Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4936 записів
Инна від Херсон написав 03.01.2020:
Добрий день Инна. Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності. Дякуємо за звернення. Это домашний компьютер и пробовала с 4 разных компьютеров и ноутбуков. Везде так пишет. Раньше заходила без проблем каждый месяц. Люди же вам пишут тут что нет доступа к вашему кабинету.
Добрий день Инна. Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності. Дякуємо за звернення. Это домашний компьютер и пробовала с 4 разных компьютеров и ноутбуков. Везде так пишет. Раньше заходила без проблем каждый месяц. Люди же вам пишут тут что нет доступа к вашему кабинету.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инна.
Якщо компютер не робочий - відключить нелегальне використання системи VPN
Дякуємо за звернення.
Якщо компютер не робочий - відключить нелегальне використання системи VPN
Андрей від 7548 , Херсон написав 03.01.2020:
Здравствуйте, как зарегистрироваться в личном кабините, если я не знаю сумму последней оплаты
Здравствуйте, как зарегистрироваться в личном кабините, если я не знаю сумму последней оплаты
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Владимир від 66450, Херсон написав 03.01.2020:
Добрый день. Та же проблема, невозможно зайти в кабинет, чтобы оставить показания, пробовал с разных устройств и по вашим ссылкам, все тоже самое. Может пора прислушаться к жалобам людей и что то делать, а не просто отписываться. Или вы специально отключили доступ, чтобы насчитать сумму на свое усмотрение после 10-го.
Добрый день. Та же проблема, невозможно зайти в кабинет, чтобы оставить показания, пробовал с разных устройств и по вашим ссылкам, все тоже самое. Может пора прислушаться к жалобам людей и что то делать, а не просто отписываться. Или вы специально отключили доступ, чтобы насчитать сумму на свое усмотрение после 10-го.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
В чому саме у вас виникають складнощі під час входу
Дякуємо за звернення.
В чому саме у вас виникають складнощі під час входу
Олександр від 5364 Козацьке написав 03.01.2020:
Вітаю! Цікавить роз’яснення з питань оплати вартості послуг розподілу природного газу: скільки платити, куди платити?
Вітаю! Цікавить роз’яснення з питань оплати вартості послуг розподілу природного газу: скільки платити, куди платити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Сьогодні на офіційному сайті АТ Херсонгаз буде інформація про зміни у законодастві.
Дякуємо за звернення.
Сьогодні на офіційному сайті АТ Херсонгаз буде інформація про зміни у законодастві.
Инна від Херсон написав 02.01.2020:
Зайти в кабинет не возможно, вот такая ошибка как и у людей ниже. При получении URL http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ произошла следующая ошибка Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root.
Зайти в кабинет не возможно, вот такая ошибка как и у людей ниже. При получении URL http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ произошла следующая ошибка Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инна.
Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності.
Дякуємо за звернення.
Фраза "Доступ запрещён. Система контроля доступа не позволяет выполнить ваш запрос сейчас. Обратитесь к вашему администратору. Администратор Вашего кэша: root." може свідчити про те, що на вашому робочому місці адміністратор мережі обмежив доступ до сайтів, які не стосуються вашої безпосередньої трудової діяльності.
Денис від 2688, Херсон написав 01.01.2020:
Добрый день, с Новым Годом Вас! Прошу вас передать херсонскому филиалу или кто ответственен за эти вопросы, что надо передать официально реквизиты монобанку, он же универсальный банк. В личном кабинете висят ещё старые реквизиты и их нельзя поменять, служба поддержки банка говорит что ваша компания им не передала информацию и они не меняют.
Добрый день, с Новым Годом Вас! Прошу вас передать херсонскому филиалу или кто ответственен за эти вопросы, что надо передать официально реквизиты монобанку, он же универсальный банк. В личном кабинете висят ещё старые реквизиты и их нельзя поменять, служба поддержки банка говорит что ваша компания им не передала информацию и они не меняют.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Денис.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Галина від 11379 Білозерка написав 01.01.2020:
Шановні добродії! Чому знову неможливо зайти в особистий кабінет і занести показники лічильника?
Шановні добродії! Чому знову неможливо зайти в особистий кабінет і занести показники лічильника?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Будь ласка уточніть в чому саме у вас виникли складнощі.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме у вас виникли складнощі.
Геннадий від Понятовка написав 27.12.2019:
Здравствуйте. Почему застопорилась газификация нашего населенного пункта? Лет пять тому назад установили распредстанцию и тишина.
Здравствуйте. Почему застопорилась газификация нашего населенного пункта? Лет пять тому назад установили распредстанцию и тишина.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадий.
АТ Херсонгаз не є замовником будівництва газопроводу у вказаному населеному пункті.
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз не є замовником будівництва газопроводу у вказаному населеному пункті.
Тетяна від 156587; с.Широка Балка Білозерського району написав 26.12.2019:
Не вдається зайти в особовий кабінет. Забули пароль. Переглядаємо ел. пошту, а там тиша. Як зайти в особовий кабінет?
Не вдається зайти в особовий кабінет. Забули пароль. Переглядаємо ел. пошту, а там тиша. Як зайти в особовий кабінет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
За вашою адресою немає реєстрації. Для реэстрації натисніть "Реєстрація нового користувача"
Дякуємо за звернення.
За вашою адресою немає реєстрації. Для реэстрації натисніть "Реєстрація нового користувача"
Алексей від 28074, Херсон написав 22.12.2019:
Почему при регестрации, не приходит письмо на электронную почту для подтверждения?
Почему при регестрации, не приходит письмо на электронную почту для подтверждения?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алексей.
Реєстрація підтверджена на адресу pp.sokol.sl@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Реєстрація підтверджена на адресу pp.sokol.sl@gmail.com