Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Олексій Олексійович від 350083543 написав 22.01.2021:
Добрий день!! допоможіть передати показники лічильника, телефон вашої компаніїї 0552316555 не працює, зареєструватись в особовий кабінет неможлво, ваш сервер не працює, проблема в тому, що ТОВ Херсонгаз передав невірні показання лічильника до нафтогазу, мені прийшла некорректна платіжка, допоможіть в цьому питанні будлазка!!!
Добрий день!! допоможіть передати показники лічильника, телефон вашої компаніїї 0552316555 не працює, зареєструватись в особовий кабінет неможлво, ваш сервер не працює, проблема в тому, що ТОВ Херсонгаз передав невірні показання лічильника до нафтогазу, мені прийшла некорректна платіжка, допоможіть в цьому питанні будлазка!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій Олексійович.
Особистий кабінет праціює без збоїв. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет праціює без збоїв. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Дмитро від 20-230056 Антонівка написав 22.01.2021:
Дмитро 20-230056 Антонівка.Інвалід2 грн дуже прошу переглянути мої розрахунки і пояснити звідки взявся борг. Я проплатив протягом року згідно Вашого розрахунку 235.18 грн за місяць ×12 місяців= 2822,16 грн.я вище вказану суму проплатив. Не зрозуміло звідки борг в розмірі645,54 грн
Дмитро 20-230056 Антонівка.Інвалід2 грн дуже прошу переглянути мої розрахунки і пояснити звідки взявся борг. Я проплатив протягом року згідно Вашого розрахунку 235.18 грн за місяць ×12 місяців= 2822,16 грн.я вище вказану суму проплатив. Не зрозуміло звідки борг в розмірі645,54 грн
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитро.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
лилия від 81370 новая каховка написав 22.01.2021:
добрый день, отправила пакет документов по электронной почте,(по возврату денег) переплата за герсонгаз 720 грв. Когда ждать результата?
добрый день, отправила пакет документов по электронной почте,(по возврату денег) переплата за герсонгаз 720 грв. Когда ждать результата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день лилия.
Постачання чи розподіл?
Дякуємо за звернення.
Постачання чи розподіл?
Віктор від 43963 написав 22.01.2021:
Можно ли вернуть переплату за газ? Или произвести взаиморасчет на распределение газа?
Можно ли вернуть переплату за газ? Или произвести взаиморасчет на распределение газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Ні, така процедура неможлива
Дякуємо за звернення.
Ні, така процедура неможлива
Надія від 238575, м. Херсон написав 22.01.2021:
Доброго ранку! Будь ласка розкажіть як змінити в особовому рахунку власника ( документ дарування) , не стоячи довжелезні черги а враховуючи діджиталізацію та маючи електронний підпис Приват банку по електронній пошті
Доброго ранку! Будь ласка розкажіть як змінити в особовому рахунку власника ( документ дарування) , не стоячи довжелезні черги а враховуючи діджиталізацію та маючи електронний підпис Приват банку по електронній пошті
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надія.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
лилия від 81370 новая каховка написав 21.01.2021:
добрый вечер, отправила документы (электронный вариант )возврата денег. когда ждать ответ? спасибо
добрый вечер, отправила документы (электронный вариант )возврата денег. когда ждать ответ? спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день лилия.
Повернення коштів за що?
Дякуємо за звернення.
Повернення коштів за що?
елена від 217919 херсон написав 21.01.2021:
Как записаться на прием к вашему руководству? Нет ни графика приема , ни где они находятся. Я сегодня уже спрашивала в гостевой книге по этому вопросу, мой запрос был на модерировании и благополучно " похоронен"
Как записаться на прием к вашему руководству? Нет ни графика приема , ни где они находятся. Я сегодня уже спрашивала в гостевой книге по этому вопросу, мой запрос был на модерировании и благополучно " похоронен"
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день елена.
З якого питання ви плануєте звернутися
Дякуємо за звернення.
З якого питання ви плануєте звернутися
Олексій від 9534 написав 21.01.2021:
Обслуживание Просто ЖАХ Сотрудники хамы , которые не могут ответить на элементарные вопросы
Обслуживание Просто ЖАХ Сотрудники хамы , которые не могут ответить на элементарные вопросы
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Алена від Херсон написав 21.01.2021:
Скажите пожалуйста, могу ли я составить договор если у меня после покупки квартиры не переоформлен газ на мое имя? Если нет то скажите какие документы нужны переоформить газ.
Скажите пожалуйста, могу ли я составить договор если у меня после покупки квартиры не переоформлен газ на мое имя? Если нет то скажите какие документы нужны переоформить газ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алена.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Елена від 16089832, г.Херсон написав 21.01.2021:
Сообщаю вам,что 21.01.2021 у меня остановился газовый счётчик ЕГЛ G1.6Т. Номер счётчика 0140452. Прошу вас произвести необходимые работы в связи с этим. Жду вашего ответа на электронную почту.
Сообщаю вам,что 21.01.2021 у меня остановился газовый счётчик ЕГЛ G1.6Т. Номер счётчика 0140452. Прошу вас произвести необходимые работы в связи с этим. Жду вашего ответа на электронную почту.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Про зупинку лічильника необхідно повідомити на - 104
Дякуємо за звернення.
Про зупинку лічильника необхідно повідомити на - 104