Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5639 записів
Марина від 243 написав 05.01.2021:
Здравствуйте! Недавно купили дом, но не успели переоформить лицевой счет на нового владельца. Могу ли я почтой переслать необходимые документы для переоформления лицевого счета.
Здравствуйте! Недавно купили дом, но не успели переоформить лицевой счет на нового владельца. Могу ли я почтой переслать необходимые документы для переоформления лицевого счета.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Неля від о/р 18776, Каховка написав 05.01.2021:
Добрый день. Не зачлась сумма оплаченная 24.01.2020,так как в квитанции не указали Фамилию и адрес. Только расчетный счет. Как исправить эту ситуацию.
Добрый день. Не зачлась сумма оплаченная 24.01.2020,так как в квитанции не указали Фамилию и адрес. Только расчетный счет. Как исправить эту ситуацию.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Неля.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Володимир від 234523 написав 05.01.2021:
05.03.2020 помилково сплатив 171,04 грн. на чужий особовий рахунок № 204183. Як зарагувати ці кошти на о/р 234523 ?
05.03.2020 помилково сплатив 171,04 грн. на чужий особовий рахунок № 204183. Як зарагувати ці кошти на о/р 234523 ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Валентина від 176649 село Киселівка Білозерський р н написав 05.01.2021:
Відкритий раніше особовий кабінет для ХерсонГаз по транпортуванню і для ХерсонРегіонГаз за газопостачання один на два підприємства чи залишиться діючим для ХерсонГаз за транспортування . Чи не треба якась перереєстрація
Відкритий раніше особовий кабінет для ХерсонГаз по транпортуванню і для ХерсонРегіонГаз за газопостачання один на два підприємства чи залишиться діючим для ХерсонГаз за транспортування . Чи не треба якась перереєстрація
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Ні - не треба
Дякуємо за звернення.
Ні - не треба
Юлия від г.Алешки написав 05.01.2021:
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста можно ли посмотреть среднегодовой объем расхода газа в личном кабинете. Что бы перейти на нового поставщика нужны данные. Спасибо
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста можно ли посмотреть среднегодовой объем расхода газа в личном кабинете. Что бы перейти на нового поставщика нужны данные. Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
У розділі розподіл під таблицею у вас є дані Вартість з ПДВ = Величина річної замовленої потужності / 12 x Тариф без ПДВ x 1.2 (ПДВ) ......................
Дякуємо за звернення.
У розділі розподіл під таблицею у вас є дані Вартість з ПДВ = Величина річної замовленої потужності / 12 x Тариф без ПДВ x 1.2 (ПДВ) ......................
Зоя Олександрівна від 2033 Каланчак написав 05.01.2021:
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю суму перерахувати на рахунок транспортування газу для розрахунку в наступні місяці?
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю суму перерахувати на рахунок транспортування газу для розрахунку в наступні місяці?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зоя Олександрівна.
Ні, така операція неможлива
Дякуємо за звернення.
Ні, така операція неможлива
Всеволод від 25625 написав 05.01.2021:
Здравствуйте! У меня была переплата в размере 398 грн на тот момент как я сменил поставщика газа. Уже оплачивал счет на нового поставщика. Теперь у меня в кабинете херсонгаза висит долг 2191грн. Собственно вопрос, почему Вы выставляете мне долг, а не нафтогаз? Почему вдруг Вы его выставили, если нафтогаз выставлял другую сумму которую я оплатил в декабре. И кому я должен оплачивать эту сумму, если в нафтогазе в кабинете указана переплата?
Здравствуйте! У меня была переплата в размере 398 грн на тот момент как я сменил поставщика газа. Уже оплачивал счет на нового поставщика. Теперь у меня в кабинете херсонгаза висит долг 2191грн. Собственно вопрос, почему Вы выставляете мне долг, а не нафтогаз? Почему вдруг Вы его выставили, если нафтогаз выставлял другую сумму которую я оплатил в декабре. И кому я должен оплачивать эту сумму, если в нафтогазе в кабинете указана переплата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Всеволод.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Зоя Олександрівна від 2033 Каланчак написав 04.01.2021:
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю переплату перенаправити на рахунок транспортування газу в майбутні місяці? Дякую.
Добрий день! Маю переплату за газ. Чи можна цю переплату перенаправити на рахунок транспортування газу в майбутні місяці? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зоя Олександрівна.
Ні, така операція неможлива
Дякуємо за звернення.
Ні, така операція неможлива
Анна Козіна від 226449 написав 04.01.2021:
Прошу виправити Вашу помилку у розділі "РОЗРАХУНОК" Не вказано другий платіж 04.12.2020 на суму 27,26 грн. Дякую
Прошу виправити Вашу помилку у розділі "РОЗРАХУНОК" Не вказано другий платіж 04.12.2020 на суму 27,26 грн. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна Козіна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Николай від личный счет № 45959. город Херсон написав 04.01.2021:
Когда, в своем личном кабинете, можно будет увидеть новый " Розрахунок за розподіл природного газу, АТ "Херсонгаз" на 2021 год?
Когда, в своем личном кабинете, можно будет увидеть новый " Розрахунок за розподіл природного газу, АТ "Херсонгаз" на 2021 год?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” , встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з урахуванням ПДВ - 2,016 грн, на 1 м3 на місяць. Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта.
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” , встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з урахуванням ПДВ - 2,016 грн, на 1 м3 на місяць. Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта.