Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5615 записів
Ерёменко Лариса Павловна від 100918, г.Новая Каховка написав 23.12.2020:
13.12.20 г. скончался мой отец, на которого оформлен договор на газоснабжение жилого дома по адресу в Новой Каховке пер.Матросова., 5. Кроме него в доме никто прописан не был. Право наследования у меня, как единственной дочери, возникает не ранее 13.06.21г. Как быть в данной ситуации с переоформлением договора на газоснабжение и транспортировку газа, ведь я не могу представить ни договора на свое имя, ни документов на право владения домом. Подскажите алгоритм действий в данной ситуации. Спасибо.
13.12.20 г. скончался мой отец, на которого оформлен договор на газоснабжение жилого дома по адресу в Новой Каховке пер.Матросова., 5. Кроме него в доме никто прописан не был. Право наследования у меня, как единственной дочери, возникает не ранее 13.06.21г. Как быть в данной ситуации с переоформлением договора на газоснабжение и транспортировку газа, ведь я не могу представить ни договора на свое имя, ни документов на право владения домом. Подскажите алгоритм действий в данной ситуации. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ерёменко Лариса Павловна.
Зверніться до нотаріуса за довідкою на право вступу у спадщину.
Дякуємо за звернення.
Зверніться до нотаріуса за довідкою на право вступу у спадщину.
Наталія від 8094470 написав 23.12.2020:
Добрий день! Як отримати ЕІС код?
Добрий день! Як отримати ЕІС код?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Орлова Мария від 56095780 написав 23.12.2020:
Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление???
Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Орлова Мария.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Надежда від 1072342 Херсон написав 23.12.2020:
Добрый день.Как вернуть переплату? Что для этого нужно, алгоритм действий?
Добрый день.Как вернуть переплату? Что для этого нужно, алгоритм действий?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежда.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Ирина від 215032 написав 23.12.2020:
Здравствуйте! Скажите пожалуйста мне должны распломбировали ввод. Заявку оставила 21 числа и оплатила. Где или как я могу узнать когда ко мне приедут или прошла ли оплата?
Здравствуйте! Скажите пожалуйста мне должны распломбировали ввод. Заявку оставила 21 числа и оплатила. Где или как я могу узнать когда ко мне приедут или прошла ли оплата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Для цього зверніться до сервісної служби , де ви оформляли заявку на проведення робіт.
Дякуємо за звернення.
Для цього зверніться до сервісної служби , де ви оформляли заявку на проведення робіт.
Анатолий Кузьмич від 38542 написав 23.12.2020:
Доброе утро! С наступающими Новогодними праздниками!Имею переплату за газ на 01.12.2020 года 173.36 грн.Обратился в Херсонрегионгаз-получил ответ: надо представить документы: заяву и другие понятные. А вот с ежемесячными показаниями счетчика - вопрос где я из возьму. Ежемесячно передавал показания через кабинет, оплату производил через интернет через банк. Банковские квитанции и заполненная абонентская книжка имеются, достаточно ли этих данных? Спасибо
Доброе утро! С наступающими Новогодними праздниками!Имею переплату за газ на 01.12.2020 года 173.36 грн.Обратился в Херсонрегионгаз-получил ответ: надо представить документы: заяву и другие понятные. А вот с ежемесячными показаниями счетчика - вопрос где я из возьму. Ежемесячно передавал показания через кабинет, оплату производил через интернет через банк. Банковские квитанции и заполненная абонентская книжка имеются, достаточно ли этих данных? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолий Кузьмич.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Любов від Скадовськ написав 23.12.2020:
Я более 5 лет живу в доме, являюсь единственным прописанным в доме, и исправно оплачиваю счета за газ. Но я не собственник. Собственник живет за границей, не приезжает и нет никакой связи. Могу ли я переоформить лицевой счет на себя? Есть копия правоустанавливающего на дом и копия паспорта владельца (инн нет). Спасибо
Я более 5 лет живу в доме, являюсь единственным прописанным в доме, и исправно оплачиваю счета за газ. Но я не собственник. Собственник живет за границей, не приезжает и нет никакой связи. Могу ли я переоформить лицевой счет на себя? Есть копия правоустанавливающего на дом и копия паспорта владельца (инн нет). Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Для цього вам необхідно отримати згоду або довіреність від власника.
Дякуємо за звернення.
Для цього вам необхідно отримати згоду або довіреність від власника.
Наталя від 8093250 написав 22.12.2020:
Добрый день. Подскажите пожалуйста как сдать счетчик на поверку. Уже прошло 5 лет. Можно ли сделать онлайн заявку для того что бы его забрали ,а потом опять установили. Или в связи с карантином сроки поверки сдвинулись. Как правильно поступить? Спасибо
Добрый день. Подскажите пожалуйста как сдать счетчик на поверку. Уже прошло 5 лет. Можно ли сделать онлайн заявку для того что бы его забрали ,а потом опять установили. Или в связи с карантином сроки поверки сдвинулись. Как правильно поступить? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Про необхідність повірки лічильника вам повідомлять за телефоном вказаним вами при оформленні/переоформленні особового рахунку
Дякуємо за звернення.
Про необхідність повірки лічильника вам повідомлять за телефоном вказаним вами при оформленні/переоформленні особового рахунку
Татьяна від 36786 написав 22.12.2020:
Татьяна від 36786 написав 21.12.2020: Добрый день!Вы выставляете долг по абоненту 36786 на 21.12.2020г. в сумее - 1188,23грн.Принцип начисления кубических метров понятен, если не передавали показания каждый месяц. Есть акт осмотра Вашим контроллером (Кузовая Н.В.уд162/20) № 009862 от 29.09.2020г с указанными в нём показаниями и всеми необходимыми данными счетчика. Настоятельно прошу Вас провести корректировку по начисленному Вами долгу непосредственно в личном кабинете абонента 36786. Нас окружают IT технологии, а нас по старинке заставляют стоят в очередях.Готов предоставить Вам дополнительные необходимые документы в электроном виде для урегулирования этого спорного вопроса.Заранее Вам благодарен! Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Татьяна.Татьяна від 36786 написав 21.12.2020: Добрый день!Вы выставляете долг по абоненту 36786 на 21.12.2020г. в сумее - 1188,23грн.Принцип начисления кубических метров понятен, если не передавали показания каждый месяц. Есть акт осмотра Вашим контроллером (Кузовая Н.В.уд162/20) № 009862 от 29.09.2020г с указанными в нём показаниями и всеми необходимыми данными счетчика. Настоятельно прошу Вас провести корректировку по начисленному Вами долгу непосредственно в личном кабинете абонента 36786. Нас окружают IT технологии, а нас по старинке заставляют стоят в очередях.Готов предоставить Вам дополнительные необходимые документы в электроном виде для урегулирования этого спорного вопроса.Заранее Вам благодарен! Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Татьяна. Будь ласка уточніть ваш населений пункт Дякуємо за звернення. Уточняю ------ город ХЕРСОН.
Татьяна від 36786 написав 21.12.2020: Добрый день!Вы выставляете долг по абоненту 36786 на 21.12.2020г. в сумее - 1188,23грн.Принцип начисления кубических метров понятен, если не передавали показания каждый месяц. Есть акт осмотра Вашим контроллером (Кузовая Н.В.уд162/20) № 009862 от 29.09.2020г с указанными в нём показаниями и всеми необходимыми данными счетчика. Настоятельно прошу Вас провести корректировку по начисленному Вами долгу непосредственно в личном кабинете абонента 36786. Нас окружают IT технологии, а нас по старинке заставляют стоят в очередях.Готов предоставить Вам дополнительные необходимые документы в электроном виде для урегулирования этого спорного вопроса.Заранее Вам благодарен! Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Татьяна.Татьяна від 36786 написав 21.12.2020: Добрый день!Вы выставляете долг по абоненту 36786 на 21.12.2020г. в сумее - 1188,23грн.Принцип начисления кубических метров понятен, если не передавали показания каждый месяц. Есть акт осмотра Вашим контроллером (Кузовая Н.В.уд162/20) № 009862 от 29.09.2020г с указанными в нём показаниями и всеми необходимыми данными счетчика. Настоятельно прошу Вас провести корректировку по начисленному Вами долгу непосредственно в личном кабинете абонента 36786. Нас окружают IT технологии, а нас по старинке заставляют стоят в очередях.Готов предоставить Вам дополнительные необходимые документы в электроном виде для урегулирования этого спорного вопроса.Заранее Вам благодарен! Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Татьяна. Будь ласка уточніть ваш населений пункт Дякуємо за звернення. Уточняю ------ город ХЕРСОН.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Микола від о/р 226779, сщ Велетенське написав 22.12.2020:
Чергове звернення. Раніше звертався 09.12.2020р., 19.12.2020р., 21.12.2020р. Цитую абзац 5 пункту 1.4 ТИПОВОГО ДОГОВОРУ розподілу природного газу: Оператор ГРМ - оператор газорозподільної системи в особі АТ "ХЕРСОНГАЗ", що здійснює розподіл природного газу на підставі ліцензії від _____________ року, виданої ___________________, серія ___, № ________; Сторони не мають права вносити зміни в публічний договір ! Вимагаю надати на мою електронну адресу серію та номер ДІЮЧОЇ ліцензії. Ваші посилання на постанови НКРЕКП неприйнятні, оскільки в Типовому договорі посилання на ЛІЦЕНЗІЮ, а не на якусь постанову. PS: постанова № 1175 ну ДУУУЖЕ застаріла. Для Херсонгазу діє постанова №846 від 29.06.2017р. Моє попередження про призупинення сплати за розподіл та обмеження допуску до помешкання та обладнання залишаються в силі.
Чергове звернення. Раніше звертався 09.12.2020р., 19.12.2020р., 21.12.2020р. Цитую абзац 5 пункту 1.4 ТИПОВОГО ДОГОВОРУ розподілу природного газу: Оператор ГРМ - оператор газорозподільної системи в особі АТ "ХЕРСОНГАЗ", що здійснює розподіл природного газу на підставі ліцензії від _____________ року, виданої ___________________, серія ___, № ________; Сторони не мають права вносити зміни в публічний договір ! Вимагаю надати на мою електронну адресу серію та номер ДІЮЧОЇ ліцензії. Ваші посилання на постанови НКРЕКП неприйнятні, оскільки в Типовому договорі посилання на ЛІЦЕНЗІЮ, а не на якусь постанову. PS: постанова № 1175 ну ДУУУЖЕ застаріла. Для Херсонгазу діє постанова №846 від 29.06.2017р. Моє попередження про призупинення сплати за розподіл та обмеження допуску до помешкання та обладнання залишаються в силі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола.
Будь ласка уважніше прочитайте текст постанови та ким вона видана (назва державного органу). Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уважніше прочитайте текст постанови та ким вона видана (назва державного органу). Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані.