Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5065 записів
Александр від 730 Верхний Рогачик Херсонской обл. написав 10.04.2020:
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Радванский Денис від 20-2688 написав 10.04.2020:
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Радванский Денис.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Олександр від 730 Верхній Рогачик Херсонська обл. написав 10.04.2020:
Добрий день. Хотелось бы получить всё-таки ответ. Почему по реквизитам всё верно уплочено, за два месяца, а на вашем сайте видно только один платёж? Платёжку приносят с задолженностью. Просьба, разберитесь.
Добрий день. Хотелось бы получить всё-таки ответ. Почему по реквизитам всё верно уплочено, за два месяца, а на вашем сайте видно только один платёж? Платёжку приносят с задолженностью. Просьба, разберитесь.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Олександр.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому кабінеті.
Валентина Іванівна від 176649 с Киселівка Білозерський рн написав 10.04.2020:
Приватбанк відповів що дані про отримувача коштів та призначення платежу надав в банк ХерсонГаз . І виходить що в графі призначення плабежу відображається лише : за розподіл природнього газу , прізвище ім'я по батькові , номер особового рахунку та вулиця і номер будинку. Все. ніде не видно в квитанціі що це за населений пункт і тим паче якого району , бо за твердженням Приватбанку отримувач коштів так налаштував свої параметри для банку. В ХерсонРегіонГаз хоч в графі отримувач зазначено що це Білозерська дільниця , хоч в призначені платежу теж відсутній населений пункт. Будь ласка скорегуйте з банками параметри вводу, і якщо ви вказуєте геолокацію населеного бункту то вже підтягуйте район. Дякую.
Приватбанк відповів що дані про отримувача коштів та призначення платежу надав в банк ХерсонГаз . І виходить що в графі призначення плабежу відображається лише : за розподіл природнього газу , прізвище ім'я по батькові , номер особового рахунку та вулиця і номер будинку. Все. ніде не видно в квитанціі що це за населений пункт і тим паче якого району , бо за твердженням Приватбанку отримувач коштів так налаштував свої параметри для банку. В ХерсонРегіонГаз хоч в графі отримувач зазначено що це Білозерська дільниця , хоч в призначені платежу теж відсутній населений пункт. Будь ласка скорегуйте з банками параметри вводу, і якщо ви вказуєте геолокацію населеного бункту то вже підтягуйте район. Дякую.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Валентина Іванівна.
В призначенні платежу в будь-якому банку Ви вносите самостійно призначення. Херсонгаз ніякого відношення до програмного забезпечення банків не має.
Дякуємо за звернення.
В призначенні платежу в будь-якому банку Ви вносите самостійно призначення. Херсонгаз ніякого відношення до програмного забезпечення банків не має.
Валентина Іванівна від 176649 с Киселівка Білозерський рн написав 10.04.2020:
Дякую за виконання моіх запитів , все зараховано , ще одне побажання відкрийте доступ до контролю оплати , щоб можна було перевірити самостійно : який платіж зараховано по якій квитанціі чи платіжному дорученню , від якого числа . Деяка незручність іще в тому що суми то до сплати одинакові кожного місяця
Дякую за виконання моіх запитів , все зараховано , ще одне побажання відкрийте доступ до контролю оплати , щоб можна було перевірити самостійно : який платіж зараховано по якій квитанціі чи платіжному дорученню , від якого числа . Деяка незручність іще в тому що суми то до сплати одинакові кожного місяця
Лісничий Олександр Григорович від 730 Верхній Рогачик написав 09.04.2020:
Заплатив за транспортування газу за три місяці, пройшла проплата за один. Реквізити вірні, чеки є. Вже котрий місяць приносять платіжки з боргами, хоча плачу кожного місяця. Мені цікаво, де мої кошти? По записам в гостьвій книзі розумію, що я не один такий. Наведіть будь ласка лад.
Заплатив за транспортування газу за три місяці, пройшла проплата за один. Реквізити вірні, чеки є. Вже котрий місяць приносять платіжки з боргами, хоча плачу кожного місяця. Мені цікаво, де мої кошти? По записам в гостьвій книзі розумію, що я не один такий. Наведіть будь ласка лад.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Лісничий Олександр Григорович.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому рахунку.
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому рахунку.
Наталя від Херсон, 26891 написав 09.04.2020:
17.02.2020 в 10.22 был осуществлен платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа с существенной переплатой. По состоянию на 09.04.2020 выставляют долги, что свидетельствует об отсутствии зачисления денег. Банк сообщил, что деньги перевел. Реквизиты указаны правильно.Где мои деньги? Зачислите их на счет как оплату за транспортировку.
17.02.2020 в 10.22 был осуществлен платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа с существенной переплатой. По состоянию на 09.04.2020 выставляют долги, что свидетельствует об отсутствии зачисления денег. Банк сообщил, что деньги перевел. Реквизиты указаны правильно.Где мои деньги? Зачислите их на счет как оплату за транспортировку.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Наталя.
Зазначте будь-ласка суму платежу та зберігайте історію листування.
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь-ласка суму платежу та зберігайте історію листування.
Анна від 123903 с.Никольское написав 09.04.2020:
Спасибо, буду ждать
Спасибо, буду ждать
Андрей від 20021 Новая Каховка победы 22/22 написав 09.04.2020:
Повторно спрашиваю я одинаково с одними и теми же реквизитами оплатил через " Ощадбанк" в терминале 03 02 и 17 022020 суммы по 55 27 платеж за 03 02 2020 прошел , а за 17 02 нет , лицевой счет указан ФИО тоже вверху на квитанции указано Новая Каховка сколько вы будете заниматься отписками и издеваться над пенсионерами и почему я должен давать свою копию паспорта и код это противоречит защите моих персональных даных, сжальтесь над инвалидом где ваша человечность
Повторно спрашиваю я одинаково с одними и теми же реквизитами оплатил через " Ощадбанк" в терминале 03 02 и 17 022020 суммы по 55 27 платеж за 03 02 2020 прошел , а за 17 02 нет , лицевой счет указан ФИО тоже вверху на квитанции указано Новая Каховка сколько вы будете заниматься отписками и издеваться над пенсионерами и почему я должен давать свою копию паспорта и код это противоречит защите моих персональных даных, сжальтесь над инвалидом где ваша человечность
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Андрей.
Шановний абонент. Ваш платіж від 17.02.2020 знаходиться на умовному особовому рахунку з причини відсутності назви дільниці або населеного пункту в призначенні платежу. Призначення платежу по цій квитанції таке: ГНОЯНКО;1 ;Платежi населення;л\с 20021. Завдяки тому, що хоча б ПІБ платника вказано у призначенні платежу, Ваш платіж буде рознесено на Ваш особовий рахунок впродовж декількох днів, Ви зможете перевірити розрахунок в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Шановний абонент. Ваш платіж від 17.02.2020 знаходиться на умовному особовому рахунку з причини відсутності назви дільниці або населеного пункту в призначенні платежу. Призначення платежу по цій квитанції таке: ГНОЯНКО;1 ;Платежi населення;л\с 20021. Завдяки тому, що хоча б ПІБ платника вказано у призначенні платежу, Ваш платіж буде рознесено на Ваш особовий рахунок впродовж декількох днів, Ви зможете перевірити розрахунок в особистому кабінеті.
Анна від 123903, с.Никольское написав 09.04.2020:
Добрый день. 19.02.2020 г. был отправлен платеж за транспортировку газа в сумме 131.00 грн. В назначении платежа указано Белозерское отделение, л.с., адрес и фамилия владельца лицевого счета. Деньги до сих пор не зачислены. Проверьте пожалуйста.
Добрый день. 19.02.2020 г. был отправлен платеж за транспортировку газа в сумме 131.00 грн. В назначении платежа указано Белозерское отделение, л.с., адрес и фамилия владельца лицевого счета. Деньги до сих пор не зачислены. Проверьте пожалуйста.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Анна.
Ваш платіж рознесено на Ваш особовий рахунок сьогодні. Завтра у Вашому кабінеті оновиться інформація та Ви зможете перевірити розрахунки.
Дякуємо за звернення.
Ваш платіж рознесено на Ваш особовий рахунок сьогодні. Завтра у Вашому кабінеті оновиться інформація та Ви зможете перевірити розрахунки.