Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5703 записи
Наталья від 15304 г каховка написав 30.11.2020
Счетчик один ,счета два. Начисляют на оба. Владелец второго счета давно умер, а все начисляете. Руководство каховского горгаза в курсе. Но мы ничего не можем сделать это все Херсон. Ни где такого нет, ни за свет , ни за воду. Номера счетов 15304 и 6707.
Счетчик один ,счета два. Начисляют на оба. Владелец второго счета давно умер, а все начисляете. Руководство каховского горгаза в курсе. Но мы ничего не можем сделать это все Херсон. Ни где такого нет, ни за свет , ни за воду. Номера счетов 15304 и 6707.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть коли ви стали власником другой частини помешкання, чи є для цього підтверджуючі документи та коли надавали документи про закриття другого рахунку до місцевої дільниці АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть коли ви стали власником другой частини помешкання, чи є для цього підтверджуючі документи та коли надавали документи про закриття другого рахунку до місцевої дільниці АТ Херсонгаз... Згорнути
Хачикян Ирина від 16391 г. Н. Каховка написав 30.11.2020
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 23.11.2020 номер платежа 1021625647 сума платежа 196 грн. 40 коп почему в личном кабинете на 30.11.2020 Борг за Листопад 2020 р. 157,07 грн. Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 23.11.2020 номер платежа 1021625647 сума платежа 196 грн. 40 коп почему в личном кабинете на 30.11.2020 Борг за Листопад 2020 р. 157,07 грн. Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути
Дмитрук Віра Михайлівна від м. Херсон вул. Чарівна, 12 о/р 230087 написав 29.11.2020
Добрий день. Нам так і не принесли договір про розподіл природного газу. Вже виникла заборгованність, у звязку з карантином не маю змоги дійти до Херсонгазу. Можливо скинути його на електронну адресу та квитанції про оплату, не знаю на які рахунки оплачувати? Хочу оплатити та не знаю куди. Дякую за відповідь.
Добрий день. Нам так і не принесли договір про розподіл природного газу. Вже виникла заборгованність, у звязку з карантином не маю змоги дійти до Херсонгазу. Можливо скинути його на електронну адресу та квитанції про оплату, не знаю на які рахунки оплачувати? Хочу оплатити та не знаю куди. Дякую за відповідь.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Договори у вас в наявності з 2017 року. Карантин не є і не може бути причиною для несплати за спожиті послуги. Також повідомляємо, що за розподіл протягом поточного року було здійснено 1 платжі у травні. Якщо ви втратили реквізити нагадуємо: Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу.
Договори у вас в наявності з 2017 року. Карантин не є і не може бути причиною для несплати за спожиті послуги. Також повідомляємо, що за розподіл протягом поточного року було здійснено 1 платжі у травні. Якщо ви втратили реквізити нагадуємо: Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу.... Згорнути
Лидия Забудськая від 96, Новая Каховка написав 27.11.2020
в данный момент не проживаю в квартире. Соседи сказали что газовщики из-за нашей одной квартиры в доме толи не могут включить газ. Ни по одному телефону не снимают трубку в Херсонгазе (например 05549 4 55 75). Буду на квартире только один день 30-го ноября. ПОдскажите, по какому телефону можно с кем-то договориться чтоб показать наш счетчик в квартире?? Заранее большое спасибо!!
в данный момент не проживаю в квартире. Соседи сказали что газовщики из-за нашей одной квартиры в доме толи не могут включить газ. Ни по одному телефону не снимают трубку в Херсонгазе (например 05549 4 55 75). Буду на квартире только один день 30-го ноября. ПОдскажите, по какому телефону можно с кем-то договориться чтоб показать наш счетчик в квартире?? Заранее большое спасибо!!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Новокаховське міжрайонне управління АТ “Херсонгаз” 74900, м.Нова Каховка, вул. Дружби, 33А, тел.код — 05549 Начальник управління Лисенко Дмитро Володимирович 4-20-67 Провідний інженер Лисенко Анастасія Олександрівна 4-33-17 Управління обліку газу Волощук Ганна Олександрівна 4-64-88, 4-55-84
Новокаховське міжрайонне управління АТ “Херсонгаз” 74900, м.Нова Каховка, вул. Дружби, 33А, тел.код — 05549 Начальник управління Лисенко Дмитро Володимирович 4-20-67 Провідний інженер Лисенко Анастасія Олександрівна 4-33-17 Управління обліку газу Волощук Ганна Олександрівна 4-64-88, 4-55-84... Згорнути
Любовь пгт. Камышаны від 206929 написав 27.11.2020
Здравствуйте . Скажите пожалуйста. Это правда что 1 января 2021 года ТОВ "Херсонрегіонгаз" пекращает поставки газа потребителям Херсонской обл. Если это так что тогда делать потребителям в которых есть большая переплата за газ?
Здравствуйте . Скажите пожалуйста. Это правда что 1 января 2021 года ТОВ "Херсонрегіонгаз" пекращает поставки газа потребителям Херсонской обл. Если это так что тогда делать потребителям в которых есть большая переплата за газ?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/... Згорнути
Вікторія від Смт Архангельське написав 27.11.2020
Доброго дня.Згідно рахунку #5-28122 за транспортування природного газу за листопад на суму 95,12 було надлишково перераховано кошти у розмірі 1000 грн Як повернути надлишок 904,88?
Доброго дня.Згідно рахунку #5-28122 за транспортування природного газу за листопад на суму 95,12 було надлишково перераховано кошти у розмірі 1000 грн Як повернути надлишок 904,88?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути
Алла від 6-2093 пгт Козацьке написав 25.11.2020
Уважаемый Админ АТ Херсонгаз, я уже обращалась в банк, иначе откуда мне знать , почему банк не принимает мой платеж. Может я указываю не корректный л/с 6-2093?
Уважаемый Админ АТ Херсонгаз, я уже обращалась в банк, иначе откуда мне знать , почему банк не принимает мой платеж. Может я указываю не корректный л/с 6-2093?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо споживач не може сформувати платіж для цього є відповідні працівники банківсьої установи, які мають в цоьму йому допомогти, зі свого боку АТ Херсонгаз у січні 2020 року надав усім банківським установам усі необхідні реквізити
Якщо споживач не може сформувати платіж для цього є відповідні працівники банківсьої установи, які мають в цоьму йому допомогти, зі свого боку АТ Херсонгаз у січні 2020 року надав усім банківським установам усі необхідні реквізити... Згорнути
Ольга від О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 написав 25.11.2020
Добрый день ! По О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 .не засчитаны средства в оплату Январь -82,82, Апрель 82,82. Прошу Вас помочь поиске оплати. Контакт для связи 0957949879 Василий.
Добрый день ! По О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 .не засчитаны средства в оплату Январь -82,82, Апрель 82,82. Прошу Вас помочь поиске оплати. Контакт для связи 0957949879 Василий.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути
Анастасия від 13537, Докучаева 18, кв. 47 написав 25.11.2020
Здравствуйте, по моему адресу на 10.11 были назначены работы (установка счетчика, и подключение газа) , но 9.11 мне позвонили и сказали что не приедут, так как нет заявление на сам счетчик. 10.11 я подвезла это заявление. Через 2-3 дня я позвонила узнать, на что мне ответили когда прийдет письмо позвонить на такой то там номер. Письмо так и не пришло, а может и пришло, но кто-то мог забрать (соседи неблагоприятные имеются) . Как можно ускорить процесс, по выезду бригады, и узнать бесплатно ли установят счетчик? Я уже 1,5 месяца жду.
Здравствуйте, по моему адресу на 10.11 были назначены работы (установка счетчика, и подключение газа) , но 9.11 мне позвонили и сказали что не приедут, так как нет заявление на сам счетчик. 10.11 я подвезла это заявление. Через 2-3 дня я позвонила узнать, на что мне ответили когда прийдет письмо позвонить на такой то там номер. Письмо так и не пришло, а может и пришло, но кто-то мог забрать (соседи неблагоприятные имеются) . Как можно ускорить процесс, по выезду бригады, и узнать бесплатно ли установят счетчик? Я уже 1,5 месяца жду.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваша адреса внесена до протоколу про установку від 20.11.20, очікуйте дзвінка від оператора
Ваша адреса внесена до протоколу про установку від 20.11.20, очікуйте дзвінка від оператора... Згорнути
Вера від 9994 написав 24.11.2020
23.11.2020 я була на прийомі у головного інженера Сковпеня Володимира Івановича. Він пообіцяв, що скорегують проект та виконають пускові роботи до 27.11.2020р. Сподіваюсь на виконання та дотримання його обіцяння!
23.11.2020 я була на прийомі у головного інженера Сковпеня Володимира Івановича. Він пообіцяв, що скорегують проект та виконають пускові роботи до 27.11.2020р. Сподіваюсь на виконання та дотримання його обіцяння!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для отримання більш детальної інформації звертайтеся до сервісного центру 35-47-62
Для отримання більш детальної інформації звертайтеся до сервісного центру 35-47-62... Згорнути