5215 записів
Добрий день. Люди що виїхали просили повідомити заборгованість за розподіл газу. 20-230161 Сильніченко. Дякую.
Добрий день.
Люди що виїхали просили повідомити заборгованість за розподіл газу.
20-230161 Сильніченко.
Дякую.
Добрий день Анатолій.
Борг на 26.03.2025 - 1773,34 грн Щомісячний платіж протягом 2025 року - 230,86 грн
Дякуємо за звернення.
Борг на 26.03.2025 - 1773,34 грн Щомісячний платіж протягом 2025 року - 230,86 грн
Дякуємо за звернення.
Борг на 26.03.2025 - 1773,34 грн
Щомісячний платіж протягом 2025 року - 230,86 грн
Доброго дня! Як здійснити приєднання новго споживача (зміну користувача) з причини зміни власника квартири?
Доброго дня! Як здійснити приєднання новго споживача (зміну користувача) з причини зміни власника квартири?
Добрий день Юлія.
Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи : - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих/сфотографованих документів (у форматі word,jpeg,pdf) разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com в ОДНОМУ листі. АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Дякуємо за звернення.
Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи : - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих/сфотографованих документів (у форматі word,jpeg,pdf) разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com в ОДНОМУ листі. АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Дякуємо за звернення.
Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача.
Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи :
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання
Сформований пакет вищевказаних відсканованих/сфотографованих документів (у форматі word,jpeg,pdf) разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com в ОДНОМУ листі.
АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2.
На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Добрий день. Чи відновлено підприємством планові повірки лічильників? --- EIC-код точки комерційного обліку: 56XM35T000634945; Номер лічильника: 0513055 ; Остання дата повірки лічильника: 26.03.2015; Наступна дата повірки лічильника: 26.03.2023; На мій минулий запит отримано відповідь, що повірки не проводяться.
Добрий день.
Чи відновлено підприємством планові повірки лічильників?
---
EIC-код точки комерційного обліку: 56XM35T000634945;
Номер лічильника: 0513055 ;
Остання дата повірки лічильника: 26.03.2015;
Наступна дата повірки лічильника: 26.03.2023;
На мій минулий запит отримано відповідь, що повірки не проводяться.
Добрий день Анатолій.
Повірка на сьогодні тимчасово не проводиться
Дякуємо за звернення.
Повірка на сьогодні тимчасово не проводиться
Дякуємо за звернення.
Повірка на сьогодні тимчасово не проводиться
Доброго дня ,підкажіть як відкоригувати показники лічильника ,с листопада 2024 в квартирі ніхто не проживає але оператор ставе показники і тепер борг .На який номер треба зателефонувати ?Показники 910 на лічильнику
Доброго дня ,підкажіть як відкоригувати показники лічильника ,с листопада 2024 в квартирі ніхто не проживає але оператор ставе показники і тепер борг .На який номер треба зателефонувати ?Показники 910 на лічильнику
Добрий день Ольга.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз».
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника.
Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця.
Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок.
А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ».
Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця:
1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена.
2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото.
3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz
4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні.
З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи.
УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Доброго дня, допоможіть увійти до особистого кабінету, останній раз , заходила до війни, тел для зв'язку 0662084543 Дякую
Доброго дня, допоможіть увійти до особистого кабінету, останній раз , заходила до війни, тел для зв'язку 0662084543 Дякую
Добрий день Ооена.
Ваш особистий кабінет зареєстровано на ел пошту girloalena523@gmail.com Для входу використовуйте посилання http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Потім ваш логін - ваша ел пошта та пароль. Якщо пароль забули- натисніть кнопку - забув пароль.
Дякуємо за звернення.
Ваш особистий кабінет зареєстровано на ел пошту girloalena523@gmail.com Для входу використовуйте посилання http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Потім ваш логін - ваша ел пошта та пароль. Якщо пароль забули- натисніть кнопку - забув пароль.
Дякуємо за звернення.
Ваш особистий кабінет зареєстровано на ел пошту girloalena523@gmail.com
Для входу використовуйте посилання http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Потім ваш логін - ваша ел пошта та пароль.
Якщо пароль забули- натисніть кнопку - забув пароль.
Добрий день.
Добрий день.
Добрий день Анатолій.
Дякуємо за інформацію
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за інформацію
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за інформацію
не могу зайти в личный кабинет. адрес - http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/Abonent/ ответ Edge и Chrome - Не удается открыть эту страницу gaz.ukrcom.kherson.ua ответа заняло слишком много времени ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
не могу зайти в личный кабинет.
адрес - http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/Abonent/
ответ Edge и Chrome - Не удается открыть эту страницу
gaz.ukrcom.kherson.ua ответа заняло слишком много времени
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Добрий день Олег.
Посилання http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ вірне, можливо необхідно перевірити ваше інтернет-зєднання
Дякуємо за звернення.
Посилання http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ вірне, можливо необхідно перевірити ваше інтернет-зєднання
Дякуємо за звернення.
Посилання http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ вірне, можливо необхідно перевірити ваше інтернет-зєднання
Добрий день,більше ніж рік я не користуюсь газом,скільки я маю платити за розподіл газу?за яким номером телефона можна дізнатися інформацію про шомісячнийплатіж за розподіл газу?дякую
Добрий день,більше ніж рік я не користуюсь газом,скільки я маю платити за розподіл газу?за яким номером телефона можна дізнатися інформацію про шомісячнийплатіж за розподіл газу?дякую
Добрий день Ірина.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз (розподіл) та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз (розподіл) та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз (розподіл) та ваш населений пункт/район області
Доброго дня. Як призупинити нарахування за доставку газу, якщо дом зруйновано після арт-обстрілу? Напишіть поетапно.
Доброго дня.
Як призупинити нарахування за доставку газу, якщо дом зруйновано після арт-обстрілу? Напишіть поетапно.
Добрий день Олександр.
Якщо система газопостачання/помешкання НЕПРИДАТНІ до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати: - останні відомі показники лічильника (бажано фото); - докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання); - документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника; - фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються. УВАГА! Заява, право власності та витяг (довідка) є обов’язковими документами. Додатки до заяви мають бути в ОДНОМУ листі у форматі закріплень як фото(jpeg) або pdf файлу, word документу. Посилання на стороні програми або g-диски для завантаження – не приймаються
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання/помешкання НЕПРИДАТНІ до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати: - останні відомі показники лічильника (бажано фото); - докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання); - документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника; - фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються. УВАГА! Заява, право власності та витяг (довідка) є обов’язковими документами. Додатки до заяви мають бути в ОДНОМУ листі у форматі закріплень як фото(jpeg) або pdf файлу, word документу. Посилання на стороні програми або g-диски для завантаження – не приймаються
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання/помешкання НЕПРИДАТНІ до використання, власнику необхідно надати наступні документи:
Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз.
До заяви необхідно додати:
- останні відомі показники лічильника (бажано фото);
- докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання);
- документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника;
- фото або відео докази.
Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо.
Надати документи на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
УВАГА! Заява, право власності та витяг (довідка) є обов’язковими документами.
Додатки до заяви мають бути в ОДНОМУ листі у форматі закріплень як фото(jpeg) або pdf файлу, word документу. Посилання на стороні програми або g-диски для завантаження – не приймаються
Підкажіть будь ласка як викликати контролера для зняття показників з метою проведення звіряння данних
Підкажіть будь ласка як викликати контролера для зняття показників з метою проведення звіряння данних
Добрий день Ельвіра.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз».
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника.
Надати заяву на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця.
Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому не потрібен буде перерахунок.
А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ».
Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця:
1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена.
2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото.
3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz
4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні.
З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи.
УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.