Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Ybyf від 7-15185 написав 30.09.2020:
Я отправляла письмо 18.08 с просьбой зачислить деньги на лицевой счет. Деньги до сих пор не зачислены. Почему?
Я отправляла письмо 18.08 с просьбой зачислить деньги на лицевой счет. Деньги до сих пор не зачислены. Почему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ybyf.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника
Владимир від 11074616, Херсон написав 30.09.2020:
Если я сменю поставщика (например, Херсонрегионгаз на Нефтегаз), будет ли работать электронный кабинет Херсонгаза? Ведь он общий с Херсонрегионгазом. И нужны ли какие-либо действия в отношениях с Вами (например, уведомлять Вас, менять документы и т.п.?
Если я сменю поставщика (например, Херсонрегионгаз на Нефтегаз), будет ли работать электронный кабинет Херсонгаза? Ведь он общий с Херсонрегионгазом. И нужны ли какие-либо действия в отношениях с Вами (например, уведомлять Вас, менять документы и т.п.?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
За умови зміни постачальника ну будь-якого, оператор ГРМ - АТ Херсонгаз залишається незмінним. Показники надаються в обовязковому порядку.
Дякуємо за звернення.
За умови зміни постачальника ну будь-якого, оператор ГРМ - АТ Херсонгаз залишається незмінним. Показники надаються в обовязковому порядку.
Андрей від 20021 Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 написав 30.09.2020:
17 02 2020 через Ощад банк по кв №5 оплочено сумма 55,27 за розпродил газа Гноянко Андрей Ввасильевич Новая Каховка Победы 22 кв 22 о/р20021 но за мной числится задолженость я сверился в абонпункте и подал все документы на зачисление этой суммы 07 08 2020 после очередной сверки 30 09 2020 выяснилось что документы отправлены 15-16 сентября точную дату не сказали . Когда я увижу .что эта сумма зачислена на мой о/р 20021 Новая Каховка Победы 22 /22 Гноянко А В
17 02 2020 через Ощад банк по кв №5 оплочено сумма 55,27 за розпродил газа Гноянко Андрей Ввасильевич Новая Каховка Победы 22 кв 22 о/р20021 но за мной числится задолженость я сверился в абонпункте и подал все документы на зачисление этой суммы 07 08 2020 после очередной сверки 30 09 2020 выяснилось что документы отправлены 15-16 сентября точную дату не сказали . Когда я увижу .что эта сумма зачислена на мой о/р 20021 Новая Каховка Победы 22 /22 Гноянко А В
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Імя та по-батькові заявника не співпадають , будь ласка уточніть ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Імя та по-батькові заявника не співпадають , будь ласка уточніть ПІБ заявника
Матвей від 202943 написав 29.09.2020:
На данный момент на сайте по моему счёту 202943 за транспортировку газа задолжность за сентябрь 2020, хотя оплата была произведена две недели назад, подскажите когда обновляются данные?
На данный момент на сайте по моему счёту 202943 за транспортировку газа задолжность за сентябрь 2020, хотя оплата была произведена две недели назад, подскажите когда обновляются данные?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Матвей.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Марина від 217438 Херсон написав 25.09.2020:
Є переплата за газ перед Херсонрегіонгаз. Чи можна частину цих коштів перерахувати Херсонгазу за транспортування?
Є переплата за газ перед Херсонрегіонгаз. Чи можна частину цих коштів перерахувати Херсонгазу за транспортування?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
АТ Херсонгаз та ТОВ Херсонрегіонгаз це дві різні юридичні особи з різними повноваженнями
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз та ТОВ Херсонрегіонгаз це дві різні юридичні особи з різними повноваженнями
Любов від 20040 м. Нова Каховка написав 24.09.2020:
ідповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка більш уважніше перечитайте попереднє повідомлення або письмово зверніться на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036. Дякуємо за звернення. Здравствуйте. Ну написала я вам письмо-еще 09.09.2020 и что...... прошло уже 15 дней и что..... ? НИ ОТВЕТА НИ ПРИВЕТА . АУ -АУ люди.................
ідповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Любов. Будь ласка більш уважніше перечитайте попереднє повідомлення або письмово зверніться на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036. Дякуємо за звернення. Здравствуйте. Ну написала я вам письмо-еще 09.09.2020 и что...... прошло уже 15 дней и что..... ? НИ ОТВЕТА НИ ПРИВЕТА . АУ -АУ люди.................
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Будь ласка уточніть ПІБ Заявника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ПІБ Заявника
Наталья від 8618,нова каховка написав 23.09.2020:
Новая Каховка улица Дружбы 25 кв54, 21 сентября в 9.30 выключили газ всему дому типа утечка газа,никаких жалоб нет и не было теперь требуют за подключение 12 тысяч ,живут одни пенсионеры практически за что им платить? В карантин 255 статья не имеют права отключать и оставлять людей голодать,Мы будем жаловаться президенту
Новая Каховка улица Дружбы 25 кв54, 21 сентября в 9.30 выключили газ всему дому типа утечка газа,никаких жалоб нет и не было теперь требуют за подключение 12 тысяч ,живут одни пенсионеры практически за что им платить? В карантин 255 статья не имеют права отключать и оставлять людей голодать,Мы будем жаловаться президенту
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Людмила від 20063 написав 20.09.2020:
Добрий день! У нас склалася така ситуація: за особистим рахунком 20063 (Хлудов О.Д.) на 01.09 за розподіл газу була заборгованість 958,70 грн. Помилково ми сплатили цю суму за газопостачання. Оскільки, цю суму неможливо перекинути на розподіл газу, то ми сплатили на рахунок Херсонгаз за розподіл 02.09.2020 - 784,05 грн. Але на 10.09.2020 висвічується заборгованість -958,7 грн. Як це зрозуміти. Будь ласка, розберіться з цією ситуацією. І головне...незрозуміло куди сплачувати....
Добрий день! У нас склалася така ситуація: за особистим рахунком 20063 (Хлудов О.Д.) на 01.09 за розподіл газу була заборгованість 958,70 грн. Помилково ми сплатили цю суму за газопостачання. Оскільки, цю суму неможливо перекинути на розподіл газу, то ми сплатили на рахунок Херсонгаз за розподіл 02.09.2020 - 784,05 грн. Але на 10.09.2020 висвічується заборгованість -958,7 грн. Як це зрозуміти. Будь ласка, розберіться з цією ситуацією. І головне...незрозуміло куди сплачувати....
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Тамара від 39586. Херсон написав 15.09.2020:
Добрый день. У меня сложилась такая ситуация : Мне постоянно насчитывали долг за газ, но я т.к. я исправно плачу - не обращала внимания. Но недавно проверила все оплаты и обнаружила, что оплата за месяцы с октября 2019 г. по январь 2020 г. каким то образом попадала на лицевой счёт № 231958. Что это за личевой счет - не знаю.Как в этой ситуации разобраться?
Добрый день. У меня сложилась такая ситуация : Мне постоянно насчитывали долг за газ, но я т.к. я исправно плачу - не обращала внимания. Но недавно проверила все оплаты и обнаружила, что оплата за месяцы с октября 2019 г. по январь 2020 г. каким то образом попадала на лицевой счёт № 231958. Что это за личевой счет - не знаю.Как в этой ситуации разобраться?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Любов від 20040 м. Нова Каховка написав 14.09.2020:
Здравствуйте ЕЩЕ РАЗ. У вас не отработана процедура при смене домоволодіння. И ВЫ долги прежних людей (ДОМОВЛАДЕЛЬЦЕВ) вешаете на новых власников домоволодіння. ТАК У ВАС ЦЕ ПРОИСХОДИТ?
Здравствуйте ЕЩЕ РАЗ. У вас не отработана процедура при смене домоволодіння. И ВЫ долги прежних людей (ДОМОВЛАДЕЛЬЦЕВ) вешаете на новых власников домоволодіння. ТАК У ВАС ЦЕ ПРОИСХОДИТ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Будь ласка уточніть чи зверталися ви письмо з даним питанням, як вам було запропоновано раніше?
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть чи зверталися ви письмо з даним питанням, як вам було запропоновано раніше?