5282 записи
Здравствуйте. Поменяйте пожалуйста фамилию владельца на лицевом счету Херсон 1240 Старая Олейникова Тамара Артемовна на новую Козина Анастасия Валерьевна. лицевой счет переоформила 10,06,2020г
Здравствуйте. Поменяйте пожалуйста фамилию владельца на лицевом счету Херсон 1240
Старая Олейникова Тамара Артемовна на новую Козина Анастасия Валерьевна. лицевой счет переоформила 10,06,2020г
Добрий день Анастасия.
Ваше звернення передано до технічної служби для корегування.
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення передано до технічної служби для корегування.
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення передано до технічної служби для корегування.
07 08 2020 я отдал все документы в абонент пункт г Н овая Каховка все документы для зачисления суммы 55,27 грн. оплаченую мною 17 02 2020 кв №5 через Ощадбанк выше указанная сумма числится у вас на особыстом рахунке когда я увижу в своем особыстом кабинете зачислекную сумму мой о. р 20021 Новая Каховка Победы 22 кв 22 Гноянко А В
07 08 2020 я отдал все документы в абонент пункт г Н овая Каховка все документы для зачисления суммы 55,27 грн. оплаченую мною 17 02 2020 кв №5 через Ощадбанк выше указанная сумма числится у вас на особыстом рахунке когда я увижу в своем особыстом кабинете зачислекную сумму мой о. р 20021 Новая Каховка Победы 22 кв 22 Гноянко А В
Добрий день Андрей.
На вказаний ПІБ документи не надходили, будь ласка уточніть у місцевому відділенні коли саме вони направлені до м Херсон.
Дякуємо за звернення.
На вказаний ПІБ документи не надходили, будь ласка уточніть у місцевому відділенні коли саме вони направлені до м Херсон.
Дякуємо за звернення.
На вказаний ПІБ документи не надходили, будь ласка уточніть у місцевому відділенні коли саме вони направлені до м Херсон.
Здравствуйте, Я переоформила лицевые счета на нового владельца еще 10,06,2020г, Почему счет за распределение до сих пор приходит на старого владельца? Почему не изменили ФИО?
Здравствуйте, Я переоформила лицевые счета на нового владельца еще 10,06,2020г, Почему счет за распределение до сих пор приходит на старого владельца? Почему не изменили ФИО?
Добрий день Анастасия.
Будь ласка зазначте ПІБ нового та сторого власника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте ПІБ нового та сторого власника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте ПІБ нового та сторого власника
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ
Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р.
Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.
Добрий день Валентина Рагушенко.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25
Добрий день Валентина Рагушенко.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?
Добрий день Светлана.
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
Дякуємо за звернення.
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
Дякуємо за звернення.
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33
Добрий день Валентина пгт. Камышаны.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.
Добрий день Людмила.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.
Добрий день Василь Демчук.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Дякуємо за звернення.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Дякуємо за звернення.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Я 30.07.20 отправила по эл.почте перечень документов, подтверждающие мою оплату 16.07.20 за распределение газа (июль-декабрь) в сумме 44грн. В кабинете числится долг. Ответьте было ли получены эти документы? Стрелова Т.В. л/с 7080625, т.0677586752
Я 30.07.20 отправила по эл.почте перечень документов, подтверждающие мою оплату 16.07.20 за распределение газа (июль-декабрь) в сумме 44грн. В кабинете числится долг. Ответьте было ли получены эти документы?
Стрелова Т.В. л/с 7080625, т.0677586752
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Ваше звернення отримано 31.07.20, протягом місяця воно буде опрацьовано. Як тільки кошти надійдуть на особовий рахунок, вони активуються в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення отримано 31.07.20, протягом місяця воно буде опрацьовано. Як тільки кошти надійдуть на особовий рахунок, вони активуються в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення отримано 31.07.20, протягом місяця воно буде опрацьовано. Як тільки кошти надійдуть на особовий рахунок, вони активуються в особистому кабінеті.