4936 записів
Добрий день Инна. Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності. Дякуємо за звернення. Это домашний компьютер и пробовала с 4 разных компьютеров и ноутбуков. Везде так пишет. Раньше заходила без проблем каждый месяц. Люди же вам пишут тут что нет доступа к вашему кабинету.
Добрий день Инна.
Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності.
Дякуємо за звернення.
Это домашний компьютер и пробовала с 4 разных компьютеров и ноутбуков. Везде так пишет. Раньше заходила без проблем каждый месяц. Люди же вам пишут тут что нет доступа к вашему кабинету.
Добрий день Инна.
Якщо компютер не робочий - відключить нелегальне використання системи VPN
Дякуємо за звернення.
Якщо компютер не робочий - відключить нелегальне використання системи VPN
Дякуємо за звернення.
Якщо компютер не робочий - відключить нелегальне використання системи VPN
Здравствуйте, как зарегистрироваться в личном кабините, если я не знаю сумму последней оплаты
Здравствуйте, как зарегистрироваться в личном кабините, если я не знаю сумму последней оплаты
Добрий день Андрей.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі.
Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку.
Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму.
Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Добрый день. Та же проблема, невозможно зайти в кабинет, чтобы оставить показания, пробовал с разных устройств и по вашим ссылкам, все тоже самое. Может пора прислушаться к жалобам людей и что то делать, а не просто отписываться. Или вы специально отключили доступ, чтобы насчитать сумму на свое усмотрение после 10-го.
Добрый день. Та же проблема, невозможно зайти в кабинет, чтобы оставить показания, пробовал с разных устройств и по вашим ссылкам, все тоже самое. Может пора прислушаться к жалобам людей и что то делать, а не просто отписываться. Или вы специально отключили доступ, чтобы насчитать сумму на свое усмотрение после 10-го.
Добрий день Владимир.
В чому саме у вас виникають складнощі під час входу
Дякуємо за звернення.
В чому саме у вас виникають складнощі під час входу
Дякуємо за звернення.
В чому саме у вас виникають складнощі під час входу
Вітаю! Цікавить роз’яснення з питань оплати вартості послуг розподілу природного газу: скільки платити, куди платити?
Вітаю! Цікавить роз’яснення з питань оплати вартості послуг розподілу природного газу: скільки платити, куди платити?
Добрий день Олександр.
Сьогодні на офіційному сайті АТ Херсонгаз буде інформація про зміни у законодастві.
Дякуємо за звернення.
Сьогодні на офіційному сайті АТ Херсонгаз буде інформація про зміни у законодастві.
Дякуємо за звернення.
Сьогодні на офіційному сайті АТ Херсонгаз буде інформація про зміни у законодастві.
Зайти в кабинет не возможно, вот такая ошибка как и у людей ниже. При получении URL http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ произошла следующая ошибка Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root.
Зайти в кабинет не возможно, вот такая ошибка как и у людей ниже.
При получении URL http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ произошла следующая ошибка
Доступ запрещён.
Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору.
Администратор Вашего кэша: root.
Добрий день Инна.
Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності.
Дякуємо за звернення.
Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності.
Дякуємо за звернення.
Фраза "Доступ запрещён.
Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору.
Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності.
Добрый день, с Новым Годом Вас! Прошу вас передать херсонскому филиалу или кто ответственен за эти вопросы, что надо передать официально реквизиты монобанку, он же универсальный банк. В личном кабинете висят ещё старые реквизиты и их нельзя поменять, служба поддержки банка говорит что ваша компания им не передала информацию и они не меняют.
Добрый день, с Новым Годом Вас! Прошу вас передать херсонскому филиалу или кто ответственен за эти вопросы, что надо передать официально реквизиты монобанку, он же универсальный банк. В личном кабинете висят ещё старые реквизиты и их нельзя поменять, служба поддержки банка говорит что ваша компания им не передала информацию и они не меняют.
Добрий день Денис.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24.
Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою
http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Шановні добродії! Чому знову неможливо зайти в особистий кабінет і занести показники лічильника?
Шановні добродії! Чому знову неможливо зайти в особистий кабінет і занести показники лічильника?
Добрий день Галина.
Будь ласка уточніть в чому саме у вас виникли складнощі.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме у вас виникли складнощі.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме у вас виникли складнощі.
Здравствуйте. Почему застопорилась газификация нашего населенного пункта? Лет пять тому назад установили распредстанцию и тишина.
Здравствуйте. Почему застопорилась газификация нашего населенного пункта? Лет пять тому назад установили распредстанцию и тишина.
Добрий день Геннадий.
АТ Херсонгаз не є замовником будівництва газопроводу у вказаному населеному пункті.
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз не є замовником будівництва газопроводу у вказаному населеному пункті.
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз не є замовником будівництва газопроводу у вказаному населеному пункті.
Не вдається зайти в особовий кабінет. Забули пароль. Переглядаємо ел. пошту, а там тиша. Як зайти в особовий кабінет?
Не вдається зайти в особовий кабінет. Забули пароль. Переглядаємо ел. пошту, а там тиша. Як зайти в особовий кабінет?
Добрий день Тетяна.
За вашою адресою немає реєстрації. Для реэстрації натисніть "Реєстрація нового користувача"
Дякуємо за звернення.
За вашою адресою немає реєстрації. Для реэстрації натисніть "Реєстрація нового користувача"
Дякуємо за звернення.
За вашою адресою немає реєстрації. Для реэстрації натисніть "Реєстрація нового користувача"
Почему при регестрации, не приходит письмо на электронную почту для подтверждения?
Почему при регестрации, не приходит письмо на электронную почту для подтверждения?
Добрий день Алексей.
Реєстрація підтверджена на адресу pp.sokol.sl@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Реєстрація підтверджена на адресу pp.sokol.sl@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Реєстрація підтверджена на адресу pp.sokol.sl@gmail.com