Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5282 записи
Кулешова Юлія Анатоліївна від о/р 14195, м.Херсон написав 24.03.2020:
11.03.2020 року на електрону адресу: Secretary@gaz.kherson.ua, було надано лист про зарахування коштів від власника Кулешова Ю.А., копії сторінок паспарта та ІПН, копія фіскального чека від 13.02.2020 про сплату коштів за розподіл на рахунок Херсонгазу на суму 95,00 грн. Чому в особистому кабінеті станом на 24.03.2020 досі рахується борг на о/р 14195 . Це вже друге звернення. Кошти поступили на рахунок Херсонгазу. В чому причина не зарахування на о/р 14195?
11.03.2020 року на електрону адресу: Secretary@gaz.kherson.ua, було надано лист про зарахування коштів від власника Кулешова Ю.А., копії сторінок паспарта та ІПН, копія фіскального чека від 13.02.2020 про сплату коштів за розподіл на рахунок Херсонгазу на суму 95,00 грн. Чому в особистому кабінеті станом на 24.03.2020 досі рахується борг на о/р 14195 . Це вже друге звернення. Кошти поступили на рахунок Херсонгазу. В чому причина не зарахування на о/р 14195?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кулешова Юлія Анатоліївна.
Ваш лист отримано 12.03.20 - в роботі
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано 12.03.20 - в роботі
Анатолій від 700016 м.Таврійськ написав 24.03.2020:
Бажаю здоров'я , маю 3 квитанції на оплату за розподіл газу 01.02.2020 , 15.02.2020 , 06.03.2020 , а сайт ставить борг 147,85 , яка оплата не пройшла ? Дякую .
Бажаю здоров'я , маю 3 квитанції на оплату за розподіл газу 01.02.2020 , 15.02.2020 , 06.03.2020 , а сайт ставить борг 147,85 , яка оплата не пройшла ? Дякую .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Станом на 25.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 25.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.02. та 10.03 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка Чаплинського р-ну написав 24.03.2020:
Шановне керівництво ХЕРСОНГАЗУ, коли закінчиться цей бардак з оплатами за розподіл газу. Налагодьте роботу з зарахуванням платіжок. Це не перше моє звернення, а результатів - 0. За записами у гостьовій книзі я бачу проблема не тільки у мене, а у багатьох херсонців. Висновок- проблема в ВАС, у вашій не коректній роботі. Відписки для кожного клієнта однакові, Ви хоть шаблон відповіді іноді змінюйте. Останній раз вказую номера квітанцій про оплату, в іншому випадку згуртую Ваших клієнтів, і колективно звернемося до ЗМІ. 1-ша платіжка від 18.02.202- код квітанції 1874-6644-0627-0753 на о/р 17134 сума 112.58 грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл; 2-га платіжка від 06.03.2020 - код квітанції 1891-3169-3232-8333 на о\р 17134 сума 112.58грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл. В історії друга проплата не вказана, борг 112.58 грн. Вирішіть це питання , або надайте номер телефону Вашого керівництва.
Шановне керівництво ХЕРСОНГАЗУ, коли закінчиться цей бардак з оплатами за розподіл газу. Налагодьте роботу з зарахуванням платіжок. Це не перше моє звернення, а результатів - 0. За записами у гостьовій книзі я бачу проблема не тільки у мене, а у багатьох херсонців. Висновок- проблема в ВАС, у вашій не коректній роботі. Відписки для кожного клієнта однакові, Ви хоть шаблон відповіді іноді змінюйте. Останній раз вказую номера квітанцій про оплату, в іншому випадку згуртую Ваших клієнтів, і колективно звернемося до ЗМІ. 1-ша платіжка від 18.02.202- код квітанції 1874-6644-0627-0753 на о/р 17134 сума 112.58 грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл; 2-га платіжка від 06.03.2020 - код квітанції 1891-3169-3232-8333 на о\р 17134 сума 112.58грн., в призначені платежу вказано 7-17134 розподіл. В історії друга проплата не вказана, борг 112.58 грн. Вирішіть це питання , або надайте номер телефону Вашого керівництва.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Якщо квитанція та дані у ній заповнені вірно - ніяких проблем із зарахуванням не виникає. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для вирішення проблемних нарахувань на період карантину розроблено порядок дистанційного звязку. Телефони розміщено на сайті АТ Херсонгаз. Ваша перша платіжка на суму 112,58, яка сплачена у лютому, відображена на вкладці "Історія" за лютий. Ваша друга платіжка на суму 112,58, сплачена у березні, відображена за вкладці "Березень 2020". Березень є поточним місяцем і коли він закінчиться, то дані по нарахуванням та оплатам будуть відображені на вкладці "Історія", а поточний місяць буде "Квітень 2020". Майте на увазі, що рахунок за розподіл виставляється наперед першим числом поточного місяця та відображений на вкладці "Березень 2020". Для більш зрозумілого відображення розрахунків та оплат, ці дві вкладки буде об'єднано в одну.
Дякуємо за звернення.
Якщо квитанція та дані у ній заповнені вірно - ніяких проблем із зарахуванням не виникає. Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для вирішення проблемних нарахувань на період карантину розроблено порядок дистанційного звязку. Телефони розміщено на сайті АТ Херсонгаз. Ваша перша платіжка на суму 112,58, яка сплачена у лютому, відображена на вкладці "Історія" за лютий. Ваша друга платіжка на суму 112,58, сплачена у березні, відображена за вкладці "Березень 2020". Березень є поточним місяцем і коли він закінчиться, то дані по нарахуванням та оплатам будуть відображені на вкладці "Історія", а поточний місяць буде "Квітень 2020". Майте на увазі, що рахунок за розподіл виставляється наперед першим числом поточного місяця та відображений на вкладці "Березень 2020". Для більш зрозумілого відображення розрахунків та оплат, ці дві вкладки буде об'єднано в одну.
Наталія від 6488 Нова Каховка написав 23.03.2020:
Оплата за транспортировку была 10.03.2020. Почему так долго проходит платеж? И числится долг.
Оплата за транспортировку была 10.03.2020. Почему так долго проходит платеж? И числится долг.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Дані про надходження оплат у поточному місяці оновляться після його закриття - 10 числа наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
Дані про надходження оплат у поточному місяці оновляться після його закриття - 10 числа наступного місяця.
Григорий від 3214 Скадовск написав 23.03.2020:
Поступила двойная оплата за транспортировку, Почему так? Ведь у меня все оплачено кроме последней, на перед я платить не могу так как пенсия начисляется с 15 числа каждого месяца, на перед пенсию не начисляют и не надо путать оплаты с оплачеными и вновь начисленными. Я так понимаю что с той суммы нужно оплатить только половину, которую я смогу оплатить 15апреля, но не раньше.
Поступила двойная оплата за транспортировку, Почему так? Ведь у меня все оплачено кроме последней, на перед я платить не могу так как пенсия начисляется с 15 числа каждого месяца, на перед пенсию не начисляют и не надо путать оплаты с оплачеными и вновь начисленными. Я так понимаю что с той суммы нужно оплатить только половину, которую я смогу оплатить 15апреля, но не раньше.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Григорий.
Станом на 24.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 27/01/20 - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують
Дякуємо за звернення.
Станом на 24.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 27/01/20 - 1 платіж Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують
Шулика Г. від 15421 написав 23.03.2020:
Показання лічильника передаю кожного місяця, оплачую кожного місяця . Питання: що за рахунки прийшли за лютий-березень ( за ще неотримані послуги в тому числі) з рекомендацією звірити рахунок у м Херсоні ( У карантин!!! Коли відмінений весь транспорт!!!! І чиєїсь примхи витратити з пенсії ще й на таксі?)
Показання лічильника передаю кожного місяця, оплачую кожного місяця . Питання: що за рахунки прийшли за лютий-березень ( за ще неотримані послуги в тому числі) з рекомендацією звірити рахунок у м Херсоні ( У карантин!!! Коли відмінений весь транспорт!!!! І чиєїсь примхи витратити з пенсії ще й на таксі?)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шулика Г..
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
таисия від 26173 написав 23.03.2020:
Почему не прошел платеж? Уточняю, что деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Почему не прошел платеж? Уточняю, что деньги 15.02.20 г. были переведены через приват 24 на ваш НОВЫЙ расчетный счет, все реквизиты указаны правильно все сверено с квитанцией №1616377142.1
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день таисия.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Таісія від 26176 написав 23.03.2020:
за розподіл газу щє 15.02.20 р. було переведено кошти через приват 24 , чому у кабинеті її нема
за розподіл газу щє 15.02.20 р. було переведено кошти через приват 24 , чому у кабинеті її нема
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Таісія.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Федотов Ю.М. від 10057, Чорнянка написав 23.03.2020:
Чому стоїть борг??? 18.03.2020 01:10 Оплата послуг через Приват24. Одержувач: Za rozpodil pryrodnoho hazu, FEDOTOVA NATALIIa VOLODYMYRIVNA, o/r 10057, TYTOVA 24. Код квитанції: 1903-0414-3763-5832 Сума 68.49 ГРН
Чому стоїть борг??? 18.03.2020 01:10 Оплата послуг через Приват24. Одержувач: Za rozpodil pryrodnoho hazu, FEDOTOVA NATALIIa VOLODYMYRIVNA, o/r 10057, TYTOVA 24. Код квитанції: 1903-0414-3763-5832 Сума 68.49 ГРН
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Федотов Ю.М..
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 13.02 та 21.02 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 13.02 та 21.02 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
V від 50074213 написав 21.03.2020:
На каком основании вы требуете у людей надислаты вам паспортные данные? Похожая ситуация была в облэнерго, когда менялись счета... я всего лишь написала заяву, приложила квитанцию Ощад24 и все это опустила в ящик на Пэстеля, даже в очереди не стояла.Звернення оформлене згідно Законом України «Про звернення громадян» (редакція від 01.01.2020 р.) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 , у Статті 5 якого зазначається «Звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається». Про надання паспортний даних не зазначається. ..
На каком основании вы требуете у людей надислаты вам паспортные данные? Похожая ситуация была в облэнерго, когда менялись счета... я всего лишь написала заяву, приложила квитанцию Ощад24 и все это опустила в ящик на Пэстеля, даже в очереди не стояла.Звернення оформлене згідно Законом України «Про звернення громадян» (редакція від 01.01.2020 р.) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 , у Статті 5 якого зазначається «Звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається». Про надання паспортний даних не зазначається. ..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день V.
Надання копії паспортних даних платника є підтвердженням особи яка надає звернення.
Дякуємо за звернення.
Надання копії паспортних даних платника є підтвердженням особи яка надає звернення.