Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Раїса від 2620,Нова Каховка написав 31.03.2021
Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів?????? !!!!24.03.2021була подана заявка на аварійну службу,газ опломбували на газовій плиті-24.03.2021, абонент оплатилав той же день 780,00грн за ремонт на ваш рахунок, і вже неділю ніхто не приходить , не ремонтує,не звазаючи на особисте віддідування служби у Новій Каховці та постійне нагадування про аварію на телефон.Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів??????
Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів?????? !!!!24.03.2021була подана заявка на аварійну службу,газ опломбували на газовій плиті-24.03.2021, абонент оплатилав той же день 780,00грн за ремонт на ваш рахунок, і вже неділю ніхто не приходить , не ремонтує,не звазаючи на особисте віддідування служби у Новій Каховці та постійне нагадування про аварію на телефон.Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів??????... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші кошти надійшли 29.03.21, роботи згідно договору проводяться з моменту отримання оплати на рахунок виконавця, а не з момента сплати замовника. Сьогодні 01.04.21 до вас прийде майстер для ремонту газової плити
Ваші кошти надійшли 29.03.21, роботи згідно договору проводяться з моменту отримання оплати на рахунок виконавця, а не з момента сплати замовника. Сьогодні 01.04.21 до вас прийде майстер для ремонту газової плити... Згорнути
Сергій від 209395 / Херсон написав 30.03.2021
Одна з моїх квитанцій не була врахована (через те, що не вказав особовий рахуно при оплаті). Тож 27 січня 2021 р. написав заяву від Гуран С.В. і того ж дня подав її чи то в 6 чи то в 7 вікно на Поповича,3. Додав копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Заяву приняли та сказали почекати місяць. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Що робити?
Одна з моїх квитанцій не була врахована (через те, що не вказав особовий рахуно при оплаті). Тож 27 січня 2021 р. написав заяву від Гуран С.В. і того ж дня подав її чи то в 6 чи то в 7 вікно на Поповича,3. Додав копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Заяву приняли та сказали почекати місяць. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Що робити?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За вашим зверненням, сума повернута до банківської установи 17.02.21
За вашим зверненням, сума повернута до банківської установи 17.02.21... Згорнути
Ірина від 350258766 написав 30.03.2021
Вітаю! Скажіть, будь ласка, чи можна встановити безкоштовно лічильник газу в квартиру? Куди потрібно звернутися? Які документи необхідні?
Вітаю! Скажіть, будь ласка, чи можна встановити безкоштовно лічильник газу в квартиру? Куди потрібно звернутися? Які документи необхідні?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо у вашому помешканні раніше не було встановлено лічильник, зверніться із письмовою заявою на Поповича3 каб 11
Якщо у вашому помешканні раніше не було встановлено лічильник, зверніться із письмовою заявою на Поповича3 каб 11... Згорнути
Ирина від 227978 г. Херсон написав 30.03.2021
Здравствуйте. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.
Здравствуйте. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.... Згорнути
Вера Евгеньевна Щесная від 320061 написав 30.03.2021
Добрый день отправляла вам копии паспорта, квитанции об оплате за газ,заявление,а ответа нету .Как мне решить вопрос? Secretary@gaz.kherson.ua Отправила на эту почту,ответа нет
Добрый день отправляла вам копии паспорта, квитанции об оплате за газ,заявление,а ответа нету .Как мне решить вопрос? Secretary@gaz.kherson.ua Отправила на эту почту,ответа нет... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте ПІБ заявника, коли направлено звернення, в чому його суть
Зазначте ПІБ заявника, коли направлено звернення, в чому його суть... Згорнути
Ірина від 11140 Каховка Херсонська обл написав 30.03.2021
Доброго дня! Ще 5 березня відправила заяву, копії паспорта та квітанції на Secretary@khersonregiongas.com.ua , але результатів ще немає. Які строки виконання? Результати будуть на пошті?
Доброго дня! Ще 5 березня відправила заяву, копії паспорта та квітанції на Secretary@khersonregiongas.com.ua , але результатів ще немає. Які строки виконання? Результати будуть на пошті?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. З даного питання звернітьсядо свого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. З даного питання звернітьсядо свого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз.... Згорнути
Вера від 320061 написав 30.03.2021
Добрый день отправляла вам копии паспорта, квитанции об оплате за газ,заявление,а ответа нету .Как мне решить вопрос?
Добрый день отправляла вам копии паспорта, квитанции об оплате за газ,заявление,а ответа нету .Как мне решить вопрос?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Яке ПІБ заявника, коли та яким чином напрявляли, на кого була заява,в чому її суть?
Яке ПІБ заявника, коли та яким чином напрявляли, на кого була заява,в чому її суть?... Згорнути
Владимир від 42499 Херсон написав 30.03.2021
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (купля-продажа квартиры). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление.
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (купля-продажа квартиры). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється... Згорнути
Cвітлана від 5740 м. Олешки написав 30.03.2021
Как часто в личном кабинете обновляется информация про оплату и задолженность
Как часто в личном кабинете обновляется информация про оплату и задолженность... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Інформація оновлюється щодня
Інформація оновлюється щодня... Згорнути
Жанна від 49092 написав 30.03.2021
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється... Згорнути