Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Анна від 44555 написав 11.01.2021
Добрый день! Что делать если ваши показатели счётчика не совпадают с моими показателями(гораздо больше, чем на моём счётчике)? Я уехала на заработки, дома не бываю. В конце прошлого года я уплатила долг 10000 гривен, но не обратила внимание, что показали не мои (эта сумма выросла из неоткуда). К тому же я не знала, нужно было выносить каждый месяц показатели здесь на сайте. В общем я не знаю что теперь делать. Деньги оплачены, но мне опять насчитали какой-то долг в этом месяце, хотя показали остались на уровне 1195,710~приблизительно, но точно не больше. Что делать? Вернуться домой я сейчас не могу, чтобы вы проверили показатели счётчика. Населенный пункт - город Херсон, суворовский район
Добрый день! Что делать если ваши показатели счётчика не совпадают с моими показателями(гораздо больше, чем на моём счётчике)? Я уехала на заработки, дома не бываю. В конце прошлого года я уплатила долг 10000 гривен, но не обратила внимание, что показали не мои (эта сумма выросла из неоткуда). К тому же я не знала, нужно было выносить каждый месяц показатели здесь на сайте. В общем я не знаю что теперь делать. Деньги оплачены, но мне опять насчитали какой-то долг в этом месяце, хотя показали остались на уровне 1195,710~приблизительно, но точно не больше. Что делать? Вернуться домой я сейчас не могу, чтобы вы проверили показатели счётчика. Населенный пункт - город Херсон, суворовский район... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.... Згорнути
Людмила від 238429 написав 11.01.2021
Доброго дня, сьогодні перебувала в абонентській службі по вул. Поповича, але аналогічна ситуація я думаю в усіх інших службах! Прошу звернути увагу на повну відсутність інформування осіб, які бажають отримати послуги абонентсьої служби, що призводить як до порушення прав споживачів, так і до порушення протиепідеміологічних норм, метою яких є протидія розповсюдження Ковід! Працівники абонентської служби допускають некоректне відношення до відвідувачів, при цьому не надаючи вичерпної та зрозумілої інформації... черга жодним чином не упорядковується, що дало б можливість зменшити кількість людей в ній...прошу вжити відповідниз заходів!!! Крім того прошу пояснити, яким чином врегулювати питання невірного відображення в особистому кабінету показань на листопад місяць 2020 року, що призвело до невірної передачі обсягу спожитого газу за грудень до Нового постачальника, а також до утворення переплати у Старого постачальника за листопад 2020 року...
Доброго дня, сьогодні перебувала в абонентській службі по вул. Поповича, але аналогічна ситуація я думаю в усіх інших службах! Прошу звернути увагу на повну відсутність інформування осіб, які бажають отримати послуги абонентсьої служби, що призводить як до порушення прав споживачів, так і до порушення протиепідеміологічних норм, метою яких є протидія розповсюдження Ковід! Працівники абонентської служби допускають некоректне відношення до відвідувачів, при цьому не надаючи вичерпної та зрозумілої інформації... черга жодним чином не упорядковується, що дало б можливість зменшити кількість людей в ній...прошу вжити відповідниз заходів!!! Крім того прошу пояснити, яким чином врегулювати питання невірного відображення в особистому кабінету показань на листопад місяць 2020 року, що призвело до невірної передачі обсягу спожитого газу за грудень до Нового постачальника, а також до утворення переплати у Старого постачальника за листопад 2020 року...... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Михайло від 208168, Камышаны написав 11.01.2021
Добрый вечер, если счет оформлен на умершего человека и еще не переведен на наследника, как оформить нового поставщика?
Добрый вечер, если счет оформлен на умершего человека и еще не переведен на наследника, как оформить нового поставщика?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).... Згорнути
Любовь Викторовна від 022410 написав 11.01.2021
Прошу Вас проверить мой лицевой счет за транспотировку газа т.к. cчет 022410 указан и за газ и за доставку. Оплачиваю в Приват24. И еще где на сайте можно проверить самостоятельно свои оплаты ? Жду Вашего положительного ответа.
Прошу Вас проверить мой лицевой счет за транспотировку газа т.к. cчет 022410 указан и за газ и за доставку. Оплачиваю в Приват24. И еще где на сайте можно проверить самостоятельно свои оплаты ? Жду Вашего положительного ответа.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та повну адресу
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та повну адресу... Згорнути
Інна від 51079097, Херсон написав 11.01.2021
Вітаю. Я вводила в особстому кабінеті показники лічильника 180, а зараз бачу 200м куб. Я стільки не використовую, тільки 1 плита газова. Введіть, будь ласка правильні показники
Вітаю. Я вводила в особстому кабінеті показники лічильника 180, а зараз бачу 200м куб. Я стільки не використовую, тільки 1 плита газова. Введіть, будь ласка правильні показники... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Показники 200 внесено вами через особистий кабінет - 02.01.20
Показники 200 внесено вами через особистий кабінет - 02.01.20... Згорнути
Владимир від 70001632 г.Таврійськ написав 11.01.2021
Добрий вечір! Є особистий кабінет але я хочу отримувати квитанції розподіл паперову, я пенсіонер роздрукувати не можу куди звернеться
Добрий вечір! Є особистий кабінет але я хочу отримувати квитанції розподіл паперову, я пенсіонер роздрукувати не можу куди звернеться... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для отримання паперової квитанції натисніть - Друкувати рахунок
Для отримання паперової квитанції натисніть - Друкувати рахунок... Згорнути
Валентина Херсон вул Червоного Хреста 27 від 203623 місто Херсон вул Червоного Хреста 27 написав 11.01.2021
О/Р 203623 04.12.2020 оплочені 2 суммі за розподіл по 124,55 грн тобто по 2-м квітанціям за листопад 2020 та за грудень 2020 .На Вашому сайті помилково вказана заборгованість за груденью Прошу виправити помилку. Дякую.
О/Р 203623 04.12.2020 оплочені 2 суммі за розподіл по 124,55 грн тобто по 2-м квітанціям за листопад 2020 та за грудень 2020 .На Вашому сайті помилково вказана заборгованість за груденью Прошу виправити помилку. Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оплата отримана, борг складає - 284,32 грн.
Оплата отримана, борг складає - 284,32 грн.... Згорнути
Валерий від 234956, с. Чернобаевка написав 11.01.2021
Добрый день, подскажите как вызвать контролера, бо по телефону или в живой очереди это сделать Нереально !!!!!
Добрый день, подскажите как вызвать контролера, бо по телефону или в живой очереди это сделать Нереально !!!!!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.... Згорнути
Антонина від Нова каховка 30185 написав 11.01.2021
Внесла показания счётчика за декабрь 5878, затем был обход 8 января 2021 года, показания 5939.теперь нафтогаз выставил оплату видимо по последним показаниям, а в кабинете отражён 5878.или исправьте в кабинете на 5939,или пусть пересчитают на показания 5878
Внесла показания счётчика за декабрь 5878, затем был обход 8 января 2021 года, показания 5939.теперь нафтогаз выставил оплату видимо по последним показаниям, а в кабинете отражён 5878.или исправьте в кабинете на 5939,или пусть пересчитают на показания 5878... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Останні отримані показники - 5939
Останні отримані показники - 5939... Згорнути
Котлюба Світлана Юрьївна від 231880, м.Херсон, сел.Інженерне написав 11.01.2021
Чи можливо переоформити онлайн особовий рахунок на спадкоємця, взв*язку зі смертю власника особового рахунка
Чи можливо переоформити онлайн особовий рахунок на спадкоємця, взв*язку зі смертю власника особового рахунка... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).... Згорнути