Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5065 записів
Александр від 730 Верхний Рогачик написав 14.04.2020:
Почему в личном кабинете не видно проплаты? Плачу каждый месяц. Реквизиты верные. Вы выставляете задолженность. Сколько можно отписываться от меня всякими образами? Наведите наконец-то порядок. Дело в том что, я вижу, не один я такой.
Почему в личном кабинете не видно проплаты? Плачу каждый месяц. Реквизиты верные. Вы выставляете задолженность. Сколько можно отписываться от меня всякими образами? Наведите наконец-то порядок. Дело в том что, я вижу, не один я такой.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Алла від 225277 написав 14.04.2020:
Чому знову затримка з зарахуванням по платіжці? ТОВ Херсонрегіонгаз платіж за природний газ вже зарахували, а у вас як завжди. Навіщо будоражити людей? Невже з банками знову не розібралися? Четвертий місяць як розділили платіжки, а ви не в змозі навести порядок. Знову потрібно чекати 1 числа наступного місяця, щоб побачити зарахований платіж?
Чому знову затримка з зарахуванням по платіжці? ТОВ Херсонрегіонгаз платіж за природний газ вже зарахували, а у вас як завжди. Навіщо будоражити людей? Невже з банками знову не розібралися? Четвертий місяць як розділили платіжки, а ви не в змозі навести порядок. Знову потрібно чекати 1 числа наступного місяця, щоб побачити зарахований платіж?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Александр від 730 Верхний Рогачик написав 14.04.2020:
Здравствуйте ещё раз. Почему оплата за газ проходит, а за транспортировку нет? Все реквизиты верные. Наведите порядок, пожалуйста. Или вы хотите чтобы люди вообще перестали вам платить? Зачем мне нужна ещё лишняя головная боль с пересылкой чеков ,паспортов, раз отправил в этом месяце опять то-же самое. Приезжайте смотрите, чеки есть, если не можете у себя в бухгалтерии разобраться.
Здравствуйте ещё раз. Почему оплата за газ проходит, а за транспортировку нет? Все реквизиты верные. Наведите порядок, пожалуйста. Или вы хотите чтобы люди вообще перестали вам платить? Зачем мне нужна ещё лишняя головная боль с пересылкой чеков ,паспортов, раз отправил в этом месяце опять то-же самое. Приезжайте смотрите, чеки есть, если не можете у себя в бухгалтерии разобраться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Наталя від 26891 написав 13.04.2020:
Населенный пункт Херсон.Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Населенный пункт Херсон.Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Нталя від 26891 написав 12.04.2020:
Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нталя.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Лидия Шаганян від о/р 4051, м.Олешки написав 11.04.2020:
В феврале не нашла отражения в личном кабинете сумма 50грн оплаты за транспортировку газа , оплата произведена через Приват 24 по шаблону елект. "Едина квитанция" Платежи до и после зачислены, а от 11.02.2020г. НЕТ. Мною была оформлена письменная заявка на устранение недоимки с предоставлением копии квитанции в отделении горгаза г.Олешки 17,03,2020, но результата нет по сегодняшний день. Подскажите, необходимы ли еще какие-то обращения? Т.к. недоимка, отражанная в личном кабинете не имеет основания. Заранее спасибо за ответ
В феврале не нашла отражения в личном кабинете сумма 50грн оплаты за транспортировку газа , оплата произведена через Приват 24 по шаблону елект. "Едина квитанция" Платежи до и после зачислены, а от 11.02.2020г. НЕТ. Мною была оформлена письменная заявка на устранение недоимки с предоставлением копии квитанции в отделении горгаза г.Олешки 17,03,2020, но результата нет по сегодняшний день. Подскажите, необходимы ли еще какие-то обращения? Т.к. недоимка, отражанная в личном кабинете не имеет основания. Заранее спасибо за ответ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия Шаганян.
Сума надійшла 24.02.20
Дякуємо за звернення.
Сума надійшла 24.02.20
Марина від 6864 Новая Каховка написав 11.04.2020:
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату. [/ol]
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату. [/ol]
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Наталия Яковлевна від 8860, г. Новая Каховка написав 11.04.2020:
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия Яковлевна.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Федір від Херсон написав 10.04.2020:
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Федір.
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Дякуємо за звернення.
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Александра від г. Херсон, личный счёт: 8090953 написав 10.04.2020:
Здравствуйте! 09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн. Подскажите, пожалуйста, что делать.
Здравствуйте! 09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн. Подскажите, пожалуйста, что делать.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александра.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.