Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5282 записи
Стрелов Сергей Иванович від 7080626 Херсон написав 30.03.2020:
Я проплатил за распределение газа 31.01.20 с терминала Ощадбанка Кв.№26 от 31.01.20 на ФИО Стрелов С.И. Кв.№27 от 31.01.20 на ФИО Стрелова Т.В. Кв.№28 от 31.01.20 на ФИО Стрелова С.С. В личных кабинетах числятся долги. Вы требуете прислать копии платежек и паспортов. При эпидемии все закрыто а сканера у меня нет. Проявите профессионализм -отыщите мои платежки по ФИО и дате.
Я проплатил за распределение газа 31.01.20 с терминала Ощадбанка Кв.№26 от 31.01.20 на ФИО Стрелов С.И. Кв.№27 от 31.01.20 на ФИО Стрелова Т.В. Кв.№28 от 31.01.20 на ФИО Стрелова С.С. В личных кабинетах числятся долги. Вы требуете прислать копии платежек и паспортов. При эпидемии все закрыто а сканера у меня нет. Проявите профессионализм -отыщите мои платежки по ФИО и дате.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелов Сергей Иванович.
Копії документів можуть бути у вигляді фото, або у форматі PDF
Дякуємо за звернення.
Копії документів можуть бути у вигляді фото, або у форматі PDF
Олександр Іванович від о\р 176914 с. Киселівка Білозерський р-н написав 30.03.2020:
Шановний адміністратор. Перестаньте копіювати формальні відповіді і будь ласка платіж 14.02.2020 квитанція номер 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 на суму 112 грн 58 коп платник Бугаєнко Олександр Іванович з невияснених платежів рознесіть по вказаному особовому рахнку 176914 с Киселівка. На теперішній час , час карантину , в селі немає можливості відправити вказані копії документів в ХерсонГаз . Ксерокопії зробити немає де сільрада закрита на карантин Всі необхідні дані було вказано в електронному звернені першого разу і повторно цим листом.
Шановний адміністратор. Перестаньте копіювати формальні відповіді і будь ласка платіж 14.02.2020 квитанція номер 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 на суму 112 грн 58 коп платник Бугаєнко Олександр Іванович з невияснених платежів рознесіть по вказаному особовому рахнку 176914 с Киселівка. На теперішній час , час карантину , в селі немає можливості відправити вказані копії документів в ХерсонГаз . Ксерокопії зробити немає де сільрада закрита на карантин Всі необхідні дані було вказано в електронному звернені першого разу і повторно цим листом.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр Іванович.
Будь ласка більш уважніше прочитайте попередне листування з інструкцією, яка займає не більше 10 хвл часу, і у вас не буде виникати жодних зайвих питань.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніше прочитайте попередне листування з інструкцією, яка займає не більше 10 хвл часу, і у вас не буде виникати жодних зайвих питань.
Владимир Андреевич від 498 Херсон написав 30.03.2020:
Добрый день. прочитал вопросы и ответы в гостевой книге и получается что и у меня такая же проблема с платежкой за доставку газа. Прошу .проверьте мой расчетный счет 498 дошли ли деньги .Я оплатил 4.02.20г за полгода. У меня есть личный кабинет и там ничего не проставлено по оплате А причину я не знаю..Сейчас карантин и абонентов не принимают. КАК выйти из этой ситуации. Платежку оформлял через Ощадбанк с помощью Администратора. так как это было сложно для меня. Видно что то пропустила. Извините за правописание. так как я пишу на компьютере и для русского языка не знаю знаки препинания .Благодарю за ответ.
Добрый день. прочитал вопросы и ответы в гостевой книге и получается что и у меня такая же проблема с платежкой за доставку газа. Прошу .проверьте мой расчетный счет 498 дошли ли деньги .Я оплатил 4.02.20г за полгода. У меня есть личный кабинет и там ничего не проставлено по оплате А причину я не знаю..Сейчас карантин и абонентов не принимают. КАК выйти из этой ситуации. Платежку оформлял через Ощадбанк с помощью Администратора. так как это было сложно для меня. Видно что то пропустила. Извините за правописание. так как я пишу на компьютере и для русского языка не знаю знаки препинания .Благодарю за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир Андреевич.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Любовь від 29544 херсон написав 30.03.2020:
31.01 2020 оплатила за распределение газа 20 гривен. Это за 4 месяца. А л/кабинете на 01.03 долг 14.76 грн. Квитанцию по эл.почте выснала на эл.почиу секретаря. Пожалуйста проверьте. За газ плачу все доходит , а за распределение газа нет?
31.01 2020 оплатила за распределение газа 20 гривен. Это за 4 месяца. А л/кабинете на 01.03 долг 14.76 грн. Квитанцию по эл.почте выснала на эл.почиу секретаря. Пожалуйста проверьте. За газ плачу все доходит , а за распределение газа нет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Володимир від 203495, Херсон написав 30.03.2020:
Добрий день! Звернення подав від свого імені: Марковський Володир Антонович. Проплата на чеках банку: Марковська Любов Костянтинівна Дату подачу звернення точно не пам*ятаю: з 14 по 20 лютого. Дякую за швидку відповідь.
Добрий день! Звернення подав від свого імені: Марковський Володир Антонович. Проплата на чеках банку: Марковська Любов Костянтинівна Дату подачу звернення точно не пам*ятаю: з 14 по 20 лютого. Дякую за швидку відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
У зазначений період - заяв від Марковський Володир Антонович не надходило.
Дякуємо за звернення.
У зазначений період - заяв від Марковський Володир Антонович не надходило.
Семен від 203312, Херсон написав 29.03.2020:
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка: 1) Яким чином здійснюється прийом заявок та проведення робіт з питань підключення/заміни/відключення газового обладнання в приватному будинку під час дії карантину? 2) Чи можна зробити заявку на проведення робіт та надати необхідні документи в електронному вигляді через вікно онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ чи інший веб-ресурс? 3) Чи обов’язково надавати технічний паспорт на будинок при відключенні газопостачання (закритті особового рахунка), якщо є план газифікації? 4) Який орієнтовний час проведення робіт з відключення газопостачання (з моменту подачі документів) в приватному будинку та їх орієнтовна вартість?
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка: 1) Яким чином здійснюється прийом заявок та проведення робіт з питань підключення/заміни/відключення газового обладнання в приватному будинку під час дії карантину? 2) Чи можна зробити заявку на проведення робіт та надати необхідні документи в електронному вигляді через вікно онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ чи інший веб-ресурс? 3) Чи обов’язково надавати технічний паспорт на будинок при відключенні газопостачання (закритті особового рахунка), якщо є план газифікації? 4) Який орієнтовний час проведення робіт з відключення газопостачання (з моменту подачі документів) в приватному будинку та їх орієнтовна вартість?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Семен.
На час карантину, АТ Херсонгаз працює у дистанційному режимі. - сервісний центр м.Херсон 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 сервіс онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/є у дистанційному режимі.
Дякуємо за звернення.
На час карантину, АТ Херсонгаз працює у дистанційному режимі. - сервісний центр м.Херсон 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 сервіс онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/є у дистанційному режимі.
Сергей від 16081375, г.Херсон написав 29.03.2020:
В личном кабинете и в присылаемых квитанциях за распределения газа указан не правильно номер счётчика САМГАЗ G2.5 № 2697172. Правильно САМГАЗ G2.5 №2697142.
В личном кабинете и в присылаемых квитанциях за распределения газа указан не правильно номер счётчика САМГАЗ G2.5 № 2697172. Правильно САМГАЗ G2.5 №2697142.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника.
Таисия від 26173 написав 29.03.2020:
Еще раз спрашиваю,почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1. Ваш ответ просто отписка, в квитанции ясно указан расчетный счет, адрес потребителя , а то что оплатил не Безручкин Владимир Николаевич, так я все годы вам оплачивала и проблем не было . А теперь вы предлагаете делать ксерокопии документов ехать к вам и писать заявление и разыскивать у вас свой платеж,не проще навести порядок у себя. Придется обращаться на 1545
Еще раз спрашиваю,почему не прошел платеж? деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1. Ваш ответ просто отписка, в квитанции ясно указан расчетный счет, адрес потребителя , а то что оплатил не Безручкин Владимир Николаевич, так я все годы вам оплачивала и проблем не было . А теперь вы предлагаете делать ксерокопии документов ехать к вам и писать заявление и разыскивать у вас свой платеж,не проще навести порядок у себя. Придется обращаться на 1545
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Таисия.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Олександр Іванович від о\р 176914 с Киселівка Білозерський р-н написав 28.03.2020:
Оплата через Приват 24 номер квитанції 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 від 14.02.2020 р. на суму 112 грн.58 коп. платник Бугаєнко Олександр Іванович за розподіл природного газу по о\р 176914 с. Киселівка вул. Польова 6 дана оплата не рознесена в особовому рахнку і тому на тепер обліковується по особовому рахунку як недоїмка. Перевірте бдь ласка і внесіть дану оплату.
Оплата через Приват 24 номер квитанції 0.0.1615307902.1 код квитанції 1870-3869-6247-4410 від 14.02.2020 р. на суму 112 грн.58 коп. платник Бугаєнко Олександр Іванович за розподіл природного газу по о\р 176914 с. Киселівка вул. Польова 6 дана оплата не рознесена в особовому рахнку і тому на тепер обліковується по особовому рахунку як недоїмка. Перевірте бдь ласка і внесіть дану оплату.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр Іванович.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Марина від 1835 Нова Каховка написав 28.03.2020:
20 февраля 2020 г. через терминал в г. Новая Каховка была сделана оплата за распределение газа по двум лицевым счетам: 3-1835 (Новая Каховка) на сумму 75,00 грн., и по счету 3- 37029 (Новая Каховка 50,00 грн.., Шаблона платежа на тот момент не было. По вашим рекомендациям указала 3-1835, 3-37029. Реквизиты верные. Оплаты не вижу, звонила по вашим телефонам, результата тоже нет. Просьба к вам разобраться и не копировать ответ-отписку. Тем более сейчас, когда человеку вообще некуда обратиться.
20 февраля 2020 г. через терминал в г. Новая Каховка была сделана оплата за распределение газа по двум лицевым счетам: 3-1835 (Новая Каховка) на сумму 75,00 грн., и по счету 3- 37029 (Новая Каховка 50,00 грн.., Шаблона платежа на тот момент не было. По вашим рекомендациям указала 3-1835, 3-37029. Реквизиты верные. Оплаты не вижу, звонила по вашим телефонам, результата тоже нет. Просьба к вам разобраться и не копировать ответ-отписку. Тем более сейчас, когда человеку вообще некуда обратиться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Станом на 30.03.20 на вказані особові рахунки кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 30.03.20 на вказані особові рахунки кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.