Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5706 записів
Сергей від Херсон написав 24.12.2020
Все время ежемесячно провожу регулярные платежи через Приват 24. В ноябре 2020 мне выставили задолженность об неуплате с августа 2020, что не соответствует действительности. Прошу разобраться.
Все время ежемесячно провожу регулярные платежи через Приват 24. В ноябре 2020 мне выставили задолженность об неуплате с августа 2020, что не соответствует действительности. Прошу разобраться.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На показники 18818 борг 421,60 грн
На показники 18818 борг 421,60 грн... Згорнути
Андрій від 11990 написав 24.12.2020
Я правильно зрозумів оплачувати за розподіл газу треба по старому о/р, а за спожитий - по новому, що надав Нафтогаз?
Я правильно зрозумів оплачувати за розподіл газу треба по старому о/р, а за спожитий - по новому, що надав Нафтогаз?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Так, все вірно.
Так, все вірно.... Згорнути
Андрій від 11990 написав 24.12.2020
Доброго дня! 23.12.2020 року я підключений до ГК “Нафтогаз України”. Чи потрібно у кабінеті "Херсонгазу" видаляти старий особовий рахунок та додавати новий для передачі показників і коли? Чи це буде автоматично?
Доброго дня! 23.12.2020 року я підключений до ГК “Нафтогаз України”. Чи потрібно у кабінеті "Херсонгазу" видаляти старий особовий рахунок та додавати новий для передачі показників і коли? Чи це буде автоматично?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.... Згорнути
Владимир Петрович від 46955, Херсон написав 24.12.2020
Добрый день, Вопрос следующем, 2 ноября 2020 года были внесены показания газового счётчика за ноябрь и выполнена оплата за ноябрь в полном размере 3 ноября соответственно через ПриватБанк, квитанция имеется. Показания счётчика 16080(октябрь)-16143 (ноябрь) согласно квитанции оплаты. 21 декабря обнаружили в личном кабинете долг и совершенно другие показания счётчика, которые на сегодняшний день совершенно завышены. Почему возникли такие изменения в показаниях? Как исправить?Обратились в Херсонрегионгаз для выяснения ситуации 22 декабря , там сказали что внесли изменения показаний счётчика согласно нашей предоставленной квитанции от 3 декабря 2020г. На сегодняшний день , никаких изменений корректировки в показаниях нет , прошу учесть квитанцию за ноябрь месяц с реальными показаниями и оплатой, завышенные показания исправить.спасибо.
Добрый день, Вопрос следующем, 2 ноября 2020 года были внесены показания газового счётчика за ноябрь и выполнена оплата за ноябрь в полном размере 3 ноября соответственно через ПриватБанк, квитанция имеется. Показания счётчика 16080(октябрь)-16143 (ноябрь) согласно квитанции оплаты. 21 декабря обнаружили в личном кабинете долг и совершенно другие показания счётчика, которые на сегодняшний день совершенно завышены. Почему возникли такие изменения в показаниях? Как исправить?Обратились в Херсонрегионгаз для выяснения ситуации 22 декабря , там сказали что внесли изменения показаний счётчика согласно нашей предоставленной квитанции от 3 декабря 2020г. На сегодняшний день , никаких изменений корректировки в показаниях нет , прошу учесть квитанцию за ноябрь месяц с реальными показаниями и оплатой, завышенные показания исправить.спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Показники з 46955 квитанції зафіксовано, зміни будуть внесені.
Показники з 46955 квитанції зафіксовано, зміни будуть внесені.... Згорнути
Олег від 12745 м. Каховка написав 24.12.2020
У меня сменился поставщик природного газа, новый поставщик просит передать вам текущие показания, на сайте вы их принимаете только в начале месяца, на номера абонентской службы невозможно дозвониться вообще.
У меня сменился поставщик природного газа, новый поставщик просит передать вам текущие показания, на сайте вы их принимаете только в начале месяца, на номера абонентской службы невозможно дозвониться вообще.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними.... Згорнути
Николай від 56813 написав 24.12.2020
У меня не правильно опломбирован счётчик, прошу сделать перепломбировку.
У меня не правильно опломбирован счётчик, прошу сделать перепломбировку.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника... Згорнути
Тетяна від 55792, Херсонська обл, Херсон написав 24.12.2020
Добрый день. Лицевой счёт на папе, он умер 10лет назад. Я могу онлайн перерегистрировать лс на себя предоставив нужные документы? Тк оплату произвожу от себя уже все это время. Спасибо за ответ.
Добрый день. Лицевой счёт на папе, он умер 10лет назад. Я могу онлайн перерегистрировать лс на себя предоставив нужные документы? Тк оплату произвожу от себя уже все это время. Спасибо за ответ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).... Згорнути
Наталя від Херсон написав 23.12.2020
Доброго времени суток. Хотелось бы узнать следующее, в связи с последними изменениями: 1) На данный момент в личном кабинете переплата за газ составляет около 2017 грн. До какого числа нужно обратиться для перерасчёта и возврата средств? 2) Возможно ли сделать онлайн запрос или звонок для вызова контролёра, чтобы не стоять в очередях? Заранее спасибо👌
Доброго времени суток. Хотелось бы узнать следующее, в связи с последними изменениями: 1) На данный момент в личном кабинете переплата за газ составляет около 2017 грн. До какого числа нужно обратиться для перерасчёта и возврата средств? 2) Возможно ли сделать онлайн запрос или звонок для вызова контролёра, чтобы не стоять в очередях? Заранее спасибо👌... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/... Згорнути
Анатолий Кузьмич від 38542 написав 23.12.2020
Здравствуйте! Обращение моё за 23.12.2020 по поводу ежемесячных показаний счётчика для Херсонрегионгаза. Вы просили уточнить Мой адрес г. Херсон ул.Суворова 1, кв 41= Спасибо
Здравствуйте! Обращение моё за 23.12.2020 по поводу ежемесячных показаний счётчика для Херсонрегионгаза. Вы просили уточнить Мой адрес г. Херсон ул.Суворова 1, кв 41= Спасибо... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень
Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень... Згорнути
Юрій Вікторович від О/р 50646, м.Херсон написав 23.12.2020
Доброго дня, панове! Термін повірки мого лічильника закінчився ще в липні цього року. Я чекав повідомлення про повірку, але воно досі не надійшло. Які дії я повинен здійснити? З повагою, Ю.В.
Доброго дня, панове! Термін повірки мого лічильника закінчився ще в липні цього року. Я чекав повідомлення про повірку, але воно досі не надійшло. Які дії я повинен здійснити? З повагою, Ю.В.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт) лічильників газу, які встановлені для розрахунків за спожитий природний газ побутовими споживачами (населенням) для їх побутових потреб, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником ЗВТ. На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. По факту оновлення обмінного фонду лічильників газу, аналогічних встановленому у Вашій оселі лічильнику РЛ G4, Товариство завчасно надасть повідомлення про зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки. Нагадуємо, що побутовий споживач, на території та/або в приміщенні якого встановлений лічильник газу, зобов'язаний забезпечити доступ представникам Оператора ГРМ після пред'явлення ними службових посвідчень для проведення робіт з демонтажу лічильника на повірку.
Періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт) лічильників газу, які встановлені для розрахунків за спожитий природний газ побутовими споживачами (населенням) для їх побутових потреб, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником ЗВТ. На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. По факту оновлення обмінного фонду лічильників газу, аналогічних встановленому у Вашій оселі лічильнику РЛ G4, Товариство завчасно надасть повідомлення про зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки. Нагадуємо, що побутовий споживач, на території та/або в приміщенні якого встановлений лічильник газу, зобов'язаний забезпечити доступ представникам Оператора ГРМ після пред'явлення ними службових посвідчень для проведення робіт з демонтажу лічильника на повірку.... Згорнути