Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Інна від 110206 Станіслав Білозерського р-н написав 03.03.2020:
Оплата за транспортування газу зробила 08.02.2020 через АТ Альфа банк номер квитанції 43832815 пройшла успішно, але заборгованість в особистому кабінеті є. Будь ласка перегляньте мій рахунок.
Оплата за транспортування газу зробила 08.02.2020 через АТ Альфа банк номер квитанції 43832815 пройшла успішно, але заборгованість в особистому кабінеті є. Будь ласка перегляньте мій рахунок.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020:
Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую.
Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мария.
За минулий рік споживання у вас склало 2.
Дякуємо за звернення.
За минулий рік споживання у вас склало 2.
Вдовенко Елена від 8608 написав 03.03.2020:
В Кардашинке Голопристанского района проживаем на даче ул 37 квартальная лицевой чет 8608 в феврале оплатила через Приват 24за распределение газа за январь-февраль, с начала марта не в банке , не черезПриват 24 оплатить не могу не подтягивает лицевойсчет, мои действия ?
В Кардашинке Голопристанского района проживаем на даче ул 37 квартальная лицевой чет 8608 в феврале оплатила через Приват 24за распределение газа за январь-февраль, с начала марта не в банке , не черезПриват 24 оплатить не могу не подтягивает лицевойсчет, мои действия ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вдовенко Елена.
Зверніться до банківської установи про виправлення данних для оплати.
Дякуємо за звернення.
Зверніться до банківської установи про виправлення данних для оплати.
любов від 16009 высокополье написав 03.03.2020:
Прошу проверить зачисление оплаты за транспортировку газа за январь,Ощадбанк кв.34,сумма 135.96грн.на л/с 16009 заплачено 31.01.2020 в 14.07.40.В квитанции не указала л/с.
Прошу проверить зачисление оплаты за транспортировку газа за январь,Ощадбанк кв.34,сумма 135.96грн.на л/с 16009 заплачено 31.01.2020 в 14.07.40.В квитанции не указала л/с.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день любов.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
игорь від 204192 написав 03.03.2020:
оплачено за два месяца за газа, а в кабинете висит долг за 2 месяца. код квитанции 1869-4737-9596-6771 от 2020-02-13 на сумму 156,28. прошу обработать платеж и снять задолжность.
оплачено за два месяца за газа, а в кабинете висит долг за 2 месяца. код квитанции 1869-4737-9596-6771 от 2020-02-13 на сумму 156,28. прошу обработать платеж и снять задолжность.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день игорь.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Юлія від 56111, м.Херсон написав 02.03.2020:
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 156,12 грн. з вказанням особового рахунку (56111) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 56111.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 156,12 грн. з вказанням особового рахунку (56111) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 56111.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Юлія від 37693, м.Херсон написав 02.03.2020:
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 124,96 грн. з вказанням особового рахунку (37693) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 37693.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 124,96 грн. з вказанням особового рахунку (37693) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 37693.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка вул.Фрунзе 19(Миру) Чаплинського району написав 02.03.2020:
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання оплата за розподіл газу. За распределение газа оплачено дважды Фио плательщика Цибулько Тетяна Сергіївна Личный счет № 17134 1 раз - Квитанция № 0.0.1599125625.1 от 2020-01-29 - Код. Квитанции № 1854-4441-5061-4184 сума 113.00; 2 раз - Квитанция № 0.0.1621432614.1 от 2020-02-18 - Код. Квитанции №1874-6644-0627-0753 сума 112.58 Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 17134, проживаючої с. Хдібодарівка по вул. Миру 19 Чаплинського району, Херсонської області.
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання оплата за розподіл газу. За распределение газа оплачено дважды Фио плательщика Цибулько Тетяна Сергіївна Личный счет № 17134 1 раз - Квитанция № 0.0.1599125625.1 от 2020-01-29 - Код. Квитанции № 1854-4441-5061-4184 сума 113.00; 2 раз - Квитанция № 0.0.1621432614.1 от 2020-02-18 - Код. Квитанции №1874-6644-0627-0753 сума 112.58 Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 17134, проживаючої с. Хдібодарівка по вул. Миру 19 Чаплинського району, Херсонської області.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Таїса від 60362, м. Таврійск Новокаховської міськради написав 02.03.2020:
Вибачаюся за повторний лист. В попередньому при реєстрації невірно вказала особовий рахунок. Треба 60362. Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за3 арозподіл природного газу абонентом № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Вибачаюся за повторний лист. В попередньому при реєстрації невірно вказала особовий рахунок. Треба 60362. Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за3 арозподіл природного газу абонентом № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Таїса.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Світлана від 230496 написав 02.03.2020:
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання. Квітанція № 0.0.1614027652.3 , код квітанції 1869-4045-3929-5426 від 13.02.2020 на суму 456.74 за розподіл газу за два місяца. В особистому кабінеті досі є борг і немає оплати. Скажить, будь ласка, коли з особового рахунку буде списана ця заборгованість? Дякую зазделегіть за відповедь.
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання. Квітанція № 0.0.1614027652.3 , код квітанції 1869-4045-3929-5426 від 13.02.2020 на суму 456.74 за розподіл газу за два місяца. В особистому кабінеті досі є борг і немає оплати. Скажить, будь ласка, коли з особового рахунку буде списана ця заборгованість? Дякую зазделегіть за відповедь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).