5065 записів
Я Вас ще раз дуже прошу наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.Лист звернення у мене прийняли 18,02,20р у Генічеській дільниці, але платіж до сих пір так і залишився не рознесеним на мій особистий рахунок. Та ще крім цього новий платіж ,у якому вказані всі реквізити не розноситься .Виникають два запитання:куди поділись наші гроші та чи варто в такому разі платити за розподіл газу, якщо платежі зникають в невідомому напрямку .не розносяться на особові рахунки даже після звернення платників . Чому до рознесення платежів за використаний газ не має запитань? Платежі здійснюються одночасно,зарахування на особовий рахунок за використаний газ виконується на другий же день.Попрацюйте ,будь ласка, з рознесенням платежів за розподіл ,а відписки Ваші нам не потрібні...
Я Вас ще раз дуже прошу наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.Лист звернення у мене прийняли 18,02,20р у Генічеській дільниці, але платіж до сих пір так і залишився не рознесеним на мій особистий рахунок. Та ще крім цього новий платіж ,у якому вказані всі реквізити не розноситься .Виникають два запитання:куди поділись наші гроші та чи варто в такому разі платити за розподіл газу, якщо платежі зникають в невідомому напрямку .не розносяться на особові рахунки даже після звернення платників . Чому до рознесення платежів за використаний газ не має запитань? Платежі здійснюються одночасно,зарахування на особовий рахунок за використаний газ виконується на другий же день.Попрацюйте ,будь ласка, з рознесенням платежів за розподіл ,а відписки Ваші нам не потрібні...
Добрий день Саньков Вячеслав Олександрович.
Нажаль вашого звернення не знайдено в реєстрації, будь ласка уточніть чи усі документи були надані відповідно до інструкції?
Дякуємо за звернення.
Нажаль вашого звернення не знайдено в реєстрації, будь ласка уточніть чи усі документи були надані відповідно до інструкції?
Дякуємо за звернення.
Нажаль вашого звернення не знайдено в реєстрації, будь ласка уточніть чи усі документи були надані відповідно до інструкції?
13,02,20 через терінал№ К2100095 АТ Ощадбанку м.Генічеськ мною була проведена проплата на р/р АТ"Херсонгаз"/квитанція № 59 \ за розподіл газу за січень 2020р. по о/р17241 м.Генічеськ в розмірі 61,09грн.Помилково не були вказані № о/р,адреса та призначення платежу. 18,02.20р. в Генічеській дільниці прийняли мою заяву про зарахування оплати на о/р17241 з копією квитанції №59. 17,03,20р. через той же термінал мною було проплачено за розподіл газу з лютий,березень м-ці по О/Р 17241 м. Генічеськ в сумі 125,00грн.,всі дані платника в квитанції №13 вказані вірно,але чомусь до сих пір ні одного з патежів не проведено по о/р № 17241.Оператор АТ"Херсонгаз" порекомендував ждати і передзвонити через місяць.Наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.
13,02,20 через терінал№ К2100095 АТ Ощадбанку м.Генічеськ мною була проведена проплата на р/р АТ"Херсонгаз"/квитанція № 59 \ за розподіл газу за січень 2020р. по о/р17241 м.Генічеськ в розмірі 61,09грн.Помилково не були вказані № о/р,адреса та призначення платежу. 18,02.20р. в Генічеській дільниці прийняли мою заяву про зарахування оплати на о/р17241 з копією квитанції №59.
17,03,20р. через той же термінал мною було проплачено за розподіл газу з лютий,березень м-ці по О/Р 17241 м. Генічеськ в сумі 125,00грн.,всі дані платника в квитанції №13 вказані вірно,але чомусь до сих пір ні одного з патежів не проведено по о/р № 17241.Оператор АТ"Херсонгаз" порекомендував ждати і передзвонити через місяць.Наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.
Добрий день Саньков Вячеслав Олексанрович.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Вы написали что можно прислать фотографии документов об оплате . Укажите адрес эл. почты на которую можно их отправить. Я платил за три квартиры-свою, жены и дочери. Нужно ли три заявления для руководителя Херсонгаза или можно одно за тремя подписями
Вы написали что можно прислать фотографии документов об оплате . Укажите адрес эл. почты на которую можно их отправить. Я платил за три квартиры-свою, жены и дочери.
Нужно ли три заявления для руководителя Херсонгаза или можно одно за тремя подписями
Добрий день Стрелов Сергей Иванович.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua З 3 особових рахунків - 3 заяви, якщо власники різні.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua З 3 особових рахунків - 3 заяви, якщо власники різні.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
З 3 особових рахунків - 3 заяви, якщо власники різні.
Я проплатил за распределение газа 31.01.20 с терминала Ощадбанка Кв.№26 от 31.01.20 на ФИО Стрелов С.И. Кв.№27 от 31.01.20 на ФИО Стрелова Т.В. Кв.№28 от 31.01.20 на ФИО Стрелова С.С. В личных кабинетах числятся долги. Вы требуете прислать копии платежек и паспортов. При эпидемии все закрыто а сканера у меня нет. Проявите профессионализм -отыщите мои платежки по ФИО и дате.
Я проплатил за распределение газа 31.01.20 с терминала Ощадбанка
Кв.№26 от 31.01.20 на ФИО Стрелов С.И.
Кв.№27 от 31.01.20 на ФИО Стрелова Т.В.
Кв.№28 от 31.01.20 на ФИО Стрелова С.С.
В личных кабинетах числятся долги.
Вы требуете прислать копии платежек и паспортов. При эпидемии все закрыто а сканера у меня нет.
Проявите профессионализм -отыщите мои платежки по ФИО и дате.
Добрий день Стрелов Сергей Иванович.
Копії документів можуть бути у вигляді фото, або у форматі PDF
Дякуємо за звернення.
Копії документів можуть бути у вигляді фото, або у форматі PDF
Дякуємо за звернення.
Копії документів можуть бути у вигляді фото, або у форматі PDF
Шановний адміністратор. Перестаньте копіювати формальні відповіді і будь ласка платіж 14.02.2020 квитанція номер 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 на суму 112 грн 58 коп платник Бугаєнко Олександр Іванович з невияснених платежів рознесіть по вказаному особовому рахнку 176914 с Киселівка. На теперішній час , час карантину , в селі немає можливості відправити вказані копії документів в ХерсонГаз . Ксерокопії зробити немає де сільрада закрита на карантин Всі необхідні дані було вказано в електронному звернені першого разу і повторно цим листом.
Шановний адміністратор. Перестаньте копіювати формальні відповіді і будь ласка платіж 14.02.2020 квитанція номер 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 на суму 112 грн 58 коп платник Бугаєнко Олександр Іванович з невияснених платежів рознесіть по вказаному особовому рахнку 176914 с Киселівка. На теперішній час , час карантину , в селі немає можливості відправити вказані копії документів в ХерсонГаз . Ксерокопії зробити немає де сільрада закрита на карантин Всі необхідні дані було вказано в електронному звернені першого разу і повторно цим листом.
Добрий день Олександр Іванович.
Будь ласка більш уважніше прочитайте попередне листування з інструкцією, яка займає не більше 10 хвл часу, і у вас не буде виникати жодних зайвих питань.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніше прочитайте попередне листування з інструкцією, яка займає не більше 10 хвл часу, і у вас не буде виникати жодних зайвих питань.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніше прочитайте попередне листування з інструкцією, яка займає не більше 10 хвл часу, і у вас не буде виникати жодних зайвих питань.
Добрый день. прочитал вопросы и ответы в гостевой книге и получается что и у меня такая же проблема с платежкой за доставку газа. Прошу .проверьте мой расчетный счет 498 дошли ли деньги .Я оплатил 4.02.20г за полгода. У меня есть личный кабинет и там ничего не проставлено по оплате А причину я не знаю..Сейчас карантин и абонентов не принимают. КАК выйти из этой ситуации. Платежку оформлял через Ощадбанк с помощью Администратора. так как это было сложно для меня. Видно что то пропустила. Извините за правописание. так как я пишу на компьютере и для русского языка не знаю знаки препинания .Благодарю за ответ.
Добрый день. прочитал вопросы и ответы в гостевой книге и получается что и у меня такая же проблема с платежкой за доставку газа. Прошу .проверьте мой расчетный счет 498 дошли ли деньги .Я оплатил 4.02.20г за полгода. У меня есть личный кабинет и там ничего не проставлено по оплате А причину я не знаю..Сейчас карантин и абонентов не принимают. КАК выйти из этой ситуации. Платежку оформлял через Ощадбанк с помощью Администратора. так как это было сложно для меня. Видно что то пропустила. Извините за правописание. так как я пишу на компьютере и для русского языка не знаю знаки препинания .Благодарю за ответ.
Добрий день Владимир Андреевич.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
31.01 2020 оплатила за распределение газа 20 гривен. Это за 4 месяца. А л/кабинете на 01.03 долг 14.76 грн. Квитанцию по эл.почте выснала на эл.почиу секретаря. Пожалуйста проверьте. За газ плачу все доходит , а за распределение газа нет?
31.01 2020 оплатила за распределение газа 20 гривен. Это за 4 месяца. А л/кабинете на 01.03 долг 14.76 грн. Квитанцию по эл.почте выснала на эл.почиу секретаря. Пожалуйста проверьте. За газ плачу все доходит , а за распределение газа нет?
Добрий день Любовь.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Добрий день! Звернення подав від свого імені: Марковський Володир Антонович. Проплата на чеках банку: Марковська Любов Костянтинівна Дату подачу звернення точно не пам*ятаю: з 14 по 20 лютого. Дякую за швидку відповідь.
Добрий день! Звернення подав від свого імені: Марковський Володир Антонович. Проплата на чеках банку: Марковська Любов Костянтинівна Дату подачу звернення точно не пам*ятаю: з 14 по 20 лютого. Дякую за швидку відповідь.
Добрий день Володимир.
У зазначений період - заяв від Марковський Володир Антонович не надходило.
Дякуємо за звернення.
У зазначений період - заяв від Марковський Володир Антонович не надходило.
Дякуємо за звернення.
У зазначений період - заяв від Марковський Володир Антонович не надходило.
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка: 1) Яким чином здійснюється прийом заявок та проведення робіт з питань підключення/заміни/відключення газового обладнання в приватному будинку під час дії карантину? 2) Чи можна зробити заявку на проведення робіт та надати необхідні документи в електронному вигляді через вікно онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ чи інший веб-ресурс? 3) Чи обов’язково надавати технічний паспорт на будинок при відключенні газопостачання (закритті особового рахунка), якщо є план газифікації? 4) Який орієнтовний час проведення робіт з відключення газопостачання (з моменту подачі документів) в приватному будинку та їх орієнтовна вартість?
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка:
1) Яким чином здійснюється прийом заявок та проведення робіт з питань підключення/заміни/відключення газового обладнання в приватному будинку під час дії карантину?
2) Чи можна зробити заявку на проведення робіт та надати необхідні документи в електронному вигляді через вікно онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ чи інший веб-ресурс?
3) Чи обов’язково надавати технічний паспорт на будинок при відключенні газопостачання (закритті особового рахунка), якщо є план газифікації?
4) Який орієнтовний час проведення робіт з відключення газопостачання (з моменту подачі документів) в приватному будинку та їх орієнтовна вартість?
Добрий день Семен.
На час карантину, АТ Херсонгаз працює у дистанційному режимі. - сервісний центр м.Херсон 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 сервіс онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/є у дистанційному режимі.
Дякуємо за звернення.
На час карантину, АТ Херсонгаз працює у дистанційному режимі. - сервісний центр м.Херсон 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 сервіс онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/є у дистанційному режимі.
Дякуємо за звернення.
На час карантину, АТ Херсонгаз працює у дистанційному режимі.
- сервісний центр м.Херсон 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42
сервіс онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/є у дистанційному режимі.
В личном кабинете и в присылаемых квитанциях за распределения газа указан не правильно номер счётчика САМГАЗ G2.5 № 2697172. Правильно САМГАЗ G2.5 №2697142.
В личном кабинете и в присылаемых квитанциях за распределения газа указан не правильно номер счётчика САМГАЗ G2.5 № 2697172. Правильно САМГАЗ G2.5 №2697142.
Добрий день Сергей.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника.