Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5282 записи
Сергей від 16089272, Херсон написав 01.04.2020:
28.01.2020г оплатил за распределение газа 51.78 грн. Документы о зачислении денежных средств на л/с 16089272 выслал на почту Sekretary@gaz.kherson.ua 26.03 2020г. В личном кабинете на 1.04 2020 г - долг. Прошу урегулировать ситуацию с наличием долга.
28.01.2020г оплатил за распределение газа 51.78 грн. Документы о зачислении денежных средств на л/с 16089272 выслал на почту Sekretary@gaz.kherson.ua 26.03 2020г. В личном кабинете на 1.04 2020 г - долг. Прошу урегулировать ситуацию с наличием долга.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Від кого було надіслано документи.
Дякуємо за звернення.
Від кого було надіслано документи.
Бородина від 202562 г.Херсон написав 01.04.2020:
Выставили за транспортировку 77,27 грн., несмотря на отсутствие потребления за последние три года. Прошу убрать эту сумму из счета.
Выставили за транспортировку 77,27 грн., несмотря на отсутствие потребления за последние три года. Прошу убрать эту сумму из счета.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бородина.
Від щомісячної плати за транспортування газу до вашої домівки НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: Якщо ви тривалий час не проживаєте у приміщенні. Якщо у вашому приміщенні проживають інші особи (родичі, квартиранти тощо) Якщо у вас є пільги або субсидія Якщо у вас раніше було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу. Постанова НКРЕКП від 06.03.2020  №  580 2. Операторам газорозподільних систем визначити обсяг річної замовленої потужності для нових побутових споживачів та/або їх об'єктів, що мають фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців, або для споживачів та/або їх об'єктів, у яких відсутнє споживання природного газу протягом усього попереднього газового року, відповідно до пункту 4 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2494, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1379/27824.
Дякуємо за звернення.
Від щомісячної плати за транспортування газу до вашої домівки НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: Якщо ви тривалий час не проживаєте у приміщенні. Якщо у вашому приміщенні проживають інші особи (родичі, квартиранти тощо) Якщо у вас є пільги або субсидія Якщо у вас раніше було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6: 4. Для нового побутового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев’ять місяців або за умови відсутності споживання природного газу побутовим споживачем та/або його об’єктом протягом усього попереднього газового року, річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні планових об'ємів споживання, що розраховуються виходячи з групи споживання побутового споживача відповідно до додатка 1 до цього Кодексу. Постанова НКРЕКП від 06.03.2020  №  580 2. Операторам газорозподільних систем визначити обсяг річної замовленої потужності для нових побутових споживачів та/або їх об'єктів, що мають фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців, або для споживачів та/або їх об'єктів, у яких відсутнє споживання природного газу протягом усього попереднього газового року, відповідно до пункту 4 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2494, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1379/27824.
Олексій від 14762, Херсон написав 01.04.2020:
Доброго ранку. Не функціонує "Кабінет для населення". Не можу відправити показники лічильника за березень-місяць.
Доброго ранку. Не функціонує "Кабінет для населення". Не можу відправити показники лічильника за березень-місяць.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Особистий кабінет працює у штатному режимі
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює у штатному режимі
Стрелов Сергей Иванович від 7080626 Херсон написав 31.03.2020:
Указанные вами фотографии копий документов отправлены на Secretary@gaz.ua
Указанные вами фотографии копий документов отправлены на Secretary@gaz.ua
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелов Сергей Иванович.
Ваші документи щойно надійшли на реєстрацію.
Дякуємо за звернення.
Ваші документи щойно надійшли на реєстрацію.
Микола від 57644,Херсон написав 31.03.2020:
на 01032020 по счету выставлен долг 403.16 грн. в феврале 2020 было оплачено кв.№26 01.02.2020-202 грн, кв.№17 20.02.2020- 202 грн. где деньги ?
на 01032020 по счету выставлен долг 403.16 грн. в феврале 2020 было оплачено кв.№26 01.02.2020-202 грн, кв.№17 20.02.2020- 202 грн. где деньги ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола.
У лютому надійшов 1 платіж. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
У лютому надійшов 1 платіж. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Владислав від 30045. Днепряны написав 31.03.2020:
Добрый вечер. Какие действия нужно предпринять если в доме не кто не проживает и газом не пользуется, а за распределение газа платежки исходя из среднего значения. Нужно ли заявление писать? И можно ли сделать это удалённо в связи с карантином ?
Добрый вечер. Какие действия нужно предпринять если в доме не кто не проживает и газом не пользуется, а за распределение газа платежки исходя из среднего значения. Нужно ли заявление писать? И можно ли сделать это удалённо в связи с карантином ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владислав.
Для припинення послуги розподілу газу, необхідно надати документи на розірвання договорів на постачання та транспортування газу. Будь ласка уточніть ви повністю відмовляєтеся від послуги?
Дякуємо за звернення.
Для припинення послуги розподілу газу, необхідно надати документи на розірвання договорів на постачання та транспортування газу. Будь ласка уточніть ви повністю відмовляєтеся від послуги?
Виталий Владимирович від Музыковка. о/р 64313 написав 31.03.2020:
Добрый день. В "рахунку на оплату послуг за розподил газу" неверно указана "группа споживання 14 (котел, плита, конвектор)". У потребителя котла нет, в доме никто не живет (газ не потребляется с 2016 года), соответственно плата за транспортировку рассчитывается по плановым показателям исходя из установленной группы потребления. Каким образом исправить ошибку в расчете платежа (изменить группу потребления)?
Добрый день. В "рахунку на оплату послуг за розподил газу" неверно указана "группа споживання 14 (котел, плита, конвектор)". У потребителя котла нет, в доме никто не живет (газ не потребляется с 2016 года), соответственно плата за транспортировку рассчитывается по плановым показателям исходя из установленной группы потребления. Каким образом исправить ошибку в расчете платежа (изменить группу потребления)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий Владимирович.
Будь ласка уточніть, коли та ким демонтовано опалювальний прилад, чи є відповіднідокументи?
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть, коли та ким демонтовано опалювальний прилад, чи є відповіднідокументи?
Саньков Вячеслав Олександрович від 17241 Генічеськ написав 31.03.2020:
Я Вас ще раз дуже прошу наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.Лист звернення у мене прийняли 18,02,20р у Генічеській дільниці, але платіж до сих пір так і залишився не рознесеним на мій особистий рахунок. Та ще крім цього новий платіж ,у якому вказані всі реквізити не розноситься .Виникають два запитання:куди поділись наші гроші та чи варто в такому разі платити за розподіл газу, якщо платежі зникають в невідомому напрямку .не розносяться на особові рахунки даже після звернення платників . Чому до рознесення платежів за використаний газ не має запитань? Платежі здійснюються одночасно,зарахування на особовий рахунок за використаний газ виконується на другий же день.Попрацюйте ,будь ласка, з рознесенням платежів за розподіл ,а відписки Ваші нам не потрібні...
Я Вас ще раз дуже прошу наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.Лист звернення у мене прийняли 18,02,20р у Генічеській дільниці, але платіж до сих пір так і залишився не рознесеним на мій особистий рахунок. Та ще крім цього новий платіж ,у якому вказані всі реквізити не розноситься .Виникають два запитання:куди поділись наші гроші та чи варто в такому разі платити за розподіл газу, якщо платежі зникають в невідомому напрямку .не розносяться на особові рахунки даже після звернення платників . Чому до рознесення платежів за використаний газ не має запитань? Платежі здійснюються одночасно,зарахування на особовий рахунок за використаний газ виконується на другий же день.Попрацюйте ,будь ласка, з рознесенням платежів за розподіл ,а відписки Ваші нам не потрібні...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Саньков Вячеслав Олександрович.
Нажаль вашого звернення не знайдено в реєстрації, будь ласка уточніть чи усі документи були надані відповідно до інструкції?
Дякуємо за звернення.
Нажаль вашого звернення не знайдено в реєстрації, будь ласка уточніть чи усі документи були надані відповідно до інструкції?
Саньков Вячеслав Олексанрович від 17241 м.Генічеськ написав 31.03.2020:
13,02,20 через терінал№ К2100095 АТ Ощадбанку м.Генічеськ мною була проведена проплата на р/р АТ"Херсонгаз"/квитанція № 59 \ за розподіл газу за січень 2020р. по о/р17241 м.Генічеськ в розмірі 61,09грн.Помилково не були вказані № о/р,адреса та призначення платежу. 18,02.20р. в Генічеській дільниці прийняли мою заяву про зарахування оплати на о/р17241 з копією квитанції №59. 17,03,20р. через той же термінал мною було проплачено за розподіл газу з лютий,березень м-ці по О/Р 17241 м. Генічеськ в сумі 125,00грн.,всі дані платника в квитанції №13 вказані вірно,але чомусь до сих пір ні одного з патежів не проведено по о/р № 17241.Оператор АТ"Херсонгаз" порекомендував ждати і передзвонити через місяць.Наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.
13,02,20 через терінал№ К2100095 АТ Ощадбанку м.Генічеськ мною була проведена проплата на р/р АТ"Херсонгаз"/квитанція № 59 \ за розподіл газу за січень 2020р. по о/р17241 м.Генічеськ в розмірі 61,09грн.Помилково не були вказані № о/р,адреса та призначення платежу. 18,02.20р. в Генічеській дільниці прийняли мою заяву про зарахування оплати на о/р17241 з копією квитанції №59. 17,03,20р. через той же термінал мною було проплачено за розподіл газу з лютий,березень м-ці по О/Р 17241 м. Генічеськ в сумі 125,00грн.,всі дані платника в квитанції №13 вказані вірно,але чомусь до сих пір ні одного з патежів не проведено по о/р № 17241.Оператор АТ"Херсонгаз" порекомендував ждати і передзвонити через місяць.Наведіть ,будь ласка,порядок з рознесенням платежів і не відбувайтесь відписками та відмовками.Жду від Вас конкретної відповіді з конкретною дією по рознесенню моїх проплат та ліквідацією борга створеного Вами штучно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Саньков Вячеслав Олексанрович.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Стрелов Сергей Иванович від 7080626 Херсон написав 30.03.2020:
Вы написали что можно прислать фотографии документов об оплате . Укажите адрес эл. почты на которую можно их отправить. Я платил за три квартиры-свою, жены и дочери. Нужно ли три заявления для руководителя Херсонгаза или можно одно за тремя подписями
Вы написали что можно прислать фотографии документов об оплате . Укажите адрес эл. почты на которую можно их отправить. Я платил за три квартиры-свою, жены и дочери. Нужно ли три заявления для руководителя Херсонгаза или можно одно за тремя подписями
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелов Сергей Иванович.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua З 3 особових рахунків - 3 заяви, якщо власники різні.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua З 3 особових рахунків - 3 заяви, якщо власники різні.