Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5282 записи
Людмила від 100020 написав 10.12.2020:
Здивована таким питанням , так як для того щоб залишити коментар я вказую о/р. Особовий рахунок 100020. EIC-код точки комерційного обліку: 56XM35C001000205
Здивована таким питанням , так як для того щоб залишити коментар я вказую о/р. Особовий рахунок 100020. EIC-код точки комерційного обліку: 56XM35C001000205
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень
Ирина від 13096469 г.Херсон написав 10.12.2020:
Доброго дня. Як в заяві-приєднання показати пільгу? Автоматично пільга по ЕІС-код не підтягується в заяві-приєднання.
Доброго дня. Як в заяві-приєднання показати пільгу? Автоматично пільга по ЕІС-код не підтягується в заяві-приєднання.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
За вказаним особовим рахунком договоір на розподіл газу укладено.
Дякуємо за звернення.
За вказаним особовим рахунком договоір на розподіл газу укладено.
Олександр від 35137 Нова каховка написав 10.12.2020:
Чи можна онлайн переоформити особовий рахунок? Є договір дарування
Чи можна онлайн переоформити особовий рахунок? Є договір дарування
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 10.12.2020:
С 1.12.20 газ в Херсоне поставляет Нафтогаз. Нужно ли теперь вносить показания счетчика в личном кабинете в окне Херсонгаза?
С 1.12.20 газ в Херсоне поставляет Нафтогаз. Нужно ли теперь вносить показания счетчика в личном кабинете в окне Херсонгаза?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються.
Дякуємо за звернення.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються.
Людмила від 100020 написав 10.12.2020:
Я вас інформую . Мої прохання що до корекції показники до компанії Нафтогаз ігнорують, тому : готую скаргу до Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) з проханням перевірити законність дій постачальника природного газу, який не зміг виконати свої зобов’язання з поставки та розрахунку природного газу. Більше повторювати не буду . Якщо є бажання дзвоніть, я вам все розповім , чому я пришла до таких дій. Гарного вам дня. Копія усіх запитів , копія дзвінків долучаються до скарги.
Я вас інформую . Мої прохання що до корекції показники до компанії Нафтогаз ігнорують, тому : готую скаргу до Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) з проханням перевірити законність дій постачальника природного газу, який не зміг виконати свої зобов’язання з поставки та розрахунку природного газу. Більше повторювати не буду . Якщо є бажання дзвоніть, я вам все розповім , чому я пришла до таких дій. Гарного вам дня. Копія усіх запитів , копія дзвінків долучаються до скарги.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Людмила від 100020 написав 10.12.2020:
Постачальник: ТОВ "Херсонрегiонгаз" обсяг всього, м.куб. 298. Питання , навіщо ви нарахували 298 м.куб ??? Я ще раз повторюю . З 22 листопада ми користуємося послугами іншого постачальника газу Нафтогаз. До 22 листопада показники 180 куб м для Херсонгазу. Звідки у вас взялися 298 ??? З 22 по 30 листопада фактично спожитих 118 куб м у компанії Нафтогаз. Зробіть перерахунок. Я не можу оплатити ваші послуги бо показники не є дійсними . Вчора у телефоній розмові все це я вам переказала але ви просто кинули слухавку.
Постачальник: ТОВ "Херсонрегiонгаз" обсяг всього, м.куб. 298. Питання , навіщо ви нарахували 298 м.куб ??? Я ще раз повторюю . З 22 листопада ми користуємося послугами іншого постачальника газу Нафтогаз. До 22 листопада показники 180 куб м для Херсонгазу. Звідки у вас взялися 298 ??? З 22 по 30 листопада фактично спожитих 118 куб м у компанії Нафтогаз. Зробіть перерахунок. Я не можу оплатити ваші послуги бо показники не є дійсними . Вчора у телефоній розмові все це я вам переказала але ви просто кинули слухавку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Лариса від 4206, м. Херсон написав 10.12.2020:
Доброго дня! У квартирі, де ніхто не живе, після встановлення лічильника нульові показники, які щомісячно передаються шляхом фіксування в особистому кабінеті. Проте, незважаючи на це, у рахунках щомісячно визначаються певні показники та формується заборгованість. Яким чином можливо внести зміни в особовий рахунок щодо фактично спожитих (чи неспожитих) обсягів газу? Якщо це потребує виклику контролера, чи можливо оформити заявку онлайн або за телефоном, зважаючи на карантинні обмеження?
Доброго дня! У квартирі, де ніхто не живе, після встановлення лічильника нульові показники, які щомісячно передаються шляхом фіксування в особистому кабінеті. Проте, незважаючи на це, у рахунках щомісячно визначаються певні показники та формується заборгованість. Яким чином можливо внести зміни в особовий рахунок щодо фактично спожитих (чи неспожитих) обсягів газу? Якщо це потребує виклику контролера, чи можливо оформити заявку онлайн або за телефоном, зважаючи на карантинні обмеження?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
З лютого 2019 року по лютий 2020 року показники не надходили жодного разу - вам обраховувався плановий осбяг споживання, тому показники з березня 2020 не можуть бути прийняті як менші за попередні. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 після 10 числа або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Дякуємо за звернення.
З лютого 2019 року по лютий 2020 року показники не надходили жодного разу - вам обраховувався плановий осбяг споживання, тому показники з березня 2020 не можуть бути прийняті як менші за попередні. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 після 10 числа або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті.
Анна від 1073309 Херсон написав 10.12.2020:
Здравствуйте, я допустила ошибку(описку) в показателях за ноябрь 2020. Написала 1539, а правильные 1339. У меня только плита газовая. Прошу Вас внести исправления. Заранее благодарна Струкова Анна.
Здравствуйте, я допустила ошибку(описку) в показателях за ноябрь 2020. Написала 1539, а правильные 1339. У меня только плита газовая. Прошу Вас внести исправления. Заранее благодарна Струкова Анна.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Надішліть фото лічильника станом на 01.12.20 на ел адресу pressecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Надішліть фото лічильника станом на 01.12.20 на ел адресу pressecr@gaz.kherson.ua
Ирина від 215032 написав 10.12.2020:
Здравствуйте! Скажите что нужно сделать для распломбмривки ввода после оплаты?
Здравствуйте! Скажите что нужно сделать для распломбмривки ввода после оплаты?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Для розпломбування та пуску газу зверніться до сервісного центру
Дякуємо за звернення.
Для розпломбування та пуску газу зверніться до сервісного центру
Елена від 207091 Херсон написав 10.12.2020:
Добрый день. Как получить последний платёж за поставку газа(на почту) для перехода к другому поставщику?
Добрый день. Как получить последний платёж за поставку газа(на почту) для перехода к другому поставщику?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/