Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Тетяна від 235882, Херсон написав 19.03.2020:
Загубилась оплата за розподіл газу, квит.N1855-5662-1483-5731 від 30.01.2020р. Платник Коваленко Т.В. м.Херсон, вул.Каскадна,12. Чекаю на відповідь.
Загубилась оплата за розподіл газу, квит.N1855-5662-1483-5731 від 30.01.2020р. Платник Коваленко Т.В. м.Херсон, вул.Каскадна,12. Чекаю на відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли 14.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли 14.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дудченко Вера Павловна від 207843 пгт. Камышаны написав 19.03.2020:
Здравствуйте. Я платила за Распределение уже 2 раза за январь 6 февраля 2020 за февраль я платила 2 марта оплата производилась через банк пивденый . сумма Почему в моем личном кабинете висит Борг на 01.03.2020 200,85 грн
Здравствуйте. Я платила за Распределение уже 2 раза за январь 6 февраля 2020 за февраль я платила 2 марта оплата производилась через банк пивденый . сумма Почему в моем личном кабинете висит Борг на 01.03.2020 200,85 грн
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дудченко Вера Павловна.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надыйшли 07.02. - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надыйшли 07.02. - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Тетяна від 17134 ву. Миру 19 c.Хлібодарівка Чаплинського р-ну написав 19.03.2020:
Я вже зверталась декілька разів, но результатів не спостерігаю. На моє запитання була Ваша відповідь: Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Тетяна. Станом на 17.02.20 за вказаним особовим рахунком надійшла оплата від 19.02.20 Дякуємо за звернення. Але борг до цього часу не ліквідовано. Борг на 01.03.2020 225,16 грн. Для того щоб ви вірішили це питання , потрібно звернуться до презедента!!!
Я вже зверталась декілька разів, но результатів не спостерігаю. На моє запитання була Ваша відповідь: Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Тетяна. Станом на 17.02.20 за вказаним особовим рахунком надійшла оплата від 19.02.20 Дякуємо за звернення. Але борг до цього часу не ліквідовано. Борг на 01.03.2020 225,16 грн. Для того щоб ви вірішили це питання , потрібно звернуться до презедента!!!
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Тетяна.
Ваша оплата у сумі 112,58 надійшла в лютому місяці. Борг на 01.03.2020 225,16 грн. (за січень нараховано 112,58 сплачено 0, за лютий нараховано 112,58 сплачено 112,58, за березень нараховано 112,58 сплачено 0). Для більш детальної інформації перегляньте історію нарахувань по розподілу.
Дякуємо за звернення.
Ваша оплата у сумі 112,58 надійшла в лютому місяці. Борг на 01.03.2020 225,16 грн. (за січень нараховано 112,58 сплачено 0, за лютий нараховано 112,58 сплачено 112,58, за березень нараховано 112,58 сплачено 0). Для більш детальної інформації перегляньте історію нарахувань по розподілу.
Ирина від 56199 г.Херсон написав 19.03.2020:
Добрий день! Не пройшла оплата за розподіл газу. Квитанція# 1М9К-Р65Т- ТТ27- ОХОА від 03.02.2020 в 7.55 Сума 102 грн. Платник Жукова Ірина. Рахунок 56199 г. Херсон
Добрий день! Не пройшла оплата за розподіл газу. Квитанція# 1М9К-Р65Т- ТТ27- ОХОА від 03.02.2020 в 7.55 Сума 102 грн. Платник Жукова Ірина. Рахунок 56199 г. Херсон
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Богинська Надія Іванівна від 16775 написав 18.03.2020:
15 лютого 2020 року зроблено оплату через термінал "Приват 24", квитанція 0.0.1617004594.1 за розподіл природного газу о/р 16775 за два місяці. Але в особистому кабінеті ця оплата не відображена, борг кожного місяця зростає, хоча повинна була бути передплата. Чому не зараховано платіж (реквізити відповідають даним АТ Херсонгаз)?
15 лютого 2020 року зроблено оплату через термінал "Приват 24", квитанція 0.0.1617004594.1 за розподіл природного газу о/р 16775 за два місяці. Але в особистому кабінеті ця оплата не відображена, борг кожного місяця зростає, хоча повинна була бути передплата. Чому не зараховано платіж (реквізити відповідають даним АТ Херсонгаз)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Богинська Надія Іванівна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Володимир від 43414, Херсон написав 18.03.2020:
Оплата в сумі 105,00 грн за розподіл газу була виконана через платіжний термінал Ощадбанку 08.03.20р. (квитанції #44) від абонента о/р 43414. Але в особистому кабінеті ця оплата не відображена, борг кожного місяця зростає, хоча повинна була бути передплата. Чому не зараховано платіж (реквізити відповідають даним АТ Херсонгаз)?
Оплата в сумі 105,00 грн за розподіл газу була виконана через платіжний термінал Ощадбанку 08.03.20р. (квитанції #44) від абонента о/р 43414. Але в особистому кабінеті ця оплата не відображена, борг кожного місяця зростає, хоча повинна була бути передплата. Чому не зараховано платіж (реквізити відповідають даним АТ Херсонгаз)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Любовь від 46758, Херсон, Херсонская обл. написав 18.03.2020:
13.02.2020 оплатила за распределение газа за январь 77,16 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по реквизитам, которые взяла с официального сайта Херсонгаз (http://gaz.kherson.ua/). Реквизиты: Наименование получателя: АТ "Херсонгаз"; Счет получателя: UA053808050000000026005619739; Банк: АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві; МФО банка/филиала: 380805; ИНН/ЕГРПОУ получателя: 03355353. 13 февраля получила сообщение от банка ПУМБ по уточнению реквизитов, потому что деньги не дошли. Обратилась в ПУМБ за разъяснением и получила ответ: «Добрый день! В ответ на Ваше обращение сообщаем, что Вы можете обратиться к получателю и уточнить в чем именно может быть ошибка, так как платеж был возвращен именно банком-получателем, а не нашим банком. Спасибо за обращение! Всегда рады помочь!» 06.03.2020 оплатила за распределение газа за январь и февраль 154,32 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по тем же реквизитам. В этот же день получила ответ, что оплата не дошла. Перепроверила реквизиты, по которым отправлял оплату, все правильно. В чем причина!??? На сайте в гостевой книге посмотрела жалобы на эту тему. Ответ из Херсонгаза, что система еще не отработана и до конца месяца все наладится. Это было в феврале 2020 года. Сейчас март 2020 года и ничего не изменилось. В дальнейшем платить за ГТС не собираюсь, пока не получу персональное уведомлением от Херсонгаз о работе системы с правильными реквизитами и всю ответственность за неуплату за распределение газа возлагаю на Херсонгаз. Возврат денег получила (77,16+154,32 гр), а кто нам верет комиссию 6 гр?
13.02.2020 оплатила за распределение газа за январь 77,16 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по реквизитам, которые взяла с официального сайта Херсонгаз (http://gaz.kherson.ua/). Реквизиты: Наименование получателя: АТ "Херсонгаз"; Счет получателя: UA053808050000000026005619739; Банк: АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві; МФО банка/филиала: 380805; ИНН/ЕГРПОУ получателя: 03355353. 13 февраля получила сообщение от банка ПУМБ по уточнению реквизитов, потому что деньги не дошли. Обратилась в ПУМБ за разъяснением и получила ответ: «Добрый день! В ответ на Ваше обращение сообщаем, что Вы можете обратиться к получателю и уточнить в чем именно может быть ошибка, так как платеж был возвращен именно банком-получателем, а не нашим банком. Спасибо за обращение! Всегда рады помочь!» 06.03.2020 оплатила за распределение газа за январь и февраль 154,32 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по тем же реквизитам. В этот же день получила ответ, что оплата не дошла. Перепроверила реквизиты, по которым отправлял оплату, все правильно. В чем причина!??? На сайте в гостевой книге посмотрела жалобы на эту тему. Ответ из Херсонгаза, что система еще не отработана и до конца месяца все наладится. Это было в феврале 2020 года. Сейчас март 2020 года и ничего не изменилось. В дальнейшем платить за ГТС не собираюсь, пока не получу персональное уведомлением от Херсонгаз о работе системы с правильными реквизитами и всю ответственность за неуплату за распределение газа возлагаю на Херсонгаз. Возврат денег получила (77,16+154,32 гр), а кто нам верет комиссию 6 гр?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили
Валерій Дубчак від 12990 смт Асканія-Нова Чаплинський р-н написав 18.03.2020:
Добрий день! прийшла квитанція з заборгованістю за розподіл природного газу за три місяці. Хоча проплата вся здійснювалась . Оператор сказав, що тільки за один місяць є проплата, а за інші немає. Куди звертатись??? Квитанції всі є.
Добрий день! прийшла квитанція з заборгованістю за розподіл природного газу за три місяці. Хоча проплата вся здійснювалась . Оператор сказав, що тільки за один місяць є проплата, а за інші немає. Куди звертатись??? Квитанції всі є.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерій Дубчак.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 02.03.20 Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 02.03.20 Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Віктор від 5132, м. Олешки написав 18.03.2020:
Доброго дня. Згідно ваших рахунків, наданих у моєму особистому кабінеті на сайті Херсонрегіонгазу здійснював оплату 12.02, 11.03, 15.03 та 17.03 через Приват24 та РайффайзенОнлайн. Жодний платіж не зарахований. Як виправити ситуацію?
Доброго дня. Згідно ваших рахунків, наданих у моєму особистому кабінеті на сайті Херсонрегіонгазу здійснював оплату 12.02, 11.03, 15.03 та 17.03 через Приват24 та РайффайзенОнлайн. Жодний платіж не зарахований. Як виправити ситуацію?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Станом на 19.03.20 оплата надійшла від 17.03.20. Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 оплата надійшла від 17.03.20. Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Николай від 206619 Камышаны написав 18.03.2020:
Здравствуйте. я пишу по поводу оплаты за распределения я оплатил 207 грн. 5 февраля 2020 за январь 2020 но как я вижу в своем личном кабинете что оплата за январь так и не была зачислена счет и задолженность моя составляет на сегодняшний день 816 грн. хотя за февраль я оплатил 5.03.2020
Здравствуйте. я пишу по поводу оплаты за распределения я оплатил 207 грн. 5 февраля 2020 за январь 2020 но как я вижу в своем личном кабинете что оплата за январь так и не была зачислена счет и задолженность моя составляет на сегодняшний день 816 грн. хотя за февраль я оплатил 5.03.2020
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Станом на 18.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 18.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.