Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5066 записів
Михайло від 294. Смт. Чаплинка написав 06.06.2020:
Як повернути кошти на рахунок близько 600 грн? В травні місяці перепутали показники і заплатили наперед десь за 170 кубів. Приходив контролер і вніс поточні показники 22977 а заплачено в травні по 23150. Питання як повернути тепер гроші на рахунок?
Як повернути кошти на рахунок близько 600 грн? В травні місяці перепутали показники і заплатили наперед десь за 170 кубів. Приходив контролер і вніс поточні показники 22977 а заплачено в травні по 23150. Питання як повернути тепер гроші на рахунок?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Nina від 44065 Kherson написав 02.06.2020:
оплата 18.05.2020 За розподіл природного газу !!!! проверьте пожалуйста плятеж ! И почему у меня висит долг? оплата за газ прошла, а за розподіл почему-то нет !!!
оплата 18.05.2020 За розподіл природного газу !!!! проверьте пожалуйста плятеж ! И почему у меня висит долг? оплата за газ прошла, а за розподіл почему-то нет !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Nina.
Станом на 04.06.20 з 5 оплат надійшло 4, оплата у травні - не надходила
Дякуємо за звернення.
Станом на 04.06.20 з 5 оплат надійшло 4, оплата у травні - не надходила
Yulia від 3581 Kherson написав 02.06.2020:
оплата 18.05.2020 За розподіл природного газу !!!! проверьте пожалуйста плятеж !!! И почему у меня висит дрогу сих пор долг? оплата за газ прошла, а за розподіл почему-то нет !!!
оплата 18.05.2020 За розподіл природного газу !!!! проверьте пожалуйста плятеж !!! И почему у меня висит дрогу сих пор долг? оплата за газ прошла, а за розподіл почему-то нет !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Yulia.
Станом на 04.06.20 з 5 оплат надійшло 4, оплата у травні - не надійшла
Дякуємо за звернення.
Станом на 04.06.20 з 5 оплат надійшло 4, оплата у травні - не надійшла
наталья від 3208 написав 02.06.2020:
не могу ввести показания счетчика за май..выбило 0 и оставило прежние данные, как внести 22491
не могу ввести показания счетчика за май..выбило 0 и оставило прежние данные, как внести 22491
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день наталья.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Алексей від 15185 написав 01.06.2020:
Добрый день! Скажите, а на почту указанную в контактах, Secretary@gaz.kherson.ua., никто не отвечает? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Алексей. Будь ласка, уточніть яку відповідь ви очікуєте. Дякуємо за звернення. Я жду ответа на вопрос, почему не отображается моя оплата. Адрес и л/с в обращении указан. Т.е. все таки на почту никто не отвечает?
Добрый день! Скажите, а на почту указанную в контактах, Secretary@gaz.kherson.ua., никто не отвечает? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Алексей. Будь ласка, уточніть яку відповідь ви очікуєте. Дякуємо за звернення. Я жду ответа на вопрос, почему не отображается моя оплата. Адрес и л/с в обращении указан. Т.е. все таки на почту никто не отвечает?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алексей.
Пошта Secretary@gaz.kherson.ua - для прийняття заяв та документів,а не для консультацій. Якщо у вас є питання, які можуть бути вірішені через консультацію в онлайн - скористуйтеся гостьовою книгою
Дякуємо за звернення.
Пошта Secretary@gaz.kherson.ua - для прийняття заяв та документів,а не для консультацій. Якщо у вас є питання, які можуть бути вірішені через консультацію в онлайн - скористуйтеся гостьовою книгою
Юлия від 3581 написав 31.05.2020:
оплата 18.05.2020 За розподіл природного газу !!!! проверьте пожалуйста плятеж !!! И почему у меня висит дрогу сих пор долг? оплата за газ прошла, а за розподіл почему-то нет !!!
оплата 18.05.2020 За розподіл природного газу !!!! проверьте пожалуйста плятеж !!! И почему у меня висит дрогу сих пор долг? оплата за газ прошла, а за розподіл почему-то нет !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Алексей від Аскания-Нова, 15185 написав 30.05.2020:
Добрый день! Скажите, а на почту указанную в контактах, Secretary@gaz.kherson.ua., никто не отвечает?
Добрый день! Скажите, а на почту указанную в контактах, Secretary@gaz.kherson.ua., никто не отвечает?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алексей.
Будь ласка, уточніть яку відповідь ви очікуєте.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть яку відповідь ви очікуєте.
Олександр від 056696 написав 30.05.2020:
Александр від 056696 написав 24.05.2020: Доброго дня! Звертаюся до вас із проханням пояснити, чому на 01.05.2020 року висить борг 8.65грн., якщо оплату за розподіл здійснено через Приват 24 від 30.01.2020 року квитанція № 0.0.1600586064.1. сума платежу-30 грн. Чому ж тоді борг на 01.05.20??? Дякую за розуміння. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Александр. Вам виставлено поточну заборгованість за травень Дякуємо за звернення. Доброго дня, звідки може бути заборгованість, якщо я оплатив за рік вперед.Оплату за розподіл здійснено через Приват 24 від 30.01.2020 року квитанція № 0.0.1600586064.1. сума платежу-30 грн
Александр від 056696 написав 24.05.2020: Доброго дня! Звертаюся до вас із проханням пояснити, чому на 01.05.2020 року висить борг 8.65грн., якщо оплату за розподіл здійснено через Приват 24 від 30.01.2020 року квитанція № 0.0.1600586064.1. сума платежу-30 грн. Чому ж тоді борг на 01.05.20??? Дякую за розуміння. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Александр. Вам виставлено поточну заборгованість за травень Дякуємо за звернення. Доброго дня, звідки може бути заборгованість, якщо я оплатив за рік вперед.Оплату за розподіл здійснено через Приват 24 від 30.01.2020 року квитанція № 0.0.1600586064.1. сума платежу-30 грн
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Селіванов Михайло Олександрович від о/р 10269 вул. Степова 27 (Комсомольська 27), с.Преображенка Чаплинського р-ну, Херсонської обл. написав 29.05.2020:
Дякую.Думаю нашу ситуацію буде розв`язано.
Дякую.Думаю нашу ситуацію буде розв`язано.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Селіванов Михайло Олександрович.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Лидия від 6406, Каховка написав 29.05.2020:
Так и не получила ответа на два своих обращения по поводу исправления ошибки при передачи реестра на оплату в Ощадбанк, так как получаю льготы как участник боевых действий. Деньги с социального счета ушли на чужой счет,
Так и не получила ответа на два своих обращения по поводу исправления ошибки при передачи реестра на оплату в Ощадбанк, так как получаю льготы как участник боевых действий. Деньги с социального счета ушли на чужой счет,
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання