаріле значення - 301. Врахуйте це будь-ласка, виправте задля коректної подальшої роботи споживача з вашою компанією. Дякую. Ви питали яка дата заміни лічильника, та чи є копія акту. На жаль дати заміни не знаю (начебто в січні, точно не скажу), а копії акта немає - я не проживаю за даною адресою, при цьому були присутні сусіди. Адреса - Гагаріна 8-а, кв. 79. Номер рахунку 9075100
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Дякуємо за показники
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за показники
Iнна від 17395, м.Херсон написав 05.04.2022:
05.04.2022р. Показники: 115, за постачання природного газу.
05.04.2022р. Показники: 115, за постачання природного газу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Iнна.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Наталя від 203626, м. Херсон написав 04.04.2022:
Доброго дня. Показники лічильника у лютому місяці були вдвічі більше ніж завжди. У березні жодна цифра на лічильнику не ворухнулася з місця. Що робити?
Доброго дня. Показники лічильника у лютому місяці були вдвічі більше ніж завжди. У березні жодна цифра на лічильнику не ворухнулася з місця. Що робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
На 01.03.22 ви надали своєму постачальнику показники 80910. Будь ласка уточніть що означає "У березні жодна цифра на лічильнику не ворухнулася з місця."
Дякуємо за звернення.
На 01.03.22 ви надали своєму постачальнику показники 80910. Будь ласка уточніть що означає "У березні жодна цифра на лічильнику не ворухнулася з місця."
Володимир від 9075100, м. Херсон написав 01.04.2022:
Добрий вечір. Питання наступного характеру. Проводилась заміна лічильника (електронний), у зв'язку з чим покази споживання газу обчислюються з нуля. На 1 березня покази рахунку становили 6 (вказаний об'єм спожитий за лютий), а на 1 квітня - 14. На сайті ж при передачі показів висить застаріле значення - 301. Врахуйте це будь-ласка, виправте задля коректної подальшої роботи споживача з вашою компанією. Дякую
Добрий вечір. Питання наступного характеру. Проводилась заміна лічильника (електронний), у зв'язку з чим покази споживання газу обчислюються з нуля. На 1 березня покази рахунку становили 6 (вказаний об'єм спожитий за лютий), а на 1 квітня - 14. На сайті ж при передачі показів висить застаріле значення - 301. Врахуйте це будь-ласка, виправте задля коректної подальшої роботи споживача з вашою компанією. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Будь ласка уточніть дату заміни лічильника та чи є у вас копія акту зняття/устновки нового
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть дату заміни лічильника та чи є у вас копія акту зняття/устновки нового
Юр'єв Сергій від 7080996 м. Херсон написав 01.04.2022:
Доброго дня. 11.04.2022 р. планова перевірка лічильника газу. Яким є порядок перевірки на період військових дій.У нашому випадку в період тимчасової окупації? Дякую за відповідь.
Доброго дня. 11.04.2022 р. планова перевірка лічильника газу. Яким є порядок перевірки на період військових дій.У нашому випадку в період тимчасової окупації? Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юр'єв Сергій.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не проводиться.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не проводиться.
Павло Іванович від 10371, Скадовский район, с.Петрівка написав 25.03.2022:
Я в лютому сплатив за розподіл, а оплата не пройшла, можливо, що не вказав район у квитанції. Номер квитанції:19034-1037139-46201, оплачено 11.02.2022р. (ІД операції) : 1063535565
Я в лютому сплатив за розподіл, а оплата не пройшла, можливо, що не вказав район у квитанції. Номер квитанції:19034-1037139-46201, оплачено 11.02.2022р. (ІД операції) : 1063535565
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло Іванович.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Ирина від О/р 16391, 74900, НОВА КАХОВКА написав 25.03.2022:
Доброго дня. У мене виникла така ситуація, я повина на де який час виїхати з миста. Що мені треба зробити щоб газконтора не нараховувала мені куби газу за моєй відсутності? Допоможіть мені вирішити це питання. Дякую за відповідь.
Доброго дня. У мене виникла така ситуація, я повина на де який час виїхати з миста. Що мені треба зробити щоб газконтора не нараховувала мені куби газу за моєй відсутності? Допоможіть мені вирішити це питання. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Ви маєте надавати показники лічильника станом на 01 число місяця у будь-якому випадку, наваіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ви маєте надавати показники лічильника станом на 01 число місяця у будь-якому випадку, наваіть якщо вони не змінилися.
Наталья від 110582 написав 20.03.2022:
За январь неправильно записали разницу показаний.Обращалась.Сказали исправят так ничего не сделали
За январь неправильно записали разницу показаний.Обращалась.Сказали исправят так ничего не сделали
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Будь ласка зверністья до кол центру 31 65 55
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверністья до кол центру 31 65 55