5282 записи
Как переоформить договор с вашей организацией? Проживаю по ул.Дружбы, кв.27, являюсь собственником квартиры, со мной проживает бабушка Давиденко Л.А. (92 года), дедушка Давиденко В.Г. умер. Как это сделать в онлайн-режиме? Меня нет сейчас в городе, бабушка придти не может.
Как переоформить договор с вашей организацией? Проживаю по ул.Дружбы, кв.27, являюсь собственником квартиры, со мной проживает бабушка Давиденко Л.А. (92 года), дедушка Давиденко В.Г. умер. Как это сделать в онлайн-режиме? Меня нет сейчас в городе, бабушка придти не может.
Добрий день Давиденко Олександр Євгенович.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально
Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Добрый день. В очередной раз обращаюсь с просьбой разобраться , почему в Приват 24 к моему о/р подтягивается чужой адрес: мой о/р 7045, ул.Южная 15, Н.Каховка в Привате 24 : ул.Комсомольская 15 ????? Оплатила через Креди Агриколь банк 25.03.2021(52,76 грн.) и 19.04.2021(53,00грн.). Платежи почему то в "Херсонгаз" не поступили, и обратно не вернулись. Кому я могу направить квитанции об оплате? Что случилось в Приват 24 с моим адресом и о/р?
Добрый день.
В очередной раз обращаюсь с просьбой разобраться , почему в Приват 24 к моему о/р подтягивается чужой адрес:
мой о/р 7045, ул.Южная 15, Н.Каховка
в Привате 24 : ул.Комсомольская 15 ?????
Оплатила через Креди Агриколь банк 25.03.2021(52,76 грн.) и 19.04.2021(53,00грн.). Платежи почему то в "Херсонгаз" не поступили, и обратно не вернулись.
Кому я могу направить квитанции об оплате?
Что случилось в Приват 24 с моим адресом и о/р?
Добрий день Павлова Ирина Викторовна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
скажите почему у меня нет газа.
скажите почему у меня нет газа.
Добрий день Елена.
Будь ласка уточніть ваше питання, або повідомте про відсутніть газопостачання на 104.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання, або повідомте про відсутніть газопостачання на 104.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання, або повідомте про відсутніть газопостачання на 104.
Доброго дня. У січні 2021 року, я не подав показники лічильників газу, тому що не зрозумів механізму передачі даних після переходу на обслуговування до ГК "Нафтагазу України". Мені було нараховано плановий обсяг 43 куб. метрів за грудень 2020 року. У лютому я подав показники. В зимовий період ми не проживаємо за даною адресою і показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021. Прошу вас зробити корекцію показників та зняти 43 куб.метри. Не одноразові звернення до Херсонгазу в місті Нова Каховка результатів не дало.
Доброго дня. У січні 2021 року, я не подав показники лічильників газу, тому що не зрозумів механізму передачі даних після переходу на обслуговування до ГК "Нафтагазу України". Мені було нараховано плановий обсяг 43 куб. метрів за грудень 2020 року. У лютому я подав показники. В зимовий період ми не проживаємо за даною адресою і показники лічильника газу - 25081, з листопада 2020 по березень 2021. Прошу вас зробити корекцію показників та зняти 43 куб.метри. Не одноразові звернення до Херсонгазу в місті Нова Каховка результатів не дало.
Добрий день Маринчук Юрій Іванович.
До вашого постачальника у лютому 2021 року було направлено коригування обсягів.
Дякуємо за звернення.
До вашого постачальника у лютому 2021 року було направлено коригування обсягів.
Дякуємо за звернення.
До вашого постачальника у лютому 2021 року було направлено коригування обсягів.
Добрый день! В январе не правильно передали показания счётчика. Приехали в Херсонгаз написали заявление на перерасчёт. 9 марта была сделана сверка. В личном кабинете Херсонгаз показатели поменялись на правильные. Но в Нафтогаз кубы не списали.
Добрый день!
В январе не правильно передали показания счётчика. Приехали в Херсонгаз написали заявление на перерасчёт. 9 марта была сделана сверка. В личном кабинете Херсонгаз показатели поменялись на правильные. Но в Нафтогаз кубы не списали.
Добрий день Маргарита.
Якщо ви здіснили перерахунок в АТ Херсонгаз - ваші дані передані до постачальника наступного ж місяця.
Дякуємо за звернення.
Якщо ви здіснили перерахунок в АТ Херсонгаз - ваші дані передані до постачальника наступного ж місяця.
Дякуємо за звернення.
Якщо ви здіснили перерахунок в АТ Херсонгаз - ваші дані передані до постачальника наступного ж місяця.
Добрый день. В связи с тем что нафтогаз всё же перевёл мой счёт к себе, без уведомлений об этом. Прошу перечислить оплату и перепату сделанную ранее у вас в пользу нафтогаза. Потому что у них числится долг видимо ещё с января месяца.
Добрый день. В связи с тем что нафтогаз всё же перевёл мой счёт к себе, без уведомлений об этом. Прошу перечислить оплату и перепату сделанную ранее у вас в пользу нафтогаза. Потому что у них числится долг видимо ещё с января месяца.
Добрий день Олександр.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Добрый день. Передаю показания 0, уже 2 раза в этом году были сверки вашим контролером. Есть 2 акта сверки в которых черным по белому написано 0!!! Дом новый, квартира голая, газом не пользуюсь. Какого черта на Нафтогазе у меня долг 1830, 64?? Вы берега попутали?
Добрый день. Передаю показания 0, уже 2 раза в этом году были сверки вашим контролером. Есть 2 акта сверки в которых черным по белому написано 0!!! Дом новый, квартира голая, газом не пользуюсь. Какого черта на Нафтогазе у меня долг 1830, 64?? Вы берега попутали?
Добрий день Максим.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані за порушення норм етики спілкування.
Дякуємо за звернення.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані за порушення норм етики спілкування.
Дякуємо за звернення.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться.
Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані за порушення норм етики спілкування.
Доброго дня. Так сталося що при сплаті за постачання газу не вказав призначення платежу 2-176886 сума була 320 гривен. Оплата 14.05.2021 об 22.30. номер транзакції 89151838. Платник Котига Олександр Михайлович Як виправити ситуацію Дякую
Доброго дня. Так сталося що при сплаті за постачання газу не вказав призначення платежу 2-176886 сума була 320 гривен. Оплата 14.05.2021 об 22.30. номер транзакції 89151838. Платник Котига Олександр Михайлович
Як виправити ситуацію Дякую
Добрий день Олександр.
З питань постачання будь ласка звертайтеся до свого постачальника.
Дякуємо за звернення.
З питань постачання будь ласка звертайтеся до свого постачальника.
Дякуємо за звернення.
З питань постачання будь ласка звертайтеся до свого постачальника.
Добрий день. Я залишив на сайті "Херсонгазу" фактичні показники лічільника станом на 01.05.2021р. = 39675. Проте, чомусь до ТОВ "ГК "Нафтогаз України" надійшли більші = 39816. Я є сумлінним платником за газ та його розподіл. Прошу якомога скоріше зробити коригування та надати правильні показники до "Нафтогазу України". Стояти у величезній черзі до абонвідділу немає часу, так як у мене постійна відповідальна робота. Заздалегідь дякую.
Добрий день. Я залишив на сайті "Херсонгазу" фактичні показники лічільника станом на 01.05.2021р. = 39675. Проте, чомусь до ТОВ "ГК "Нафтогаз України" надійшли більші = 39816. Я є сумлінним платником за газ та його розподіл.
Прошу якомога скоріше зробити коригування та надати правильні показники до "Нафтогазу України". Стояти у величезній черзі до абонвідділу немає часу, так як у мене постійна відповідальна робота. Заздалегідь дякую.
Добрий день Віктор Балчев.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає.
Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця .
Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця
Ваша відповідь: Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим. Дякуємо за звернення. Але ж кошти ви отримували. Ваші послуги оплачені.В доказ я маю всі квитанції про сплату! То за що я маю сплачувати знову??? Куди мені нести квитанції? До суду? Ви знущаєтесь??? Як ви можете приписувати борг, якщо вам надходили кошти на рахунок?
Ваша відповідь: Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим.
Дякуємо за звернення.
Але ж кошти ви отримували. Ваші послуги оплачені.В доказ я маю всі квитанції про сплату! То за що я маю сплачувати знову??? Куди мені нести квитанції? До суду? Ви знущаєтесь??? Як ви можете приписувати борг, якщо вам надходили кошти на рахунок?
Добрий день Катерина.
За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року.
Дякуємо за звернення.
За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року.
Дякуємо за звернення.
За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року.