Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Наталя від 64, Верхній Рогачик написав 23.05.2020:
Добрий день. Скажіть будь-ласка, коли нам включать газ., його немає з 19.05.2020 р . На запитання чому ? і коли? у нас намісці говорять; як провіримо абонентів. Для перевірки потрібно відключати газ 77 абонентам? Чи я щось нерозумію. Якщо в когось проблеми чи хтось несплачує за газ - винні всі? В мене все добре перевіряли ваші співробітники. Чому я повина сидіти без газу?
Добрий день. Скажіть будь-ласка, коли нам включать газ., його немає з 19.05.2020 р . На запитання чому ? і коли? у нас намісці говорять; як провіримо абонентів. Для перевірки потрібно відключати газ 77 абонентам? Чи я щось нерозумію. Якщо в когось проблеми чи хтось несплачує за газ - винні всі? В мене все добре перевіряли ваші співробітники. Чому я повина сидіти без газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
У зв'язку з виявленими фактами несанкціонованого втручання в газорозподільні мережі шляхом самовільного встановлення газового обладнання та ненадання доступу працівникам оператора ГРМ - АТ “Херсонгаз”, для виконання необхідних робіт з усунення порушень згідно пунктів 5.7 та 5.10 розділу V “Правил безпеки систем газопостачання” (ПБСГ), тимчасово припинено газопостачання абонентам по вул.Молодіжній, Чумацькій, пров.Садовому, Шевченко у смт.Верхній Рогачик. Відновлення газопостачання буде розпочато після усунення порушень та, відповідно до розділу п.5.10 розділу V ПБСГ, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 р. №285, при наявності 100% доступу працівників газового господарства до всіх газових приладів, встановлених у будинках абонентів, про що буде проінформовано додатково.
Дякуємо за звернення.
У зв'язку з виявленими фактами несанкціонованого втручання в газорозподільні мережі шляхом самовільного встановлення газового обладнання та ненадання доступу працівникам оператора ГРМ - АТ “Херсонгаз”, для виконання необхідних робіт з усунення порушень згідно пунктів 5.7 та 5.10 розділу V “Правил безпеки систем газопостачання” (ПБСГ), тимчасово припинено газопостачання абонентам по вул.Молодіжній, Чумацькій, пров.Садовому, Шевченко у смт.Верхній Рогачик. Відновлення газопостачання буде розпочато після усунення порушень та, відповідно до розділу п.5.10 розділу V ПБСГ, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 р. №285, при наявності 100% доступу працівників газового господарства до всіх газових приладів, встановлених у будинках абонентів, про що буде проінформовано додатково.
Наталья від 30417... Херсонская обл.Алешковский рн.пгт.Брилевка написав 21.05.2020:
В квартире ни кто не проживал долгое время.опломбирована труба перед счетчиком ( я так понимаю через то что ни кто не жил.так как счетчик на улице).задолженности по газу нет.вселились дети нужно розпломбировать.что нужно для этого?
В квартире ни кто не проживал долгое время.опломбирована труба перед счетчиком ( я так понимаю через то что ни кто не жил.так как счетчик на улице).задолженности по газу нет.вселились дети нужно розпломбировать.что нужно для этого?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Власник будинку має звернутися до сервісного центру із відповідною заявою про розпломбування.
Дякуємо за звернення.
Власник будинку має звернутися до сервісного центру із відповідною заявою про розпломбування.
Натилия від 5277 Новая Каховка написав 20.05.2020:
Оплата за газ (по счетчику) была 2 недели назад. Квитанция имеется. Оплата 40 грн приват 24. Почему платеж так долго не проходит платеж?
Оплата за газ (по счетчику) была 2 недели назад. Квитанция имеется. Оплата 40 грн приват 24. Почему платеж так долго не проходит платеж?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Натилия.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Галина Миколаївна від 8093699, Херсон написав 20.05.2020:
07.02.2020р. після публікації в газеті "Гривна" я сплатила за розподіл газу 50,16 грн за 6 місяців (8,36 за місяць) через Приват 24, код квитанції 1863-5613-8661-0035. Але сплачуючи кожного місяця комунальні послуги я бачу , що оплата за 6 місяців не відображається, натомість виставляється 8,36 грн червоним кольором, тобто - борг. Чому?
07.02.2020р. після публікації в газеті "Гривна" я сплатила за розподіл газу 50,16 грн за 6 місяців (8,36 за місяць) через Приват 24, код квитанції 1863-5613-8661-0035. Але сплачуючи кожного місяця комунальні послуги я бачу , що оплата за 6 місяців не відображається, натомість виставляється 8,36 грн червоним кольором, тобто - борг. Чому?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина Миколаївна.
Станом на 21.05.20 за розподіл у вас переплата - 8,36 грн
Дякуємо за звернення.
Станом на 21.05.20 за розподіл у вас переплата - 8,36 грн
Игорь від 11733, Херсон написав 20.05.2020:
у меня неопознанный за розподіл газу 17,54 грн (за январь и февраль 2020). 8 февраля оплатил его через приват24, есть квитанция https://clip2net.com/s/47BZjQg
у меня неопознанный за розподіл газу 17,54 грн (за январь и февраль 2020). 8 февраля оплатил его через приват24, есть квитанция https://clip2net.com/s/47BZjQg
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Юрий Владимирович від 203295. Херсон написав 20.05.2020:
Номер квитанції: 50786641 Дата операції: 01.05.2020 Дата обробки операції: 01.05.2020 Отримувач: АТ "Херсонгаз" Код отримувача: 03355353 Банк отримувача: АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М.КИЄВІ IBAN: UA053808050000000026005619739 Призначення платежу: Платіж від: 20-203295 розподіл май ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ......привожу выдержку платежки за май. Информации банка данный перевод ушел ваш адрес 2 мая однако личном кабинете сих пор данный платеж отсутствует надеемся получение вашей стороны подтверждения данной оплаты.
Номер квитанції: 50786641 Дата операції: 01.05.2020 Дата обробки операції: 01.05.2020 Отримувач: АТ "Херсонгаз" Код отримувача: 03355353 Банк отримувача: АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М.КИЄВІ IBAN: UA053808050000000026005619739 Призначення платежу: Платіж від: 20-203295 розподіл май ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ......привожу выдержку платежки за май. Информации банка данный перевод ушел ваш адрес 2 мая однако личном кабинете сих пор данный платеж отсутствует надеемся получение вашей стороны подтверждения данной оплаты.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий Владимирович.
Оплати не надходило. Щомісячний платіж становить -100,94 грн. Борг - 128,82 грн Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Оплати не надходило. Щомісячний платіж становить -100,94 грн. Борг - 128,82 грн Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Нагрибецький Ігор Михайлович від о/р 11088 , Каланчацький район, с.Новокиївка, буд.5 написав 16.05.2020:
Доброго дня! Звертаюся до вас із проханням пояснити, чому на 01.05.2020 року висить борг 55.45 грн., якщо оплату за розподіл здійснено через Raiffeisen ONLINE таким чином: 1. 160.00 грн - 01.02.20 (квитанція № 43878224); 2. 80.00грн - 26.02.20 (квитанція №45769765); 3. 80.00грн - 02.04.20 (квитанція №48422661); 4. 85.00грн - 13.04.20 (квитанція № 49349508). Всього сплачено 405.00грн., а треба сплатити, включаючи травень місяць, 380.45грн. Чому ж тоді борг на 01.05.20??? Дякую за розуміння.
Доброго дня! Звертаюся до вас із проханням пояснити, чому на 01.05.2020 року висить борг 55.45 грн., якщо оплату за розподіл здійснено через Raiffeisen ONLINE таким чином: 1. 160.00 грн - 01.02.20 (квитанція № 43878224); 2. 80.00грн - 26.02.20 (квитанція №45769765); 3. 80.00грн - 02.04.20 (квитанція №48422661); 4. 85.00грн - 13.04.20 (квитанція № 49349508). Всього сплачено 405.00грн., а треба сплатити, включаючи травень місяць, 380.45грн. Чому ж тоді борг на 01.05.20??? Дякую за розуміння.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нагрибецький Ігор Михайлович.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Валентина Іванівна від 176649 с. Киселівка Білозерський р-н написав 14.05.2020:
Відповідь за геолокацію ви написали , а де ваша відповідь щодо корегування призначення платежу яке Ви бажаєте бачити у вигляді 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання . Ви повинні надати заявку в Приватбанк щодо такого призначення платежу. Без Вашої вимоги щодо відображення даного тексту Приватбанк не відкриває рядок '' призначення платежу '' для самостійоного відображення тексту 2-176649 розподіл
Відповідь за геолокацію ви написали , а де ваша відповідь щодо корегування призначення платежу яке Ви бажаєте бачити у вигляді 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання . Ви повинні надати заявку в Приватбанк щодо такого призначення платежу. Без Вашої вимоги щодо відображення даного тексту Приватбанк не відкриває рядок '' призначення платежу '' для самостійоного відображення тексту 2-176649 розподіл
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Іванівна.
Для сплати за розподіл газу можна ввести будь-який варіант, який приймає банківська установа.
Дякуємо за звернення.
Для сплати за розподіл газу можна ввести будь-який варіант, який приймає банківська установа.
Андрей від 20021 Новая Каховка Побыды 22 кв 22 написав 14.05.2020:
Написав Вам письмо 13 05 2020 опять получила ответ по шаблону складывается впичетление , что вы их не читаете или вы бездушные професионалы еще раз повторяю проплачено через Ощадбанк Новая Каховка 03 020 кв №22 17 02 КВ №5 17 03 кв №31 10 04 кв №25 где укаказаны все реквизиты по моим подсчетам не зачислена сумма за апрель а в апреле после переписки с вами зачислена сумма за 17 02 долг на 01 01 у меня 55,27 так как у вас начисление производится на перед , а сейчас в особовом кабинете висит долг за два месяца 110,54 грн. пошу вас проверить сумму за 10 04 кв№25 через Ощадбанк где указаны все реквизиты повторяю я инвалид с диагнозом ДЦП мне трудно передвигаться очень надеюсь что у Вас проявится человечность и вы мне окажете помощь заранее блародарю Вас
Написав Вам письмо 13 05 2020 опять получила ответ по шаблону складывается впичетление , что вы их не читаете или вы бездушные професионалы еще раз повторяю проплачено через Ощадбанк Новая Каховка 03 020 кв №22 17 02 КВ №5 17 03 кв №31 10 04 кв №25 где укаказаны все реквизиты по моим подсчетам не зачислена сумма за апрель а в апреле после переписки с вами зачислена сумма за 17 02 долг на 01 01 у меня 55,27 так как у вас начисление производится на перед , а сейчас в особовом кабинете висит долг за два месяца 110,54 грн. пошу вас проверить сумму за 10 04 кв№25 через Ощадбанк где указаны все реквизиты повторяю я инвалид с диагнозом ДЦП мне трудно передвигаться очень надеюсь что у Вас проявится человечность и вы мне окажете помощь заранее блародарю Вас
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Для пошуку платежу, будь ласка слідуйте двічі отриманій раніше інструкції. Дочитайте будь ласка усе повідомлення - до кінця, де зазначено 2 способи вирішення питання не відвідуючи установу, і не виходячи з будинку.
Дякуємо за звернення.
Для пошуку платежу, будь ласка слідуйте двічі отриманій раніше інструкції. Дочитайте будь ласка усе повідомлення - до кінця, де зазначено 2 способи вирішення питання не відвідуючи установу, і не виходячи з будинку.
Валентина Іванівна від 176649 с.Киселівка Білозерський р-н написав 14.05.2020:
Шановні надавачі послуг за газ та за розподіл газу. Ви зробили один особовий кабінет на дві організаціі і звертаєтесь до абонентів з ПРОХАННЯМ в призначені платежу при оплаті вказувати наприклад 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання так чому Ви не надали до банків таку вимогу щодо призначення платежу. При спілкуванні з Приватбанком отримала відповідь що замовник тобто АТХерсонГаз не поставили таке завдання перед банком про корегування призначення платежу у вигляді нового запису ( 2-176649 розподіл) Все заповнюється автоматом з геолокаціі начеб то і вибирає село яке треба і район підтягує а в призначені платежу вказано тільки вулицю . номер будинку . особовий рахунок і ПІБ платника а тоді у вас оплата висить на ваших внутрішніх рахунках до вияснення ба ви не бачите яка це дільниця. Надайте в банки вимогу про призначення платежу таку яку ви бажаєте від абонентів.
Шановні надавачі послуг за газ та за розподіл газу. Ви зробили один особовий кабінет на дві організаціі і звертаєтесь до абонентів з ПРОХАННЯМ в призначені платежу при оплаті вказувати наприклад 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання так чому Ви не надали до банків таку вимогу щодо призначення платежу. При спілкуванні з Приватбанком отримала відповідь що замовник тобто АТХерсонГаз не поставили таке завдання перед банком про корегування призначення платежу у вигляді нового запису ( 2-176649 розподіл) Все заповнюється автоматом з геолокаціі начеб то і вибирає село яке треба і район підтягує а в призначені платежу вказано тільки вулицю . номер будинку . особовий рахунок і ПІБ платника а тоді у вас оплата висить на ваших внутрішніх рахунках до вияснення ба ви не бачите яка це дільниця. Надайте в банки вимогу про призначення платежу таку яку ви бажаєте від абонентів.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Іванівна.
Усі банки отримали вірні адреси, які відповідають вірним особовим рахункам. Дані по геолокації підключені банком, а не АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Усі банки отримали вірні адреси, які відповідають вірним особовим рахункам. Дані по геолокації підключені банком, а не АТ Херсонгаз.