5282 записи
Добрый день! Существует опломбированный вывод для газплиты, хочу распломбировать. Какая процедура распломбировки? Можно ли подать заявку онлайн и как это сделать? Заранее спасибо.
Добрый день! Существует опломбированный вывод для газплиты, хочу распломбировать. Какая процедура распломбировки? Можно ли подать заявку онлайн и как это сделать? Заранее спасибо.
Добрий день Вадим.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
добрый день. Мне необходимо сначало отключить газ.плиту, а потом после установки кухни подключить газ,поверхность. Что для этого неоходимо?
добрый день. Мне необходимо сначало отключить газ.плиту, а потом после установки кухни подключить газ,поверхность. Что для этого неоходимо?
Добрий день ольга.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Плачу за маму розподіл газу, постійно показує борг та приват надає більшу суму платежу. Чому так, перевірте платежі за рахунком 36777 Білозерський Район Дар'ївка, Гагаріна 18. Чекаю
Плачу за маму розподіл газу, постійно показує борг та приват надає більшу суму платежу. Чому так, перевірте платежі за рахунком 36777 Білозерський Район
Дар'ївка, Гагаріна 18. Чекаю
Добрий день Олена Заікіна.
Для отримання оперативної інформації про стан рахунку за розподіл природного газу із щоденними оновленням, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Для додавання рахунку - виконайте прості дії, які пропонує система (зазначити запропоновані дані, для підтвердження, що саме ви власник даного рахунку) Якщо ви не зареєстровані в особовому кабінеті, для перегляду обмеженої інформації по рахунку натисніть - СТАН РАХУНКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Для передачі показників без реєстрації натисніть - ВНЕСЕННЯ ПОКАЗНИКІВ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Також в особистому кабінеті доступна функція у розділ послуги для виклику контролера або здійснення перерахунку з розподілу.
Дякуємо за звернення.
Для отримання оперативної інформації про стан рахунку за розподіл природного газу із щоденними оновленням, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Для додавання рахунку - виконайте прості дії, які пропонує система (зазначити запропоновані дані, для підтвердження, що саме ви власник даного рахунку) Якщо ви не зареєстровані в особовому кабінеті, для перегляду обмеженої інформації по рахунку натисніть - СТАН РАХУНКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Для передачі показників без реєстрації натисніть - ВНЕСЕННЯ ПОКАЗНИКІВ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Також в особистому кабінеті доступна функція у розділ послуги для виклику контролера або здійснення перерахунку з розподілу.
Дякуємо за звернення.
Для отримання оперативної інформації про стан рахунку за розподіл природного газу із щоденними оновленням, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Для додавання рахунку - виконайте прості дії, які пропонує система
(зазначити запропоновані дані, для підтвердження, що саме ви власник даного рахунку)
Якщо ви не зареєстровані в особовому кабінеті, для перегляду обмеженої інформації по рахунку натисніть - СТАН РАХУНКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ
Для передачі показників без реєстрації натисніть - ВНЕСЕННЯ ПОКАЗНИКІВ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ
Також в особистому кабінеті доступна функція у розділ послуги для виклику контролера або здійснення перерахунку з розподілу.
Добрий день, плачу за батька за розподіл газу щомісяця вчасно без затримок, весь час показує борг з наростаючими показниками 11 січня оплатила 202,68 грн 7 лютого 55,08 грн 2 березня 55,08 грн. на 1 квітня 106,50 А на 1 травня показує борг 157,92 грн. За що це може взагалі не платити. Це вже занадто, хто платить тому й більше платити? Як це вирішити , чи подавати на суд?ю Чекаю відповіді
Добрий день, плачу за батька за розподіл газу щомісяця вчасно без затримок, весь час показує борг з наростаючими показниками
11 січня оплатила 202,68 грн
7 лютого 55,08 грн
2 березня 55,08 грн.
на 1 квітня 106,50
А на 1 травня показує борг 157,92 грн. За що це може взагалі не платити. Це вже занадто, хто платить тому й більше платити? Як це вирішити , чи подавати на суд?ю
Чекаю відповіді
Добрий день Олена Заікіна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Посилання на вайбер бот не працює.
Посилання на вайбер бот не працює.
Добрий день Влад.
. Автоматична передача через систему — viber://pa?chatURI=khersongaz (УВАГА адресу змінено ) Якщо ви раніше користувалися вайбер-ботом він змінить адресу автоматично, нічого додаткового робити не потрібно Або QR-код (не змінився)
Дякуємо за звернення.
. Автоматична передача через систему — viber://pa?chatURI=khersongaz (УВАГА адресу змінено ) Якщо ви раніше користувалися вайбер-ботом він змінить адресу автоматично, нічого додаткового робити не потрібно Або QR-код (не змінився)
Дякуємо за звернення.
. Автоматична передача через систему — viber://pa?chatURI=khersongaz (УВАГА адресу змінено ) Якщо ви раніше користувалися вайбер-ботом він змінить адресу автоматично, нічого додаткового робити не потрібно
Або QR-код (не змінився)
О/Р 16540. Чому в обсяг 317 м.куб. спожитого мною в березні 2021 року газу включені 21 м.куб. газу які я вже оплатив бо вони були включені в обсяг 327 м.куб. спожитого мною в лютому 2021 року газу? В березні я використав 296 м. куб. і їх оплатив. Нафтогаз виставляє борг 143,99грн. за уже оплачені мною 21м.куб. газу. Чому в кабінеті споживача АТ Херсонгаз не відображається дата отримання показників спожитого газу через "Обхід"?
О/Р 16540. Чому в обсяг 317 м.куб. спожитого мною в березні 2021 року газу включені 21 м.куб. газу які я вже оплатив бо вони були включені в обсяг 327 м.куб. спожитого мною в лютому 2021 року газу? В березні я використав 296 м. куб. і їх оплатив. Нафтогаз виставляє борг 143,99грн. за уже оплачені мною 21м.куб. газу.
Чому в кабінеті споживача АТ Херсонгаз не відображається дата отримання показників спожитого газу через "Обхід"?
Добрий день Борис Федорович.
Рекомендуємо вам звернутися за перерахунком до найближчого абонпункту або через вкладинку послугуи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Рекомендуємо вам звернутися за перерахунком до найближчого абонпункту або через вкладинку послугуи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Рекомендуємо вам звернутися за перерахунком до найближчого абонпункту або через вкладинку послугуи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз.
Претензия. 05.04.2021г. специалистом Херсонгаз был снят (принадлежащий мне счётчик) на плановую проверку. С текущим эксплуатационным показателем- немного превышающим 10 тыс кубометров. Счётчик был в отличном состоянии ( отсутсвовали: повреждения, царапины и к механизму -также нареканий не было). Было оговорено, что через две недели нам вернут наш счетчик, а на это время нам установили временный из о/ф "Херсонгаз" с текущим эксплуатационным показателем превышающим 22 тыс.куб. метров (т.е. ресурсом износа в два раза превышающим наш счетчик). 30.04.2021г. в виду длительного отсутствия информации по вопросу возврата счетчика мы связались по телефону 0552 511327- где нам сообщили, что : "наш счетчик имеет повреждения стекла счётного механизма" и нам его не вернут! Но, как мной сообщалось ранее на момент демонтажа и согласно акту 00216 повреждений не было! А также согласно того же акта требую вернуть мой счётик! Повторяю его состояние нареканий не вызывало и целостность стекла также!
Претензия. 05.04.2021г. специалистом Херсонгаз был снят (принадлежащий мне счётчик) на плановую проверку. С текущим эксплуатационным показателем- немного превышающим 10 тыс кубометров. Счётчик был в отличном состоянии ( отсутсвовали: повреждения, царапины и к механизму -также нареканий не было). Было оговорено, что через две недели нам вернут наш счетчик, а на это время нам установили временный из о/ф "Херсонгаз" с текущим эксплуатационным показателем превышающим 22 тыс.куб. метров (т.е. ресурсом износа в два раза превышающим наш счетчик). 30.04.2021г. в виду длительного отсутствия информации по вопросу возврата счетчика мы связались по телефону 0552 511327- где нам сообщили, что : "наш счетчик имеет повреждения стекла счётного механизма" и нам его не вернут! Но, как мной сообщалось ранее на момент демонтажа и согласно акту 00216 повреждений не было! А также согласно того же акта требую вернуть мой счётик! Повторяю его состояние нареканий не вызывало и целостность стекла также!
Добрий день Дмитрий.
Будь ласка зверніться із відповідною письмовою заявою до каб. 11, вул. Поповича 3
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться із відповідною письмовою заявою до каб. 11, вул. Поповича 3
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться із відповідною письмовою заявою до каб. 11, вул. Поповича 3
Добрий день! Які документи і куда необхідно подати для припиненя усіх договорів з послуги доставки и розподілу природного газа о/р №22001103 ,74992 , Плодове , Лісова, буд 17, кв.2 у зв*язку зі смертю особи з якою заключенний вище вказанний договір. На данний час за данною адресою ні хто не мешкає. Газ не використовується і не плануються використовувати. Данні лічильника газу передаються вчасно.
Добрий день! Які документи і куда необхідно подати для припиненя усіх договорів з послуги доставки и розподілу природного газа о/р №22001103 ,74992 , Плодове , Лісова, буд 17, кв.2 у зв*язку зі смертю особи з якою заключенний вище вказанний договір. На данний час за данною адресою ні хто не мешкає. Газ не використовується і не плануються використовувати. Данні лічильника газу передаються вчасно.
Добрий день Євгеній.
Для розторгнення договору на розподіл - вдасник будинку із особистими документами та документами на право власності на помешкання має звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Для розторгнення договору на розподіл - вдасник будинку із особистими документами та документами на право власності на помешкання має звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Для розторгнення договору на розподіл - вдасник будинку із особистими документами та документами на право власності на помешкання має звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
В декабре 2020 года показания счетчика я не передовала, .в результате чего они были поставлены планово расчетным путем, по факту -16678 а мне поставили 16984, 21.01.2021 было сделана корректировка на 306 куб.м. На данный момент у меня числится несуществующий долг в нафтогазе. Чтоб его снять Нафтогаз требует акт сверкии выслать по вайберу . Как мне его получить?
В декабре 2020 года показания счетчика я не передовала, .в результате чего они были поставлены планово расчетным путем, по факту -16678 а мне поставили 16984, 21.01.2021 было сделана корректировка на 306 куб.м. На данный момент у меня числится несуществующий долг в нафтогазе. Чтоб его снять Нафтогаз требует акт сверкии выслать по вайберу . Как мне его получить?
Добрий день Храпунова Ольга.
Якщо вам потрібен акт звірки, будь ласка зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Якщо вам потрібен акт звірки, будь ласка зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Якщо вам потрібен акт звірки, будь ласка зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Добрый вечер. 11.04.2021 оплачивал счет за "розподіл" по адресу,Чаплинський р-н, с. Долинське, вул. Молодіжна (Леніна), 26, кв. 2, о/р 8041, на сумму 150 грн., а деньги зашли на такой же лицевой счет, но с кодом 12. т. е. в Скадовский р-н. Оплачивал через приложение монобанк, в поиске выбрал адрес Чаплынского р-на, а когда открыл квитанциию, там показано другую фамилию с таким же лицевым, но с другим кодом района. Как выйти из ситуации? Вы можете у себя подкорректировать назначение платежа?
Добрый вечер. 11.04.2021 оплачивал счет за "розподіл" по адресу,Чаплинський р-н, с. Долинське, вул. Молодіжна (Леніна), 26, кв. 2, о/р 8041, на сумму 150 грн., а деньги зашли на такой же лицевой счет, но с кодом 12. т. е. в Скадовский р-н. Оплачивал через приложение монобанк, в поиске выбрал адрес Чаплынского р-на, а когда открыл квитанциию, там показано другую фамилию с таким же лицевым, но с другим кодом района. Как выйти из ситуации? Вы можете у себя подкорректировать назначение платежа?
Добрий день Андрій.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.