Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Сергей від 31129 написав 26.02.2021:
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Здравствуйте. Передал через личный кабинет за январь 2021 года - потребление 7 кубов газа. Нафтогаз ссылается на вашу компанию, которая передала им данные в 111, 29 кубов. Данные не корректны. Дозвониться к вам невозможно. Пожалуйста, внесите корректировки. Не могу оплатить, пока не будут внесена правильная информация.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Андрей від 186658 Александровка Белозёрский р-н написав 26.02.2021:
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, я подал документы на возврат переплаты, можно ли узнать о решении о возврате?
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, я подал документы на возврат переплаты, можно ли узнать о решении о возврате?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Алина від Л/с 5078463, 73025, г. ХЕРСОН, пер. Портовый, д. 1, кв. 39 написав 26.02.2021:
Добрый день. Подскажите пожалуйста, какие документы необходимо подать для переоформления лицевого счета в случае смены собственника квартиры? Возможно ли это сделать онлайн, отправив вам копии необходимых документов? (Договор с ООО “Нафтогаз Украины” был оформлен уже новым владельцем.) Спасибо.
Добрый день. Подскажите пожалуйста, какие документы необходимо подать для переоформления лицевого счета в случае смены собственника квартиры? Возможно ли это сделать онлайн, отправив вам копии необходимых документов? (Договор с ООО “Нафтогаз Украины” был оформлен уже новым владельцем.) Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Андрущенко Вікторія від 50183, м.Херсон,вул.Гагаріна,б.8,кВ.69 написав 26.02.2021:
Доброго дня! В особистому кабінеті мені виставлено заборгованість за спожитий газ, до того показники лічильника та спожитий газ не є вірними. Вони занадто завищені! Фактично за рік спожито згідно лічильника газу191-135=56куб.Отже з помилкою мною сплачено 59куб. В особистому кабінеті на 01.01.2021 показники228куб. Звідки? Тому, виходить,що спожито 89 куб. Кожного місяця я сплачувала згідно тарифів та за спожитий обсяг. Всі розрахунки маю на руках. На яку адресу чи емейл я можу відправити копії платіжних доручень для перевірки і виводу загального висновку? Дякую за розуміння. З повагою.
Доброго дня! В особистому кабінеті мені виставлено заборгованість за спожитий газ, до того показники лічильника та спожитий газ не є вірними. Вони занадто завищені! Фактично за рік спожито згідно лічильника газу191-135=56куб.Отже з помилкою мною сплачено 59куб. В особистому кабінеті на 01.01.2021 показники228куб. Звідки? Тому, виходить,що спожито 89 куб. Кожного місяця я сплачувала згідно тарифів та за спожитий обсяг. Всі розрахунки маю на руках. На яку адресу чи емейл я можу відправити копії платіжних доручень для перевірки і виводу загального висновку? Дякую за розуміння. З повагою.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрущенко Вікторія.
З червня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
З червня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Лідія від і 16752 Дніпряне написав 26.02.2021:
Добрий день,Мені перестали приносити розрахунок на сплату за розподіл газу.Останій був в жовтні місяці 2020. Переплата наверное там уже закінчилась а по скільки платити я не знаю.Мій номер 5417 і у дітей 16752
Добрий день,Мені перестали приносити розрахунок на сплату за розподіл газу.Останій був в жовтні місяці 2020. Переплата наверное там уже закінчилась а по скільки платити я не знаю.Мій номер 5417 і у дітей 16752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лідія.
Оскільки платіж щомісяця однаковий, рахунок надходить 1 раз - протягом січня-лютого. Для користувачів особистого кабінету рахунки надіслані електронною поштою. для о/р 5417 сума - 134,06 грн для о/р 16752 сума - 188,34 грн
Дякуємо за звернення.
Оскільки платіж щомісяця однаковий, рахунок надходить 1 раз - протягом січня-лютого. Для користувачів особистого кабінету рахунки надіслані електронною поштою. для о/р 5417 сума - 134,06 грн для о/р 16752 сума - 188,34 грн
Юрий від о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 написав 26.02.2021:
Юрий від о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 написав 10.02.2021: Добрый день. Лично /передаю в службу/ показания счетчика, за декабрь 07854, за ноябрь показания счетчика было 07829. Разница 25 куб. На Нефтегаз пришло, что я использовал 73 куба. Передаем лично показания в службу, долгов за газ нет, стараюсь оплатить на перед. Как теперь все это исправить? С уважением к Вам, Юрий. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Юрий. RE^ Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області Дякуємо за звернення. Мої рахунки: Нафтогаз о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 АТ Херсонгаз о/р 5773 Херсонська область, м. Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61
Юрий від о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 написав 10.02.2021: Добрый день. Лично /передаю в службу/ показания счетчика, за декабрь 07854, за ноябрь показания счетчика было 07829. Разница 25 куб. На Нефтегаз пришло, что я использовал 73 куба. Передаем лично показания в службу, долгов за газ нет, стараюсь оплатить на перед. Как теперь все это исправить? С уважением к Вам, Юрий. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Юрий. RE^ Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області Дякуємо за звернення. Мої рахунки: Нафтогаз о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 АТ Херсонгаз о/р 5773 Херсонська область, м. Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Оскільки з травня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховувався плановий обсяг, на 01.12 показники 7781. На 01.01 - ви надали показники 7854, різниця 73 м куб
Дякуємо за звернення.
Оскільки з травня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховувався плановий обсяг, на 01.12 показники 7781. На 01.01 - ви надали показники 7854, різниця 73 м куб
Юлия від 79306 Новакаховский район, пгт.Днепряны написав 26.02.2021:
Здравствуйте! Есть переплата по газу, прошлого поставщика., в сумме 142 грн с копейками. Сделать перерасчет нет возможности, так как нахожусь в другом городе. Есть ли такая возможность перевести их на счет на распределение газа?
Здравствуйте! Есть переплата по газу, прошлого поставщика., в сумме 142 грн с копейками. Сделать перерасчет нет возможности, так как нахожусь в другом городе. Есть ли такая возможность перевести их на счет на распределение газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Татьяна від 220811, Херсон написав 25.02.2021:
Добрый день. Книжку по газу отдали на сверку, больше месяца,но так ничего и не известно. Как вернуть переплату? И вернуть книжку?
Добрый день. Книжку по газу отдали на сверку, больше месяца,но так ничего и не известно. Как вернуть переплату? И вернуть книжку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
У звязку із надмірною кількістю звернень, строки обробки документів значно подовжилися. У будь-якому випадку очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
У звязку із надмірною кількістю звернень, строки обробки документів значно подовжилися. У будь-якому випадку очікуйте на дзвінок оператора
Вікторія від 37513 м. Херсон написав 25.02.2021:
Доброго дня. Скажіть, які документи необхідно надати для переоформлення особового рахунку на нового власника квартири та укладання договору на розподіл природного газу. Чи можливо це зробити через сайт? Дякую.
Доброго дня. Скажіть, які документи необхідно надати для переоформлення особового рахунку на нового власника квартири та укладання договору на розподіл природного газу. Чи можливо це зробити через сайт? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Сергей від 2001 написав 25.02.2021:
Я подал в феврале месяце показания 5228 кубов газа. Почему в графе "Використання газу" стоит 5528 кубов. Откуда взяли 300 кубов лишних????
Я подал в феврале месяце показания 5228 кубов газа. Почему в графе "Використання газу" стоит 5528 кубов. Откуда взяли 300 кубов лишних????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області