Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5065 записів
Сергій від 15771, Каховка написав 24.04.2020:
Вирішив заплатити вашій організації 171 грн. Але ходити по банках і поштах під час карантину не збираюся. Звернувся до Приват24, а там - зась, немає вашого рахунка!!?? Якщо ви так хочете грошей - може ви піднімете себе і віднесете в Приватбанк, щоб створити в програмі рахунок для оплати своїх послуг? Це якщо вам потрібні гроші і ви працюєте для людей. Чомусь Херсонрегіонгаз створив такий рахунок. А ви виявляється можете тільки протизаконно залякувати, а працюють хай інші. Тож чекаю рахунок в програмі Приват24, або закінчення карантину.
Вирішив заплатити вашій організації 171 грн. Але ходити по банках і поштах під час карантину не збираюся. Звернувся до Приват24, а там - зась, немає вашого рахунка!!?? Якщо ви так хочете грошей - може ви піднімете себе і віднесете в Приватбанк, щоб створити в програмі рахунок для оплати своїх послуг? Це якщо вам потрібні гроші і ви працюєте для людей. Чомусь Херсонрегіонгаз створив такий рахунок. А ви виявляється можете тільки протизаконно залякувати, а працюють хай інші. Тож чекаю рахунок в програмі Приват24, або закінчення карантину.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Усі банківські установи отримали реквізити 12.01.20. Якщо у вас не виходить працювати в онлайн-банкінгу, будь ласка зверніться до банківської установи для допомоги у формуванні платежу.
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали реквізити 12.01.20. Якщо у вас не виходить працювати в онлайн-банкінгу, будь ласка зверніться до банківської установи для допомоги у формуванні платежу.
Олена від 211948, Херсон написав 23.04.2020:
Здравствуйте. 21.04 на электронную почту пришло "повідомлення про припинення розподілу газу". Долг за поставку газа 316,36 грн. я уплатила 22.04. 2020. Позвонила по указанному на сайте телефону, там девушка сказала, что нужно отправить копию чека по оплате и заявление на адрес почты, с которой пришло данное уведомление. Но проблема в том, что мои письма блокируются, пишет, что у меня нет доступа к отправке писем на данный электронный адрес. Что мне делать? Куда отправлять фото квитанций?
Здравствуйте. 21.04 на электронную почту пришло "повідомлення про припинення розподілу газу". Долг за поставку газа 316,36 грн. я уплатила 22.04. 2020. Позвонила по указанному на сайте телефону, там девушка сказала, что нужно отправить копию чека по оплате и заявление на адрес почты, с которой пришло данное уведомление. Но проблема в том, что мои письма блокируются, пишет, что у меня нет доступа к отправке писем на данный электронный адрес. Что мне делать? Куда отправлять фото квитанций?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Заговенко Ольга Миколаївна від 10 - 460 написав 23.04.2020:
Я, Заговенко Ольга Миколаївна, особовой рахунок, 10 - 460 за адресою: Україна, Херсонська обл., м.Каховка, вул. Пушкіна 126/65 звертаюсь до Вас з приводу оплати послуг з розподілу природного газу за адресою м.Каховка, вул. Пушкіна, буд.126, кв.65. Мною було проведено три платежі за 2020 рік за Вашим розрахунком, але в новій отриманій квитанції не зазначається жодного мого платежу. За контактним номером Вашої служби знайшли тільки платіж за березень 2020р.. 27.03.2020р. мною був надіслан такий запит на пошту secretary@gaz.kherson.ua з проханням зробити перерахунок всіх моїх платежів за 2020 рік. Квитанції за 2020 рік у кількості 3 штуки було прикріплено до листа (квитанції номер 45499794 від 22.02.2020р., 45499254 від 22.02.2020р., 47067896 від 15.03.2020р.). Відповідь на цей запит я не отримала. Натомість, 22.04.2020р прийшло ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ. Допоможіть, будьласка, розібратить з рішенням цієї проблеми. Дякую
Я, Заговенко Ольга Миколаївна, особовой рахунок, 10 - 460 за адресою: Україна, Херсонська обл., м.Каховка, вул. Пушкіна 126/65 звертаюсь до Вас з приводу оплати послуг з розподілу природного газу за адресою м.Каховка, вул. Пушкіна, буд.126, кв.65. Мною було проведено три платежі за 2020 рік за Вашим розрахунком, але в новій отриманій квитанції не зазначається жодного мого платежу. За контактним номером Вашої служби знайшли тільки платіж за березень 2020р.. 27.03.2020р. мною був надіслан такий запит на пошту secretary@gaz.kherson.ua з проханням зробити перерахунок всіх моїх платежів за 2020 рік. Квитанції за 2020 рік у кількості 3 штуки було прикріплено до листа (квитанції номер 45499794 від 22.02.2020р., 45499254 від 22.02.2020р., 47067896 від 15.03.2020р.). Відповідь на цей запит я не отримала. Натомість, 22.04.2020р прийшло ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ. Допоможіть, будьласка, розібратить з рішенням цієї проблеми. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Заговенко Ольга Миколаївна.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Денис від 209050, Херсон написав 23.04.2020:
Возможно ли на имейл оператора отправить квитанцию об оплате для ее уточнения, так как счет оплачен полностью, а долг до сих пор висит на сайте, (валютування проведено 22.04).???
Возможно ли на имейл оператора отправить квитанцию об оплате для ее уточнения, так как счет оплачен полностью, а долг до сих пор висит на сайте, (валютування проведено 22.04).???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Денис.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Сергій від 15771, Каховка написав 23.04.2020:
НАГАДУЮ ВАМ ЩЕ РАЗ - ВИ НЕ МАЄТЕ ПРАВА ПІД ЧАС ДІЇ КАРАНТИНУ НЕ ТІЛЬКИ ПРИПИНЯТИ РОЗПОДІЛ ГАЗУ, А НАВІТЬ РОЗСИЛАТИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЦІ НАМІРИ, А НА ПОГАШЕННЯ БОРГУ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ НАДАВ СПОЖИВАЧАМ ПРАВО ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КАРАНТИНУ ПОГАСИТИ БОРГИ. ТОЖ ЧИТАЙТЕ ПОСТАНОВИ УРЯДУ І НЕ ПОРУШУЙТЕ ЇХ. P.S. А ЯКЩО В МЕНЕ ПІДОЗРА НА КОРОНАВІРУС І Я НА САМОІЗОЛЯЦІЇ?
НАГАДУЮ ВАМ ЩЕ РАЗ - ВИ НЕ МАЄТЕ ПРАВА ПІД ЧАС ДІЇ КАРАНТИНУ НЕ ТІЛЬКИ ПРИПИНЯТИ РОЗПОДІЛ ГАЗУ, А НАВІТЬ РОЗСИЛАТИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЦІ НАМІРИ, А НА ПОГАШЕННЯ БОРГУ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ НАДАВ СПОЖИВАЧАМ ПРАВО ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КАРАНТИНУ ПОГАСИТИ БОРГИ. ТОЖ ЧИТАЙТЕ ПОСТАНОВИ УРЯДУ І НЕ ПОРУШУЙТЕ ЇХ. P.S. А ЯКЩО В МЕНЕ ПІДОЗРА НА КОРОНАВІРУС І Я НА САМОІЗОЛЯЦІЇ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Лариса від 10-4368 Каховка написав 23.04.2020:
Чому не врахована моя оплата 38-95 грн от 30.01.2020, адже 20.03.2020 на ел.адресу Secretary@gaz.kherson.ua була відправлена моя заява про це. Ваша відповідь «Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована» не відповідає дійсності, інакше б в особистому кабінеті була заповнена графа «Коригування» й станом на 01.04.2020 не може бути боргу 38-95 грн. Січень: оплата 30-го 38-95 грн, 31-го 38-95грн; лютий: 13-го 38-95 грн; березень: 13-го 38-95 грн. Отже, повинно бути: Борг на 01.04.2020 0,00 грн. Чому у вас не так? Й до чого тут оплата за квітень до 20 числа? Ця оплата буде враховуватися вже за травень!
Чому не врахована моя оплата 38-95 грн от 30.01.2020, адже 20.03.2020 на ел.адресу Secretary@gaz.kherson.ua була відправлена моя заява про це. Ваша відповідь «Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована» не відповідає дійсності, інакше б в особистому кабінеті була заповнена графа «Коригування» й станом на 01.04.2020 не може бути боргу 38-95 грн. Січень: оплата 30-го 38-95 грн, 31-го 38-95грн; лютий: 13-го 38-95 грн; березень: 13-го 38-95 грн. Отже, повинно бути: Борг на 01.04.2020 0,00 грн. Чому у вас не так? Й до чого тут оплата за квітень до 20 числа? Ця оплата буде враховуватися вже за травень!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Станом на 24.04.20 з 4 платежів за вказаним рахунком надійшло 3 Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 24.04.20 з 4 платежів за вказаним рахунком надійшло 3 Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Сергій від 15771, Каховка написав 23.04.2020:
Чи має право Херсонгаз ПІД ЧАС ДІЇ КАРАНТИНУ З КОРОНАВІРУСУ надсилати попередження про припинення розподілу газу?
Чи має право Херсонгаз ПІД ЧАС ДІЇ КАРАНТИНУ З КОРОНАВІРУСУ надсилати попередження про припинення розподілу газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
АТ “Херсонгаз” неухильно дотримується норм діючого законодавства України. Проте, звертаємо Вашу увагу, що карантин введено лише з 17 березня 2020 року, а повідомлення надіслані тим споживачам, які мають заборгованість, яка виникла в період з січня по березень місяць без врахування плати за квітень. Відповідно до п. 6.6 розділу VI Типового договору розподілу природного газу, затвердженого постановою НКРЕКП № 2498 від 30.09.2015, оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється споживачем, який є побутовим, до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Таким чином Вами не виконано обов'язок по сплаті вартості послуги за період до введення карантину. Хочемо звернути увагу, що тривала несплата комунальних послуг може призвести до великого фінансового навантаження для Вас у зв'язку з щомісячним накопиченням та збільшенням суми заборгованості, тому просимо виконати взяті на себе договірні зобов'язання. Додатково, звертаємо Вашу увагу, що масова несплата комунальних послуг населенням м. Херсона та Херсонської області може призвести до неможливості своєчасної виплати заробітної плати працівникам, які забезпечують безперебійне та безаварійне постачання природного газу, в тому числі в період дії карантину й за адресою Вашого проживання.
Дякуємо за звернення.
АТ “Херсонгаз” неухильно дотримується норм діючого законодавства України. Проте, звертаємо Вашу увагу, що карантин введено лише з 17 березня 2020 року, а повідомлення надіслані тим споживачам, які мають заборгованість, яка виникла в період з січня по березень місяць без врахування плати за квітень. Відповідно до п. 6.6 розділу VI Типового договору розподілу природного газу, затвердженого постановою НКРЕКП № 2498 від 30.09.2015, оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється споживачем, який є побутовим, до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Таким чином Вами не виконано обов'язок по сплаті вартості послуги за період до введення карантину. Хочемо звернути увагу, що тривала несплата комунальних послуг може призвести до великого фінансового навантаження для Вас у зв'язку з щомісячним накопиченням та збільшенням суми заборгованості, тому просимо виконати взяті на себе договірні зобов'язання. Додатково, звертаємо Вашу увагу, що масова несплата комунальних послуг населенням м. Херсона та Херсонської області може призвести до неможливості своєчасної виплати заробітної плати працівникам, які забезпечують безперебійне та безаварійне постачання природного газу, в тому числі в період дії карантину й за адресою Вашого проживання.
Наталья Александровна від 1254 Олешки Херсонская обл. написав 23.04.2020:
23.04.2020.Ошибочно оплатила 4060 гр. за транспортировку газа.Теперь оформляю документы на возвращение денег.Вопрос : банковские реквизиты обязательно оформлять на имя владельца личного счета 1254 ? Можно ли предоставить реквизиты , его дочери ? Так как отцу 82г. и он находится в группе риска.
23.04.2020.Ошибочно оплатила 4060 гр. за транспортировку газа.Теперь оформляю документы на возвращение денег.Вопрос : банковские реквизиты обязательно оформлять на имя владельца личного счета 1254 ? Можно ли предоставить реквизиты , его дочери ? Так как отцу 82г. и он находится в группе риска.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья Александровна.
Реквізити банку для поверення коштів - мають бути реквізитами платника.Платником може бути не обовязково власник особового рахунку
Дякуємо за звернення.
Реквізити банку для поверення коштів - мають бути реквізитами платника.Платником може бути не обовязково власник особового рахунку
Лариса від 10-4368 Каховка написав 23.04.2020:
«Я повторяю: В январе было сделано ДВЕ оплаты по 38-95, одна неправильная от 30.01., а одна правильная от 31.01., по которой платёж зачислен. Прошу указать дату регистрации моего заявления и возможную дату зачисления платежа по заявлению.» Лариса від 10-4368 Каховка написав 22.04.2020: "Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Лариса. Станом на 22.04.20 надійшло 3 оплати 4. Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована Дякуємо за звернення." Тогда почему это не отражено в личном кабинете? 4 оплаты, четвертый месяц - почему долг 38,95? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Лариса. Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу. Уточніть коли ви сплатили за квітень. Дякуємо за звернення.» Оплата за квітень была сделана 22.04., НО это уже Пятая оплата! Теперь уже было 5 оплат: 30.01 – 38-95, 31.01 – 38-95, 13.02 – 38-95, 13.03 – 38-95, 22.04 – 38-95. Откуда долг на 01.04 – 38-95, если нашли мою оплату от 30.01.? и почему не отразили в личном кабинете? Прекратите заниматься лживыми отписками и дайте ответ, когда зарегистрировано моё заявление и когда выполнено или будет выполнено. На сегодня никто его не выполнил!
«Я повторяю: В январе было сделано ДВЕ оплаты по 38-95, одна неправильная от 30.01., а одна правильная от 31.01., по которой платёж зачислен. Прошу указать дату регистрации моего заявления и возможную дату зачисления платежа по заявлению.» Лариса від 10-4368 Каховка написав 22.04.2020: "Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Лариса. Станом на 22.04.20 надійшло 3 оплати 4. Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована Дякуємо за звернення." Тогда почему это не отражено в личном кабинете? 4 оплаты, четвертый месяц - почему долг 38,95? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Лариса. Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу. Уточніть коли ви сплатили за квітень. Дякуємо за звернення.» Оплата за квітень была сделана 22.04., НО это уже Пятая оплата! Теперь уже было 5 оплат: 30.01 – 38-95, 31.01 – 38-95, 13.02 – 38-95, 13.03 – 38-95, 22.04 – 38-95. Откуда долг на 01.04 – 38-95, если нашли мою оплату от 30.01.? и почему не отразили в личном кабинете? Прекратите заниматься лживыми отписками и дайте ответ, когда зарегистрировано моё заявление и когда выполнено или будет выполнено. На сегодня никто его не выполнил!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Як вам повідомлялося раніше - Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу
Дякуємо за звернення.
Як вам повідомлялося раніше - Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу
Відніченко Ірма Володимирівна від Нова Каховка написав 23.04.2020:
Здравствуйте. За газ все уплочено. А вчера на электронную почту пришло "повідомлення про припинення розподілу газу". Позвонила о горячую линию, там девушка сказала, что нужно отправить фото чеков по оплате на адрес почты, с которой пришло данное уведомление. Но проблема в том, что мои письма блокируются, пишет, что у меня нет доступа к отправке писем на данный электронный адрес. Что мне делать? Куда отправлять фото квитанций?
Здравствуйте. За газ все уплочено. А вчера на электронную почту пришло "повідомлення про припинення розподілу газу". Позвонила о горячую линию, там девушка сказала, что нужно отправить фото чеков по оплате на адрес почты, с которой пришло данное уведомление. Но проблема в том, что мои письма блокируются, пишет, что у меня нет доступа к отправке писем на данный электронный адрес. Что мне делать? Куда отправлять фото квитанций?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Відніченко Ірма Володимирівна.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок