5661 запис
Всегда платил строго по счётчику.Однако после сверки 24.12.2020 появился мифический долг за газ 1513.89грн.Таким образом по показаниям счётчика долгов нет,а по решению работников горгаза есть.Мало того долг увеличился на 01.01.2021 до 1900грн.По объяснению работников горгаза это произошло из-за того,что не давали показания счётчика.Плчему я должен оплачивать незаконно насчитанную сумму,если по счетчику всё оплачено,тем более был контролёр 07.12.2021 и записал действительные показания.Вы вынуждаете меня обратиться в суд.
Всегда платил строго по счётчику.Однако после сверки 24.12.2020 появился мифический долг за газ 1513.89грн.Таким образом по показаниям счётчика долгов нет,а по решению работников горгаза есть.Мало того долг увеличился на 01.01.2021 до 1900грн.По объяснению работников горгаза это произошло из-за того,что не давали показания счётчика.Плчему я должен оплачивать незаконно насчитанную сумму,если по счетчику всё оплачено,тем более был контролёр 07.12.2021 и записал действительные показания.Вы вынуждаете меня обратиться в суд.... Згорнути
Ви нерегулярно надаєте показники лічильника. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Ви нерегулярно надаєте показники лічильника.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук.
Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/... Згорнути
Отец заплатил за декабрь по старому счету. А нафтогаз прислал письмо о даговоре. Но уплатить за декабрь. ???
Отец заплатил за декабрь по старому счету. А нафтогаз прислал письмо о даговоре. Но уплатить за декабрь. ???... Згорнути
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/... Згорнути
Доброго дня! Я можу перепідписати умову з новим постачальником за кілька місяців, коли повернуся в краіну? Зараз квартира зачинена, там ніхто не живе і я немаю можливості особисто це зробити.
Доброго дня!
Я можу перепідписати умову з новим постачальником за кілька місяців, коли повернуся в краіну? Зараз квартира зачинена, там ніхто не живе і я немаю можливості особисто це зробити.... Згорнути
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Будь ласка, уточніть Ваше питання... Згорнути
Доброго дня. Чи є можливість викликати інспектора для перевірки показів лічильника через сайт? Справа в тому що я на роботі і не маю можливості стояти цілий день в черзі на Поповича щоб дістатися до вікна 9 і там зробити замовлення.
Доброго дня. Чи є можливість викликати інспектора для перевірки показів лічильника через сайт? Справа в тому що я на роботі і не маю можливості стояти цілий день в черзі на Поповича щоб дістатися до вікна 9 і там зробити замовлення.... Згорнути
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон)
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон)... Згорнути
Здрастуйте,як можнадізнатися ЕІС код?особистий рахунок 16084183
Здрастуйте,як можнадізнатися ЕІС код?особистий рахунок 16084183... Згорнути
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз.
Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування).
Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку.
Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.... Згорнути
Доброго вечора! Чому в нафтагазі та інших організаціях пишеш лічовий рахунок і реквізити і гроші потрапляють куди потрібно. А у Вас потрібно вказувати код і лічовий рахунок. Літня людина принесла квитанцію на пошту касиру він оплатив. А касир не вказала код і лічовий рахунок і тепер гроші зависли. Літньому тепер потрібно по бігати він не розуміє що робити. Він сплатив а у нього борг. Є лічовий рахунок є реквізити гроші повинні доходити до рахунку у всіх організаціях так чому у Вас немає.
Доброго вечора! Чому в нафтагазі та інших організаціях пишеш лічовий рахунок і реквізити і гроші потрапляють куди потрібно. А у Вас потрібно вказувати код і лічовий рахунок. Літня людина принесла квитанцію на пошту касиру він оплатив. А касир не вказала код і лічовий рахунок і тепер гроші зависли. Літньому тепер потрібно по бігати він не розуміє що робити. Він сплатив а у нього борг. Є лічовий рахунок є реквізити гроші повинні доходити до рахунку у всіх організаціях так чому у Вас немає.... Згорнути
В разі ПРАВИЛЬНО оформленого платежу проблем із зарахуванням коштів немає
В разі ПРАВИЛЬНО оформленого платежу проблем із зарахуванням коштів немає... Згорнути
Добрий день!на грудень 2020 року в мене була переплата 9грн 07 коп,на дільниці була звірка показників де було вказано 710 ,а вже на січень мені поставили показники 744???як?чому за січень мені нараховують 34 куб.газу,де взялися такі цифри?а за розподіл кожен місяць 4,14 грн,а за січень 35 грн?
Добрий день!на грудень 2020 року в мене була переплата 9грн 07 коп,на дільниці була звірка показників де було вказано 710 ,а вже на січень мені поставили показники 744???як?чому за січень мені нараховують 34 куб.газу,де взялися такі цифри?а за розподіл кожен місяць 4,14 грн,а за січень 35 грн?... Згорнути
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук.
Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ.
Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає.
Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .... Згорнути
У будинку ніхто не проживає і газом не користується, транспортування газу оплачується,принесли рахунок на велику суму, що мені робити?
У будинку ніхто не проживає і газом не користується, транспортування газу оплачується,принесли рахунок на велику суму, що мені робити?... Згорнути
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз... Згорнути
Чому в с. Коробки, Каховського району по кв. № 38, вул. Паркова, 13 нарахували за грудень борг 400 кубів за газ, показники 04 січня 2021 року подавали ті що і за листопад в телефонному режимі, квартира зачинена вже кілька років? Тепер ми перейшли на НАФТОГАЗ а їм ви передали не існуючий борг за нами. Прийдіть подивіться на показники лічильника і зніміть борг!
Чому в с. Коробки, Каховського району по кв. № 38, вул. Паркова, 13 нарахували за грудень борг 400 кубів за газ, показники 04 січня 2021 року подавали ті що і за листопад в телефонному режимі, квартира зачинена вже кілька років? Тепер ми перейшли на НАФТОГАЗ а їм ви передали не існуючий борг за нами. Прийдіть подивіться на показники лічильника і зніміть борг!... Згорнути
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок... Згорнути
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як можна викликати контролера для перевірки рахунку газового лічильника в електронному режимі. На номер телефону, який дає ваша компанія 31-65-66 дозвонитися неможливо. Якщо я дозвонилася, а оператори всі зайняті, то я маю право дочекатися черги в онлайн режимі. Чому мій дзвінок постійно переривають? Ві вважаєте це правильним? Чи це не є грубим порушенням прав споживачів?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як можна викликати контролера для перевірки рахунку газового лічильника в електронному режимі. На номер телефону, який дає ваша компанія 31-65-66 дозвонитися неможливо. Якщо я дозвонилася, а оператори всі зайняті, то я маю право дочекатися черги в онлайн режимі. Чому мій дзвінок постійно переривають? Ві вважаєте це правильним? Чи це не є грубим порушенням прав споживачів?... Згорнути
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Вам необхідно викликати контролера
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті.
На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.... Згорнути
