5709 записів
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда... Згорнути
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня.
19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?... Згорнути
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?... Згорнути
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.... Згорнути
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?... Згорнути
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?... Згорнути
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.... Згорнути
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?... Згорнути
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?... Згорнути
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?... Згорнути
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся... Згорнути
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.... Згорнути
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу... Згорнути
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?... Згорнути
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця.
На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.... Згорнути
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.... Згорнути
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх... Згорнути
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.... Згорнути
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ.
Вам необхідно викликати контролера
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті.
На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.... Згорнути
