Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Вікторія від Смт Архангельське написав 27.11.2020:
Доброго дня.Згідно рахунку #5-28122 за транспортування природного газу за листопад на суму 95,12 було надлишково перераховано кошти у розмірі 1000 грн Як повернути надлишок 904,88?
Доброго дня.Згідно рахунку #5-28122 за транспортування природного газу за листопад на суму 95,12 було надлишково перераховано кошти у розмірі 1000 грн Як повернути надлишок 904,88?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Алла від 6-2093 пгт Козацьке написав 25.11.2020:
Уважаемый Админ АТ Херсонгаз, я уже обращалась в банк, иначе откуда мне знать , почему банк не принимает мой платеж. Может я указываю не корректный л/с 6-2093?
Уважаемый Админ АТ Херсонгаз, я уже обращалась в банк, иначе откуда мне знать , почему банк не принимает мой платеж. Может я указываю не корректный л/с 6-2093?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Якщо споживач не може сформувати платіж для цього є відповідні працівники банківсьої установи, які мають в цоьму йому допомогти, зі свого боку АТ Херсонгаз у січні 2020 року надав усім банківським установам усі необхідні реквізити
Дякуємо за звернення.
Якщо споживач не може сформувати платіж для цього є відповідні працівники банківсьої установи, які мають в цоьму йому допомогти, зі свого боку АТ Херсонгаз у січні 2020 року надав усім банківським установам усі необхідні реквізити
Ольга від О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 написав 25.11.2020:
Добрый день ! По О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 .не засчитаны средства в оплату Январь -82,82, Апрель 82,82. Прошу Вас помочь поиске оплати. Контакт для связи 0957949879 Василий.
Добрый день ! По О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 .не засчитаны средства в оплату Январь -82,82, Апрель 82,82. Прошу Вас помочь поиске оплати. Контакт для связи 0957949879 Василий.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Анастасия від 13537, Докучаева 18, кв. 47 написав 25.11.2020:
Здравствуйте, по моему адресу на 10.11 были назначены работы (установка счетчика, и подключение газа) , но 9.11 мне позвонили и сказали что не приедут, так как нет заявление на сам счетчик. 10.11 я подвезла это заявление. Через 2-3 дня я позвонила узнать, на что мне ответили когда прийдет письмо позвонить на такой то там номер. Письмо так и не пришло, а может и пришло, но кто-то мог забрать (соседи неблагоприятные имеются) . Как можно ускорить процесс, по выезду бригады, и узнать бесплатно ли установят счетчик? Я уже 1,5 месяца жду.
Здравствуйте, по моему адресу на 10.11 были назначены работы (установка счетчика, и подключение газа) , но 9.11 мне позвонили и сказали что не приедут, так как нет заявление на сам счетчик. 10.11 я подвезла это заявление. Через 2-3 дня я позвонила узнать, на что мне ответили когда прийдет письмо позвонить на такой то там номер. Письмо так и не пришло, а может и пришло, но кто-то мог забрать (соседи неблагоприятные имеются) . Как можно ускорить процесс, по выезду бригады, и узнать бесплатно ли установят счетчик? Я уже 1,5 месяца жду.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Ваша адреса внесена до протоколу про установку від 20.11.20, очікуйте дзвінка від оператора
Дякуємо за звернення.
Ваша адреса внесена до протоколу про установку від 20.11.20, очікуйте дзвінка від оператора
Вера від 9994 написав 24.11.2020:
23.11.2020 я була на прийомі у головного інженера Сковпеня Володимира Івановича. Він пообіцяв, що скорегують проект та виконають пускові роботи до 27.11.2020р. Сподіваюсь на виконання та дотримання його обіцяння!
23.11.2020 я була на прийомі у головного інженера Сковпеня Володимира Івановича. Він пообіцяв, що скорегують проект та виконають пускові роботи до 27.11.2020р. Сподіваюсь на виконання та дотримання його обіцяння!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вера.
Для отримання більш детальної інформації звертайтеся до сервісного центру 35-47-62
Дякуємо за звернення.
Для отримання більш детальної інформації звертайтеся до сервісного центру 35-47-62
елена від херсон написав 24.11.2020:
Мне сейчас банк заблокировал карточку, т.к. у меня ,якобы, задолженность по коммуналке ( газ) . Исполнительная служба дает сумму 2500 грн за 2016г. Уже , оказывается и суд был и вынес решение в Вашу пользу. А сообщить мне об этой задолженности не возможно было? Все коммунальные организации- и вода ,и свет сначала ставят в известность о долге самого должника и дают ему возможность оплатить без доп. издержек на суд и т.п. , а Вы сразу в суд побежали.Ведь сначала надо разобраться откуда долг за 2016 год возник ? А сроки исковой давности ? А можно подождать еще лет 5 , глядишь не 2500 грн ,а все 5000 набежит...
Мне сейчас банк заблокировал карточку, т.к. у меня ,якобы, задолженность по коммуналке ( газ) . Исполнительная служба дает сумму 2500 грн за 2016г. Уже , оказывается и суд был и вынес решение в Вашу пользу. А сообщить мне об этой задолженности не возможно было? Все коммунальные организации- и вода ,и свет сначала ставят в известность о долге самого должника и дают ему возможность оплатить без доп. издержек на суд и т.п. , а Вы сразу в суд побежали.Ведь сначала надо разобраться откуда долг за 2016 год возник ? А сроки исковой давности ? А можно подождать еще лет 5 , глядишь не 2500 грн ,а все 5000 набежит...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день елена.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Алла від 6-2093 пгт Козацьке написав 23.11.2020:
Банк не видит мой л/с
Банк не видит мой л/с
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Зверніться до банку із відповідним зверненням та вкажіть свої дані.
Дякуємо за звернення.
Зверніться до банку із відповідним зверненням та вкажіть свої дані.
Дмитрий від 18768 написав 23.11.2020:
Здравствуйте! Я оплатил за распределение газа уже более месяца назад! Почему висит долг в личном кабинете? И такая проблема возникла уже второй раз в этом году!!! Опять бегать распечатывать чеки, писать заявление, нести по месту жительства в газовое... Нет времени на эту всю волокиту. Как вы работаете вообще???
Здравствуйте! Я оплатил за распределение газа уже более месяца назад! Почему висит долг в личном кабинете? И такая проблема возникла уже второй раз в этом году!!! Опять бегать распечатывать чеки, писать заявление, нести по месту жительства в газовое... Нет времени на эту всю волокиту. Как вы работаете вообще???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Илья від Херсон написав 23.11.2020:
День добрый, у меня сосед ворует газ, при чем в таких количествах, что умудряется его ещё продавать соседям рядом, я позвонил по номеру службы безопасности, они сказали, что займутся этим вопросом и предложили ещё вознаграждение мне, в итоге приехали ваши ребята, сосед дал им 300$ и все, продолжает делать как и раньше, выводы о работе вашей службы безопасности делайте сами!
День добрый, у меня сосед ворует газ, при чем в таких количествах, что умудряется его ещё продавать соседям рядом, я позвонил по номеру службы безопасности, они сказали, что займутся этим вопросом и предложили ещё вознаграждение мне, в итоге приехали ваши ребята, сосед дал им 300$ и все, продолжает делать как и раньше, выводы о работе вашей службы безопасности делайте сами!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Илья.
Будь ласка надайте більш детальну інформацію на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надайте більш детальну інформацію на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Максим від 4919, Каховка написав 20.11.2020:
Здравствуйте! Длительное время газ в квартире был опломбирован по заявке предыдущего собственника, на момент опломбирования (несколько лет тому назад) счётчик не был установлен. Хочу подать заявку на распломбирование и заказать установку счётчика. Скажите, на данный момент установка счётчика для населения бесплатна? Заранее благодарен за ответ.
Здравствуйте! Длительное время газ в квартире был опломбирован по заявке предыдущего собственника, на момент опломбирования (несколько лет тому назад) счётчик не был установлен. Хочу подать заявку на распломбирование и заказать установку счётчика. Скажите, на данный момент установка счётчика для населения бесплатна? Заранее благодарен за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Якщо лічильника не було ніколи, ви можете письмово звернутися до Каховської дільниці АТ Херсонгаз із заявою про установку.
Дякуємо за звернення.
Якщо лічильника не було ніколи, ви можете письмово звернутися до Каховської дільниці АТ Херсонгаз із заявою про установку.