Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Наталія від 8092224 м. Херсон написав 14.11.2020:
Доброго дня! 03.11.2020 р.я передала через особистий кабінет показання лічильника в обсязі 469 куб.м. Попередні показники 453 куб.м. Вашою службою було підтвержено, що показники прийняті. У мене переплата. Подивилась стан рахунку - попередні показники. Прошу, як, виключення, зарахувати на мій особистий рахунок 8092224 показники лічильника за жовтень в обсязі 469 куб.м. та зробити перерахунок.
Доброго дня! 03.11.2020 р.я передала через особистий кабінет показання лічильника в обсязі 469 куб.м. Попередні показники 453 куб.м. Вашою службою було підтвержено, що показники прийняті. У мене переплата. Подивилась стан рахунку - попередні показники. Прошу, як, виключення, зарахувати на мій особистий рахунок 8092224 показники лічильника за жовтень в обсязі 469 куб.м. та зробити перерахунок.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
У листопаді показники лічильника від вас не надходили.
Дякуємо за звернення.
У листопаді показники лічильника від вас не надходили.
Ольга від 8038 написав 14.11.2020:
Как быть если оплатили не на тот лицевой счет?
Как быть если оплатили не на тот лицевой счет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Владимир від 20-11074616, Херсон, Инженерное написав 13.11.2020:
Я правильно понимаю, одно из двух: или вызов контролера, или в конце месяца Вы все-таки примете показания, с которых автоматически начнется отсчет начислений для нового поставщика? А то мне пришло сообщение от Вашего секретаря с формулировкой: "При зміні постачальника, необхідно акт контролера, виклик контролера за тел 31-65-55", - т.е. в любом случае вызывать контролера? Уточните, пожалуйста.
Я правильно понимаю, одно из двух: или вызов контролера, или в конце месяца Вы все-таки примете показания, с которых автоматически начнется отсчет начислений для нового поставщика? А то мне пришло сообщение от Вашего секретаря с формулировкой: "При зміні постачальника, необхідно акт контролера, виклик контролера за тел 31-65-55", - т.е. в любом случае вызывать контролера? Уточните, пожалуйста.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Автоматичний прийом показників доступний з 01 по 05 число місяця. Для закриття рахунку у звязку із зміною постачальника необхідно викликати контролера
Дякуємо за звернення.
Автоматичний прийом показників доступний з 01 по 05 число місяця. Для закриття рахунку у звязку із зміною постачальника необхідно викликати контролера
Вера від 9994 написав 13.11.2020:
Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написала 13.11.2020: Я замовила послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. ЗАКЛЮЧИЛИ ДОГОВОР 1225-ВР/20 от 11.03.2020 на автономное отопление. Всё платежи проведены вовремя. Технадзор прошёл. ДО СИХ ПОР НЕ СНЯЛИ ПЛОМБУ, ЧТОБЫ ПОДКЛЮЧИТЬ КОТЁЛ. На звонки не отвечают. Когда ожидать специалистов?
Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написала 13.11.2020: Я замовила послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. ЗАКЛЮЧИЛИ ДОГОВОР 1225-ВР/20 от 11.03.2020 на автономное отопление. Всё платежи проведены вовремя. Технадзор прошёл. ДО СИХ ПОР НЕ СНЯЛИ ПЛОМБУ, ЧТОБЫ ПОДКЛЮЧИТЬ КОТЁЛ. На звонки не отвечают. Когда ожидать специалистов?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вера.
Для завершення робіт за вашою адресою необхідно внести корегування у проектно-технічну документацію. Як вам повідомили 13.11.20 у сервісному центрі корегування буде здійснено цього тижня.
Дякуємо за звернення.
Для завершення робіт за вашою адресою необхідно внести корегування у проектно-технічну документацію. Як вам повідомили 13.11.20 у сервісному центрі корегування буде здійснено цього тижня.
Владимир від 20-11074616, Херсон, Инженерное написав 13.11.2020:
Здравствуйте! В связи со сменой поставщика газа с 14.11.20г. по лицевому счету 20-11074616, текущие показания счетчика : 2337м3, - отказывается принимать Ваш оператор. Говорит, требуется контролер. Контролер бывает в поселке только по пятницам в рабочее время, когда нет возможности быть дома у меня. Как решить проблему? (Могу отправить фото показаний на вайбер.)
Здравствуйте! В связи со сменой поставщика газа с 14.11.20г. по лицевому счету 20-11074616, текущие показания счетчика : 2337м3, - отказывается принимать Ваш оператор. Говорит, требуется контролер. Контролер бывает в поселке только по пятницам в рабочее время, когда нет возможности быть дома у меня. Как решить проблему? (Могу отправить фото показаний на вайбер.)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
01.11.20 ви внесли показники 2334 - вони прийняті, можливість надавати показники зявиться з 01 по 05 числа наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
01.11.20 ви внесли показники 2334 - вони прийняті, можливість надавати показники зявиться з 01 по 05 числа наступного місяця.
Леонид від 479, Гола Пристань написав 13.11.2020:
Я плачу за усю комуналку через Портмоне, за газ тоже. ви там пишете - сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий. А сьогодни вже 13 число, квитанции от Портмоне у меня в личном кабинете там нет, а без квитанции я не можу оплатить. Я им написал письмо - они мне прислали ответ - В данный момент коммунальная компания еще не предоставила нам реестр с оплатами. Как только мы их получим - система автоматически загрузит счет от газовой компании в ваш личный кабинет. Ожидайте, пожалуйста. Єто я к тому, что я при всем желании не могу оплатить, пока вы не предоставите портмоне реестр с оплатам Я плачу по двум счетам - 479 и 4942 . С уважением....
Я плачу за усю комуналку через Портмоне, за газ тоже. ви там пишете - сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий. А сьогодни вже 13 число, квитанции от Портмоне у меня в личном кабинете там нет, а без квитанции я не можу оплатить. Я им написал письмо - они мне прислали ответ - В данный момент коммунальная компания еще не предоставила нам реестр с оплатами. Как только мы их получим - система автоматически загрузит счет от газовой компании в ваш личный кабинет. Ожидайте, пожалуйста. Єто я к тому, что я при всем желании не могу оплатить, пока вы не предоставите портмоне реестр с оплатам Я плачу по двум счетам - 479 и 4942 . С уважением....
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Леонид.
Сплата за розподіл здійснюється до 20 числа поточного місяця за поточний.
Дякуємо за звернення.
Сплата за розподіл здійснюється до 20 числа поточного місяця за поточний.
Аркадий від 9999, Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написав 11.11.2020:
Ми замовили послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. Никаких номеров замовлення нам не выдавали, никаких документов не выдавали. По Вайберу выслали счета на оплату. Это всё. И ожидайте звонка. И ожидайте звонка. И ожидайте звонка. Вы это можете выяснить по номеру особового рахунку 9999.
Ми замовили послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. Никаких номеров замовлення нам не выдавали, никаких документов не выдавали. По Вайберу выслали счета на оплату. Это всё. И ожидайте звонка. И ожидайте звонка. И ожидайте звонка. Вы это можете выяснить по номеру особового рахунку 9999.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Аркадий.
На будь-якому рахунку стоїть код замовлення, а усі роботи виконуються після фактичної оплати. На сьогодні всі оплати проведено, пускові роботи на вашій адресі призначено на 16.11.20
Дякуємо за звернення.
На будь-якому рахунку стоїть код замовлення, а усі роботи виконуються після фактичної оплати. На сьогодні всі оплати проведено, пускові роботи на вашій адресі призначено на 16.11.20
Юрий від Херсон написав 11.11.2020:
Как заделать перерасчёт по газу
Как заделать перерасчёт по газу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Аркадий від 9999, Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написав 11.11.2020:
Уже все разумные срока прошли! Херсон, старый центр. В связи с отключением центрального отопления переходим на автономное. Поменяли счетчик, опломбировали котел 2 месяца назад!!! Сказали ожидайте звонка. Остались без горячей воды и отопления. Месяц ждали технадзор!!! Сколько ещё ждать чтобы распломбировали котел - месяц, полгода, год? Никто не звонит и не отвечает на звонки.
Уже все разумные срока прошли! Херсон, старый центр. В связи с отключением центрального отопления переходим на автономное. Поменяли счетчик, опломбировали котел 2 месяца назад!!! Сказали ожидайте звонка. Остались без горячей воды и отопления. Месяц ждали технадзор!!! Сколько ещё ждать чтобы распломбировали котел - месяц, полгода, год? Никто не звонит и не отвечает на звонки.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Аркадий.
Будь ласка уточніть де ви замовили послугу, якщо в сервісному центрі АТ Херсонгаз уточніть номер замовлення
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть де ви замовили послугу, якщо в сервісному центрі АТ Херсонгаз уточніть номер замовлення
Юрій від 45016 с.Щасливе написав 10.11.2020:
За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг спожитого газу склав 418 м.куб. В особистому кабінеті в жовтні я бачив нарахування за транспортування 39,29грн., вже і сплатив цю суму, а зараз бачу знову два місяці виставляють мені нарахування як раніше 148.06 грн. Як так можна? Перевірте та перерахуйте будьласка.
За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг спожитого газу склав 418 м.куб. В особистому кабінеті в жовтні я бачив нарахування за транспортування 39,29грн., вже і сплатив цю суму, а зараз бачу знову два місяці виставляють мені нарахування як раніше 148.06 грн. Як так можна? Перевірте та перерахуйте будьласка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Будь ласка зверніть увагу на рахунок, де вказано, що визначені м куб - це ваша замовлена потужніть на 2020, яка обрахована за газовий рік 18-19, яку ви фізічно має сплачувати до кінця 2020 року щомісяця. На 2021 рік ваша замовлена потужніть складає інші м куб, за це ви будете помісячо сплачувати з січня 2021 року по грудень 2021 року.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніть увагу на рахунок, де вказано, що визначені м куб - це ваша замовлена потужніть на 2020, яка обрахована за газовий рік 18-19, яку ви фізічно має сплачувати до кінця 2020 року щомісяця. На 2021 рік ваша замовлена потужніть складає інші м куб, за це ви будете помісячо сплачувати з січня 2021 року по грудень 2021 року.