Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
2911 записів
Катерина від 16084750, Херсон написав 10.11.2021:
Доброго дня. В листопаді місяці забула передати показники лічильника. Як бути?
Доброго дня. В листопаді місяці забула передати показники лічильника. Як бути?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Надайте показники на 01.12.21
Дякуємо за звернення.
Надайте показники на 01.12.21
Віра від 176648 село Киселівка Білозерський р н написав 10.11.2021:
Перевірте оплату за доставку газу за жовтень 2021 . Моя сума 73 грн58 коп сплачено Приватбанк квитанція 0.0.2295195164.1 код квитанціі 9247.4118.9447.8314 дата оплати 10.10.2021 дата авалювання 11.10.2021 . За вашими даними в моєму кабінеті стоіть сума оплати в жовтні 135грн18 коп що це за сума 60 грн60 коп
Перевірте оплату за доставку газу за жовтень 2021 . Моя сума 73 грн58 коп сплачено Приватбанк квитанція 0.0.2295195164.1 код квитанціі 9247.4118.9447.8314 дата оплати 10.10.2021 дата авалювання 11.10.2021 . За вашими даними в моєму кабінеті стоіть сума оплати в жовтні 135грн18 коп що це за сума 60 грн60 коп
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віра.
Сума надійшла 12.10.2021 , сума 60,60 грн - пільга. Заборгованість із врахуванням листопада 11,98 грн
Дякуємо за звернення.
Сума надійшла 12.10.2021 , сума 60,60 грн - пільга. Заборгованість із врахуванням листопада 11,98 грн
Тетяна від 350237299, Херсон написав 10.11.2021:
Доброго дня! У жовтні я передала невірні показники лічильника, в результаті вмерла сума боргу 1169,32 грн. В поточному місяці 4 листопада я внесла правильні показники. Але сума боргу не змінилася. Прошу надати правильний рахунок на сплату послуг. Дякую
Доброго дня! У жовтні я передала невірні показники лічильника, в результаті вмерла сума боргу 1169,32 грн. В поточному місяці 4 листопада я внесла правильні показники. Але сума боргу не змінилася. Прошу надати правильний рахунок на сплату послуг. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
З питань розразунків за постачання природного газу будь ласка зверніться до свого постачальника.
Дякуємо за звернення.
З питань розразунків за постачання природного газу будь ласка зверніться до свого постачальника.
Наталія від 58968 написав 09.11.2021:
М Херсон о/р58968 Зверніть увагу,що показники подавались завжди через вайбер бот,а саме коли була заміна лічильника,мабудь,виникла технічна помилка. Серпень -8 (коли ще був старий не поміняний лічильник)а коли поставили новий,чомусь стало -44
М Херсон о/р58968 Зверніть увагу,що показники подавались завжди через вайбер бот,а саме коли була заміна лічильника,мабудь,виникла технічна помилка. Серпень -8 (коли ще був старий не поміняний лічильник)а коли поставили новий,чомусь стало -44
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
До постачальника показники надані вами.
Дякуємо за звернення.
До постачальника показники надані вами.
Наталія від 58968 написав 08.11.2021:
І кулика 122 о/р58968 Я подавала на 30,09 показники 8 Листопад Фіксований 7.95689 Очікуємо від вашого облгазу до 12.12.2021
І кулика 122 о/р58968 Я подавала на 30,09 показники 8 Листопад Фіксований 7.95689 Очікуємо від вашого облгазу до 12.12.2021
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
На 01.10.20 до АТ Херсонгаз ви надали показники 9, а до вашого постачальника на 05.10.21 - надали поуказники 44
Дякуємо за звернення.
На 01.10.20 до АТ Херсонгаз ви надали показники 9, а до вашого постачальника на 05.10.21 - надали поуказники 44
Оксана від 350236610 написав 08.11.2021:
Доброго дня! 5.11.2021 знімала показники і помітила, що лічильник стоїть, що робити в такому випадку?
Доброго дня! 5.11.2021 знімала показники і помітила, що лічильник стоїть, що робити в такому випадку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Наталія від 58968 написав 08.11.2021:
М Херосон вул І Кулика 122 о/р 58968 1 вересня була повірка газового лічильника(фактично заміна)Є документи. Зафіксовано показники з нового та старого лічильника. Боргу по старим показникам не було.Але в жовтні місяці виставили рахунок віднявши показники старого лічильника від показиків нового,чим сильно завищили фактичне використання газу і врезультаті чого виник борг по газу.Як виправити ситуацію?
М Херосон вул І Кулика 122 о/р 58968 1 вересня була повірка газового лічильника(фактично заміна)Є документи. Зафіксовано показники з нового та старого лічильника. Боргу по старим показникам не було.Але в жовтні місяці виставили рахунок віднявши показники старого лічильника від показиків нового,чим сильно завищили фактичне використання газу і врезультаті чого виник борг по газу.Як виправити ситуацію?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
На 01.10.21 ви надаои показникти до АТ Херсонгаз - 9. А до свого постачальника надали 05.10.21 показники - 44
Дякуємо за звернення.
На 01.10.21 ви надаои показникти до АТ Херсонгаз - 9. А до свого постачальника надали 05.10.21 показники - 44
Наталія від 58968 написав 08.11.2021:
1 вересня була повірка газового лічильника(фактично заміна)Є документи. Зафіксованопоказнико с нового та старого лічильника.Але в жовтні місяці виставили рахунок віднявши показники старого лічильника від показиків нового,чим сильно завищили фактичне використання газу і врезультаті чого виник борг по газу.Як виправити ситуацію?
1 вересня була повірка газового лічильника(фактично заміна)Є документи. Зафіксованопоказнико с нового та старого лічильника.Але в жовтні місяці виставили рахунок віднявши показники старого лічильника від показиків нового,чим сильно завищили фактичне використання газу і врезультаті чого виник борг по газу.Як виправити ситуацію?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Марина Федорко від 1999 м.Олешки, вул. Соборна ( Першотравнева) 155/3 написав 04.11.2021:
Була неуважною і занесла показники лічильника електроенергії замість показників газового лічильника. Виправила в вайбері зі світлиною лічильника. Чи потрібно надавати письмову заяву до служби? Дякую
Була неуважною і занесла показники лічильника електроенергії замість показників газового лічильника. Виправила в вайбері зі світлиною лічильника. Чи потрібно надавати письмову заяву до служби? Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина Федорко.
Ні, не потрібно
Дякуємо за звернення.
Ні, не потрібно
Лариса від 350089564 написав 02.11.2021:
Доброго дня. Я тільки що вносили показники лічильника і помилково внесла показники минулого місяця. Як виправити показники?
Доброго дня. Я тільки що вносили показники лічильника і помилково внесла показники минулого місяця. Як виправити показники?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Надайте фактичні показники лічильника - вони приймаються до 05 числа включно
Дякуємо за звернення.
Надайте фактичні показники лічильника - вони приймаються до 05 числа включно