Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Николай від 45959 написав 06.03.2020:
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
Олена від м.Гола Пристань рахунок 128 написав 05.03.2020:
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Александр від 17253, г. Херсон написав 05.03.2020:
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Дякуємо за звернення.
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Тетяна від 7080913 Херсон написав 04.03.2020:
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Валентина від 18426, Херсон написав 04.03.2020:
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Ирина від 8095600 написав 04.03.2020:
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.
Дякуємо за звернення.
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.
Тетяна від 211438 Чорнобаївка написав 04.03.2020:
Доброго дня. Платіж за розподіл в сумі 130,21 по особ. рахунку 211438 був здійсненій 3 лютого 2020 року. На даний час в особистому кабінеті висить заборгованість. В квитанціі правильно вказана фамілія та особовий рахунок. Як довго буде продовжуватися знущання над платниками? Чому я повинна розшукувати перераховані кошти? Коли ви вже наведете порядок з фінансовими операціями?
Доброго дня. Платіж за розподіл в сумі 130,21 по особ. рахунку 211438 був здійсненій 3 лютого 2020 року. На даний час в особистому кабінеті висить заборгованість. В квитанціі правильно вказана фамілія та особовий рахунок. Як довго буде продовжуватися знущання над платниками? Чому я повинна розшукувати перераховані кошти? Коли ви вже наведете порядок з фінансовими операціями?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Наталія від 8092224 написав 04.03.2020:
Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає... Читати далі
Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає слів, не пояснення поведінки організаціії.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Олег від Каховка о/р5952 написав 03.03.2020:
почему у меня в личном кабинете отображается задолженность?коды квитанций прилагаю 0.0.1613407144.1 2020-02-12 1868-6461-3973-5320 ,0.0.1602786630.1 2020-02-02 1858-2428-9108-9029 как видите прошло более 5 рабочих дней
почему у меня в личном кабинете отображается задолженность?коды квитанций прилагаю 0.0.1613407144.1 2020-02-12 1868-6461-3973-5320 ,0.0.1602786630.1 2020-02-02 1858-2428-9108-9029 как видите прошло более 5 рабочих дней
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
ОЛЕКСАНДР від 13735 С.ЧЕРНЯНКА Херсонская 28 написав 03.03.2020:
почему неотображена плата 276гр84к за 12.02.2020 на л\с13735 оплата через Приват. Код квитанцыи 1867-4097-4300-1138.
почему неотображена плата 276гр84к за 12.02.2020 на л\с13735 оплата через Приват. Код квитанцыи 1867-4097-4300-1138.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ОЛЕКСАНДР.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.