Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Виктор від 11640 Херсон написав 15.12.2020:
Добрый вечер. У нас есть переплата по газу и мы хотим остаться с Херсон газом. Как быть? Переплата останется или деньги пропадут?
Добрый вечер. У нас есть переплата по газу и мы хотим остаться с Херсон газом. Как быть? Переплата останется или деньги пропадут?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Антон від 202786 написав 15.12.2020:
Добрый день! У меня проблема с Херсонрегионгазом, они говорят что показания которые я вводил 01.12.20, а именно 0 куб за ноябрь, они не получили от вас "ХерсонГаз"! И в итоге они начисляли плановые 204 куб!!!! Прошу решить этот вопрос с Херсонрегионгазом, т.к. у меня в личном кабинете зафиксирована запись что я 01.12.20 внёс показания 0куб за ноябрь (и также и за октябрь, если они начнут выдумывать ещё какие то месяца)!!! Надеюсь что вы решите этот вопрос с Херсонрегионгазом, ведь показания отправляем вам, а вы им! Ну я так считаю!?
Добрый день! У меня проблема с Херсонрегионгазом, они говорят что показания которые я вводил 01.12.20, а именно 0 куб за ноябрь, они не получили от вас "ХерсонГаз"! И в итоге они начисляли плановые 204 куб!!!! Прошу решить этот вопрос с Херсонрегионгазом, т.к. у меня в личном кабинете зафиксирована запись что я 01.12.20 внёс показания 0куб за ноябрь (и также и за октябрь, если они начнут выдумывать ещё какие то месяца)!!! Надеюсь что вы решите этот вопрос с Херсонрегионгазом, ведь показания отправляем вам, а вы им! Ну я так считаю!?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Антон.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Микола від о/р 226779, сщ Велетенське написав 15.12.2020:
Ознайомтеся з моїми записами від 09.12.2020р та від 13.12.2020р. та Вашою ж відповіддю та запитанням. Дайте дійсні телефони, по яким можна поспілкуватися з Філахтовою.
Ознайомтеся з моїми записами від 09.12.2020р та від 13.12.2020р. та Вашою ж відповіддю та запитанням. Дайте дійсні телефони, по яким можна поспілкуватися з Філахтовою.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола.
З вашого питання вже працюють оператори, будь ласка очікуйте на відповідь
Дякуємо за звернення.
З вашого питання вже працюють оператори, будь ласка очікуйте на відповідь
Зинаида від 8854, Нова Каховка написав 15.12.2020:
Здравствуйте! Уже более 5 лет как в квартире зарегистрирован 1 человек, а в личном кабинете до сих пор "Кількість зареєстрованих осіб: 2". Можно ли это исправить? Сразу скажу, что газ по счетчику, и эта цифра вообще никак не влияет на платежи. Просто сейчас переход к другому поставщику, вдруг запросит у вас информацию, а она неверная. Заранее спасибо!
Здравствуйте! Уже более 5 лет как в квартире зарегистрирован 1 человек, а в личном кабинете до сих пор "Кількість зареєстрованих осіб: 2". Можно ли это исправить? Сразу скажу, что газ по счетчику, и эта цифра вообще никак не влияет на платежи. Просто сейчас переход к другому поставщику, вдруг запросит у вас информацию, а она неверная. Заранее спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зинаида.
Для зміни особової картки будь ласка надайте відповідні документи до Новокаховської дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Для зміни особової картки будь ласка надайте відповідні документи до Новокаховської дільниці АТ Херсонгаз.
Татьяна від 61237 написав 15.12.2020:
При регистрации нового поставщика пишет неверный EIC , хотя я его переписываю с договора( в чем проблема?
При регистрации нового поставщика пишет неверный EIC , хотя я его переписываю с договора( в чем проблема?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Який саме код ви вносите
Дякуємо за звернення.
Який саме код ви вносите
Анжела від 214605, Херсон написав 15.12.2020:
Здравствуйте.Не могу дозвонится. Хотела сменить поставщика. Позвонила ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз України”, оператор которой сообщил мне, что я с 15 октября 2020 года должна платить им за поставку газа, а не Херсонрегионгазу. Но объемов потребления мной газа у них нет. Счет за ноябрь мне выставляетТОВ “Херсонрегіонгаз”. Кому платить?56XM35T00214605X
Здравствуйте.Не могу дозвонится. Хотела сменить поставщика. Позвонила ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз України”, оператор которой сообщил мне, что я с 15 октября 2020 года должна платить им за поставку газа, а не Херсонрегионгазу. Но объемов потребления мной газа у них нет. Счет за ноябрь мне выставляетТОВ “Херсонрегіонгаз”. Кому платить?56XM35T00214605X
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анжела.
Чи повідомляли ви ТОВ Херсонрегіонгаз про зміну постачальника?
Дякуємо за звернення.
Чи повідомляли ви ТОВ Херсонрегіонгаз про зміну постачальника?
Илона від 000379 написав 15.12.2020:
Добрый день, у меня были неверно выставлены показания, по обращению мне поменяли на правильные показания, а суму не изменили, просмотрите пожалуйста почему сума не поменялась, лицевой счёт 000379, Херсон, спасибо.
Добрый день, у меня были неверно выставлены показания, по обращению мне поменяли на правильные показания, а суму не изменили, просмотрите пожалуйста почему сума не поменялась, лицевой счёт 000379, Херсон, спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Илона.
Зміни в особовому рахунку ви можете побачити в особистому кабінеті
Дякуємо за звернення.
Зміни в особовому рахунку ви можете побачити в особистому кабінеті
Дмитрий від 235915, Херсон написав 15.12.2020:
Добрий день. Такая ситуация: хотим сменить поставщика газа, но лицевой счет оформлен на человека который уже умер. Нужно ли переоформлять л/с чтобы заключить договор с новым поставщиком?
Добрий день. Такая ситуация: хотим сменить поставщика газа, но лицевой счет оформлен на человека который уже умер. Нужно ли переоформлять л/с чтобы заключить договор с новым поставщиком?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Тамара від Херсон написав 15.12.2020:
Як бути в такій ситуації? Власник будинку помер. В січні буде тільки пів року, тобто в право власності ніхто ще не вступив, написано тільки заяву у нотаріуса. Є заповіт, документи на будинок. Як переоформити договір в такому випадку ? Які документи необхідно зібрати?
Як бути в такій ситуації? Власник будинку помер. В січні буде тільки пів року, тобто в право власності ніхто ще не вступив, написано тільки заяву у нотаріуса. Є заповіт, документи на будинок. Як переоформити договір в такому випадку ? Які документи необхідно зібрати?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Каркина Ольга від 59734 м.Херсон написав 15.12.2020:
Не могу зотправить заявку через Приват-24 для заключения договора о поставке газа(Неверный ЕІС код).В моем кабинете по газу он сейчас 56ХМ35Т000597340.Прошу сообщить мой правильный код,так как система сообщает,что этот код неверный!
Не могу зотправить заявку через Приват-24 для заключения договора о поставке газа(Неверный ЕІС код).В моем кабинете по газу он сейчас 56ХМ35Т000597340.Прошу сообщить мой правильный код,так как система сообщает,что этот код неверный!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Каркина Ольга.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку.
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку.