Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5065 записів
Микола від 57644,Херсон написав 01.04.2020:
Когда у меня будут из банка подтв.док.об оплате тогда админ ваш будет требовать свою копию паспорта
Когда у меня будут из банка подтв.док.об оплате тогда админ ваш будет требовать свою копию паспорта
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Юрій від 20-208581 написав 01.04.2020:
"...З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз...." Надайте будь ласка посилання на сторінку, де можна задати питання стосовно невідповідності вказаних у особовому кабінеті сайту показників лічильника наданим мною даним лічильника. Невідповідністю зазначених сум платежів, реальним платежам по квитанціям. Помилкам у рахунках, де 963-875=108м.куб. Бо у мене це "чогось" дорівнює 88.
"...З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз...." Надайте будь ласка посилання на сторінку, де можна задати питання стосовно невідповідності вказаних у особовому кабінеті сайту показників лічильника наданим мною даним лічильника. Невідповідністю зазначених сум платежів, реальним платежам по квитанціям. Помилкам у рахунках, де 963-875=108м.куб. Бо у мене це "чогось" дорівнює 88.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
В особовому кабіненті є форма для звернення - КОНТАКТИ
Дякуємо за звернення.
В особовому кабіненті є форма для звернення - КОНТАКТИ
Бородина від 202562 г.Херсон написав 01.04.2020:
Выставили за транспортировку 77,27 грн., несмотря на отсутствие потребления за последние три года. Постановление НКРЕКП от 6.03.20 г. № 580, на которое вы ссылаетесь, начнет действовать с 01.01.2021 года. Таким образом, данное начисление незаконно. Прошу убрать вышеуказанную сумму из задолженности.
Выставили за транспортировку 77,27 грн., несмотря на отсутствие потребления за последние три года. Постановление НКРЕКП от 6.03.20 г. № 580, на которое вы ссылаетесь, начнет действовать с 01.01.2021 года. Таким образом, данное начисление незаконно. Прошу убрать вышеуказанную сумму из задолженности.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бородина.
Будь ласка більш уважніще прочитайте дану постанов - пункт 2
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніще прочитайте дану постанов - пункт 2
Виталий Владимирович від Музыковка. о/р 64313 написав 01.04.2020:
Дд. ----------Виталий Владимирович від Музыковка. о/р 64313 написав 31.03.2020: Добрый день. В "рахунку на оплату послуг за розподил газу" неверно указана "группа споживання 14 (котел, плита, конвектор)". У потребителя котла нет, в доме никто не живет (газ не потребляется с 2016 года), соответственно плата за транспортировку рассчитывается по плановым показателям исходя из установленной группы потребления. Каким образом исправить ошибку в расчете платежа (изменить группу потребления)? -----------"Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз 01/04/20 Добрий день Виталий Владимирович. Будь ласка уточніть, коли та ким демонтовано опалювальний прилад, чи є відповіднідокументи? Дякуємо за звернення." -----------Котла никогда не было, его даже в проекте нет. (# проекта 160/95 -ГСВ)
Дд. ----------Виталий Владимирович від Музыковка. о/р 64313 написав 31.03.2020: Добрый день. В "рахунку на оплату послуг за розподил газу" неверно указана "группа споживання 14 (котел, плита, конвектор)". У потребителя котла нет, в доме никто не живет (газ не потребляется с 2016 года), соответственно плата за транспортировку рассчитывается по плановым показателям исходя из установленной группы потребления. Каким образом исправить ошибку в расчете платежа (изменить группу потребления)? -----------"Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз 01/04/20 Добрий день Виталий Владимирович. Будь ласка уточніть, коли та ким демонтовано опалювальний прилад, чи є відповіднідокументи? Дякуємо за звернення." -----------Котла никогда не было, его даже в проекте нет. (# проекта 160/95 -ГСВ)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий Владимирович.
За вказаним особовий рахунком обліковується опалювальний прилад. Після завершення карантину, вам необхідно звернутися для виклику контролера для складання контрольного акту звірки.
Дякуємо за звернення.
За вказаним особовий рахунком обліковується опалювальний прилад. Після завершення карантину, вам необхідно звернутися для виклику контролера для складання контрольного акту звірки.
Сергей від 16089272 написав 01.04.2020:
Сергей від 16089272, Херсон написав 01.04.2020: 28.01.2020г оплатил за распределение газа 51.78 грн. Документы о зачислении денежных средств на л/с 16089272 выслал на почту Sekretary@gaz.kherson.ua 26.03 2020г. В личном кабинете на 1.04 2020 г - долг. Прошу урегулировать ситуацию с наличием долга. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Сергей. Від кого було надіслано документи. Дякуємо за звернення. Ответ на сообщение: Письмо было отправлено с эл.адреса achepinoga89@gmail.com
Сергей від 16089272, Херсон написав 01.04.2020: 28.01.2020г оплатил за распределение газа 51.78 грн. Документы о зачислении денежных средств на л/с 16089272 выслал на почту Sekretary@gaz.kherson.ua 26.03 2020г. В личном кабинете на 1.04 2020 г - долг. Прошу урегулировать ситуацию с наличием долга. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Сергей. Від кого було надіслано документи. Дякуємо за звернення. Ответ на сообщение: Письмо было отправлено с эл.адреса achepinoga89@gmail.com
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника
Наталья від 2075815 Херсон написав 01.04.2020:
Добрый день, 11 марта у нас возникли подозрения в неправильной работе счетчика, который при каждом повороте колеса издавал звук скрежета. В этот же день мы обратились в абонентскую группу 9 окно и написали соответствующее заявление и стали ждать, как нам и было сказано. Но с тех пор никаких телодвижений со стороны горгаза не происходило. Вчера, когда мы сняли показания счётчика, мы поняли, что он действительно неисправен, т.к. он насчитал меньшее количество кубов. Мы оставили, заявку на сайте. Через некоторое время нам позвонили из сервисного центра и направили в лаборвторию, в которую мы дозвонились только через сутки, т.е. сегодня. В лаборатории нам ответили, что они не работают до конца карантина, и все слесаря в отпуске, на вопрос, что делать, сказали, это не их компетенйия.У меня вопрос- что нам делать дальше, как решить эту проблему, куда звонить и к кому обращаться ???
Добрый день, 11 марта у нас возникли подозрения в неправильной работе счетчика, который при каждом повороте колеса издавал звук скрежета. В этот же день мы обратились в абонентскую группу 9 окно и написали соответствующее заявление и стали ждать, как нам и было сказано. Но с тех пор никаких телодвижений со стороны горгаза не происходило. Вчера, когда мы сняли показания счётчика, мы поняли, что он действительно неисправен, т.к. он насчитал меньшее количество кубов. Мы оставили, заявку на сайте. Через некоторое время нам позвонили из сервисного центра и направили в лаборвторию, в которую мы дозвонились только через сутки, т.е. сегодня. В лаборатории нам ответили, что они не работают до конца карантина, и все слесаря в отпуске, на вопрос, что делать, сказали, это не их компетенйия.У меня вопрос- что нам делать дальше, как решить эту проблему, куда звонить и к кому обращаться ???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
З даного приводу зверніться до аварійної служби - 104
Дякуємо за звернення.
З даного приводу зверніться до аварійної служби - 104
Анна від 123879 с.Никольское написав 01.04.2020:
Добрый вечер. 18.02.2020 заплатила соседке за транспортировку газа за февраль 287 грн. Сегодня соседка дозвонилась в Белозерку и там сказали ,что денег за февраль нет. Как проверить поступали ли деньги ? На счёт деньги не возвращались.
Добрый вечер. 18.02.2020 заплатила соседке за транспортировку газа за февраль 287 грн. Сегодня соседка дозвонилась в Белозерку и там сказали ,что денег за февраль нет. Как проверить поступали ли деньги ? На счёт деньги не возвращались.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Юрій від 20-208581 , Херсон написав 01.04.2020:
З оплатою за розподіл в мене питань не виникає. До Вас дуже просте питання: звідки в Рахуноку № 20-208581 на сплату послуг з газопостачання за Лютий 2020 р. р. взята цифра: - Станом на 01.04.2020 переплата 633,75гр ?
З оплатою за розподіл в мене питань не виникає. До Вас дуже просте питання: звідки в Рахуноку № 20-208581 на сплату послуг з газопостачання за Лютий 2020 р. р. взята цифра: - Станом на 01.04.2020 переплата 633,75гр ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Юрій від 20-20858 написав 01.04.2020:
Станом на 01.04.2020 переплата, грн 633,75 Откуда переплата? В марте 2020 года Вам уплачено согласно тарифа и показаний счетчика: - 490,49гр за газ в феврале - 95.00гр. за транспортировку январь, февраль. Копии квитанций в наличи.
Станом на 01.04.2020 переплата, грн 633,75 Откуда переплата? В марте 2020 года Вам уплачено согласно тарифа и показаний счетчика: - 490,49гр за газ в феврале - 95.00гр. за транспортировку январь, февраль. Копии квитанций в наличи.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Станом на 01.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць. З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
Станом на 01.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць. З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Олександр від 68863, Херсон написав 01.04.2020:
Как подать документы на опломбирование счетчика в квартире новостроя по эл.почте?
Как подать документы на опломбирование счетчика в квартире новостроя по эл.почте?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/