Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5065 записів
Ольга від 973, м.Олешки написав 27.04.2020:
Добрий день! Звертаюсь до Вас з такою проблемою: 10.04.2020р. оплатила за транспортування газу через АТ КБ ПРИВАТБАНК КОД КВИТАНЦІЇ 1926-6200-4328-8535 на суму 248.00грн., але помилково/ невірно вказано адресу/. Прошу зарахувати сплачені мною кошти на мій о/р 973 М.Олешки. пров.Південний 4-а. Копії документів скинула на Secretary@gaz.kherson.ua .
Добрий день! Звертаюсь до Вас з такою проблемою: 10.04.2020р. оплатила за транспортування газу через АТ КБ ПРИВАТБАНК КОД КВИТАНЦІЇ 1926-6200-4328-8535 на суму 248.00грн., але помилково/ невірно вказано адресу/. Прошу зарахувати сплачені мною кошти на мій о/р 973 М.Олешки. пров.Південний 4-а. Копії документів скинула на Secretary@gaz.kherson.ua .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо документи надіслані, будь ласка очікуйте на розгляд документів.
Дякуємо за звернення.
Якщо документи надіслані, будь ласка очікуйте на розгляд документів.
Ходос Микола Іванович від р/р 6435 м. Нова Каховка написав 27.04.2020:
Добрий день! Прошу зробити перерахунок на р/р 6435 у зв'язку з неврахованим платежем від 14.02.2020 р., де помилково не вказали номер розрахункового рахунку. Заяву, чек, та копії документів направлені на електронну адресу секретаря.
Добрий день! Прошу зробити перерахунок на р/р 6435 у зв'язку з неврахованим платежем від 14.02.2020 р., де помилково не вказали номер розрахункового рахунку. Заяву, чек, та копії документів направлені на електронну адресу секретаря.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ходос Микола Іванович.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Журавлевич Олена Леонідівна від 12955, Херсон написав 27.04.2020:
Прошу допомогти мені зарахувати проплату за березень 2020 року. Користувалася вперше додатком мобільним Ощадбанку та не зазначила свої реквізити. Проплата в розмірі 12,98 грн пройшла 25.04.2020 о 17:52:28 номер посилання 011687752959 через мобільний банкінг Ощадбанку. Мій особовий рахунок 12955.Допоможіть будь-ласка.
Прошу допомогти мені зарахувати проплату за березень 2020 року. Користувалася вперше додатком мобільним Ощадбанку та не зазначила свої реквізити. Проплата в розмірі 12,98 грн пройшла 25.04.2020 о 17:52:28 номер посилання 011687752959 через мобільний банкінг Ощадбанку. Мій особовий рахунок 12955.Допоможіть будь-ласка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Журавлевич Олена Леонідівна.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дайшева Даниїла Едуардівна від 3-60471 написав 26.04.2020:
Доброго вечора. Скажить будь ласка, з метою запобігання ускланень, як повідомити, що оплату за послуги розподілу природного газу за квітень 2020 р. в сумі 27,72 грн., яку потрібно було здійснити до 27.04.2020 р., було проведено 26.04.2020 р. в сумі 63,86 грн. через АТ КБ "ПриваБанк", Код квитанції на суму 50 грн.- 1942-7084-6156-2153 та Код квитанції на суму 13,86 грн.- 1942-7071-3437-6323 Дата валювання: 27.04.2020 ??? Дякую!
Доброго вечора. Скажить будь ласка, з метою запобігання ускланень, як повідомити, що оплату за послуги розподілу природного газу за квітень 2020 р. в сумі 27,72 грн., яку потрібно було здійснити до 27.04.2020 р., було проведено 26.04.2020 р. в сумі 63,86 грн. через АТ КБ "ПриваБанк", Код квитанції на суму 50 грн.- 1942-7084-6156-2153 та Код квитанції на суму 13,86 грн.- 1942-7071-3437-6323 Дата валювання: 27.04.2020 ??? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дайшева Даниїла Едуардівна.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Лариса від 8717 Херсон написав 26.04.2020:
Где можно заплатить за транспортировку газа без комиссии?
Где можно заплатить за транспортировку газа без комиссии?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Валентина Алексеевна від 1713 написав 25.04.2020:
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать? Прошу разобраться в этом вопросе.
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать? Прошу разобраться в этом вопросе.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Алексеевна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Ковальова Олена Володимирівна від 1670, м. Нова Каховка написав 24.04.2020:
Я вже вам писала про те, що на мій рахунок не зарахована оплата 30.01.2020р. в сумі 44,64грн. код кв. 1855-6109-7094-1682. Будь ласка розберіться і проведіть проплату за січень
Я вже вам писала про те, що на мій рахунок не зарахована оплата 30.01.2020р. в сумі 44,64грн. код кв. 1855-6109-7094-1682. Будь ласка розберіться і проведіть проплату за січень
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ковальова Олена Володимирівна.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Панченко Нина Ивановна від 914 Верхний Рогачик написав 24.04.2020:
По Вашей рекомендации было направлено письмо с уведомлением на имя руководителя АТ "ХЕРСОНГАЗ "за №7740200299057 от 13,04,2020 г, о доставке пришло СМС сообщение ! Отправитель ПАНЧЕНКО Нина Ивановна,проживающая в п Верхний Рогачик,Ул Центральная (Ленина)-16,о зачислении оплат за январь и март 2020г, ежемесячная оплата составляет по 127,26 грн! За январь оплата так и не зачислена,хотя все документы,которые Вы просили были высланы письмом чрез Укрпочту,а это; заявление на зачисление,,копия моего паспорта,индентификационный код,а также копии платежных квитанций! Из очередного Вашего ответа ,было понятно,что в январьской квитанции не было указано номер лицевого счета и имя плательщика,документы по Вашему запросу предоставлены! Жду результата!
По Вашей рекомендации было направлено письмо с уведомлением на имя руководителя АТ "ХЕРСОНГАЗ "за №7740200299057 от 13,04,2020 г, о доставке пришло СМС сообщение ! Отправитель ПАНЧЕНКО Нина Ивановна,проживающая в п Верхний Рогачик,Ул Центральная (Ленина)-16,о зачислении оплат за январь и март 2020г, ежемесячная оплата составляет по 127,26 грн! За январь оплата так и не зачислена,хотя все документы,которые Вы просили были высланы письмом чрез Укрпочту,а это; заявление на зачисление,,копия моего паспорта,индентификационный код,а также копии платежных квитанций! Из очередного Вашего ответа ,было понятно,что в январьской квитанции не было указано номер лицевого счета и имя плательщика,документы по Вашему запросу предоставлены! Жду результата!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Панченко Нина Ивановна.
Ваші документи отримано 16.04.20. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
Ваші документи отримано 16.04.20. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Лариса від 10-4368 Каховка написав 24.04.2020:
Администраторы! Не честно работаете! Сначала удаляете обращение, потом редактируете повторное. Вы же писали, что оплата, по которой я писала заявление, найдена и учтена, а теперь ее нет. Я так и не дождалась от вас ответа, какой датой зарегистрировано мое заявление. Ладно, спрошу у Зангиева.
Администраторы! Не честно работаете! Сначала удаляете обращение, потом редактируете повторное. Вы же писали, что оплата, по которой я писала заявление, найдена и учтена, а теперь ее нет. Я так и не дождалась от вас ответа, какой датой зарегистрировано мое заявление. Ладно, спрошу у Зангиева.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Причина видалення повідомлення: Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Дякуємо за звернення.
Причина видалення повідомлення: Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Ігор від 5707, Берислав написав 24.04.2020:
Помилково пройшла оплата не за газопостачання, а за розподіл природного газу, як повернути кошти за газопостачання?
Помилково пройшла оплата не за газопостачання, а за розподіл природного газу, як повернути кошти за газопостачання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ігор.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.