Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Павло від 203312 Херсон написав 01.03.2021:
Доброго дня. Планую робити капітальний ремонт в прибудові до будинку з перекриттям даху та переплануванням, у звязку з чим потрібно максимально обмежити газопостачання. Підкажіть будь-ласка. 1. Чи можна відключити та демонтувати всі наявні газові прилади та зняти їх з обліку (оскільки можливо будуть встановлюватися нові)? 2. Чи можна взагалі тимчасово відключити газопостачання: напр. відєднати лічильник (щоб його не пошкодити) та поставити і опломбувати заглушку (кран) на вхідну трубу? 3. Як (при обох випадках) буде розраховуватись замовлена потужність та ціна за постачання газу? Дякую!
Доброго дня. Планую робити капітальний ремонт в прибудові до будинку з перекриттям даху та переплануванням, у звязку з чим потрібно максимально обмежити газопостачання. Підкажіть будь-ласка. 1. Чи можна відключити та демонтувати всі наявні газові прилади та зняти їх з обліку (оскільки можливо будуть встановлюватися нові)? 2. Чи можна взагалі тимчасово відключити газопостачання: напр. відєднати лічильник (щоб його не пошкодити) та поставити і опломбувати заглушку (кран) на вхідну трубу? 3. Як (при обох випадках) буде розраховуватись замовлена потужність та ціна за постачання газу? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Світлана від 16480 м Нова Каховка, смт Дніпряни написав 01.03.2021:
Добрий день, звернулась до оператора ГРМ у Новій Каховці, з приводу зміни особистого рахунку,.Всі необхідні документи подала в оригіналах. Мені відмовили,тому, що я не принесла ксерокопії документів. Вважаю дії оператора неправомірні, і прошу відповісти яким нормативним документом визначено зберігання ксерокопій моїх паспортних даних, коду і т.д. ?
Добрий день, звернулась до оператора ГРМ у Новій Каховці, з приводу зміни особистого рахунку,.Всі необхідні документи подала в оригіналах. Мені відмовили,тому, що я не принесла ксерокопії документів. Вважаю дії оператора неправомірні, і прошу відповісти яким нормативним документом визначено зберігання ксерокопій моїх паспортних даних, коду і т.д. ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Наталія від 10441 Олешки написав 01.03.2021:
Кодексом газорозподільних систем визначено, що річна замовлена потужність споживача на розрахунковий календарний рік визначається виходячи з фактичного споживання абонентом у попередньому році. Фактично за минулий газовий рік спожито 19 куб.м.( в квартирі ніхто не проживає, я приїзджаю тільки літом.), газ використовую тільки для приготування їжи. Чому я повинна платити не за 39 куб.м., як визначено Кодексом а за 314, як визнач ла мені Олешеівська ГРП?
Кодексом газорозподільних систем визначено, що річна замовлена потужність споживача на розрахунковий календарний рік визначається виходячи з фактичного споживання абонентом у попередньому році. Фактично за минулий газовий рік спожито 19 куб.м.( в квартирі ніхто не проживає, я приїзджаю тільки літом.), газ використовую тільки для приготування їжи. Чому я повинна платити не за 39 куб.м., як визначено Кодексом а за 314, як визнач ла мені Олешеівська ГРП?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Тому що у вас встановлено обладнання для комлексного споживання газу
Дякуємо за звернення.
Тому що у вас встановлено обладнання для комлексного споживання газу
Нина від 203715 Херсон написав 28.02.2021:
14.02.2021, через Ощадбанк24/7 ошибочно заплатила за транспортировку газа , не указав номер лицевого счета. Куда мне обратиться для корректировки оплаты
14.02.2021, через Ощадбанк24/7 ошибочно заплатила за транспортировку газа , не указав номер лицевого счета. Куда мне обратиться для корректировки оплаты
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Александр від 230078 Херсон Сумская 56 написав 28.02.2021:
Здравствуйте , не пришла квитанция на оплату доставки, подскажите сколько платить.Спасибо.
Здравствуйте , не пришла квитанция на оплату доставки, подскажите сколько платить.Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Щомісячний платіж - 160,78 грн
Дякуємо за звернення.
Щомісячний платіж - 160,78 грн
осбб від 350262042 написав 28.02.2021:
як можливо встановити лічильники газу власникам житла в ОСББ, які не встановили своєчасно Голова Правління
як можливо встановити лічильники газу власникам житла в ОСББ, які не встановили своєчасно Голова Правління
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день осбб.
Якщо лічильника у споживача не було, він має письмово звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 11
Дякуємо за звернення.
Якщо лічильника у споживача не було, він має письмово звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 11
Андрей від Новая Каховка написав 28.02.2021:
Здравствуйте.Всегда вовремя оплачиваю за транспортировку газа.Когда вы сможете приехать и обрезать деревья которые ветками достают до трубы и когда ее покрасите,уже местами краска слезла.Спасибо.
Здравствуйте.Всегда вовремя оплачиваю за транспортировку газа.Когда вы сможете приехать и обрезать деревья которые ветками достают до трубы и когда ее покрасите,уже местами краска слезла.Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Зрізати дерева, які заважають комунікаціям має або їх власник або відповідна міська служба. Уточніть, де саме газопровід знаходиться у неналежному стані ?
Дякуємо за звернення.
Зрізати дерева, які заважають комунікаціям має або їх власник або відповідна міська служба. Уточніть, де саме газопровід знаходиться у неналежному стані ?
Сергей від 31129, Херсон написав 26.02.2021:
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Ваш постачальник здійснить перерахунок , нові рахунки будуть надіслані у березні
Дякуємо за звернення.
Ваш постачальник здійснить перерахунок , нові рахунки будуть надіслані у березні
Ирина від 33596 написав 26.02.2021:
Добрый день! На мое обращение от 15.02.2021г. с текстом "Прошу внести правильные показания и сделать перерасчет на сайте Нафтогаза. Мне за месяц начислили 59 куб.м потребленного газа, а я использовала всего 3 куб.м. Показания счетчика на начало января 2021г. 00307, на конец января 00310" мне было рекомендовано добавить номер лицевого счета и пункт проживания. Дополняю л/с 33596, место проживания - г.Херсон.
Добрый день! На мое обращение от 15.02.2021г. с текстом "Прошу внести правильные показания и сделать перерасчет на сайте Нафтогаза. Мне за месяц начислили 59 куб.м потребленного газа, а я использовала всего 3 куб.м. Показания счетчика на начало января 2021г. 00307, на конец января 00310" мне было рекомендовано добавить номер лицевого счета и пункт проживания. Дополняю л/с 33596, место проживания - г.Херсон.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Ви з квітня 2020 року не надаєте показники лічильника - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Ви з квітня 2020 року не надаєте показники лічильника - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дар'я від 7-528 написав 26.02.2021:
Доброго дня, як мені до вас дозвонитися, і повернути кошти свої,які з ваших відповідей знаходяться на умовному рахунку. Ви мені на електрону адресу надсилали пакет документів, я вам їх відправляла електроною поштою,але ви мені пишете,шо документи не всі,я просто не розумію,які документи вам потрібні, я вже місяць не можу з вами зв'язатися(з оператором,чи с ким) щоб детально розповіли як повернути кошти.
Доброго дня, як мені до вас дозвонитися, і повернути кошти свої,які з ваших відповідей знаходяться на умовному рахунку. Ви мені на електрону адресу надсилали пакет документів, я вам їх відправляла електроною поштою,але ви мені пишете,шо документи не всі,я просто не розумію,які документи вам потрібні, я вже місяць не можу з вами зв'язатися(з оператором,чи с ким) щоб детально розповіли як повернути кошти.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дар'я.
За що саме та якій організації ви сплатили кошти
Дякуємо за звернення.
За що саме та якій організації ви сплатили кошти