Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
601 запис
катерина від 14600 каховский район село раздольное написав 27.03.2020:
Здравствуйте.Проши исправить ваш сайт ,так как при оплате онлайн почему ,то открывается, чужая страница с чужой фамилией и данными,в какие внесены еще и мои данные.почему так происходит?это ваша ошибка
Здравствуйте.Проши исправить ваш сайт ,так как при оплате онлайн почему ,то открывается, чужая страница с чужой фамилией и данными,в какие внесены еще и мои данные.почему так происходит?это ваша ошибка
Олександр від 5-15807 написав 27.03.2020:
Доброго дня потрібен зразок заяви на зарахування коштів так як при сплаті не був указаний о/р
Доброго дня потрібен зразок заяви на зарахування коштів так як при сплаті не був указаний о/р
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Наталія від 8092224, м.Херсон написав 26.03.2020:
Дякую за відповідь, але таке запитання, як у Вашої служби діє закон про захист персональних даних? Оптимизуйте свою контору та та знайдіть механізми ідентифікації перерахованих коштів.Чому я як споживач повина виконувати Вашу роботу за свої сплачені кошти авансом? Простіше повернути гроші і якщо призначення платежу при новому платежу буде відповідати Вашим вимогам, то чи є надія, що будуть зараховані на мій рахунок?
Дякую за відповідь, але таке запитання, як у Вашої служби діє закон про захист персональних даних? Оптимизуйте свою контору та та знайдіть механізми ідентифікації перерахованих коштів.Чому я як споживач повина виконувати Вашу роботу за свої сплачені кошти авансом? Простіше повернути гроші і якщо призначення платежу при новому платежу буде відповідати Вашим вимогам, то чи є надія, що будуть зараховані на мій рахунок?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Перераховані кошти в разі правильного оформлення платежу ідентифікуються автоматично. Саме для захисту - саме ваших персональних данних - необхідне підтвердження - ідентифікація вас, як платника, а не як сторонньої особи, яка намагається повернути/ перенаправити кошти, які не сплачувала. Отже для вашого захисту пропонуємо вам все ж таки дотриматися тієї надпростої інструкції для правильного визначення та заразування вашого платежу.
Дякуємо за звернення.
Перераховані кошти в разі правильного оформлення платежу ідентифікуються автоматично. Саме для захисту - саме ваших персональних данних - необхідне підтвердження - ідентифікація вас, як платника, а не як сторонньої особи, яка намагається повернути/ перенаправити кошти, які не сплачувала. Отже для вашого захисту пропонуємо вам все ж таки дотриматися тієї надпростої інструкції для правильного визначення та заразування вашого платежу.
Катерина від 7235, Велика Олександрівка написав 26.03.2020:
йде процес газифікаціі приватного будинку в ході якого працівники В Олександрівського відділення Херсонгаз вказали дані димоходу, після встановлення якого отримали проект в якому вказані інші дані димоходу( інший діаметр). на даний момент нам відмовленно в постачанні газу, хоча всі рахунки на оплату за виконання робіт сплаченно ще в січні 2020 р. як рішити дане питання?
йде процес газифікаціі приватного будинку в ході якого працівники В Олександрівського відділення Херсонгаз вказали дані димоходу, після встановлення якого отримали проект в якому вказані інші дані димоходу( інший діаметр). на даний момент нам відмовленно в постачанні газу, хоча всі рахунки на оплату за виконання робіт сплаченно ще в січні 2020 р. як рішити дане питання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Будь ласка уточніть який саме працівник АТ Херсонгаз вказал вам встановити димохід.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть який саме працівник АТ Херсонгаз вказал вам встановити димохід.
Таисия від 26173 Херсон написав 26.03.2020:
Почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Таисия.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
ГАЛИНА від 10341 ЧАПЛИНСЬКИЙ РАЙОН СЕЛО ПРЕОБРАЖЕНКА написав 25.03.2020:
не прошел платеж за январь месяц за транзит газа. оплата совершена в терминале ощадбанка к2100016 18.02.2020 квитанция №31 МилейкоГ.Г. № договора распределения газу 10341 Прошу посмотреть потому что у нас стоит долг
не прошел платеж за январь месяц за транзит газа. оплата совершена в терминале ощадбанка к2100016 18.02.2020 квитанция №31 МилейкоГ.Г. № договора распределения газу 10341 Прошу посмотреть потому что у нас стоит долг
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ГАЛИНА.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Наталія від 8092224, м.Херсон написав 25.03.2020:
Наталія від 8092224 написав 04.03.2020: Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду... Читати далі
Наталія від 8092224 написав 04.03.2020: Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає слів, не пояснення поведінки організаціії. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Дякуємо за звернення. Згідно Вашої рекомендаціі 25.03.2020 р. зверталась до віддідення банку, де проводилась оплата. Начальник відділення після розмови по телефону сказала, що перераховану сумму бачуть, але не можуть завести на мій рахунок. Які мої дії в умовах надзвичайної ситуації?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 26.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Катерина від 14600 село Роздольне вулиця Абрикосова 2 написав 25.03.2020:
скажите пожалуйста почему мой личный счет внесен к другому абоненту?.Как проводить оплату?
скажите пожалуйста почему мой личный счет внесен к другому абоненту?.Как проводить оплату?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Светлана від 5224 г. Скадовск написав 25.03.2020:
Обещали пересчитать транспортировку, почему не пересчитали?
Обещали пересчитать транспортировку, почему не пересчитали?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Будь ласка уточніть коли ви надали відповіднідокументи
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли ви надали відповіднідокументи
Кулешова Юлія Анатоліївна від о/р 14195, м.Херсон написав 24.03.2020:
11.03.2020 року на електрону адресу: Secretary@gaz.kherson.ua, було надано лист про зарахування коштів від власника Кулешова Ю.А., копії сторінок паспарта та ІПН, копія фіскального чека від 13.02.2020 про сплату коштів за розподіл на рахунок Херсонгазу на суму 95,00 грн. Чому в особистому кабінеті станом на 24.03.2020 досі рахується борг на о/р 14195 . Це вже друге звернення. Кошти поступили на рахунок Херсонгазу. В чому причина не зарахування на о/р 14195?
11.03.2020 року на електрону адресу: Secretary@gaz.kherson.ua, було надано лист про зарахування коштів від власника Кулешова Ю.А., копії сторінок паспарта та ІПН, копія фіскального чека від 13.02.2020 про сплату коштів за розподіл на рахунок Херсонгазу на суму 95,00 грн. Чому в особистому кабінеті станом на 24.03.2020 досі рахується борг на о/р 14195 . Це вже друге звернення. Кошти поступили на рахунок Херсонгазу. В чому причина не зарахування на о/р 14195?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кулешова Юлія Анатоліївна.
Ваш лист отримано 12.03.20 - в роботі
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано 12.03.20 - в роботі