Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5558 записів
Олександр від 2-113282 с.Станіслав, Білозерського р-ну написав 07.03.2021:
Будь ласка, ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ!!! Я вже 3 рази звертаюсь єл. пошту!!! Ви виставляєте нам борг, потім Нафтогаз теж пише за вами НЕІСНУЮЧІ куби газу і всім треба платить!!! За що? надішліть розрахунок цих 8 грн., оскільки взимку ми не користуємося будинком в селі і газом пліти.Надаємо вам ті ж самі обсяги і січень і лютий і березень - НЕ КОРИСТУЄМОСЯ!!! І обсяг ми показували не на 12 міс, тільки по факту на 6 міс .
Будь ласка, ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ!!! Я вже 3 рази звертаюсь єл. пошту!!! Ви виставляєте нам борг, потім Нафтогаз теж пише за вами НЕІСНУЮЧІ куби газу і всім треба платить!!! За що? надішліть розрахунок цих 8 грн., оскільки взимку ми не користуємося будинком в селі і газом пліти.Надаємо вам ті ж самі обсяги і січень і лютий і березень - НЕ КОРИСТУЄМОСЯ!!! І обсяг ми показували не на 12 міс, тільки по факту на 6 міс .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Ваші показники від 02.03.21 прийняті
Дякуємо за звернення.
Ваші показники від 02.03.21 прийняті
Юлия від 79306 Новакаховский район, пгт.Днепряны написав 06.03.2021:
ЗДравствуйте. Оплатила за распределение газа, средства на счет не поступили. Хочу узнать, как мне правильно оплачивать за распределение, если газом на данный момент не пользуюсь. С ноября месяца прошлого года по счетчику 0 куб. а высчитывают,будто я пользуюсь как на 100 кубов.
ЗДравствуйте. Оплатила за распределение газа, средства на счет не поступили. Хочу узнать, как мне правильно оплачивать за распределение, если газом на данный момент не пользуюсь. С ноября месяца прошлого года по счетчику 0 куб. а высчитывают,будто я пользуюсь как на 100 кубов.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Анна від 44555 написав 05.03.2021:
В декабре прошлого года мы уплатили большую сумму денег, так как вырос долг из-за неправильного перерасчёта газа (долго не представляли показатели счётчика, так как не пользовались газом и были в отъезде) В прошлом месяце я указала правильные показатели и произвели перерасчёт. Только как так получилось, что из 10000 гривен осталось только 1300??? Где делись остальные деньги? Да ещё и пишет какой-то долг за лютый. Что вообще не так с вашими перерасчётами?
В декабре прошлого года мы уплатили большую сумму денег, так как вырос долг из-за неправильного перерасчёта газа (долго не представляли показатели счётчика, так как не пользовались газом и были в отъезде) В прошлом месяце я указала правильные показатели и произвели перерасчёт. Только как так получилось, что из 10000 гривен осталось только 1300??? Где делись остальные деньги? Да ещё и пишет какой-то долг за лютый. Что вообще не так с вашими перерасчётами?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Юрий від 2285, Каланчак написав 05.03.2021:
Отключили стояк, под видом рем. работ! Хотя работы проводились в квартире совсем на другом стояке, зачем было наш отключать не понятно!!! Теперь не подключают, потому что нет соседа. Сосед не живет уже давно, я не знаю ни его номера ни где его искать. Сказали что бы я собирал соседей. Мне что подавать в федеральный розыск??? Что за беспредел, уже 3-й день ходрыга в квартире!!! Долга за розподiл нет!!!
Отключили стояк, под видом рем. работ! Хотя работы проводились в квартире совсем на другом стояке, зачем было наш отключать не понятно!!! Теперь не подключают, потому что нет соседа. Сосед не живет уже давно, я не знаю ни его номера ни где его искать. Сказали что бы я собирал соседей. Мне что подавать в федеральный розыск??? Что за беспредел, уже 3-й день ходрыга в квартире!!! Долга за розподiл нет!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
За вашою адресою проводилися ремонтні роботи, про які мешканці були повідомлені оголошенням за тижень. Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, відновлення газопостачання відбуватиметься при забезпеченні 100% доступу працівників АТ “Херсонгаз” до газових приладів у всіх домоволодіннях.
Дякуємо за звернення.
За вашою адресою проводилися ремонтні роботи, про які мешканці були повідомлені оголошенням за тижень. Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, відновлення газопостачання відбуватиметься при забезпеченні 100% доступу працівників АТ “Херсонгаз” до газових приладів у всіх домоволодіннях.
Виталий від 4332 м.Херсон написав 05.03.2021:
Хочу добавить л/с 4332, не могу из-за якобы несовпадающей последней суммы оплаты. Оплатил за распределение 01.03.2021 189,04 грн. Квитанция № 0.0.2035818149.1, код квитанции 9225-1466-9821-1895
Хочу добавить л/с 4332, не могу из-за якобы несовпадающей последней суммы оплаты. Оплатил за распределение 01.03.2021 189,04 грн. Квитанция № 0.0.2035818149.1, код квитанции 9225-1466-9821-1895
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
Оплата проходить до 5 банківських днів. Будь ласка зачекайте.
Дякуємо за звернення.
Оплата проходить до 5 банківських днів. Будь ласка зачекайте.
Нелли від 113943, с. Станислав, Белозерского района написав 05.03.2021:
Здравствуйте! Возникла проблема с показаниями счётчика газа. По данному адресу в зимнее время никто не проживает. Показания счётчика остаются неизменными до мая месяца, контролёр в курсе, тем более ежемесячно я передаю показания 00965 на сайте по электронной форме. 2марта 2021года зашла на сайт и увидела,что показания счётчика на 31.01.2021 составляет - 00995, на 30 м3 больше, не понимаю, кто мог подать ложные показания, тем более, что осенью приходила контролёр, буквально перед моим отъездом и снимала показания счётчика. Фактически показание счётчика на 02.03.2021г - 00965, при вносе фактических показаний, подтверждаю, но электронная система, все равно выставляет ложные показания. Прошу Вас внести корректировку в мой лицевой счёт и выполнить перерасчёт. У меня нет долга, наоборот имеется переплата.
Здравствуйте! Возникла проблема с показаниями счётчика газа. По данному адресу в зимнее время никто не проживает. Показания счётчика остаются неизменными до мая месяца, контролёр в курсе, тем более ежемесячно я передаю показания 00965 на сайте по электронной форме. 2марта 2021года зашла на сайт и увидела,что показания счётчика на 31.01.2021 составляет - 00995, на 30 м3 больше, не понимаю, кто мог подать ложные показания, тем более, что осенью приходила контролёр, буквально перед моим отъездом и снимала показания счётчика. Фактически показание счётчика на 02.03.2021г - 00965, при вносе фактических показаний, подтверждаю, но электронная система, все равно выставляет ложные показания. Прошу Вас внести корректировку в мой лицевой счёт и выполнить перерасчёт. У меня нет долга, наоборот имеется переплата.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нелли.
Ваші показники на 02.03 - прийняті
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 02.03 - прийняті
Ирина від Херсон написав 04.03.2021:
У меня установлен временный.Я хотела узнать когда привезут мой проверенный
У меня установлен временный.Я хотела узнать когда привезут мой проверенный
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо мова йде про лічильник, то його повернуть в разі, якщо це ваша власніть та лічильник пройде метрологічну повірку.
Дякуємо за звернення.
Якщо мова йде про лічильник, то його повернуть в разі, якщо це ваша власніть та лічильник пройде метрологічну повірку.
Марина Сергеевна від 221874, Херсон написав 04.03.2021:
При снятии показаний за февраль обнаружили, что остановился газовый счётчик. Как быть с внесением показаний? В какую службу обращаться по поводу ремонта/замены/поверки счётчика? Звонила на Поповича, 3-не берут трубку.
При снятии показаний за февраль обнаружили, что остановился газовый счётчик. Как быть с внесением показаний? В какую службу обращаться по поводу ремонта/замены/поверки счётчика? Звонила на Поповича, 3-не берут трубку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина Сергеевна.
Повідомте про це на 104
Дякуємо за звернення.
Повідомте про це на 104
Марина Куришко від 221874 написав 04.03.2021:
Здравствуйте, остановился счётчик. Какие мои дальнейшие действия? В какую службу обратиться насчёт ремонта/замены? Что делать с показаниями?
Здравствуйте, остановился счётчик. Какие мои дальнейшие действия? В какую службу обратиться насчёт ремонта/замены? Что делать с показаниями?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина Куришко.
Повідомте про це на 104
Дякуємо за звернення.
Повідомте про це на 104
Светлана від 211199 написав 04.03.2021:
Здравствуйте. проблема возникла в следующем, давно не вносили показатели так как никто газом не пользуется, и показатели не изменимы в течении года. вчера при вносе показаний , оказалось что у нас показания на 46 м 3 больше. как выровнять показания? куда обращаться?
Здравствуйте. проблема возникла в следующем, давно не вносили показатели так как никто газом не пользуется, и показатели не изменимы в течении года. вчера при вносе показаний , оказалось что у нас показания на 46 м 3 больше. как выровнять показания? куда обращаться?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.