Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Любовь від 29544 херсон написав 30.03.2020:
31.01 2020 оплатила за распределение газа 20 гривен. Это за 4 месяца. А л/кабинете на 01.03 долг 14.76 грн. Квитанцию по эл.почте выснала на эл.почиу секретаря. Пожалуйста проверьте. За газ плачу все доходит , а за распределение газа нет?
31.01 2020 оплатила за распределение газа 20 гривен. Это за 4 месяца. А л/кабинете на 01.03 долг 14.76 грн. Квитанцию по эл.почте выснала на эл.почиу секретаря. Пожалуйста проверьте. За газ плачу все доходит , а за распределение газа нет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Володимир від 203495, Херсон написав 30.03.2020:
Добрий день! Звернення подав від свого імені: Марковський Володир Антонович. Проплата на чеках банку: Марковська Любов Костянтинівна Дату подачу звернення точно не пам*ятаю: з 14 по 20 лютого. Дякую за швидку відповідь.
Добрий день! Звернення подав від свого імені: Марковський Володир Антонович. Проплата на чеках банку: Марковська Любов Костянтинівна Дату подачу звернення точно не пам*ятаю: з 14 по 20 лютого. Дякую за швидку відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
У зазначений період - заяв від Марковський Володир Антонович не надходило.
Дякуємо за звернення.
У зазначений період - заяв від Марковський Володир Антонович не надходило.
Семен від 203312, Херсон написав 29.03.2020:
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка: 1) Яким чином здійснюється прийом заявок та проведення робіт з питань підключення/заміни/відключення газового обладнання в приватному будинку під час дії карантину? 2) Чи можна зробити заявку на проведення робіт та надати необхідні документи в електронному вигляді через вікно онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ чи інший веб-ресурс? 3) Чи обов’язково надавати технічний паспорт на будинок при відключенні газопостачання (закритті особового рахунка), якщо є план газифікації? 4) Який орієнтовний час проведення робіт з відключення газопостачання (з моменту подачі документів) в приватному будинку та їх орієнтовна вартість?
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка: 1) Яким чином здійснюється прийом заявок та проведення робіт з питань підключення/заміни/відключення газового обладнання в приватному будинку під час дії карантину? 2) Чи можна зробити заявку на проведення робіт та надати необхідні документи в електронному вигляді через вікно онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ чи інший веб-ресурс? 3) Чи обов’язково надавати технічний паспорт на будинок при відключенні газопостачання (закритті особового рахунка), якщо є план газифікації? 4) Який орієнтовний час проведення робіт з відключення газопостачання (з моменту подачі документів) в приватному будинку та їх орієнтовна вартість?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Семен.
На час карантину, АТ Херсонгаз працює у дистанційному режимі. - сервісний центр м.Херсон 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 сервіс онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/є у дистанційному режимі.
Дякуємо за звернення.
На час карантину, АТ Херсонгаз працює у дистанційному режимі. - сервісний центр м.Херсон 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 сервіс онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/є у дистанційному режимі.
Сергей від 16081375, г.Херсон написав 29.03.2020:
В личном кабинете и в присылаемых квитанциях за распределения газа указан не правильно номер счётчика САМГАЗ G2.5 № 2697172. Правильно САМГАЗ G2.5 №2697142.
В личном кабинете и в присылаемых квитанциях за распределения газа указан не правильно номер счётчика САМГАЗ G2.5 № 2697172. Правильно САМГАЗ G2.5 №2697142.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника.
Таисия від 26173 написав 29.03.2020:
Еще раз спрашиваю,почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1. Ваш ответ просто отписка, в квитанции ясно указан расчетный счет, адрес потребителя , а то что оплатил не Безручкин Владимир Николаевич, так я все годы вам оплачивала и проблем не было . А теперь вы предлагаете делать ксерокопии документов ехать к вам и писать заявление и разыскивать у вас свой платеж,не проще навести порядок у себя. Придется обращаться на 1545
Еще раз спрашиваю,почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1. Ваш ответ просто отписка, в квитанции ясно указан расчетный счет, адрес потребителя , а то что оплатил не Безручкин Владимир Николаевич, так я все годы вам оплачивала и проблем не было . А теперь вы предлагаете делать ксерокопии документов ехать к вам и писать заявление и разыскивать у вас свой платеж,не проще навести порядок у себя. Придется обращаться на 1545
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Таисия.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Олександр Іванович від о\р 176914 с Киселівка Білозерський р-н написав 28.03.2020:
Оплата через Приват 24 номер квитанції 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 від 14.02.2020 р. на суму 112 грн.58 коп. платник Бугаєнко Олександр Іванович за розподіл природного газу по о\р 176914 с. Киселівка вул. Польова 6 дана оплата не рознесена в особовому рахнку і тому на тепер обліковується по особовому рахунку як недоїмка. Перевірте бдь ласка і внесіть дану оплату.
Оплата через Приват 24 номер квитанції 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 від 14.02.2020 р. на суму 112 грн.58 коп. платник Бугаєнко Олександр Іванович за розподіл природного газу по о\р 176914 с. Киселівка вул. Польова 6 дана оплата не рознесена в особовому рахнку і тому на тепер обліковується по особовому рахунку як недоїмка. Перевірте бдь ласка і внесіть дану оплату.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр Іванович.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Марина від 1835 Нова Каховка написав 28.03.2020:
20 февраля 2020 г. через терминал в г. Новая Каховка была сделана оплата за распределение газа по двум лицевым счетам: 3-1835 (Новая Каховка) на сумму 75,00 грн., и по счету 3- 37029 (Новая Каховка 50,00 грн.., Шаблона платежа на тот момент не было. По вашим рекомендациям указала 3-1835, 3-37029. Реквизиты верные. Оплаты не вижу, звонила по вашим телефонам, результата тоже нет. Просьба к вам разобраться и не копировать ответ-отписку. Тем более сейчас, когда человеку вообще некуда обратиться.
20 февраля 2020 г. через терминал в г. Новая Каховка была сделана оплата за распределение газа по двум лицевым счетам: 3-1835 (Новая Каховка) на сумму 75,00 грн., и по счету 3- 37029 (Новая Каховка 50,00 грн.., Шаблона платежа на тот момент не было. По вашим рекомендациям указала 3-1835, 3-37029. Реквизиты верные. Оплаты не вижу, звонила по вашим телефонам, результата тоже нет. Просьба к вам разобраться и не копировать ответ-отписку. Тем более сейчас, когда человеку вообще некуда обратиться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Станом на 30.03.20 на вказані особові рахунки кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказані особові рахунки кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Володимир від 203495, Херсон написав 28.03.2020:
Добрий день! 23.01.20 і 06.02.20 проплатив за розподіл газу за січень і лютий по113,57 грн., але не вказав № мого особового рахунку. В середені лютого в пункті прийому абонентів на Петренко 18 подав заяву на ім*я Завгієва на зарахування коштів на мій рахунок з копіями квитанцій банку. Проте на цей час кошти не перераховані.
Добрий день! 23.01.20 і 06.02.20 проплатив за розподіл газу за січень і лютий по113,57 грн., але не вказав № мого особового рахунку. В середені лютого в пункті прийому абонентів на Петренко 18 подав заяву на ім*я Завгієва на зарахування коштів на мій рахунок з копіями квитанцій банку. Проте на цей час кошти не перераховані.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Зазначте дату надання документів та ПІБ від кого вони надавалися
Дякуємо за звернення.
Зазначте дату надання документів та ПІБ від кого вони надавалися
катерина від 14600 каховский район село раздольное написав 27.03.2020:
Здравствуйте.Проши исправить ваш сайт ,так как при оплате онлайн почему ,то открывается, чужая страница с чужой фамилией и данными,в какие внесены еще и мои данные.почему так происходит?
Здравствуйте.Проши исправить ваш сайт ,так как при оплате онлайн почему ,то открывается, чужая страница с чужой фамилией и данными,в какие внесены еще и мои данные.почему так происходит?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день катерина.
Будь ласка зверніться до банківської установи з уточненням приналежності адреси до особового рахунку.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до банківської установи з уточненням приналежності адреси до особового рахунку.
Олександр від 5-15807 написав 27.03.2020:
Доброго дня потрібен зразок заяви на зарахування коштів так як при сплаті не був указаний о/р
Доброго дня потрібен зразок заяви на зарахування коштів так як при сплаті не був указаний о/р
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.