Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
2209 записів
осбб від 350262042 написав 28.02.2021:
як можливо встановити лічильники газу власникам житла в ОСББ, які не встановили своєчасно Голова Правління
як можливо встановити лічильники газу власникам житла в ОСББ, які не встановили своєчасно Голова Правління
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день осбб.
Якщо лічильника у споживача не було, він має письмово звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 11
Дякуємо за звернення.
Якщо лічильника у споживача не було, він має письмово звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 11
Андрей від Новая Каховка написав 28.02.2021:
Здравствуйте.Всегда вовремя оплачиваю за транспортировку газа.Когда вы сможете приехать и обрезать деревья которые ветками достают до трубы и когда ее покрасите,уже местами краска слезла.Спасибо.
Здравствуйте.Всегда вовремя оплачиваю за транспортировку газа.Когда вы сможете приехать и обрезать деревья которые ветками достают до трубы и когда ее покрасите,уже местами краска слезла.Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Зрізати дерева, які заважають комунікаціям має або їх власник або відповідна міська служба. Уточніть, де саме газопровід знаходиться у неналежному стані ?
Дякуємо за звернення.
Зрізати дерева, які заважають комунікаціям має або їх власник або відповідна міська служба. Уточніть, де саме газопровід знаходиться у неналежному стані ?
Сергей від 31129, Херсон написав 26.02.2021:
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Ваш постачальник здійснить перерахунок , нові рахунки будуть надіслані у березні
Дякуємо за звернення.
Ваш постачальник здійснить перерахунок , нові рахунки будуть надіслані у березні
Ирина від 33596 написав 26.02.2021:
Добрый день! На мое обращение от 15.02.2021г. с текстом "Прошу внести правильные показания и сделать перерасчет на сайте Нафтогаза. Мне за месяц начислили 59 куб.м потребленного газа, а я использовала всего 3 куб.м. Показания счетчика на начало января 2021г. 00307, на конец января 00310" мне было рекомендовано добавить номер лицевого счета и пункт проживания. Дополняю л/с 33596, место проживания - г.Херсон.
Добрый день! На мое обращение от 15.02.2021г. с текстом "Прошу внести правильные показания и сделать перерасчет на сайте Нафтогаза. Мне за месяц начислили 59 куб.м потребленного газа, а я использовала всего 3 куб.м. Показания счетчика на начало января 2021г. 00307, на конец января 00310" мне было рекомендовано добавить номер лицевого счета и пункт проживания. Дополняю л/с 33596, место проживания - г.Херсон.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Ви з квітня 2020 року не надаєте показники лічильника - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Ви з квітня 2020 року не надаєте показники лічильника - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дар'я від 7-528 написав 26.02.2021:
Доброго дня, як мені до вас дозвонитися, і повернути кошти свої,які з ваших відповідей знаходяться на умовному рахунку. Ви мені на електрону адресу надсилали пакет документів, я вам їх відправляла електроною поштою,але ви мені пишете,шо документи не всі,я просто не розумію,які документи вам потрібні, я вже місяць не можу з вами зв'язатися(з оператором,чи с ким) щоб детально розповіли як повернути кошти.
Доброго дня, як мені до вас дозвонитися, і повернути кошти свої,які з ваших відповідей знаходяться на умовному рахунку. Ви мені на електрону адресу надсилали пакет документів, я вам їх відправляла електроною поштою,але ви мені пишете,шо документи не всі,я просто не розумію,які документи вам потрібні, я вже місяць не можу з вами зв'язатися(з оператором,чи с ким) щоб детально розповіли як повернути кошти.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дар'я.
За що саме та якій організації ви сплатили кошти
Дякуємо за звернення.
За що саме та якій організації ви сплатили кошти
Сергей від 31129 написав 26.02.2021:
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Андрей від 186658 Александровка Белозёрский р-н написав 26.02.2021:
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, я подал документы на возврат переплаты, можно ли узнать о решении о возврате?
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, я подал документы на возврат переплаты, можно ли узнать о решении о возврате?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Алина від Л/с 5078463, 73025, г. ХЕРСОН, пер. Портовый, д. 1, кв. 39 написав 26.02.2021:
Добрый день. Подскажите пожалуйста, какие документы необходимо подать для переоформления лицевого счета в случае смены собственника квартиры? Возможно ли это сделать онлайн, отправив вам копии необходимых документов? (Договор с ООО “Нафтогаз Украины” был оформлен уже новым владельцем.) Спасибо.
Добрый день. Подскажите пожалуйста, какие документы необходимо подать для переоформления лицевого счета в случае смены собственника квартиры? Возможно ли это сделать онлайн, отправив вам копии необходимых документов? (Договор с ООО “Нафтогаз Украины” был оформлен уже новым владельцем.) Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Андрущенко Вікторія від 50183, м.Херсон,вул.Гагаріна,б.8,кВ.69 написав 26.02.2021:
Доброго дня! В особистому кабінеті мені виставлено заборгованість за спожитий газ, до того показники лічильника та спожитий газ не є вірними. Вони занадто завищені! Фактично за рік спожито згідно лічильника газу191-135=56куб.Отже з помилкою мною сплачено 59куб. В особистому кабінеті на 01.01.2021 показники228куб. Звідки? Тому, виходить,що спожито 89 куб. Кожного місяця я сплачувала згідно тарифів та за спожитий обсяг. Всі розрахунки маю на руках. На яку адресу чи емейл я можу відправити копії платіжних доручень для перевірки і виводу загального висновку? Дякую за розуміння. З повагою.
Доброго дня! В особистому кабінеті мені виставлено заборгованість за спожитий газ, до того показники лічильника та спожитий газ не є вірними. Вони занадто завищені! Фактично за рік спожито згідно лічильника газу191-135=56куб.Отже з помилкою мною сплачено 59куб. В особистому кабінеті на 01.01.2021 показники228куб. Звідки? Тому, виходить,що спожито 89 куб. Кожного місяця я сплачувала згідно тарифів та за спожитий обсяг. Всі розрахунки маю на руках. На яку адресу чи емейл я можу відправити копії платіжних доручень для перевірки і виводу загального висновку? Дякую за розуміння. З повагою.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрущенко Вікторія.
З червня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
З червня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Лідія від і 16752 Дніпряне написав 26.02.2021:
Добрий день,Мені перестали приносити розрахунок на сплату за розподіл газу.Останій був в жовтні місяці 2020. Переплата наверное там уже закінчилась а по скільки платити я не знаю.Мій номер 5417 і у дітей 16752
Добрий день,Мені перестали приносити розрахунок на сплату за розподіл газу.Останій був в жовтні місяці 2020. Переплата наверное там уже закінчилась а по скільки платити я не знаю.Мій номер 5417 і у дітей 16752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лідія.
Оскільки платіж щомісяця однаковий, рахунок надходить 1 раз - протягом січня-лютого. Для користувачів особистого кабінету рахунки надіслані електронною поштою. для о/р 5417 сума - 134,06 грн для о/р 16752 сума - 188,34 грн
Дякуємо за звернення.
Оскільки платіж щомісяця однаковий, рахунок надходить 1 раз - протягом січня-лютого. Для користувачів особистого кабінету рахунки надіслані електронною поштою. для о/р 5417 сума - 134,06 грн для о/р 16752 сума - 188,34 грн