Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
899 записів
Валентина Рагушенко від 206697 пгт. Камышаны написав 13.08.2020:
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Рагушенко.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Валентина Рагушенко від 206697 пгт. Камышаны написав 12.08.2020:
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Рагушенко.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Светлана від 2098, Каховка написав 12.08.2020:
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
Дякуємо за звернення.
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
Валентина пгт. Камышаны від 206697 написав 11.08.2020:
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина пгт. Камышаны.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Людмила від 6242 п.г.т Мирное Каланчакский район,Херсонска обл написав 10.08.2020:
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Василь Демчук від 231042, с.Чорнобаївка написав 10.08.2020:
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Василь Демчук.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Дякуємо за звернення.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 09.08.2020:
Я 30.07.20 отправила по эл.почте перечень документов, подтверждающие мою оплату 16.07.20 за распределение газа (июль-декабрь) в сумме 44грн. В кабинете числится долг. Ответьте было ли получены эти документы? Стрелова Т.В. л/с 7080625, т.0677586752
Я 30.07.20 отправила по эл.почте перечень документов, подтверждающие мою оплату 16.07.20 за распределение газа (июль-декабрь) в сумме 44грн. В кабинете числится долг. Ответьте было ли получены эти документы? Стрелова Т.В. л/с 7080625, т.0677586752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Ваше звернення отримано 31.07.20, протягом місяця воно буде опрацьовано. Як тільки кошти надійдуть на особовий рахунок, вони активуються в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення отримано 31.07.20, протягом місяця воно буде опрацьовано. Як тільки кошти надійдуть на особовий рахунок, вони активуються в особистому кабінеті.
Дереповка Світлана від 11967 написав 03.08.2020:
Надсилаю квитанцію про сплату від 30.07.2020. Вказано особовий рахунок та адреса. Оплати в кабінеті споживача не має, чому?
Надсилаю квитанцію про сплату від 30.07.2020. Вказано особовий рахунок та адреса. Оплати в кабінеті споживача не має, чому?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дереповка Світлана.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Юрій від Каховка написав 03.08.2020:
Куди можна звернутися для проведення заміни газових приладів? Не можу добитися вже місяць нормальної консультації від ваших працівників. В Каховці Бабенко О гилить таку ціну за роботу шо можна купити нову квартиру і вказує на Сущенко А,В , начебто її команда не давати робити поки не буде оплати.Дайте будь-ласка розрахунок для оплати щоб не ходити більше до цих цікавих на свою руку працівників, документи для розгляду заміни приладів вимушений направити поштою.., оскільки чув дуже непристойні речі про дану парочку працівників, не хочеться що б згодом документи зникли безслідно.
Куди можна звернутися для проведення заміни газових приладів? Не можу добитися вже місяць нормальної консультації від ваших працівників. В Каховці Бабенко О гилить таку ціну за роботу шо можна купити нову квартиру і вказує на Сущенко А,В , начебто її команда не давати робити поки не буде оплати.Дайте будь-ласка розрахунок для оплати щоб не ходити більше до цих цікавих на свою руку працівників, документи для розгляду заміни приладів вимушений направити поштою.., оскільки чув дуже непристойні речі про дану парочку працівників, не хочеться що б згодом документи зникли безслідно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Будь ласка уточніть чи зверталися ви до сервісного центру АТ Херсонгаз?
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть чи зверталися ви до сервісного центру АТ Херсонгаз?
Анна від 13103 Каховка написав 03.08.2020:
Добрый день, обращаюсь к вам по поводу ремонта трубы по улице Гоголя. Вы мне 29.07. написали что решение по поводу ремонта будет принято в течении 2 дней. Но по сегодняшний день никто даже не приближался , мы все сидим без газа.Человек который виноват в аварии до сих пор не оплатил штраф. Долго нам сидеть без газа, подскажите номер телефона куда я могу позвонить по этому поводу
Добрый день, обращаюсь к вам по поводу ремонта трубы по улице Гоголя. Вы мне 29.07. написали что решение по поводу ремонта будет принято в течении 2 дней. Но по сегодняшний день никто даже не приближался , мы все сидим без газа.Человек который виноват в аварии до сих пор не оплатил штраф. Долго нам сидеть без газа, подскажите номер телефона куда я могу позвонить по этому поводу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Наразі вирішується питання щодо закупівлі матеріалів для проведення ремонтних робіт.
Дякуємо за звернення.
Наразі вирішується питання щодо закупівлі матеріалів для проведення ремонтних робіт.