Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Євгения від 3818 написав 02.03.2020:
За распределение газа оплачено дважды Фио плательщика Иванова Э.А Личный счет № 3818 1 раз - Квитанция № 0.0.1612972848.2 от 2020-02-12 - Код. Квитанции № 1868-4846-5723-9399 сумма 229,60 2 раз - Квитанция № 0.0.1612965583.1 от 2020-02-12 - Код. Квитанции №1868-4817-7981-9648 сумма 229,60
За распределение газа оплачено дважды Фио плательщика Иванова Э.А Личный счет № 3818 1 раз - Квитанция № 0.0.1612972848.2 от 2020-02-12 - Код. Квитанции № 1868-4846-5723-9399 сумма 229,60 2 раз - Квитанция № 0.0.1612965583.1 от 2020-02-12 - Код. Квитанции №1868-4817-7981-9648 сумма 229,60
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Євгения.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Таїса від о/р 60363, м. Таврійськ Новокаховської міськради написав 02.03.2020:
Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Таїса.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Лілія від 15859 с .Сергіївка написав 02.03.2020:
2 лютого була оплата через приват24. Перевірте оплату і зніміть борг.
2 лютого була оплата через приват24. Перевірте оплату і зніміть борг.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лілія.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Олена від 1670, м. Нова Каховка написав 01.03.2020:
За розподіл газу заплатила двічі, особовий рахунок вказала, чому не проставлена проплата? Платила через Приват 24: 1)за 30.01.2020р. сума 41,64грн. дубл. кв. 0.0.1600474595.1 код кв. 1855-6109-7094-1682 2)за 12.02.2020р. сума 83,31грн. дубл. кв. 0.0.1612932533.2 код кв. 1868-4687-0734-3106
За розподіл газу заплатила двічі, особовий рахунок вказала, чому не проставлена проплата? Платила через Приват 24: 1)за 30.01.2020р. сума 41,64грн. дубл. кв. 0.0.1600474595.1 код кв. 1855-6109-7094-1682 2)за 12.02.2020р. сума 83,31грн. дубл. кв. 0.0.1612932533.2 код кв. 1868-4687-0734-3106
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Шевченко Юрій Анатолійович від 1723 написав 01.03.2020:
Сплатив за розподіл 61,66гр 11,02,2020р, код квитанції 1867-6985-1422-3632 але не вказав особовий рахунок. Прошу зарахувати дану суму на ос.рахунок. Дякую.
Сплатив за розподіл 61,66гр 11,02,2020р, код квитанції 1867-6985-1422-3632 але не вказав особовий рахунок. Прошу зарахувати дану суму на ос.рахунок. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шевченко Юрій Анатолійович.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Тимошевський В.А від 4328, М.Херсон написав 01.03.2020:
01/02/2020 мною було сплачено за розподіл природного газу 41.35, приват 24 квітанція 0.0.1602704707.1код квітанції 1857-8503-8668-0870, але на даний час "мій кабінет2 видає заборгованість 16.56
01/02/2020 мною було сплачено за розподіл природного газу 41.35, приват 24 квітанція 0.0.1602704707.1код квітанції 1857-8503-8668-0870, але на даний час "мій кабінет2 видає заборгованість 16.56
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тимошевський В.А.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Рузанов БН від 5823 Нова Каховка написав 01.03.2020:
Оплатил за транспортировку 20,02,2020 через приват 24, квитанция 0.0.1623691333.1 код квитанции 1875-8129-6367-5578 в сумме 42,31 ФИО платильщика Киселева АС
Оплатил за транспортировку 20,02,2020 через приват 24, квитанция 0.0.1623691333.1 код квитанции 1875-8129-6367-5578 в сумме 42,31 ФИО платильщика Киселева АС
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Рузанов БН.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Карпенко Віра Юхимівна від 16082713 написав 01.03.2020:
В моєму кабінеті указаний тариф на газ з 01.02.2020 по 5.00503 за м3, то чому мені порахували за лютий місяць по 5,87 за м3 який був з 01,01,2020, Де правда?
В моєму кабінеті указаний тариф на газ з 01.02.2020 по 5.00503 за м3, то чому мені порахували за лютий місяць по 5,87 за м3 який був з 01,01,2020, Де правда?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Карпенко Віра Юхимівна.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Альбина від 2414 написав 01.03.2020:
Добрый день.За доставку газа оплатила и за январь и за февраль.в личном кабинете на 1.03.2020 долг за два месяца.где мои деньги?как можно дальше оплачивать,если они не приходят на счёт? на какую горячую линию звонить?
Добрый день.За доставку газа оплатила и за январь и за февраль.в личном кабинете на 1.03.2020 долг за два месяца.где мои деньги?как можно дальше оплачивать,если они не приходят на счёт? на какую горячую линию звонить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альбина.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Марія від 8552, м. Скадовськ написав 01.03.2020:
Доброго дня! 03.02.2020 мною було сплачено послуги за розподіл газу 395 грн. (кв. №63 Ощадбанк), але в квитанції вказано лише Дудченко Марія Сергіївна, забула вказати адресу і особовий рахунок. Прошу зарахувати суму 395 грн. на мій особовий рахунок 8552 м. Скадовськ
Доброго дня! 03.02.2020 мною було сплачено послуги за розподіл газу 395 грн. (кв. №63 Ощадбанк), але в квитанції вказано лише Дудченко Марія Сергіївна, забула вказати адресу і особовий рахунок. Прошу зарахувати суму 395 грн. на мій особовий рахунок 8552 м. Скадовськ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.