5282 записи
Добрый день, мне необходимо пригласить контролера для снятия показаний счетчика и выписки акта. Как это сделать у вас на сайте, пришлите ссылку и инструкцию. Если стоять в очереди, там 70 человек запись идёт с 2 часов ночи, это издевательство над людьми. г. Новая Каховка
Добрый день, мне необходимо пригласить контролера для снятия показаний счетчика и выписки акта. Как это сделать у вас на сайте, пришлите ссылку и инструкцию. Если стоять в очереди, там 70 человек запись идёт с 2 часов ночи, это издевательство над людьми. г. Новая Каховка
Добрий день Александр.
Контролера для м Нова Каховка можна викликати за телефоном 050 326 34 36
Дякуємо за звернення.
Контролера для м Нова Каховка можна викликати за телефоном 050 326 34 36
Дякуємо за звернення.
Контролера для м Нова Каховка можна викликати за телефоном 050 326 34 36
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб?
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб?
Добрий день Ольга.
За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком.
Дякуємо за звернення.
За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком.
Дякуємо за звернення.
За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком.
Особовий рахунок 14294 - м. Нова Каховка Особовий рахунок 700000730 - м. Таврійськ
Особовий рахунок 14294 - м. Нова Каховка
Особовий рахунок 700000730 - м. Таврійськ
Добрий день Галина.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Добрый день! 02.02.2020 передала показания счётчика 12036 , предыдущие 11557 , разница 479.Почему вы выставляете 649,57м.куб?
Добрый день! 02.02.2020 передала показания счётчика 12036 , предыдущие 11557 , разница 479.Почему вы выставляете 649,57м.куб?
Добрий день Ольга.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Как отключить доставку газа, газом не пользуюсь. Котел опломбирован расход газа за год 0. Приходят платежки по максимальному потреблению. На сайте по поводу отсоединения молчат.
Как отключить доставку газа, газом не пользуюсь. Котел опломбирован расход газа за год 0. Приходят платежки по максимальному потреблению. На сайте по поводу отсоединения молчат.
Добрий день Геннадий.
Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП . Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Дякуємо за звернення.
Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП . Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Дякуємо за звернення.
Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу.
При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів.
Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП .
Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Добрый день. после смены поставщика газа на Нафтогаз, перестали приходить счета за газ от нафтогаза (нет счета ни за декабрь , ни за январь).Когда начал выяснять в нафтогазе, то они перенаправили к ХерсонГазу. Показания на Сайте ХерсонГаза вносил согласно срокам. В Нафтогазе сказали, что по моему EIC коду Херсон Газ не передает показания уже второй месяц. К кому обращаться и как решить проблему??? На номер горячей линии к Вам не дозвониться по номеру 31-65-55
Добрый день. после смены поставщика газа на Нафтогаз, перестали приходить счета за газ от нафтогаза (нет счета ни за декабрь , ни за январь).Когда начал выяснять в нафтогазе, то они перенаправили к ХерсонГазу. Показания на Сайте ХерсонГаза вносил согласно срокам. В Нафтогазе сказали, что по моему EIC коду Херсон Газ не передает показания уже второй месяц. К кому обращаться и как решить проблему??? На номер горячей линии к Вам не дозвониться по номеру 31-65-55
Добрий день Сергей.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Добрый день, 29.01.2021 был произведен платеж "За расподил газу " на сумму 129,83 грн на третьем отделении Укрпочты, г. Каховка, на сегодня 08.02.2021 на сайте АТ "Херсонгаз" существует долг, платеж не прошел?
Добрый день, 29.01.2021 был произведен платеж "За расподил газу " на сумму 129,83 грн на третьем отделении Укрпочты, г. Каховка, на сегодня 08.02.2021 на сайте
АТ "Херсонгаз" существует долг, платеж не прошел?
Добрий день Анастасия.
Оплату отримано, борг актуальний, нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць,
Дякуємо за звернення.
Оплату отримано, борг актуальний, нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць,
Дякуємо за звернення.
Оплату отримано, борг актуальний, нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць,
Доброго дня. За грудень я заплатила 114,8 гривен, в личном кабинете показали переплату 43,34 гр. А новая компания выставила счет за декабрь 109 гривен и сказали, что бы я их им оплатила, а Вы должны мне вернуть за декабрь деньги на карточку. Как это сделать?
Доброго дня. За грудень я заплатила 114,8 гривен, в личном кабинете показали переплату 43,34 гр. А новая компания выставила счет за декабрь 109 гривен и сказали, что бы я их им оплатила, а Вы должны мне вернуть за декабрь деньги на карточку. Как это сделать?
Добрий день Ирина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо. Або до вашого нового постачальника
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо. Або до вашого нового постачальника
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Або до вашого нового постачальника
Рахунок № 5-17006 на сплату послуг з розподілу природного газу за Лютий 2021 р.Замовник (Споживач): КОНОВАЛ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВН Адреса: 74003, ШЕВЧЕНКА ТАРАСА, буд. 28/1 О/Р 17006; № договору: 5-17006; EIC-код точки комерційного обліку 56XM35E00017006J ; Кількість зареєстрованих – 1. По рахунку за лютий не видно виправлення
Рахунок № 5-17006
на сплату послуг з розподілу природного газу за Лютий 2021 р.Замовник (Споживач): КОНОВАЛ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВН
Адреса: 74003, ШЕВЧЕНКА ТАРАСА, буд. 28/1
О/Р 17006; № договору: 5-17006; EIC-код точки комерційного обліку 56XM35E00017006J ; Кількість зареєстрованих – 1.
По рахунку за лютий не видно виправлення
Добрий день Людмила.
Вдруге повідомляємо, що ваші дані виправлено
Дякуємо за звернення.
Вдруге повідомляємо, що ваші дані виправлено
Дякуємо за звернення.
Вдруге повідомляємо, що ваші дані виправлено
Почему в личном кабинете числится долг за транспортировку если оплачено было в конце прошлого месяца. Это причина отключения у меня газа - ваши технические неполадки
Почему в личном кабинете числится долг за транспортировку если оплачено было в конце прошлого месяца. Это причина отключения у меня газа - ваши технические неполадки
Добрий день Татьяна.
Нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць,
Дякуємо за звернення.
Нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць,
Дякуємо за звернення.
Нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць,