Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
3481 запис
Анна від 1070864, м. Херсон написав 12.01.2023:
Місто Херсон. Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився. Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Місто Херсон. Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився. Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Проятгом січня ситуація нормалізується, будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Проятгом січня ситуація нормалізується, будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Оксана від Херсон написав 12.01.2023:
Добрий день. Ми виїхали з Херсону 24.02, у нашому будинку проживали загарбники, зараз прийшов великий борг, що робити? Ми поки в місто не повернулись.
Добрий день. Ми виїхали з Херсону 24.02, у нашому будинку проживали загарбники, зараз прийшов великий борг, що робити? Ми поки в місто не повернулись.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Ви маєте надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото)  докази, що підтверджують вашу відсутність у помешканні або його руйнацію, тощо (довідка ВПО, акт про пошкодження помешкання, повідомлення від поліції/ДСНС про вчинення злочину, акт або довідка від місцевих органів влади за місцем проживання)  фото або відео докази Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Ви маєте надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото)  докази, що підтверджують вашу відсутність у помешканні або його руйнацію, тощо (довідка ВПО, акт про пошкодження помешкання, повідомлення від поліції/ДСНС про вчинення злочину, акт або довідка від місцевих органів влади за місцем проживання)  фото або відео докази Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Светлана від 3307 написав 12.01.2023:
На каком основании мне увеличили в два раза потребление газа за декабрь месяц?я передала показания где указано что я израсходовала 22 куба,в личном кабинете выставлено 43 куба,ни за какие лишние кубы я платить не собираюсь!у меня счётчик на котом все за фиксированно!
На каком основании мне увеличили в два раза потребление газа за декабрь месяц?я передала показания где указано что я израсходовала 22 куба,в личном кабинете выставлено 43 куба,ни за какие лишние кубы я платить не собираюсь!у меня счётчик на котом все за фиксированно!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Максим від 64344, Херсон написав 12.01.2023:
Доброго вечора. У кабінеті за місяць вже 3 раз сума боргу міняється раз на декілька днів, не зрозуміло як. Оплата борг за рік, було 110 гривень до оплати, вже 200 чимось.
Доброго вечора. У кабінеті за місяць вже 3 раз сума боргу міняється раз на декілька днів, не зрозуміло як. Оплата борг за рік, було 110 гривень до оплати, вже 200 чимось.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Кабінет поки працює нестабільно, протягом січня усе налагодиться будь ласка не хвилюйтеся.
Дякуємо за звернення.
Кабінет поки працює нестабільно, протягом січня усе налагодиться будь ласка не хвилюйтеся.
Оксана від О/р 225304 м.Херсон написав 12.01.2023:
Доброго дня! О/р 225304 Херсон.Скажіть будь ласка звідки в Нафтогазі зьявляются завищені в рази показники? Вони кажуть це ви їм такі надаєте? Я кожного місяця передаю вам дійсні показники. Навіщо ви передайте інші в Нафтогаз? На сайті Херсонгаз за жовтень показники 45090 ( листопад відсутній т.к не було інтернету) в грудні 45200 різниця 110. На сайті Нафтогаз використаного 560 м3 долг 5600 грн??? Як це розуміти? Так само і по іншіх моїх рахунках.
Доброго дня! О/р 225304 Херсон.Скажіть будь ласка звідки в Нафтогазі зьявляются завищені в рази показники? Вони кажуть це ви їм такі надаєте? Я кожного місяця передаю вам дійсні показники. Навіщо ви передайте інші в Нафтогаз? На сайті Херсонгаз за жовтень показники 45090 ( листопад відсутній т.к не було інтернету) в грудні 45200 різниця 110. На сайті Нафтогаз використаного 560 м3 долг 5600 грн??? Як це розуміти? Так само і по іншіх моїх рахунках.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання. Оскільки наразі тривають стабілізаційні заходи, товариство працює виключно в аварійному режимі. Згодом усі перерахунки будуть зроблені, будь ласка тимчасово фіксуйте показники лічильника іншим, зручним для вас способом.
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання. Оскільки наразі тривають стабілізаційні заходи, товариство працює виключно в аварійному режимі. Згодом усі перерахунки будуть зроблені, будь ласка тимчасово фіксуйте показники лічильника іншим, зручним для вас способом.
Степанов Валерій від 350223121 Херсон написав 12.01.2023:
05.11.2022 показники 1954куб, 01.01.2023 показники 2090куб, різниця 136куб. Як можна було передати Нафтогазу використання 150,8куб за листопад та 327куб за грудень!!!!!!
05.11.2022 показники 1954куб, 01.01.2023 показники 2090куб, різниця 136куб. Як можна було передати Нафтогазу використання 150,8куб за листопад та 327куб за грудень!!!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Степанов Валерій.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Анна від 1070864 написав 12.01.2023:
Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився. Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився. Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Зазначте будь ласка свій наслений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь ласка свій наслений пункт
Марія від о/р 6240, м. Херсон написав 12.01.2023:
Добрий день! Маю укладений договір на постачання газу з ГК Нафтогаз. Щомісячно з 1 по 5 число я своєчасно передаю показники лічильника через особистий кабінет ГК Нафтогаз у цілих одиницях без десяткових знаків. Проте, у листопаді 2022 року мені нараховано об’єм споживання газу для розрахунку у кількості 2,08 м3, тобто з десятковими знаками, які я не передавала. При зверненні до ГК Нафтогаз щодо корегування невірно нарахованого об’єму та суми, мені було роз’яснено, що об’єми споживання газу для розрахунку їм надає місцевий облгаз, тобто ХерсонГаз. Тому для вирішення цього питання необхідно звертатися до ХерсонГазу. Вимушена Вас турбувати, тому що у грудні 2022 року перерахунок не проведений і помилка не виправлена. Враховуючи викладене, прошу привести у відповідність об’єми спожитого газу до показників газового лічильника, а саме відкорегувати об’єм споживання газу за листопад 2022 року на мінус 0,08 м3 та відповідно на 0,63 грн.
Добрий день! Маю укладений договір на постачання газу з ГК Нафтогаз. Щомісячно з 1 по 5 число я своєчасно передаю показники лічильника через особистий кабінет ГК Нафтогаз у цілих одиницях без десяткових знаків. Проте, у листопаді 2022 року мені нараховано об’єм споживання газу для розрахунку у кількості 2,08 м3, тобто з десятковими знаками, які я не передавала. При зверненні до ГК Нафтогаз щодо корегування невірно нарахованого об’єму та суми, мені було роз’яснено, що об’єми споживання газу для розрахунку їм надає місцевий облгаз, тобто ХерсонГаз. Тому для вирішення цього питання необхідно звертатися до ХерсонГазу. Вимушена Вас турбувати, тому що у грудні 2022 року перерахунок не проведений і помилка не виправлена. Враховуючи викладене, прошу привести у відповідність об’єми спожитого газу до показників газового лічильника, а саме відкорегувати об’єм споживання газу за листопад 2022 року на мінус 0,08 м3 та відповідно на 0,63 грн.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Показники мають обовязково надаватися до АТ Херсонгаз, і вони приймаються виключно у цілих числах без десятих та сотих. Ваш перелданий обсяг на 01.12.22 - 2 м куб
Дякуємо за звернення.
Показники мають обовязково надаватися до АТ Херсонгаз, і вони приймаються виключно у цілих числах без десятих та сотих. Ваш перелданий обсяг на 01.12.22 - 2 м куб
Тетяна від 52076691 м.Херсон написав 12.01.2023:
Роблю повторний запис: Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 16710, попередні зафіксовані 16604, що складає 106 куб.м. Звідки з'явились показники передані Нафтогазу для нарахування 87 та 156 куб.м? Виходячи з цього Нафтогазом нараховані не правильні суми для сплати та листи з проханням НЕГАЙНО сплатити рахунок. P.S. Об'єм 156 куб.м з'явився вже після зафіксованих показників 16710. Буду вдячна за відповідь. Дякую
Роблю повторний запис: Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 16710, попередні зафіксовані 16604, що складає 106 куб.м. Звідки з'явились показники передані Нафтогазу для нарахування 87 та 156 куб.м? Виходячи з цього Нафтогазом нараховані не правильні суми для сплати та листи з проханням НЕГАЙНО сплатити рахунок. P.S. Об'єм 156 куб.м з'явився вже після зафіксованих показників 16710. Буду вдячна за відповідь. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Вам надано відповідь (пост № 5450) з копією на вказану електронну адресу.
Дякуємо за звернення.
Вам надано відповідь (пост № 5450) з копією на вказану електронну адресу.
Віктор від 224077 , м. Херсон написав 12.01.2023:
Доброго дня. По вказаному особовому рахунку перебільшено впоживання гузу. У листопаді нараховано 97 кубів, а у грудні 206 кубів газу. В той же, враховуючи показники лічильника з квітня (показники 11550) по грудень (11606) спожито лише 56 кубів. Допоможіть вирішити питання. З ГК Нафтогаз отримую рахунки за неспожитий газ.
Доброго дня. По вказаному особовому рахунку перебільшено впоживання гузу. У листопаді нараховано 97 кубів, а у грудні 206 кубів газу. В той же, враховуючи показники лічильника з квітня (показники 11550) по грудень (11606) спожито лише 56 кубів. Допоможіть вирішити питання. З ГК Нафтогаз отримую рахунки за неспожитий газ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Останні отримані від вас показники на 02.09.22- 11571. Відповідно до законодаства,в разі відсутності показникків, обраховується планове споживання. В разі отримання від вас фактичних помісячних показників , ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
Останні отримані від вас показники на 02.09.22- 11571. Відповідно до законодаства,в разі відсутності показникків, обраховується планове споживання. В разі отримання від вас фактичних помісячних показників , ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся